Pepan | Pá 9.8.2002 19:02:12

8.8.2002 - Ostravice 4
Vláčení na pstruhovém revíru po 3 měsících (!!!) Celkem asi 6 pstruhů. Pouze na plandavku. Chytá tady někdo duháky ? Já tady chytil naposledy duháky před dvěmi léty !!! (to není sranda !)

MichalR | Pá 9.8.2002 6:01:18

8.8.2002 - Ploucnice 5B
Konecne sem si zase udelal po trech tydnech odpoledne cas na ryby. Voda mirne zakalena od koupajicich se deti, zacal jsem chytat u vytoku ze skaly. Sel jsem dolu po proudu, a strymroval. Nejdriv sem chytl tloustika asi 25, pak mi to urval pstruh hned po zaberu (asi spatny uzel), a na zaver tloust 42. Z toho sem mel velkou radost, protoze to byl muj zatim nejvetsi. Pak uz nic, skoncil sem neco po osmy. U vody sem byl sam.

Josef Viktorin - Profil | Čt 8.8.2002 22:02:50

7.8.2002 - Dyje 5 NM
Letos třetí vousatý představuje můj nový osobák o mírách 166 cm a 33 kg. Ve 21,10 hodin si vzal mého lína 31 cm. Nestopoval jsem to, ale myslím si, že do 10 minut byl na břehu. Na pletené šňůře s nulovou průtažností jsem si docela užil jeho rázné škubance a sice krátké ale nezadržitelné výpady. Několikrát mi narovnal prut téměř do přímky se šňůrou, než jsem stačil povolit brzdu. Vodo, díky!

Tibik - Profil | Čt 8.8.2002 20:01:19

8.8.2002 - Velicka 1
Na plavacku,jentak s krabickou cervu
Od 12,00-18,00.....103 ploticek,12 tloustiku,10 perlinu a 6 peknych ostroretek.

piskotus - Profil | Čt 8.8.2002 11:00:02

3-4.08,.2002 - Orlík
Sobota nádhernej pařáček,ale ryby nic moc.Na večer spoust cejnů.Kolega již 14 dní krmí kuku a kapři stále nic.Neděle ,předčasný odjezd-bouřka jak blázen.

Zdenda - Profil | Čt 8.8.2002 10:32:56

7.8.2002 - Hliniště
Silný vítr, déšť a tma. Dokonalé počasí na ulovení UFO. Revír - malá propadlina do 1 ha schovaná u lesa. Dno samá vázka a dle domorodců s trofeníma kouskama úhoře, štiky a kapra možná i sumce. Myslel jsem, že přehání :o))) V 20:30 jsem nahodil plavačku nastavenou na 1 m ve 4 m hloubce, nástraha hnojáci. Kámoš to samé. Za 20 min. kámoš přehazuje a má první rybu candátek tak 20 cm. Candoš dostal bez úhony svobodu a znovu nahazuje. Zapálil jsem si cigáro a koukám co dělá můj splávek na chemický světlo. Během vteřiny byl fuč a tak jsem sekl a ono nic. Zůstalo to vyset asi tak 20 m od břehu. Dělám co můžu, ale nejde s tím pohnout tak povoluji brzdu a pokládám prut. Když jsem ho vzal znovu do ruky bylo to asi tak 10 od břehu a zase jsem s tím nemohl hnout. Kámoš se svlíkl a v té slotě vlezl do vody, že se na to koukne. Nic nezmohl, protože tam bylo hluboko. Takový tempo jakým se vrátil na břeh by mu záviděl kde jakej závodník. "Co je " říkám mu. "Týýýýý vole tam nějaký hovado, pod nohama jsem měl takovej vír, že jsem se málem po..." Hrál jsem si s tím dál a on přehodil stranou, aby jsme se v tom větru nezamotali. Bezmocně jsem se snažil " To " odlepit ode dna a kecám s kámošem co to asi může bejt. "Kde mám splávek" povídá kámoš a běží k prutu kterej se začal nebezpečně mlátit ve vidličkách. Zasekl a jeho 28 vlasec po chvilce bezmocného boje nevydržel. Mezi tím jsem já sklonil prut a potupně couval. Jenže to prasklo až za splávkem a všechno to zůstalo ve vodě. Můj průběžák se vyhoupl na hladinu a bezmocně se pohupoval. " Skoč mně pro něj už jsi tam dneska byl " prosím kamaráda. " Já tam už nevlezu ani za nic ". Mně se tam taky nechtělo tak jsem navázal velkou plandavku, že si ho přitáhnu ( blbej nápad ). Na druhej pokus jsem splávek zachytil a začal se ho táhnout jenže za se to bylo přikovaný ke dnu. Planda povolila a prosvištěla mně kolem hlavy. Znovu nahazuju a zase jsem splávek zachytil. Tentokrát jsem to urval a planda skončila ve vodě. Nasranej jsem začal balit, protože jsem nechtěl nechat celý vybavení ve vodě. Když jsme zbalili a nanosili věci do auta, naposledy jsem se koukl na hladinu jak se můj spláveček pohupuje. Něco se ve mně zlomilo a už se svlíkám, že si pro něj doplavu sám. Zachránil jsem splávek i s brokama a i plandavku. Řeknu Vám, že není nad to se večír vykoupat. Sice jsme nic nechytli, ale tenhle večer mně zůstane v paměti asi dost dlouho. Co že mně to vlastně zabralo ? Možná sumec nebo velkej úhoř co se omotal někde na dně, ale docela dost možná to bylo UFO.

brach | Čt 8.8.2002 6:02:39

07.08.2002 - Stěnava 1 P
Za 2 hoďky 12 pstruhů od 25 do 35, konečně bez okouna, na závěr utržená veleúspěšná nástraha.

Tibik - Profil | St 7.8.2002 20:21:07

5.4.2002 - Roštˇovica (1, 8h)
Za dopoledne 54 cejnu mensich rozmeru,1 karas a 9 kapriku kolem 40cm.Jeden pekny vyvadeny,2 urvani a 1 narovnal hacek.Perfektne brali na skoricove rohlicky,v 11hod.dosli rohlicky,tak sem skusal na masnaky(4kaprici)Do krmeni sem navalil skoricu,na ty cejny je to perfektni.Asi 20m.od brehu na wagler 8+1.
5 bobkaru=5 ryb(4kaprici,1karas)!!!

Martin M. - Profil | St 7.8.2002 11:54:56

po-ut - NM
Dvoudenni vyprava s Boyscoutem. Prvni den jednim slovem katastrofa! Pouze asi prvni 2 hodiny to trosicku slo (kazdy asi 5 mesich ryb), ale pak se odkudsi privalila zelena voda (az kam oko dohledlo same zelenisko, a nejen na hladine ale az ke dnu) a ryby nebraly (ani se jim nedivim). Az k veceru po celodennim vetru se voda procistila a trosku to zase zacalo brat (dalsich 5 ryb/os.). No, aspon jsme to tam provnadovali a doufali, ze se nam to druhy den vyplati. Nalada nebyla zrovna dobra, dokonce jsme premysleli o jinem reviru, ale vydrzeli jsme.
Rano v 5 jsme znovu dokrmili a temer okamzite jsme zacali mit zabery od kapru, cejnu, cejnku a jesenu. Jako bysme sedeli uplne nekde jinde. Voda uz byla docela cista, jen na hladine byla slaba vrstva ras. Chytani naprostro fantasticke. Od 5 do 19 hod by se dalo rici, ze co nahozeni, to zasek. Boyscout chytal 2x feeder, ja jsem zkousel hlavne plavacku (+druhy prut na tezko na kapra, boilie/kukurice, 6 zaberu = 5 kapru). Braly uplne cokoliv, jakkoliv, kdykoliv - jen to hodit do prokrmeneho. Dalo se chytat pouze na jeden prut }druhy s trvdou nastrahou hozen na kapra) a i tak se casto stavalo, ze jsme meli na prutech rybu oba soucasne. Po dopolednim intenzivnim vnadeni nam skoro doslo krmeni a odpoledne jsme je tam 6 hodin drzeli v podstate pouze navnadou ve feederovych krmitcich!!!! Za cele odpoledne jsme nezkrmili vice jak 10 litru navnady, a ryby jsme tam presto udrzely, coz pokladam na teto vode za maly zazrak. Odchazeli jsme a ryby stale na nasem miste byly a braly by. Troufam si tvrdit, ze jsme konecne nasli (zatim tajnou) taktiku zakrmovani, ktera na ne plati.
Uterni skore - nachytali jsme spolecne +/- 70 lopataku (do 57cm) a nejake mensi cejny, 30 kapru (40-56cm), asi 20 cejnku, tak 8 jesenu a 3 pidi candatky. Mne spadli prinejmensim 2 velice pekni kapri (jiste pres 60cm) a nekolik vetsich cejnu.
Sestavy:
- MM feeder: kmen pletenka + 4m monofil 0,20mm, prubezna montaz, krmelec 25g, 40cm navazec 0,14, pozdeji 0,16mm, hacek c. 12, pozdeji az c. 6.
- MM plavana: kmen potapivy 0,16mm, splavek 12+0,4g, navazec 20cm 0,12, hacek #12, veskera zatez (0,4g) tesne u navazce.
- MM polozena: kmen 0,25mm, 100g olovo na pevno, navazec 15cm, hacek #6.
- boyscout feeder c.1: pletenka, prebezna montaz, krmelec 20g, 70cm navazec 0,15-0,16, hacek #12-6.
- b. feeder c.2: pletenka, paternoster 15cm krmelec 20g, 80cm navazec 0,12-0,16, hacek #12-6.

Robert | St 7.8.2002 9:54:59

6.8.2002 - Úslava 2
Po zakrmení šrotem, brambory a kolínkama jsem hned ze začátku prošvihl kapří záběr na těžko na kolínka, potom šli cejni na plavačku na kolínka, dostal jsem jich nepočítaně okolo 20 cm délky + dvě plotice cca 25 cm aby byla změna. Na hnojáky na položenou nic. Začal jsem v 18 hodin a v 21 hodin jsem to vzdal kvůli dešti. Sousedy jsem nic tahat neviděl.

Jurin | Út 6.8.2002 23:12:23

dnes - Svratka
Od 19:00 do 21:00, tri kapri na feeder, nejvetsi tohle tlusty prasatko 65 cm.

Sedla - Profil | Út 6.8.2002 19:46:25

29.6.2002 - Šejba
Od šesti hodin ráno do asi jedné odpoledne, kdy jsem byl na rybách společně s přítelkyní jsem vytáhl 4 kapry kolem 50 cm. Potom jsme odjeli. Museli jsme naléhavě něco vyřídit. Odpoledne mě to nedalo a již sám jsem se kolem páté vrátil zpátky. Kolem mě všichni chytali, jen já nic. Už jsem podléhal beznaději a kolega, který zde rybařil s manželkou, mě utěšoval, že to ještě příjde. A měl pravdu. Před devátou jsem vodil rybu, které se nějak nechtělo z vody . Pomohl mi ji podebrat a poté jsme ji společně změřili. Kapr 75 cm. Váhu i fotoaparát jsem bohužel zapomněl doma, takže jsem rybu rychle vyháčkoval a vrátil zpět do jejího živlu. Po půlhodině, kdy už jsem byl u rybníka téměř sám, se situace opakovala a na břehu byl kapr 72 cm. Již jsem pomalu balil, ale přišel další záběr. To už jsem byl kromě správce a jednoho rybáře u rybníka úplně sám. Byla tma a i přes čelovku, kterou jsem dlouho hledal kapra, jen pomalu se vzdávajícího, jsem skoro nic neviděl. Přesto byl kapr po čtvrthodině v podběráku a metr ukázal 78 cm. V průběhu dvou hodin jsem tak zdolal 3 kapry nad 70 cm, které jsem si bohužel nemohl ani vyfotit ani zvážit. Přesto budu na tento krásný večer ještě dlouho vzpomínat.

Koťón - Profil | Út 6.8.2002 16:57:17

5.8.2002 - K1
Přijezd v 15:30. Já, Šošon a Jarda jsme začali chytat v 16:00. Za chvilku přijeli Golem a Kája. Na rozjezd pár záběrů a potom na nás nastoupilo cca 10 dětí a začaly skákat do vody jak o život pět metrů od angličáků. Kolem deváté už byl klídek. I přes ten rachot se vytáhlo přibližně 15 kaprů v rozmezí 45-60 cm. Odjezd v 22:30. Příště jim dáme pořádně na prde....až tam bude troch klid

jjarda - Profil | Út 6.8.2002 14:25:27

5.8,2002 - B2C
hombre: a co ti bob a bobek ja si myslim ze poslední dvě ryby vytáhl bob a na klasiku. a bobek je starej mladej toho považuji za pěknýho vola seděl a ani se nehnul já aspon skusil tvoji metodu a taky jsem něco vytáhl. Jinak kam jsi chtěll jet v tom termínu ? Včera rybník B2C a nic jen potahy jsou nově vysazení.

ZhOuBa - Profil | Út 6.8.2002 13:45:43

26/07/2002-06/08/2002 - Baraba u melnika ( 411167 )
8dni na nadherne ciste piskovne, kapri tragedie,5ks mezi 43-53 cm. Akorat jsme vypapli krasneho sumce (149cm,30kg). Foto bude v sekci Fotky. Celkove dovolena tragedie. Byl jsem v tom terminu i na vylete na Labi a projel cely tok Labe az k Teplicim. Na tamnejsich piskovnach a propadlinach chlapi tvrdili ze skoro 14 dni nebyl chycen kapr nad 50cm. Stejne poznatky i od kamaradu z Jiznich Cech ( JindrichoHradecko ). Kdy uz si ma clovek tu dovolenou vybirat, kdyz pres leto je to v **** !?!

rastha | Út 6.8.2002 13:16:17

6.8.2002 - Rákosák - MO - Most
Mlaskačka :o) Příchopd k vodě 18: 00 zakrmení granule pro drůbež - kukuřice z plechovky cca 7m od břehu ze začátku prudili karásci cca v 20:30 - 21:30 nájezd kaprů 5 ks 45 - 53 polaskáno a puštěno v 22 a něco amur 93 po zdolání tma jak v pytli opet darovaná svoboda, natažení a narušení monofilu po zvážení situace odchod do kanafasu:o) výbava: dělené pruty shakespeare naviaky dtto. plavaná s anglicakem na pevno saturna 25 navazec 18 nastraha kukurice 3 ks a pinkie.

K&R | Út 6.8.2002 10:30:35

05.08.2002 - Křetínka 1
Aktivita okounů celkem dobrá, sice nebylo vidět moc zalovení, přesto za půl hodiny 4 ks ale největší tak ca. 26 cm, potom slušná štika, tak 65-70, ovšem hned jsem viděl, že bude odhryz, ani jsem nevsázel na to že si ji povodím celých 20 vteřin, pak moje 0,18 narazila na zoubek a byl to konec. Protože jsem s tím počítal, tak jsem ani nenadával. Vše na rippery - kopyto Relax a Mann´s.

Hombre | Út 6.8.2002 9:24:41

27.7. - 3.8.2002 - rybník Mrhal
takze Mrhal z jineho pohledu: pravda kapri moc nesli a z cejnu jsem ke konci tydenniho lovu měl pekny nervy. pouzil jsem dve rybolovne techniky: plavacku – propad, pak plavacku klasika. propad a mlaskacka se jevila jako jediny zpusob jak ty vytahnout alespon nekakou petactyricitku. zakrmeno fakt poctive, presne a systematicky, jako nastraha sla pouze rohlik MM. pak zacli jit amuri do 60 jsem jich vytah skoro 3 (poslední amur reklamoval hacek při sdolavani stejne jako ja ted ocko na matchovym SPORTEXU)
Klasicka bobkarina privedla nektere bob a bobky k predcasnemu odjezdu. za patnact stovek cekali vic muziky… Dále privlac povolena s podminkou vraceni ulovku ty bych vratil tak i tak, protože 2 stiky kolem 45 na plovouci rapalu k jidlu nebyly. videno par peknych pstruhu kolem ctyriceti. zaver ryby nesli, ale ty nejdou cely rok…

Jirka | Út 6.8.2002 7:54:58

5.8.2002 - Berounka 1
Černošice, 17-20 hod. přívlač v dlouhém úseku pod horním jezem až do dalšího vzdutí - totální NIC. Nabízel jsem rotačky malý, velký, světlý, tmavý, červený, zelený, plandavky, woblery okounek a karásek.. Za 3 hodiny práce jsem tam prutem vytahal mnoho větví a trávy, ale záběr žádný. Odměnou mi byl pobyt v pěkném prostředí a povídání o sumci Petrovi (2m,60kg), kterého si tam již všichni místní povodili. Naposledy prý v červnu "nějaký pražák s perfektní výbavou zlámal prut nadvakrát"...

Roman C. - Profil | Út 6.8.2002 0:27:06

dnes vecer - Svratka 1
K vode jsem dorazil a uz se zacal stmivat. Potreboval jsem vyzkouset hlavne chod novych wobleru, ale pocital jsem i s nejakym dravcem (candos, bolen, sumik, sticka). Na woblery nic neslo, tak jsem zkusil rippera, ale mel jsem 2x smulu. Po prvnim zaberu ryba po chvili vyskocila a setrepala se a chvilku na to prisel druhy zaber a opet setrepani :-( Byla uplna tma, takze ani nevim co to bylo.