Piškot - Profil | Pá 28.9.2001 5:18:09

27.9.01 - Jesnická Bělá 2
Na doporučení známého,že na Bělé jdou parádně duháci,jsem skočil do auta a vyrazil do města Jeseník.Voda trochu zvedlá,ale super čistá.Ryby se ukazovaly,tak jsem vletěl do vody.Duháka jsem chytil ale jenom jednoho a neměl ani 20 cm.Zato mi to parádně vynahradili lipani a potočáci.Lipani 20-33 cm 15 ks,potočáci 20-35 cm asi 35 ks.To všechno na 200 metrovém úseku řeky přímo ve městě.Prostě SUPER!!!

Roman C. - Profil | Čt 27.9.2001 20:55:18

27.9.2001 - Svratka 5
Zcela netypicky jsem se vydal na okouny na vecer (normalne chodim spis dopoledne). U vody jsem potkal par vlackaru, kteri nadavali, ze to vubec nebere. V tom jsem s nimi souhlasil, ja taky nic nechytl. Teprve az jsem dosel na moje oblibene misto (:-) , tak se situace trosku zlepsila. Okouni 37 a 38cm mluvi snad za vse. Velikost pekna, ale pocet nic moc. Do souteze se ale budou hodit :-)

Martin M. - Profil | Čt 27.9.2001 11:46:39

26.9.2001 - soukromy rybnik

Foto mluvi jasne - lysec 72cm, k tomu supinc 73cm a dalsich asi 8 kapru 50-58cm. Vse na plavanou, navazec 0,14mm, hacek #12, nastraha medova kukurice. RC ulovil asi 5 kapru do 58cm. Minimalne 10-15 dalsich kapru nezname velikosti jsme utrhli nebo nam upali z hacku.

Piškot - Profil | Čt 27.9.2001 6:51:30

24.a 26.9.01 - Olomoucké štěrkovny
V pondělí jsem by vláčet na 0,8 ha rybníčku a výsledkem byly 4 štiky 45 - 62 cm.Všechny na dvoudílný Woblery 13 cm.
Ve středu večer další pískovna a klasická položená.Záběry začaly přicházet až se setměním.Při prvním záseku mi ryba upadla po pár metrech,při druhém to byl kapřík 35 cm.Přesně ve 20:00 další záběr a po záseku jsem na prutě ucítil pořádnou rybu.Asi po pěti minutách minutách boje se najednou ozval pípák a začala jízda i na druhém prutu.V tom okamžiku mě nenapadlo nic lepšího,než zkusit seknout i tento druhý prut.To byla ale osudová chyba!Nejednalo se totiž o záběr,ale o přkřížení vlasce zdolávanou rybou a já blbec jsem si jedním vlascem přeříznul ten druhej.V ten okamžik jsem měl chuť to všechno rozšlapat a jít se utopit,ale když jsem Vůl,tak dobře mi tak.Kdo chce víc,nemá nic.Večer jim to půjdu oplatit!

Petr W | St 26.9.2001 6:52:44

23.9.2001 - ÚN Lipno
Poradne jsme promrzli a za 4 hodiny aktivniho rybolovu z lode pouze 1 maly okoun a to na marmysku se zizalkou na matchovy prut. Jinak vubec nic.

Pavel | St 26.9.2001 6:19:26

25.09.2001 - Odra
Průtok 54 kubíku , jinak cca2-3 kubíky super chytačka na feederku jeden malý kapřik a nespočetné množství cejnu průměr 47 cm. Kombinace hnojka+masák.

Roman C. - Profil | Út 25.9.2001 10:55:21

25.09.2001 - Svratka 5
No jo, vyhlasi se soutez a me zacnou padat okouni! Nebyla to dneska zadna slava - vytahl jsem 4 okouny, nejvetsi mel 28cm. Zato jsem mel na prute 2 kousky pres 30cm, jeden se me setrepal, kdyz jsem se ohnul pro podberak, druhyho jsem ani nezahlidl, ale podle odporu mel taky pres 30 :-( K tomu jsem urval 2 trpytky, takze nalada nic moc.

Bobo | Po 24.9.2001 15:09:23

22-23 - Dedinky
Na priehrade isli celkom slusne nasadene duhaky do 35cm na vacsie muchy, najlepsie vsak na 10 kove biele godhardy pomaly tahane za lodkou. Inak pri oleji to pekne bralo aj na sucho na velke muchy hodene k zbierajucej rybe. Ziadny domorodec sa ale nesplietol. Tie vacsi su klasicky v hlbkach.

Kuba | Po 24.9.2001 14:41:57

22.9.2001 - Polička
Na přehradě byl asi milion rybářu... a spousty bahna. S rybyma je to bída a bez pakomárů je člověk uplně bez šance... Jediný kdo slavil větší úspěchy byli tři kluci na boatech, kteří cytali na hornim rybníku uprostřed (na pakoše). Obecně řečeno jsem moc zvědav na podzimní závody, opět se potvrzuje, že s jarními se to nedá porovnávat.

Kuba | Po 24.9.2001 14:34:53

23.9.2001 - Svratka
Svratka byla lehce nad normálem, ale voda docela čistá. Rybáři žádní, za celý den jsme potkali jednoho muškaře. Brali jen potočáci a lipani (+dva duháčci cca 30cm) Všechno na zlatohlavé nymfy a blešivce (šedo-červené). Krasné "babí léto" až do večera kdy přišel déšť a zima.

Jiri - Profil | Po 24.9.2001 13:56:39

23.9. - Orlík (u Herinkova mlýna)
Jako raritu bych uvedl, že se mi včera podařilo ulovit škebli na třpytku !! Byla živá a zcela regulerně měla jeden hrot z trojháčku sevřený mezi lasturami. Velká byla asi 5-6 cm.

Golem | Po 24.9.2001 12:42:33

22.9 - Svratka 5
Poprve jsem letos zacal krmit boilies vlastni vyroby - ryba - a jeste v den zakrmu kapr 70 cm. Skoda, ze sem nemel fotak. Tak nafutrovanou rybu sem uz dlouho nevydel. Z vody sel celkem snadno, spis se nechal tahnout az na breh. Kdyz sme ho pousteli tak se nemohl ani poradne hejbat, jak byl nafutrovanej. Chytl jsem jeste dva slusny cejny a jednoho kapra juniora. Na priglu ted jdou kapri, ale vsechno az po 20 hod.

Martin M. - Profil | Po 24.9.2001 11:55:46

19-22.9. - rameno reky Moravy
S Boycoutem jsme spolecne chytli asi 8 kapru 55-65cm a par mensich na Alesovo boilie (ryba/jahoda) v kombinaci s plovouci musli a hodne cejn(k)u (20-40) na plavacku. Zabery az na vyjimky pouze za tmy. Upadli mi 2 slusni kapri (z toho jeden lysec tak 70cm, druheho jsem nevidel, ale slusnej) a jeden vetsi mi ukousl hacek.

marfic | Po 24.9.2001 11:48:26

22,23 - otava, vltava
Tak at nejsou masari ochuzeni o zazitky.
do vltavy jsou vysypani duhaci a to tak ze hodne. jinak extraliga chytani na otave (sobota) lipani na sucho i 38 jsem dostal.
Vlatva (nedele) krome duhaku, nadherne sbirali lipani nejvetsi 42 za zminku stoji jeste dva 39 jinak spousta mezi 30-35 a hafl 25+
Duhaci jsou 30-35 takze hrrrrrrrrrr na ne

hary - Profil | Po 24.9.2001 9:07:34

23.09.01 - VN Bukova
V nedelu pobede sme vyrazili s kamosom za hnusneho pocasia ked len prsalo a fukalo a bola dost zima na Bukovu. On chytat kaprikov na plavacik a ja si chytit poriadnu stuku. Po prichode sme zistili ze na inokedy plnej priehrade je asi iba 5 rybarov co bolo dobre znamenie :). Kym Gejo rozbaloval svoju vybavu ja som uz blyskal o dusu a asi na desiaty hod stucka cca 45 , isla naspet a ja s dobrym pocitom ze konecne tento rok prva stucka som sa vybral okolo priehrady az k rakosiu. Na treti hod s tym istim bliskacom som pocitil ranu do prutu .... a nic dalej. Pomyslel som si no parada, zas dasli odtrhnuti bliskac. Presiel som sa po breho doprava a dolava ci ho nahodou neuvolnim, ale nic . Ked uz som rozmyslal ze ho budem musiet odtrhnut ozvala sa cez zatiahnuty ! navijak strasna jazda a nieco velmi velke mi vytiahlo asi 50 m mojej 0,18 silonu (samozrejme bez oceloveho lanka :( ) potom sa na chvilu zastavila a ja som cely v soku rozmyslal ze aku ponorku som to zasekol. Vsetka moja snaha poiahnut rybu smerok ku mne koncila totalnou ignoraciou spominanej ryby a vzdy mi este jasne dala najavo kto je tu pan a vytahovala dalsie metre silonu. Aby som to ale skratil , po cca 15 minutach mojej bezmocnosti pravdepodobne stuka zistila ze na nieco v ustach ;) , silon prekusla a odpavala prec .
Ja som tam ostal skoro so slzami na krajicku a buchal som si hlavu preco nepouzivam ocelove lanko. Do konca rybacky rybacky som chytal uz len kaprov na plavak ..par 35 - 40 , takze nic moc. Aj ked sme isli od vody bez ryb ostal mi az do teraz uzasny pocit a velka vyzva este do konca tohto roku spominane miesto navstivit .

Boris.Dig - Profil | Po 24.9.2001 7:24:12

21-22.9.2001 - Berounka,
V sobotu odpoledne jsme se synem byli trochu prohodit lom ve Zbečně a blízké okolí,ale vzhledem ke zvýšenému stavu vody a spoustě trávy a listí ve vodě to nebylo nic moc.Pár tloušťů a 30-ka okoun,což je na Berounku v těchto místech téměř trofejní ryba.
Neděle-Roztoky nad jezem-pár miniokounů a spousta bordelu ve vodě.Potom přesun do Nezabudic-Čertovka a Kněžská skála-jinde se chytat nedalo-pár okounů.Ráno jsme byli na houbách-stále to nemá chybu-kvanta bílých hřibů,navíc začínají typicky podzimní houby -podborováci a jiné,takže ryby odložíme na víkend na Nechranice a pokusíme se trochu vylepšit letošní skore.

Nazir | So 22.9.2001 18:01:58

20010922 - Berounka 3
Tak jsem se byl poprve podivat na Berounce pod Krivoklatem. Vysledek -- pocity rozcarovani i nadseni.

Vzal jsem to z Roztok do Zbecna po prave strane (znalci jiz jiste tusi, proc ono rozcarovani) = hnus nejvyssi! Vubec se nedalo dostat qode, jen na par mistech, ale ta mista mi to vynahradila. Perfektne jsem si zachytal, slo jedno stihle za druhym (vse tezke stribrne rotacky vrbovy list, antoz byla zvednuta a prikalena voda), dohromady sest kousku, nejvetsi melo neco kolem 60 - 65 cm. Nekolikrat se mi podarilo prilakat az ke brehu nadherne kousky tloustu, ale vzdycky si jen "cuchli", zadny velky nezautocil (par malych se obesilo). Tak jsem zkusil (na snad jedinem miste, kde se dalo trochu ohanet musakem) parkrat prohodit reku (nad pruhy vodniho svinstva - rostlinstva) priblblou rudoritkou A TO BYLO TO PRAVE! Nachytali se ctyri tlousti, kazdy vic jak 50 cm (delsi nez loket-spicka prostrednicku).

Skoda, ze se k te vode dalo dostat jen na par mistech (a na druhou stranu - stesti, jinak by tam ty barakudy nebyly ;^)).

Asi to bude lepsi vzit priste po levem brehu...

Honzas | Pá 21.9.2001 6:10:05

20.9.2001 - Prušánecký potok 1 - Velký Bílovec (50h)
Po 4 týdnech bez chytání jsem měl slušný absťák a tak jsem vyrazil na 1 - denní výpravu na "svou" vodu. Nebyl příliš příznivý vítr (JV) a podle toho to také vypadalo. Chytání na 100 m na odhoz poblíž protějšího břehu. Krmení a nástraha boilie rybina. První jízda přišla až po dlouhých 6 hodinách a byl to kapřík pouhých 50 cm. Na rozloučenou jsem mu zamával s tím ať pošle tatíka. Za půl hodiny se ozval hlásič znovu a byla to šílená jízda, jenže zásek byl do prázdna. No a třetí jízda byla jízda domů, takže výsledek chytačky dost slabý. Dva kolegové na dohled byli bez záběru. Kapříci asi neměli svůj den.

David - Profil | Čt 20.9.2001 12:08:02

19.9.01 - Spravcicky Pisak
V ramci nove vyhlasene okouni souteze jsem vyrazil s vlacakem na pisak.Vyzkousel jsem twistry,male rotacky, plandavky a nic.Zabery prisly na jedinou rotacku - modrostribrnou Mikado Stream 2.Byli z toho 4 okouni okolo 30cm (jednoho jsem zkusmo zmeril - 28cm, ostatni byli stejna sorta) a sticka 51cm.Vse slo zpet.

Maty - Profil | Po 17.9.2001 19:29:24

16.9.2001 - Svratka 5 - rokle
Od 11.00 do 13.00 vláčení. Přišel jsem už po dešti, takže zde bylo velice příjemně. Výsledkem byli dva boleni (55,62 planda, riper) a jedna štička 40 + (rotačka). Kupodivu se nazadařil žádný okounek (je fakt, že jsem dnes nasadil trochu větší nástrahy, než běžně používám).