JuraČ - Profil | Po 1.4.2002 10:09:55

30.-31.3.2002 - Olešnický potok 1a
Počasí super ,braní nic moc. Za 2 dny 5plotic 1 okoun a 1 kapřík 33cm. Vše na odhoz. Zkoušel sem mělčinu i nejhlubší místa rybníka a nic. Ryby mě prostě ignorovaly.

MISO - Profil | Po 1.4.2002 9:05:09

31/3/02 - Dunaj-ramená
Plavaná/feeder - plotice, pleskáče(cejni), všetko velkosti dlane a jeden takýto "čert"

Dave | Ne 31.3.2002 18:28:26

30.3 2001 Sobota - Svratka 5 Rakovec
Skočil jsem si odpoledne na 3 hodky k vodě,
asi přílis pěkné počasí, takže nic moc, na odhoz s anglánem a na rohlík 1 cejn, větší cejnek, perlín, 2 malí boleni a 2 plotice. Vedle chytil kapříka ca 40, ploutev trochu šmrnclou plísni. Jinak v zátoce jsem viděl asi 50 kaprů, všechny flekatý, některý kusy měli kolem 60, škoda že to všechno asi pochcípe.

oclk - Profil | Ne 31.3.2002 16:44:15

31.3.2002 - Kyjovka4a/1
Osvětimany: 9.00-13.00hod. 2 chcíplí okouni a stejný počet plotic, na břehu 40 rybářů, nikdo nic, ale bylo pěkně slunečno, ovádi jen samé bzu bzu,vlnky šplouchaly...

mahon - Profil | So 30.3.2002 19:46:21

30.3. - Roketnice 1 (Grunty)
Byl jsem se jen na hodku s prutem provetrat na Grunty, ryby pekne skakaly nad hladinu, a pocasi krasne byl to pekny pohled. S branim to bylo horsi, ja za tu hodku nic (zkousel jsem ruzne hloubky, ale jen na jednom miste), tatka sedel u vody od 12 do 18h a mel jen dva tukance. Jinak (co vim)jeden kapr byl chycen u hraze a jeden uplne vzadu u rakosi.

Vasek T. | Pá 29.3.2002 18:24:45

29.3.2002 - ÚN Rozkoš
Dneska jsem seděl na Rozkoši jako trubka... Kapři prostě ještě nejdou... :-(

Roman C. - Profil | Čt 28.3.2002 16:00:34

28.3. - Ponětovice
Spolecne s MM, Golemem a Holatkem jsme jeli otestovat chute obsadky v Ponetovickem rybniku. Hlavne jsme to tam chteli vyzkouset pred sobotnim srazem plavackaru vs. feedraru. Vysledkem bylo docela zklamani, protoze ryby prakticky nebraly. Jedinou rybou, ktera byla trochu pri chuti, byl perlin (vse velikost cca 25cm). Zkousel jsem feeder a docela me potesil, protoze jsme spolu s Holatkem drzeli krok s plavackari a cele dopoledne jsme meli dokonce trochu navrch. V zaveru jsem na feeder chytal pouze ja a zaberu trochu ubylo, kdezto u plavackaru pribylo. Na feeder jsem chytil celkove 7 perlinu a jeden me u brehu upadl. Holatko na feeder lapl tusim 8 kousku (MM 1 perlina na feeder, ktery mel spis jako doplnek k plavacce). Plavackari (MM, Golem) nakonec skoncili kazdy s 10-13 rybama. V tomto "predkole" byl boj feeder vs. plavana vcelku vyrovnany. Uvidime, jak to dopadne v sobotu. Jeste doplnim, ze Holatko pote presel na plavacku a nachytal dalsich asi 5 ryb.

Martin M. - Profil | St 27.3.2002 18:02:54

dnes - Svratka 1
opravdu hodne ryb, ale az na par vyjimek jen "male" kusy. Jeseni 15-30cm, cejni 15-25cm, cejni do 35cm. Bonusovky: cejnek 40cm (vyrovnany osobak) a dasi 4 kolem 30-35cm, cejni 44+48cm. U toho jednoho cejna si nejsem jisty, jestli to nebyl CEJNEK, tak ho pro jistotu pisu jako cejna. Figuru, hlavu, supiny a cervene ploutve mel jako cejnek, ale byl velmi tmavy a mel treci vyrazku jako lopatak, tak nevim. Mam foto, po vyvolani dam ke konzultaci... mozna krizenec...

Jurin | Út 26.3.2002 9:38:53

23.3. a 24.3. - Dyje 5A a Zdarna 1
V sobotu jsem testoval novy plavacak, na odhoz spoustu zakrslych cejnku. Dno rybnika je pokryto zelenou rasou, masnaci do ni zapadli a ryby je nemohli najit. Tak jsem presel na rohlik a sli na hod. Na feeder par malych kapriku do 30 cm.
V nedeli jsem spojil rodinny vylet s rybarenim. Od 15 do 17 hod dva kapri 51 a 46 cm na feeder na kukurici s masnakem, na odhoz se v te zime nedalo chytat, normalne mne zamrzala ocka.

red.foot - Profil | Po 25.3.2002 9:40:51

24.3. - Dyje 7A
vítr, sněhová vánice a zima, zřídka slunečno a to všechno pořád dokola. pár cejnů, dvě amuří torpéda cca 30 cm (autor martin m.), jeden maxikaras 36 cm (vymodlenej boyscoutem) na feeder. potom přesun na česnečku a jihlavu 1 - kanál. tam oukleje, cejnci a cejni, martin m. prokázal fatální nepřipravenost absencí vyprošťovaše háčků z hlemýždě - byl vrácen vodě (hlemýžď, ne martin) a ukázal nám prvního letošního candáta cca 25 cm. boyscout si chytil mimo jiné kapříka a spoustu větví různých velikostí. zkrátka krásná neděle ve skvělé společnosti

Vlada S. | Po 25.3.2002 8:03:58

24.3.2002 - Vltava 9 - ÚN Štěchovice
Měl jsem cestu do Prahy, tak jsem to vzal zpátky přes Štěchovice. Zima jek v Rusku, sněhový vánice, slapský turbíny otevřený naplno => u panelky byly stále tak 0,5m vlny, u hráze tak 2m. Silnej tah vody a oproti čtvrtku tak o 1m vody míň. Chytání nahoře jsem vzdal a jel jsem rovnou dolů. Začal jsem proti ústí potoka, kde chytali malí kluci se splávkem a došel jsem až kousek za konec cesty - nic. Tentokrát jsem chytal hlavně na rotačky a peříčka, zkoušel jsem i jiga a rippera. Jediný světlý okamžik bylo setkání se dvěma rybáři, kteří mi pozvali na hlt domácí slívky - jinak jsem tam možná i zmrznul. Asi by to na jaře chtělo pro braní spíš oteplení, než ochlazení.

Roman - Profil | So 23.3.2002 11:37:55

17.3 - Líš.říčka
Davali zde kapry a důchodci to mlátí hlava nehlava,když to vidím je mě zle,v sobotu jsem chytl 3:41,50,53-jednoho jsem si vzal a pustil ho do rybnika asi o 3km výš,je to pstruhovka,tam bude mít klid-dorý lov

Tobi | Pá 22.3.2002 23:37:37

22.3.2002 - Vltava před Hlubokou n. Vlt.
[obrázek chybí]Nemám sice extra výbavu na plavanou, ale zato mám asi docela štěstí. Za 2,5 h lovu 2 tloušti ca. 30, bělice, kapřík 35 a tenhle krásnej pstruh 45 cm. Všechno na žížalu (koupenou v obchodě - jsou dobře vykrmený a mrskaj sebou jak divý).

Vlada S. | Pá 22.3.2002 9:10:44

20. a 21.3.2002 - Vltava 9 - ÚN Štěchovice
Ve středu jsem někdy kolem 3 zaparkoval kousek od svatýho a vyrazil na lov. Chtěl jsem muškařit, ale jediné místo k tomu vhodné byl konec panelky, tak jsem to vzdal. Málo vody, přes turbíny nic neteklo a voda v přehradě již se vracela směrem zpět. U panelky nic. O kus výš u jakéhosi betonu jsem po chvíli měnění nástrah chytil duháka 37 (jestli to byl násaďák tak v super kondici se všema ploutvema). Pak až do večera bez záběru. Zkoušel jsem rotačky tak 10 druhů - zelený, červený, zlatý a stříbrný - nic, woblery tak 20 druhů všech výrobců i barev - nic, chvilku peříčko než jsem ho urval (možná chyba, že jsem se mu nevěnoval víc) - nic, různé tandemy - rotačka+wobler - nic a jediný úspěch přišel na "divokou včelu" (vyrábí to cormmoran, jde o rotující ohnutý list a za tím třásně na trojháku - název "flote biene"??), kterou jsem přiozdobil volně vlající žížalou - záběr přišel, když z ní zbýval tak 1cm, asi 3-4m od břehu v hloubce 1,5-2m při velmi pomalém vedení. Chvíli na to jsem jí utrh.
Ve čtvrtek se mnou vyrazil i kamarád. Dokoupili jsme "divoké včely" a za celý den (16-19)jsme nevytáhli ani šupinu. Jedinkrát jsem cítil pocukání (klidně mohlo být od klacků, které v těch místech byly) na "divokou včelu" přizdobenou na trojháku dvouocasým twisterem. Chytali jsme opět od hospody ke sloupu a poté jsem ještě zajel níž (ke druhému zákazu vjezdu), ale ani tam nic. Jinak už ve středu během chytání po puštění turbín stoupla voda tak 50-70cm a ve čtvrtek bylo tak o metr víc.

sendwich | Čt 21.3.2002 19:11:51

17.3.2002 - labe 31
feeder - jeden kapr tak 40 cm, 2 cejni 40 cm, a jeden 52 cm docela to šlo mnho záběrů, ale byli slabé tak na lupu .o)

Honza | Čt 21.3.2002 10:45:36

20.3.2002 - Op 2A, štěrkovna Hlučín
Kapři berou pořád jenom z jedné strany(od Děhylova)=je to tam samý masař a nenažranec=kdo si chce poslechnout debilní kecy,tak si tam běžte sednout,jinak berou celkem dobře plotice a perlíni=po celé štěrkovně.

Salmon | Čt 21.3.2002 6:27:56

20.3.2002 - Stonávka 2a - MP přítok
Sice téměř pořád odpoledne pršelo, ale vyrazil jsem letos na svůj první lov s mušákem. Na první pohled jsem myslel, že to hned zabalím, ale vydržel jsem a nakonec se mi podařilo chytit 4 krásné lipany a 2 malé tlouště. Až jim skončí hájení, tak tam takové určitě nechytnu. 3 lipani přišli na béžového blešouna a ten 4. a tlouštíci na červenou fantastickou nymfu.

Martin M. | St 20.3.2002 18:19:03

dnes - Holasky + Svratka 1
Nejdrive hodinku v Holaskach na prvni nudli - ANI TUK! Totalne bez zajmu, mrtvo. Prejel jsem na S1 a tam, jiz za vytrvaleho deste a zcela sam, nejdrive zkousel feeder - za hodinu jen jeden cejn. Vytahnu plavacak a cejni sli na hod, resp. na dopad nastrahy ke dnu! Bohuzel vse kolem 20-30cm. K tomu par jesenu do 35cm a 4 kaprici kolem 38cm. Vse na cervy nebo hnojaky, casto a hodne prokrmovano. I pres velke mnozstvi zaberu celkove nic moc, kvuli temto rybam sem priste nepojedu pres pul sveta...

Jura Č - Profil | St 20.3.2002 6:52:24

19.3.2002 - Svratka 5 Prigl
Za první 2 hod nic,pak najely oukleje a tech sem se nemohl zbavit(co nához to ouklej)po další hod sem chytl pár plotic a cejnků vše do 30 cm a 2 bolínky asi 20 cm.
Skoro celou dobu pršelo. Nejlepší úlovek byla plotice 5 cm kterou sem chytl na dvě udice. Měl sem nahozenej feeder a vyvažoval sem si odhoz.Zabrala na feeder a pak zežrala prázdnej 16 háček kterej sem náhodou hodil do stejnýho místa jako feeder.Měla velkej hlad.

miro | Út 19.3.2002 19:23:42

19.3.2002 - BR
chytacka od 1100 do 1400 v nahodne vzniklom osobnom volne ;), zamracene, obcasny drobny dazd, po zisteni, ze miesto winkel_pickera som si v puzdre priniesol vlacak (240cm/5-15g) som nezavahal a naviazal som to na anglicak, chytal som na kostaky, prikrmil som tym, co som mal povodne pripravene do feedrovych kosikov - dnes som bol vdaka vysokemu podielu mleteho popcornu holt ouklejar a nie lovec plotic, ako obvykle ;))))