Boris.Dig - Profil | Čt 15.8.2002 7:05:57

13-14.8.2002 - 411070
Jelikož je Berounka nechytatelná(na plovoucí chaty nemáme jeřáb),zkusili jsme se synem,který má "povodňovou" dovolenou-dělá v Praze-štěstí na malém rybníčku,ukrytém v lese,kam potopa nezasáhla.Byl sice vyšší stav vody barvy kakaa,ale chytat se dalo.Ryby ale naše nástrahy zcela ignorovaly,takže výsledke našeho snažení byl :středa-jediný neseknutý záběr za 4 hodiny chytání.Čtvrtek-1 úhoř 42 cm na rousnici-toť vše.Pokud to bude takhle pokračovat, tak dnes by jsme si mohli konečně zachytat.Uvidíme.

rick | Út 13.8.2002 21:12:39

13.8.02 - kouřimka
přesto mnoho nasobní tok pár záběru na koule 22-25 mm,, kapři od 40-55 cm, velka voda, velky hlad, snad přistí budu ti vetší dost rychle. Utekl jsem když voda stoupalo abych nemusel plavat pro hlasice, zajímaví byl že kapři byly furt při chůtě jenom jsem na to už neměl nervy.

kája | Út 13.8.2002 19:40:27

13.8.2002 - K1
Dneska za deště na 4 hodinky odpoledne, trening feedru - 5 kousků od 50-60 cm, máme se na co těšit.

Maw - Profil | Út 13.8.2002 18:32:46

11.8.2002 - Labe 25
Můj druhý kapr - 61cm, 5,1kg. Není to žádný trofejní kousek, ale mě to stačí.

Libor H. - Profil | Út 13.8.2002 14:25:44

11.8.2002 - Malše 4P (Pořešín)
Po několika dnech boje s rozvodněnou Malší voda v neděli opadla a já zkusil přívlač v tišině u břehu (teď už je voda zase kritická a lividují se škody s největším nasazením). Asi na třetí nához mi po malém plovoucím wobleru (Jaxon v červenobílé barvě) vytstartoval blesk. Doslova barva blesku. Valil jsme oči co zdolávám a za chvílí jsem podebral krásného zlatého jesena - regulérní zlatá rybka. Po pořízení pár fotek šel samozřejmě jako každá zlatá rybka zpátky (fotky dám časem do Přívlače). Jsem zvědavej co po povodních v řece bude za další překvapení. Jesen měl 37,5 cm.

Tibik - Profil | Po 12.8.2002 20:05:36

12.8.2002 - Morava 7
3h.privlace,ani tuk.Voda stoupala a stoupala a stoup.........
Jen jednou sem vytahl woblera z vody,a pod nohama se krasne zvedla voda,vypadalo to na krasneho fousace,ktery asi nestacil woblera dohnat.

Rybka - Profil | Po 12.8.2002 18:22:40

4.8.2002 - Váh 507
Konecne po pol roku som sa dostal na rybi.Na príprave som si dal poriadne zálezat nakúpil som boilies od vsetkách známich firiem,ktoré poznám.Hotovky RH- skopex,Pelzer-pesnus,Star Baits a vlastné od Star Baits broskyna,chobotnica.Na tom to mieste si otec zachytal pred dvoma týzdnami,takze tento problém bol vyriesený.Nahodili sme sest prutov na vsetko co bolo nachystané,s úmyslom zistit co im chutná.Ráno o pol tretej prisiel prví záber,ale ryba sa vypína.O siestej ráno máme dalsí,asi pät kyloví kaprík.No jediné co ma na to zarázalo bol fakt,ze rybi brali len na gule,ktorích som sa potreboval zbavit.Pouzíval som ich,ako osipoví material.Mal som ich hodené v rupsaku a napichol som ich kamosovi(sebe by som ich nedal asi nikdy).Povedal som si,ze to bola asi náhoda.Lenze,za celý týzden sme mali záberi uz len na boilies LASTIA broskyna a jahoda/ryba.Ostatné boilies pohorel na plnej ciare.Podobna dopadla aj vedlajsia partia,ale tý na tieto boilies chytavajú uz dlchsie.Z mojej nedôveri sa zrazu zrodila apsolutná dôvera a budem ich skúsat vsade kam sa dostanem.Kaprov sme síce nenachytali velkých,zato si kazdý znás slusne zachytal.Zial boho sa nám tri najväcsie rybi odhákli v korenoch.No tak, mozno nabudúce.

Koťón - Profil | Po 12.8.2002 9:21:40

10.8.2002 - K1
Přijíždím k vodě kolem 13té hodiny. Šošon a Jarda už z dálky hlásí, že ještě nevytáhli rybu. No nazdar to zas bude chytačka. Nahazuji a za chvilku táhnu prvního kapříka a ihned po něm druhého (prostě náhoda). S pocitem opravdového lovce čekám na další záběr. A ouha - další záběr přichází až po 5ti hodinách čekání. Ryby berou až do osmi kdy táhnu pěkného kapra 78cm a 9 kg (viz foto). Kluci tahají jak o závod, ale já mám půst až do jedenácté, kdy přichází obrovská jízda. Vrčí brzda a mě rychle ubývá silon, až mám cívku skoro prázdnou a proto začínám zběsile brzdit. Špička prutu se narovnala a ryba je pryč :-(. Nahazuji tedy znovu a po 15ti minutách přichází opět děsivá jízda (jak já to dělám :-)?), ale teď už nečekám a vyrážím podél břehu za rybou. Po 30ti minutovém souboji se ryba konečně dostala ke břehu a na okamžik se položila na hladinu. Málem mě ranila mrtvice. Hrubí odhad - špígl 80-90cm a tak 15kg. Bohužel jsme netrefili rybu do podběráku a ta vyráží znovu ke dnu. Smůla - praská už značně unavený a podřený kmenový vlasec a angličák zůstavá ve vodě zhruba 2 m od břehu. Svlíkám se a jdu pro něho. Kapr je stále na háčku a tak omotávám vlasec kolem ruky a snažím se rybu vytáhnout. Samozřejmě to byla pěkná blbost, protože stačil malý výpad a vlasec praská podruhé a ryba je nenávratně pryč :-(. I když jsem rybu nakonec ztratil, tak souboj to byl pořádný. Snad někdy příště budu mít víc štěstí.

Mates | Po 12.8.2002 8:34:23

11.8.2002 - UN Kamýk
Jeden z nejlepších lovů v mém rybářském životě Od 6.30 do 8.30 51ks okouna od 25cm do 42cm(2x!).Bohužel jsem neobjevil okouní ráj vše bylo zapříčiněno pravděpodobně přívalem hodně okysličené vody do Kamýcké nádrže.To co jsem zažil bych přál všem příznivcům okouna.Vše na wobler 5cm barva duhák.Všechny ryby jsem vrácel vodě takže jsem některý možná chyt 2x.:-). Zkoušel jsem různý woblery ,ale záběry přicházely pouze na zmíněný wobler.Jinak celá ta vodní katastrofa na vltavě je tragická nejen pro lidi viděl jsem padat ze 70m přepadu Orlické hráze amury a tolstolobiky kteří měli přes metr.Dole už čekají tzv.bagrováci s trojhákama a "zkracujou" rybám utrpení:-((

siro | Po 12.8.2002 7:17:14

27.07.02-03.08.02 - Lužnice 5-6
Prěvážně fídr,plavaná a na doplnění vlačku.
První den kdy jsem blbnul s vlačkou mi zase začalo téct do broděk a od naprostého vyhoření mne zachránil mrnavej vokoun.Druhý den jsme prošli řeku a objevili kus pod Skalicí jez s hlubokou vodou(2m).Od té doby jsme chodili převážně tam.Z domorodců bobíků tam nevyndal nikdo ani prndu.Nám se tam podařilo za pet dnů vyndat asi 25kaprů od 32 do 47cm(přez 50cm ani za boha),naopak mne potěšil muj první letošní candát a nádherné plotice z kategorie bačkor.Po čtyrech dnech vnadění najeli cejni.Nádherně buclaté ryby,i když jen taktak ale ani zde jsem letos nepřekročil 50cm.Poslední den nás vyškolil sumik kolem metru.Mlátil mi pod nohama ja mu vláčel nad palicí votloukal mu kopyto vo hubu a ho... .Nádherná krajina,plno hub a krásná řeka.Odjeli jsme včas v pondělí zatopená silnice ve Veselí n/L.Potopený naše chaty o Týnu ani nemluvim.Snad to za čas opadne a ryby zůstanou :o(

Robert | Po 12.8.2002 7:08:07

11.8.2002 - Úhlava 1
Řeka se vrátila zase do koryta, tak jsem si našel pomalý vracák a položil tam hnojáky. Oproti všem předpokladům jsem měl jediné dva záběry (asi od tloušťů, chvíli jsem je cítil) na kraji proudu, v tíšině nic. Od 19 do 22 hodin. Skoro to vypadá, že by bylo užitečné, kdyby nám Moraváci prozradili, jak se chytá při povodni...

jariss - Profil | Po 12.8.2002 7:00:01

11.8.2002 - Rokytka 1 - kyjský rybník
Od 5:00 - 8:30 na odhoz. Foukal chladnej vítr a voda poměrně dost táhla. Vlny asi 6 cm. Na kukuřici 1 kapřík 34, cejn 36 a plotice asi 25. Bílej červ by byl asi lepší nástraha? 2x jsem měco upálil kdy po záseku se rozhrčela brzda jako o závod. Jinak mě kontrolovala letos prvně RS.

Petr O. - Profil | Po 12.8.2002 0:52:32

11.08.2002 - dyje 7
Po dlouhe dobe kdy jsem na cely musov zanevrel jsem si rekl ze to na chvilu zkusim a na jednu udici jsem dal zizalu tak prisel tenhle kaprik rovnych 40 cm. Na brehu jsem mu radne ukazal jak vypada boilies a pustil zpatky tak doufam ze za rok povyroste a slupne me nastrazenou kouli :-) Pak me vyhnal dest tak jsem jel domu....

Petr O. - Profil | Po 12.8.2002 0:45:42

10.08.2002 - Soukr. revir Tesany
Byl jsem tam od ctyr rano, peclive zakrmeno partiklem a vysledek jedna jizda boilie. Kapr (nejspis) se po 10 sekundach vypnul takze smula :(

Martin M. - Profil | So 10.8.2002 14:29:09

vcera - Nove Mlyny
MM, Boyscout, TomL, RC, Golem. Od 6 do 8 docela super chytacka, pak uz jen prumerna. Asi v 10 se po hladine prihnalo huste zelenisko a byl to horor, i kdyz rybam to ani moc nevadilo. V poledne jsem tam s boyscoutem zustal sam a docela se nam na tu bidu darilo. Brali hlavne cejni a cejnci, ty jsme chytali temer bez prestavek furt. Kapru a jesenu tentokrat jen par. Mel jsem na prute 3 slusnejsi kapry (jeden mozna k 70cm), nakonec jsem ale zustal s nejvetsim na 56cm (ty vetsi jsem urval!). TomL byl uspesnejsi a vytahl na plavacku 58cm (foto). Nejvetsi cejni meli kolem 55cm. S Boyscoutem jsme jich chytli kazdy tak 30. Boyscout mel celkem 60 ryb (pise si to na kus papiru).
To zelenisko me tam posledni dobou pekne stve. Je cim dal hustejsi a kdyz se da do pohybu, zbyva jen nahodit to na tezko (feeder). A jak dotahnete rybu ke brehu a podeberete ji, nejde v te kasi skoro zvednout podberak. A kdyz se pak zacne v podberaku mrskat...

U Honza - Profil | So 10.8.2002 0:40:03

09.08.2002 - 451 200 Rozkoš
Služebně jsem se dostal do Náchoda a tak jsem od středy, vždy navečer zamířil k nedalekému jezeru /1080ha/. Povolenka není problem. V kempu do 19 hod každý den. Na 1den 100Kč, na týden 200Kč. Myslím tím pro jihomoravana. Rybářů plno a ryb málo, dalo by se říci, ale když jsem to dnes večer rekapituloval, tak to nebylo špatné. Celkem 16 kaprů, 1 štika a jeden velekaras. Candát mi utekl i s rybkou, pomalý zásek. Jelikož jsem namlsaný s Dyje5, tak jsem všechny úlovky, ke zděšení místních rybářů, pustil. Pro tento východočeský kraj mám výhrady, co se týče pravidel. Proč kapr 38cm vyhláškou uznávaná ryba k ponechání, a proč se nesmí přes noc nechávat ryba ve vodě i když jsou tam rybáři i týden na dovolené. Nechápu. Chválím zdejší okolí, kde jsem byl bylo čisto a uklizeno u vody, to svědčí o disciplíně lovců. To se nedá říci o Mušově,možná větší tlak rybářů na lokalitu.
Zachytal jsem si ke svoji spokojenosti. Záběry kaprů jsou razantní. Zkoušel jsem několik druhů návnad a systémů, hlavně ty nové druhy od Chytila. Rozdělil jsem se s domorodci o zkušenostech z Dyje.
U vody bylo o čem hovořit. Myslím,že příští rok se zase vydám do Náchoda na ryby.

Pepan | Pá 9.8.2002 19:02:12

8.8.2002 - Ostravice 4
Vláčení na pstruhovém revíru po 3 měsících (!!!) Celkem asi 6 pstruhů. Pouze na plandavku. Chytá tady někdo duháky ? Já tady chytil naposledy duháky před dvěmi léty !!! (to není sranda !)

MichalR | Pá 9.8.2002 6:01:18

8.8.2002 - Ploucnice 5B
Konecne sem si zase udelal po trech tydnech odpoledne cas na ryby. Voda mirne zakalena od koupajicich se deti, zacal jsem chytat u vytoku ze skaly. Sel jsem dolu po proudu, a strymroval. Nejdriv sem chytl tloustika asi 25, pak mi to urval pstruh hned po zaberu (asi spatny uzel), a na zaver tloust 42. Z toho sem mel velkou radost, protoze to byl muj zatim nejvetsi. Pak uz nic, skoncil sem neco po osmy. U vody sem byl sam.

Josef Viktorin - Profil | Čt 8.8.2002 22:02:50

7.8.2002 - Dyje 5 NM
Letos třetí vousatý představuje můj nový osobák o mírách 166 cm a 33 kg. Ve 21,10 hodin si vzal mého lína 31 cm. Nestopoval jsem to, ale myslím si, že do 10 minut byl na břehu. Na pletené šňůře s nulovou průtažností jsem si docela užil jeho rázné škubance a sice krátké ale nezadržitelné výpady. Několikrát mi narovnal prut téměř do přímky se šňůrou, než jsem stačil povolit brzdu. Vodo, díky!

Tibik - Profil | Čt 8.8.2002 20:01:19

8.8.2002 - Velicka 1
Na plavacku,jentak s krabickou cervu
Od 12,00-18,00.....103 ploticek,12 tloustiku,10 perlinu a 6 peknych ostroretek.