ZhOuBa - Profil | Út 6.8.2002 13:45:43

26/07/2002-06/08/2002 - Baraba u melnika ( 411167 )
8dni na nadherne ciste piskovne, kapri tragedie,5ks mezi 43-53 cm. Akorat jsme vypapli krasneho sumce (149cm,30kg). Foto bude v sekci Fotky. Celkove dovolena tragedie. Byl jsem v tom terminu i na vylete na Labi a projel cely tok Labe az k Teplicim. Na tamnejsich piskovnach a propadlinach chlapi tvrdili ze skoro 14 dni nebyl chycen kapr nad 50cm. Stejne poznatky i od kamaradu z Jiznich Cech ( JindrichoHradecko ). Kdy uz si ma clovek tu dovolenou vybirat, kdyz pres leto je to v **** !?!

rastha | Út 6.8.2002 13:16:17

6.8.2002 - Rákosák - MO - Most
Mlaskačka :o) Příchopd k vodě 18: 00 zakrmení granule pro drůbež - kukuřice z plechovky cca 7m od břehu ze začátku prudili karásci cca v 20:30 - 21:30 nájezd kaprů 5 ks 45 - 53 polaskáno a puštěno v 22 a něco amur 93 po zdolání tma jak v pytli opet darovaná svoboda, natažení a narušení monofilu po zvážení situace odchod do kanafasu:o) výbava: dělené pruty shakespeare naviaky dtto. plavaná s anglicakem na pevno saturna 25 navazec 18 nastraha kukurice 3 ks a pinkie.

K&R | Út 6.8.2002 10:30:35

05.08.2002 - Křetínka 1
Aktivita okounů celkem dobrá, sice nebylo vidět moc zalovení, přesto za půl hodiny 4 ks ale největší tak ca. 26 cm, potom slušná štika, tak 65-70, ovšem hned jsem viděl, že bude odhryz, ani jsem nevsázel na to že si ji povodím celých 20 vteřin, pak moje 0,18 narazila na zoubek a byl to konec. Protože jsem s tím počítal, tak jsem ani nenadával. Vše na rippery - kopyto Relax a Mann´s.

Hombre | Út 6.8.2002 9:24:41

27.7. - 3.8.2002 - rybník Mrhal
takze Mrhal z jineho pohledu: pravda kapri moc nesli a z cejnu jsem ke konci tydenniho lovu měl pekny nervy. pouzil jsem dve rybolovne techniky: plavacku – propad, pak plavacku klasika. propad a mlaskacka se jevila jako jediny zpusob jak ty vytahnout alespon nekakou petactyricitku. zakrmeno fakt poctive, presne a systematicky, jako nastraha sla pouze rohlik MM. pak zacli jit amuri do 60 jsem jich vytah skoro 3 (poslední amur reklamoval hacek při sdolavani stejne jako ja ted ocko na matchovym SPORTEXU)
Klasicka bobkarina privedla nektere bob a bobky k predcasnemu odjezdu. za patnact stovek cekali vic muziky… Dále privlac povolena s podminkou vraceni ulovku ty bych vratil tak i tak, protože 2 stiky kolem 45 na plovouci rapalu k jidlu nebyly. videno par peknych pstruhu kolem ctyriceti. zaver ryby nesli, ale ty nejdou cely rok…

Jirka | Út 6.8.2002 7:54:58

5.8.2002 - Berounka 1
Černošice, 17-20 hod. přívlač v dlouhém úseku pod horním jezem až do dalšího vzdutí - totální NIC. Nabízel jsem rotačky malý, velký, světlý, tmavý, červený, zelený, plandavky, woblery okounek a karásek.. Za 3 hodiny práce jsem tam prutem vytahal mnoho větví a trávy, ale záběr žádný. Odměnou mi byl pobyt v pěkném prostředí a povídání o sumci Petrovi (2m,60kg), kterého si tam již všichni místní povodili. Naposledy prý v červnu "nějaký pražák s perfektní výbavou zlámal prut nadvakrát"...

Roman C. - Profil | Út 6.8.2002 0:27:06

dnes vecer - Svratka 1
K vode jsem dorazil a uz se zacal stmivat. Potreboval jsem vyzkouset hlavne chod novych wobleru, ale pocital jsem i s nejakym dravcem (candos, bolen, sumik, sticka). Na woblery nic neslo, tak jsem zkusil rippera, ale mel jsem 2x smulu. Po prvnim zaberu ryba po chvili vyskocila a setrepala se a chvilku na to prisel druhy zaber a opet setrepani :-( Byla uplna tma, takze ani nevim co to bylo.

Radek Ch. | Po 5.8.2002 21:16:34

5.8.2002 - Slezská Harta
Parádní chytačka na plavačku v době od 5.30 do 13.30 než mě vyhnala bouřka. U Černého mostu na přítoku cca 20 - 30 kapříků ( odhad ) okolo 40 cm ( zase odhad - neměřeno ). Brali vše co se na háčku vyskytlo

Zbynek - Profil | Po 5.8.2002 14:44:35

24.7.2002 - Zemplinska Sirava
Tak jsem to zkusil u Slovenskeho more tydenni povolenka dle informace MU v Michalovcich 500 Sk. Kvuli par hodinam lovu na fee jsem radeji riskl lov na cerno s nadeji na uplaceni porybneho. Udelal jsem dobre protoze za pul den poctiveho feedru kupa vazek na kamenitem dne a pouze tri plotice do 30 cm. Jinak se ryby na Zempline pry vubec nehodi ke konzumaci pro obrovske obsahy polychlorovanych bifenilu. Ale jinak je tam celkem pekne.

OKO | Po 5.8.2002 11:54:28

4.8.2002 - Sázava 2
Po příjezdu k vodě dokonalá průtrž mračen. Dal jsem počasí dvě hoďky, aby ukázalo svou lepší tvář, ale ono nic. Tak jsem prožil krásné odpoledne zavřený v autě a nakonec zklamaný odjel. Nepoužité krmení v kufru mě aspoň motivuje, abych brzo zae vyrazil.

Golem | Po 5.8.2002 11:48:57

3 a 4.8 2002 - K1
V sobotu jsem dojel trochu pozdeji a uz tam sedeli Pavel C., Soson, Koton a Jarda. Rano to bylo celkem mrtvy. Nejdriv sem chytal s Pavlem C. na melcine a zbytek na hloubce. Mne se podarilo vytahnout od druhyho brehu minikapra (viz foto plkarna). Byl chycenej ferove za hubu a anglan zmizel pod vodou. Takovych sem chytil za vikend dohromady 5. Vzhledem k otravnymu slunku sme s Pavlem C. vyklidili pozice a presunuli se do stinu na hloubku. Vedle uz kluci zacali chytat kapry (viz foto od Piskota v Plkarne) a my sme teprve cekali na prvniho. Pak se to rozjelo i nam a ryby sli obcas na hod. Nejcasteji kapri kolem 50 cm. Chtelo to celkem fest krmit, aby se ryby udrzeli na miste. Bohuzel nase uspesnost (ja a Pavel C.) byla nekde kolem 50 %, proste sme urvali co se dalo a ja mam za vikend prazdnou krabicku s hackama :o(( Za zminku jeste stoji tatikuv supinac 90 cm 14 kg chycenej na tezsko. Musim upozornit, ze kapri se chovaji jak "nadopovani" a i 50 cm kaprik vam vymota treba 50 m snury. Kapri sou tam fakt ve skvely kondici a celkem pri chuti. V nedeli mne to pripadlo o neco lepsi. Zvysila se uspesnost (i kdyz je stale na cem pracovat) a ryby se mi zdalo brali o neco lepe. Za vikend sem chytil nejvetsiho kapra 69 cm, celkem sem vytahl 29 kapru a jednoho lina. O kolik sem jich prisel ani nebudu psat. Ja sem vetsinu z nich chytil na masnaky a cast na kukurici. Kluci chytali tusim ze na kukurici. Zkousel sem taky chytat na kulicku srotu na hacek a slo to (cast kapru byla chycena za ploutev, takze bylo jasne, ze jim krmeni chutna). Ve srovnani s okolnimi rybari byli chlapci z MRKu jednoznacne nejlepsi :o))
Pro sraz bych plavackarum doporucil aby se pripravili na extremni ryby, tedy maximalni nosnost snury bude obrovskou vyhodou s ohledem na kolegy okolo (neni problem aby vam kapr procestoval pulku kaprodromu). Taky bych doporucil vetsi cislo hacku. Chytal sem sice na 14 ashimy ale ryby spise padaly nebo se nedaly seknout. S krmenim bych si starosti nedelal, protoze najitel prodava smes hrubych srotu (kukurice psenice jecmen) + suseny mliko 3 kg za 20 kc. Chce t oale nejakou strouhanku pro vazani, protoze to absolutne nedrzi pohromade pro zakrmeni maleho prostoru je treba zi zaplavat (voda je tepla). Krmeni je odzkouseno a funguje. Jinak doporucuju hrubsi partikl (tipl bych od psenice nahoru), protoze jestli vas flek navstivi ti maly kaprici, tak vam to vypucujou do posledniho zrnka. Jsou jich tam tisice (dle majitele 80 tisic, ale myslim, ze prehani).
Vylet hodnotim velmi kladne a mylim, ze na srazu je se na co tesit.

Fugas | Po 5.8.2002 11:39:13

2-4.8.2002 - Otava 3-4
Oprava datumu

Petr K - Profil | Po 5.8.2002 10:06:03

4.8.2002 - Hloučela 1
Včera po čtrnácti dnech na přehradě na tři hodinky a velké překvapení ve velikostech kaprů z 9ks ani jeden pod 40cm, což je málej zázrak vše na blafku z hladiny a jeden amur u břehu vyhákléj (podle kolegy kterej se ho snažil podebrat okolo 60cm. Jinak supr chytačka a hlavně žádní kapříci okolo 25cm.

Václav . T. | Po 5.8.2002 9:40:21

3.8. a 4.8.2002 - Bílina 2
Něco neskutečně krásného,při testu nových plavačkových prutů v sobotu na vlasec 0,15 mm amur 75 cm (zdolávání 40 min),v neděli ihned po zakrmení další záběr od amura.Po dvou a půl hodinách nádherného boje jsem zdolal amura 92 cm.Vše za přihlížení zhruba 15 ti rybářů a mojí manželky.
Nástraha bílé červy,návnada řepka a kukuřice z plechovky. Prut bolognesa 5 m
plavaná s pevným splávkem.

Robert | Po 5.8.2002 9:20:53

4.8.2002 - Třemošenka 1
Za vytrvalého deště na položenou na hnojáky a mrtvou rybu ani potah. O půl osmé jsem to vzdal. Co jsem viděl dopadl každý stejně jako já. Ryby se neukazovaly ani na klidné hladině.

Robert | Po 5.8.2002 9:18:57

3.8.2002 - Úhlava 1
Na plavačku po opravdu velkém zakrmení šrotem, brambory a kroupami šli vlažně plotice okolo 25 cm, asi 5 tloušťů od 15 do 35 cm, vše na bramborové těsto. Za tmy jenom jeden záběr - tloušť asi 35 cm na brambůrek.

Robert | Po 5.8.2002 9:14:59

2.8.2002 - Úslava 2
Zbylo na mne místo jenom na tažné vodě, na plavačku jenom zrcátka, ale podstatně méně než ve středu na tíšině. Za dne ještě jeden candát něco málo přes míru, večer na položenou na hnojáky a mrtvou rybu nic.

Fugas | Po 5.8.2002 8:56:47

2-4.7.2002 - Otava 3-4
Při sjíždění(sjíždění je dost silný slovo-vody bylo fakt málo)Otavy jsem našel chvilku času i na chytání. Na přívlač okounci do 20cm, 1 štika 47 a nakonec nádherná parma 62cm. Vzala 4cm plandavku v proudu. Pro mě jako člověka chytajícího z 90% na stojáku naprostá fantazie. Vše puštěno zpět. Jako "zásobovač" výpravy jsem zklamal-všichni se těšili na nějakou pečínku...

jariss - Profil | Po 5.8.2002 6:38:03

4.8.2002 - Rokytka 1 - Kyjský rybník
Od 5:00 - 8:15 na propad po silnějším zakrmení. Po hladině plavalo halda bordela, trávy a klacků. Než to začal trochu vítr rozhánět, tak to byl docela extrém. Záběry velice opatrné a jemné. Přesto jsem chytil 1 kapra cca 32 cm, 2 plotice cca 28, perlína cca 30 a asi 6 cejnlů cca 15 - 20 cm. Asi 6 ryb se vyplo a 2x mě po jemném zaseknutí kdy se prut ohnul jako blázen prasknul návazec 0,12. Záběry byly těsně nadednem na kuličky polévkového koření. Kukuřice a hnojňáci je vůbec nezajímali. Ale super chytačka, škoda, že jsem musel odjet.

Petr O. - Profil | Po 5.8.2002 2:23:50

3-4.8.2002 - Soukr. revir - Tesany
Pekna bida oproti minulemu vikendu, 3 zabery a ztoho 2 kapri 42cm a 51cm. Kamos chytal na foukacky a asi 20 karasu a jeden kapr 43cm.

LADAS - Profil | Ne 4.8.2002 20:10:47

2-3.8 - jihlava6
V pátek nic ani po výrazném zakrmení.V sobotu ve 4:15 měl kamoš Václav jízdu na lévém prutu k našemu překvapení to byl uhoř74cm pěkně nás překvapil, při vylovování jsem málem spadl do vody .