Boris.Dig - Profil | Po 19.11.2001 6:55:28

18.11.2001 - Ohře 7-MP
Kolega mne vytáhl do Žatce na lipany,ale vzhledem k stavu vody a průtoku to nebyla asi ta nejlepší volba.Brodit se dalo pouze s velkými problémy.Ryby začaly sbírat zhruba v půl druhé,ale já ve své neznalosti jsem nenašel nic,co by jim chutnalo.Výsledek-1 lipan<20 cm a potočák okolo 20 cm.Nejlépe si zachytal syn,který vláčel-14 potočáků,největší 38 cm a cca 60 štika,která mu upráskla FL u podběráku.Jeden kolega prý chytil potočáka 57 cm,což ho v této době dost rozladilo.

Piškot - Profil | Po 19.11.2001 6:35:02

18.11.01 - Bystřice hanácká 2P
Po sobotním nezdaru na pískovně,kde jsem proseděl 4 hodiny bez jediného záběru,jsem se ještě jednou rozhodl provětrat mušky.Sice jsem musel po každých 15 minutách odmražovat očka na prutu a šňůru protahovat mezi prsty,abych ji zbavil ledového škraloupu,ale ryby se mi za moje snažení náramně odvděčily.Za 3 hodiny a 3 km proti proudu zhruba kolem 100 lipanů.Překvapila mě i velikost,protože hodně ryb mělo kolem 35 cm a to je na tento revír skoro zázrak.Největší kousek byl 39 cm.Po takovéhle chytačce vždycky přemýšlím,proč vlastně ještě provozuju něco jinýho,než muškaření.Jo a všechny ryby jsou zpátky tam,odkud jsem je vytáhl.
Ještě musím podotknout,že jsem si nedávno koupil na návazce fluokarbonovej vlasec a asi to má něco dosebe.zatím jsem ho použil dvakrát a vždycky to byla super chytačka.Jenom doufám,že se ještě trochu umoudří počasí a budu to moci letos ještě aspoň jednou zkusit.

masak - Profil | Ne 18.11.2001 20:48:34

18,11 - labe pod farou
dneska jsem se snažil o candáta,rybka na těžko,rybka na plavanou ale vůbec nic.Z nouze jsem tam dal brko a červy trochu zašrotoval a malé běličky šly jedna za druhou, takže rybačka nakonec dobrá.Napište kdo chodíte pod faru v Pardubicích?

Urbo | Ne 18.11.2001 15:08:24

17.11. - Svratka 3
Tak jsem byl na 3 hodky zamarmyškovat na Svratce . Celkem jsem chytl 25 ryb , z toho 23 standartních okounů , jednoho nadstandartního 29 cm a nakonec tloušta kolem 30 cm.Ja se na to vys... . zase šádnej kterej by mě reprezentoval v soutěži . Na 80 mnou chycených okounů připadnoů 4 nad 25 cm.Poměr 1 : 20 to je o nervy.Jinak broky na mě padali taky jako na sendwiche a taky nevěděli kam střílej.Nad jedním myslivcem lítala kačena pořád dokola a ten chudák musel 3 krát nabýjet protoža se nemoh trefit a stejně mu uletěla.

Luďas - Profil | So 17.11.2001 17:42:53

17.11.2001 - Svratka 5
Tak jsem vyrazil, tentokrat na candaty, protoze kazdorocne v tuto dobu na urcitych mistech na priglu nejaci jdou...:-) Na tu kosu celkem fajn, candat 56 cm, jeden upadl, ale zadnej macek, pak jeste 2 okouni 25+.

sendwich | So 17.11.2001 14:35:44

17.11.2001 - odkaliště
plavačka - zima, na vodě trocha ledu, ale našel jsem ještě nezamrzlá místa, usadil se vybalil vercajk. vydržel jsem to 2 hod....měl jsem několik nepatrnejch záběrů vytáhl jsem jednu ploťku, slunce podle slibů nevyšlo, stále mrzlo a zamrzali očka. ve finále na mě začali padat broky od nějakejch myslivců, které jsem zkrze mlhu neviděl.....magoři jedni......ani nevěděli kam střílej...

Honza H. - Profil | So 17.11.2001 14:05:24

16.11.2001 - Uhlava 3
Tak jsem si byl vcera po vic jak mesici konecne zavlacet a nebylo to uplne nejhorsi.Chytnul jsem malou kudlu pak jsem jeste jeden zaber posral.Nakonec jsem si i hezky zabojoval.Myslel jsem,ze tahnu docela peknou rybu,ale nakonec z toho byl kapr kolem 40cm,kterej mel 5cm rippera zapichnutyho ve hrbetni ploutvi.

Tuky | Pá 16.11.2001 19:39:17

13.11.2001 - Jarkovské jezírko
Hodla vlacky. Jedna sticka 40cm a jeden okoun na twitry.

Roman C. - Profil | Pá 16.11.2001 12:55:47

16.11.2001 - Svratka 5 (Rokle)
Vyrazili jsme rano s Matym na prigl. Teplomer u nas doma ukazoval -5C. U vody to zrejme bylo podobne - vsude jinovatka a pekne zamrzaly ocka u prutu (viz fotka). Rotacky jsem tentokrat nechal odpocivat v krabicce a zkusil neco dostat na twistera. Hned na prvnim miste se zdarilo - nejdriv jsem zaregistroval par tukancu do snury a pak jsem dostal okouna kousek od brehu - mel odhadem kolem 30cm. Dalsim ulovkem byl o kus dal opet okoun tentokrat 32cm (na fotce) a opet na twistera (vsechny zabery prisly na svetle twistery). Na chvilku jsem zkusil nasadit i woblery. Na Magnum se az ke brehu prijel podivat "soutezni okoun", ale opravdu to bylo jen podivani. Na zaver jsem dostal okysa cca 20cm opet na twistera - spolkl ho tesne pod myma nohama. Maty dostal okouny 2 - jeden mensi cca 20cm a jeden slusny 33cm (mam pocit, ze taky na twistery). Zkousel i rotacky a plandavky, ale na ne nedostal zadny zaber.

miro | Pá 16.11.2001 9:31:52

15.11.2001 - Biskupicke rameno
Po dlhom case s vlacakom na oblubenom revire, sice len v chvate medzi pracovnymi povinnostami, od 15:00 do 16:00, ale vcelku pohodicka, ostrieze a pidi_ostrieziky, nad 15cm som sa nedostal, aj ked som nasadil pomerne velke twistre (3-5-7cm), rotacky nemali absolutne ziaden uspech, aj ked som ich prizdobil ocaskom od twistra, ostrieze sice za nimi priplavali az k brehu, ale ani zdaleka neboli na ne take nazhavene, ako na twistre, uspesne modely - 3cm cierna farba, 5cm priesvitna perlet, 5 cm ostra zlta, 4cm cierne telo a chvost zelena perlet. Vsetky boli naparfemovane maglajzom model "mrtwa ryba" od Berkley - nechal som ich asi tyzden vopred uzavrete v sacku so zopar kvapkami tej vodicky, takze boli krasne vonave ;)

Boris.Dig - Profil | Pá 16.11.2001 6:42:45

15.11.2001 - Berounka,
Poslední "průzkumná" výprava na část řeky,kde jsme ještě nebyli,přinesla zatím největšího okouna(37cm) a zároveň asi nejhezčí úsek řeky.Třímanské skály v podzimním slunci jsou nádherné!Z rybářského pohledu je asi na chytání vhodnější druhá strana řeky,kde vede většinou koryto,ale především termín(mělo být tak o jeden kalendářní měsíc méně).Zítra se jdeme honit(máme naháňku na černou zvěř)a v neděli na MP Ohři.Tak uvidíme.

Pavel | Čt 15.11.2001 20:00:42

15,11,2001 - Odra 2a
Dnes ráno jsem se vypravil na ryby a po příchodu k vodě jsem zjistil že jsem doma zapoměl brusle,jel jsem proto domu a k vodě jsem přijel až odpoledne.Brusle už jsem nepotřeboval ,protože led který tam byl už částečně odtal.Na Bečkárně bylo asi půl Ostravy rybářu ,tak jsem se otočil a šel jsem na Odru.Na Odře jen drobná ryba.

Láďa | Čt 15.11.2001 18:06:04

15.11.2001 - Labe 14-Sidonka
byl jsem si odpoledne trochu zatvistrovat na 1" Relaxy - 2x štika a 34 x okoun. Voda až na dno průhledná.

marfic | St 14.11.2001 10:08:07

14.11.2001 - vltava 4 jez troja
Od 7 do 8 hod 2 minicandati 30-35 na twistra. Pulku casu jsem travil lamanim ledu z ocek prutu. Uz ted se tam vyskytujou kormorani, takye to bude v zime veselej pohled

Roman C. - Profil | Út 13.11.2001 22:55:23

13.11.2001 - Dyje 7A

Nejdriv jsme jeli s Martinem na Jihlavu k Ivani, ale rekou teklo dost vody a hlavne v ni plavaly tuny listi, ktery se neustale lepilo na vlasec a delalo plany zabery. Po hodine lovu jsme to sbalili a presunuli se na rameno (D7A) nedaleko Vestonic. Martin si tam minule pekne zachytal mensi kapriky, tak jsme to chteli zopakovat. Bohuzel se nezadarilo (zrejme mraz a ochlazeni zahnal kapry do jine casti, nez jsme lovili my, pripadne zrovna nezrali). Chytali jsme pouze male zakrsle cejny, perlinky, oukleje a krizence cejna s perlinem, temer vse "dlanova" velikost - viz foto. Brali dobre na rohlik a masnaky. Kazdy jsme jich chytli cca 20-30 ks. (prakticky celou dobu lovu trochu prselo)

FIFA | Út 13.11.2001 22:28:07

12.11.2001 - Dyje 5
Dyje 5

V sobotu jsem vyjel na tento revír, protože je o něm známo, že se tu dají ulovit velcí kapři. Dle rad a názorů mnohých z Vás, jsem jako nástrahu zvolil a zhotovil bojlis. Posháněl jsem po kamarádech potřebné přísady a zhotovil jsem si jej sám. Nešlo o nějakou velkovýrobu, ale asi o 30 kuliček nestejné velikosti, protože jsem jej šoulal jen rukama. Jako příchuť jsem použil to co jsem sehnal zadarmo a to: moruši a borůvku. Koupil jsem si nějaké věcičky na montáže a vyzbrojen prutem Sona s navijákem Okuma a vlascem průměru 40 jsem vyrazil. Já vím, že ten vlasec je už hodně silný, ale nechtěl jsem nic ponechat náhodě. Také proto jsem návazce udělal z pletenky s nosností asi 20kg. Na místo jsem dorazil okolo deváté ranní. Počasí nic moc, ale co se dalo dělat. Nechal jsem si pět kuliček bojlis a zbytek jsem nastřílel do vody. Nahodil jsem prut a čekal jsem na záběr. Hodiny plynuly a nic. Až najednou kolem půl čtvrté záběr, že prut málem skončil ve vodě. Zachytil jsem jej v poslední chvíli a nastal obrovský boj. Ryba bojovala takovým způsobem, že jsem něco podobného nezažil. Nicméně, když jsem ji asi po deseti minutách boje dostal ke břehu, nemohl jsem uvěřit svým vlastním očím. Byl to obrovský kapr. Teď nastal problém, jak takovou rybu podebrat. I když jsem plánoval takovou rybu chytit, vůbec jsem neměl odpovídající podběrák. Naštěstí háček seděl pěkně ve tvrdém a tak asi po dalších deseti minutách jsem jej nakonec dostal do podběráčku ( aspoň z části ) a rychle s ním co nejdále od vody. Byl to krásný šupináč 86cm a jak jsem doma zjistil tak cca 13kg. Těžko asi popsat radost z takového úlovku. Za to při konzumaci přišlo zklamání. Polévka jakž-takž, ale řízky nic-moc! Toto mi potvrdili i moji kamarádi, ale naštěští poradili i řešení. Tyto ryby je nejlepší na den naložit do koření a pak po částech vyudit. Doufám, že se mi podobný úlovek ještě letos podaří a i tuto teorii vyzkouším. Také děkuji Vám všem, kteří jste mi poskytli základní informace o lovu velkých kaprů. Je dobře že se najdou lidé, kteří se neváhají podělit s ostatními rybáři ze svými zkušenosti a vědomostmi.

Libor H. - Profil | Po 12.11.2001 11:48:48

10.11.2001 - Vltava 6
V sobotu jsem byl na hodinu a půl zkusit přívlač na Vltavě v Modřanech. Na stříbrnou meppsku bohužel ani záběr, stejně na tom byli i další 4 vláčkaři co jsem potkal (zkoušeli i twistry a woblery). Alespoň že byl krásný slunečný den.

Golem | Po 12.11.2001 10:00:51

11.11.2001 - Svrakta 5
Byl sem s brachou letos poprve poskadlit dravce na Rokli(strana od hradu). Nejprve probehla vlacka. Na rotacku absolutne nic a na twistera mne po tom vyjel okoun kolem 30 cm, ale to bylo vse. potom na skale se na nas prijela podivat stika +70 cm, ale to bylo taky vse. kolem nas sel koren co vlacel rybky a mel 3 okouny a jednoho mlyho candata. Bobkari nic (aspon co sem videl). Na to jaka byla kosa, tak to tam bylo jak na jarmarku, ale dohromady se nic nechytlo.

Jurin | Po 12.11.2001 9:07:53

11.11.2001 - Dyje 5A/2 - Hustopeče
Za odpoledne asi 10-15 kapříků od 25 do 45 cm na feeder + nějací cejnci. Šupináči byli hrozně nízcí, připomínali spíš amury. Lysci byli stavění normálně.

Aleš H. - Profil | Po 12.11.2001 8:59:37

11.11.2001 - Svratka 1, Dyje 3
Dopoledne Svratka,odpoledne Dyje.Dohromady 9 hodin vláčení.Ruka mě bolí ještě teď,tak jen stručně: boleni 54,30,30 cm a candáti 46,5 a cca 30 cm + asi 6 spadlých nebo neseklých záběrů.Úspěšnější byly měkké nástrahy,než tvrdé,což nebylo vzhledem k teplotě žádné překvapení.