MichalR | Po 10.9.2001 6:17:21

9.9.2001 - Smědá 1
Počasí jak v dubnu, chvíli pršelo, chvíli svítilo slunce, odpoledne přešly přeháňky do trvalého deště. Na to počasí sem si moc hezky zachytal, voda byla zvedlá asi o 20 cm, hnědá jak kafe, proto jsem nechal mušák v autě a chytal jsem na plavačku na červy, háček 12. Nachytal jsem hrouzky, plotice, pstruhy, tlouště, ouklej asi 20cm a dva lipany. Největší ryba byl tloušť 39. Ušel jsem asi 3.5 km. Až na to počasí krásný chytání. Všechno jsem pouštěl.

Maty - Profil | Ne 9.9.2001 19:18:25

9.9.2001 - Slezská Harta
Dnes ráno jsme si se známým vyrazili na Hartu. Byla zima jak v Ruském filmu. Vítr zvedal vlny, jaké nevidíte ani v Chorvatsku. Vydrželi jsme zde asi 4 hodiny. Chytali jsme na položenou, winkelpicker a přívlač. Výsledkem bylo bohužel pouze ulovení 3 rybiček (cejn na winkelpicker, kapřík na položenou a štička něco přes 50 cm na přívlač). Prostě krásný únorový den strávený u vody (akorát ten sníh slezl letos nějak brzy).

Luděk - Profil | Pá 7.9.2001 18:59:37

7.9.2001 - Svitava-Obřany
No vyrazil jsem jako každoročně v tuto dobu do Obřan na Svitavu na ostroretky, většinou berou a je jich tam hodně, i přes 40 cm, ale dneska se bohužel vůbec nedostaly k nástraze, protože co nához, do 5s záběr (ale jakej!) od hrouzků všech velikostí, měl jsem už zlost, ale největší překvapení mezi těma hrouzkama byl 50 cm kapr, na dvanáctku vlasec a s miniaturním háčkem to byla záležitost na 20 min, ale super.

Emil | Pá 7.9.2001 10:53:08

6.8.2001 - Botič - Hostivař
Na mrtvého hrouzka další kapr...nedávno jsem se tomu divil, ale teď jich už máme se synovcem asi osm takto chycených a začínáme si zvykat. Možná, že teď už by nás tam víc překvapil ten candát, než kapr. Co myslíte, že je příčinou toho, že kapři na Hostivaři se v takové míře ládují mrtvými hrouzky? (dávám to do otázek)

Roman C. - Profil | Čt 6.9.2001 23:41:07

6.9.2001 - Svratka 5 - prigl (Osada)
Odpoledne jsem se vypravil na okouny - nejak nebyli dneska moc pri chuti - pouze 3 kousky 25,27cm (na BF3 s perim) a 31cm (na AG.L. 2 stribrna perlet). Skore jsem si trochu vylepsil bolenem 58cm, ktery me vzal rotacku, kterou jsem tahl celkem pomalu a hluboko.

sendwich | Čt 6.9.2001 20:58:53

2.9.2001 - Trotina 2
Už druhým rokem muškařím na mimopstruhových rybnících, ještě to musím hodně vypilovat. Tuhle neděli jsem byl, ale mile překvapen, cejni versus blečivec and pakomár. Vlny, vítr posměch okolních bobkařů - uloveno 9 cejnů (30 - 35 cm) 9 perlínů (25 - 30 cm) a jedna plotice 25 cm.....a mnoho mnoho záběrů, ale v tom větru a vlnách se blbe seká. Jinak jsem letos vytáhl na mušák perlína 32 cm - cejna 37 cm - karase 35 cm - plotice 34 cm - a mnoho jiných ryb.......na MP -

Roman C. - Profil | Út 4.9.2001 22:27:06

4.09.2001 - Svratka 5 - prigl (Osada)
Sel jsem trochu poskadlit dravce. Ze zacatku nic moc - premluvil jsem jednoho okyse cca 25cm na tandem rybka-rotacka a delsi dobu to byla prvni a jedina ulovena ryba. Kdyby okolo nelovili dravci, tak bych to chapal, ale oni lovili a me to tim padem pekne stvalo. Navic me za nastrahou vyjela 2x stika (cca do 65cm), ale nikdy se nezakousla. Tak jsem radsi zmenil flek, kde jsem se trochu zahojil na okounech. Co hod to okoun 20,25,26,31cm, jeden se setrepal tesne u brehu (mirne pres 30). Bohuzel jsem po druhem okounovi utrhl moji NEJ trpytku (rotacka vel.2 - perlet), ale po nasazeni BF3 s perim jsem na 2 hody chytl zbyle dva okouny. Pak uz jsem musel domu a jeste k tomu zacinalo pekne prset...

Golem | Út 4.9.2001 9:40:43

23.8 - 31.8 2001 - Dyje 5
Prvni letosni vyprava na NM. Chytacka super. Bohuzel sem mel na prute jenom jednoho vetsiho kaprika na rybi boilie, ale urval mne hacek. Jinak mraky kapru kolem 40 - 45 cm. Sedeli sme pod Pavlovem. A chytali cca 40 m od brehu. Velci kapri sli pod Milovicema prakticky tri tydny v tahu.

Salmon | Po 3.9.2001 15:03:57

23.8.-31.8.2001 - Dyje 5 - Nové Mlýny
Super chytačka velkých kaprů. Kdo byl v tomto období a trochu se snažil(nezapomeňme ale na štěstí), tak chytil pořádného kapra. I mě se to podařilo a to hned dvojnásobným překonáním osobáku: 88 cm a 13 kg a 94 cm a 13,85 kg. Za ten týden jsem viděl opravdu hodně velkých kaprů, takže se nepovažuji po ulovení těchto mých ryb za nějakého přeborníka v lovu kaprů. Radost mi ale udělali a nejkrásnější na nich bylo, když mi zamávali ocasem na pozdrav a doufám na brzké shledání. Opravdu ten týden stál za to!
Mrzí mě pouze chování některých sice dobrých kaprařů, ale neskutečných masařů, pro které nebyl problém zasakovat i 14 velkých kaprů za den. Viděl jsem 2 x přijet dodávku pro kapry. Pro ně to byly kapří žně. Pro nás krásná chytačka.

Formaggio - Profil | Po 3.9.2001 10:50:10

2.9.2001 - Rokytka 1/01
Trošku technické, ale jinak dobrý. Za 4 hoďky asi 30 cejnů a plotic. Střední velikosti. Zkrmil jsem 1,5kg krmení.

Jura Č. - Profil | Po 3.9.2001 8:16:03

1.9.2001 - Svratka 3
Byl to muj první celkem uspěšný lov s feederem. Za 3 hod. asi 10 plotic a 1 parma asi 50 cm.Vše na masnaky a puštěno.
Švagr chytl parmu asi 55 cm na lančmít.

staff - Profil | Ne 2.9.2001 22:59:10

2.9. - soukromý revír
Objevil jsem soukromý revír u Olomouce.Jedním slovem paráda.Chytačka pro milovníky kapru na angličák jako z pohádky.Podařilo se mi na něm zdolat po 45 min hardcorového zdolávání kapra 76cm !!!Nutno dodat, na plavačkový prut s 15g špičkou, návazec Stroft 16mm s plavačkovým navyjákem bez brzdy !!! Na tomto specialním navyjáku je zcela pevná cívka a brzdit lze jen otáčení kličky vzad. Co se dělo po záseku s tímto vercajkem lze těžko popsat...... Jedinou výhodou bylo, že se jedná o 1ha rybník, takže kapřík nemohl daleko utíkat.Nejmenší kapr co jsme chytili měl 54 cm......
Majitel je v pohodě alze se sním domluvit na všem. Snad jen že kapři nad 60cm se automaticky pouští a dle slov majitele jich je tam hodně přes sto......
P.S. Zapomněl jsem dodat, že na ostrůvku uprostřed je vychytaný občerstveni s roštem a udírnou a nebyl by problém na tomto revíru uspořádat nějaký sraz MRKu :-)

ice | Ne 2.9.2001 17:29:40

30.8.2001 - Labe 14
Tak jsem konečně chytil na Labi štiku (60cm)na rotačku č.2 Grizzly systems- jedinej záběr za 1,5 třpytkohodiny.To dneska v neděli to bylo lepší- sedum okouních pionýrů a štika 64cm na Sidonce-labe14.Všechno na bílé Banjo asi 4cm.Za tři tvistrohodiny-celou dobu nic(jenom cejn za hřbet) a pak pod jízkem všechno z jednoho místa za čtvrthoďku.

U Honza | So 1.9.2001 14:52:49

01.09.2001 - Dyje 15
Jsem doma z Vranovské přehrady. Necelý týden jsem rybařil.Na chatě se nedalo nic dělat, bylo moc horko,voda byla zelená, takže jsem skákal do hrachové polívky. První den jsem jen krmil a od dalšího dne šli cejni. Večer mi to vzal candát takovým způsobem na mrtvou rybku, že jsem nestačil ani ho přibrzdit a byl pryč i z 20m odvinuté šňůry. Další dny přes den a večer byla bóje na sumce jen v pozornosti lodičkářů s dětmi a teenegři zkoumali proč se to dřevo s korkama pohybuje.Proto jsem ji dával jen navečer a pak v noci ztahoval. Jezdci z diskotéky byli nevyzpytatelní. Zato ráno jsem si zacejnoval.Pěkní velcí zlatí cejni z velké hloubky právě do udírny. Porybný při kontrole mi sdělil, že se splete i kapr,na pláži již jednoho vytáhli a tak jsem nastražil "killer systém", kukuřice mimo háček jako boilis a druhý den ráno přišel první. Rána do udice s okamžitým tahem. Zvukový signal.systém bez přerušení vyl až to vzbudilo chateře.Po záseku jsem si myslel,že jsem zůstal "viset". Ale pak to začalo znovu táhnout. Na 20šňůru jsem si moc nefoukal a tak jsem byl v jeho moci. Vešel jsem na ponton na vodě a ve slunečním svitu s ohnutým prutem jsem byl pro vzbuzené chataře ranní zpestření. Potom jsem již zkoušel ho přitahovat a tak jsme se přetahovali asi 10min. U břehu mi ještě jednou vytáhl asi 10metrů z navijáku a pak jsem ho uviděl. Koukal jsem jak tele,co to bylo za černidlo na udici. Zvědavý soused mi šel pomoci ho z mělké vody vytáhnout na břeh. Kapr 68cm ale černý jako Baťova bota.Chytám na Vranově přes 40let,ale takového čerta jsem tam ještě neviděl. Z hloubky 25metrů, kde asi žil po celou dobu, nepřišlo žádné světlo a proto ta kouzelná přírodní barva.Byl po celý den středem pozornosti dětí i dospělých. Druhý den ráno cejnaření a pak opět rána a znovu vytí sirény. Tentokrát jsem měl již 30tku na navijáku a proto už jsem se tolik nebál, že mi utrhne vlasec.Šel rovnou do Lančovské zátoky, asi odtud se přišel nasnídat. Brzdil jsem ho co to dalo, ale přesto mi ještě vytočil dalších 50metrů. Scéna se opakovala, já na můstek a chataři kolem. Tentokrát to trvalo trochu déle. On si to rozmyslel a zamířil do skal, kde asi přebýval v těch 30metrech. Už jsem mu tolik nedovolil,ale těch 20minut mi dalo zabrat,bolely mě ruce.Na mělčině jsem ho uviděl.Zlatá ryba. Lysec 78cm,jak z Ladova obrázku.Chataři
fotili ten dar přírody na památku, jistě bude foto zdobit interiér v některých chatách.Příští dny již žádný nepřišel. Jen candát 80cm mi ve čtvrt na deset rozjel blikač a tak jsem přece jen tu jednu zubatou ulovil. Potom se zhoršilo již počasí a v pátek jsem zabalil všechno na chatě a jel domů obtěžkán trofejemi z Vranovské přehrady. Rodina to chtěla, byla tam celý měsíc a já jen šest dní, to není spravedlivé!! Ale v říjnu si to vyberu. Celý týden na zubatý!!

Martin M. - Profil | Pá 31.8.2001 10:00:00

30.8.2001 - NM
Zda se, ze tam ted chytaji uplne vsichni. Ja s RC kazdy asi 15 kapru kolem 40-55cm na feeder (!prvni uspech po X mesicich!). Vetsi bohuzel neprisel ani jeden. Cejni asi 5ks 50-58cm. Vse na kukurici nebo cervy.

Maty - Profil | Čt 30.8.2001 23:25:08

30.8.2001 - Svratka 5 - prígl
Tak jsem nakonec sám vyrazil odpoledne na prígl (chytal jsem od 16 do 19.30 hod). Nejdříve jsem asi dvě hodiny vláčel v rokli. Výsledek nebyl nic moc (3 okouni na stříbrnou rotačku č.1 - vše do 30 cm, 1 bolen na střední stříbrnou plandu taženou rychle při hladině - okolo 50 cm). Poté jsem ještě asi hodinu chytal na winkelpicker (jeden cejnek a 3 červenky na kukuřičku). U vody bylo pěkně, akorát od té vláčky jsem čekal nějakou tu zubatku,tak snad příště.

Honza H. | Čt 30.8.2001 21:14:44

30.8.2001 - Uhlava 3
Tak dneska jsem zase po dlouhe dobe vyrazil muskarit a docela sli tlousti,ale jak jsem cekal tak to byli samy kolem 20-25cm.Chytnul jsem jich 6 + jednoho asi 32cm.Kdybych ale navazal jepice misto na 14 a 16 tak na 18 hacek zachytal jsem si mnohem vic.Ryby mi k musce jezdili kazdou chvili,ale brali to hrozne opatrne.Ouklejim se to mozna ani neveslo do huby.

Čabas | Čt 30.8.2001 10:19:29

30.8.2001 - Labe 11-12
Tak jsem letos absolvoval rybářskou dovolenou na Cidlině u Poděbrad a byla to docela paráda. Voda šla po deštích dolů, sluníčko svítilo a naši slizcí šupinatí přátelé braly jako o závodech. Připadal jsem si tam jako v zoologické zahradě, neboť druhové zastoupení je na této vodě nesmírně pestré. Dokonce se mnou chodila k vodě i manželka, což normálně naštěstí nečiní, protože jí bavilo se dívat, co za rybu vytáhnu. Cejni, ježdíci, perlíni, okouni, kapři, plotice, karásci, trumani, líni a dokonce jsem vytáhl svého prvního amura a slušného úhoře 75 cm. Feeder opět nezklamal a na tuto menší říčku byl naprosto ideální. Zato můj návrat na mateřskou vodu Labe v Roudnici byl poněkud tristní. Místní „high society" patrně usoudila, že se už Labe po éře bolševické fenolové stoky dostatečně zkonsolidovalo, a tak od rána do večera tůrují na vodě čluny, takže hluk, bordel vyplavených větví, pet-lahví a dalšího sviňstva, včetně neustálých vln, nenechává nikoho na pochybách, kdo je tu teď pánem. Ryby u nás na Labi nyní moc neberou a ani se jim nedivím. Bylo mi líto kolegů kaprařů, kteří bivakovali na protějším břehu, aby si i oni užili o dovolené trochu klidu a rybařiny. Měli smůlu a jestli to tímto tempem půjde dál, budu muset, ač bydlím 100m od pěkné řeky, za rybičkami zase někam jezdit.

Igor | Čt 30.8.2001 8:23:09

30.8.2001 - Dyje 3
Tak právě jsem se vrátil z chytačky. Byl jsem od 4.50 do 7.20 vláčet pod splavem v Břeclavi. Záběrů minimum, nakonec jsem vytáhl jen 1 candáta východního cca 35 cm. Zkoušel jsem všechno možné (Rapaly, Dorada, twistry, rippery), ale bezvýsledně. Ale chlapík, co vedle mě chytal na rybky, vytáhl za 2 hodinky tak 10 candátů od 30 do 40 cm, takže tam určitě byli, ale umělé nástrahy je nechávaly chladnýma. Příště asi přezbrojím na rybky, třeba tam budou i nějací větší. Voda teplá jak kafe, venku už po ránu pěkná zima.

Iceman | Čt 30.8.2001 7:58:02

29.8. - Nisa - 443066
Tak jsem byl uzavřít své účinkování na pstruhovce. Docela málo vody a křišťálová čistota mě trochu zarazila. Moc ryb na plech nešlo, ale nakonec 4x potočák 30-32cm a jako bombónek záběr duháka cca 50 cm. Jeho nekompromisní útoky jsem nezvládl asi proto, že jsem byl z něho tak vyvalený, a nezmohl jsem se ani na odpor. Po několika výskocích nabral směr Hamburk a následovalo známé lupnutí vlasce a byl pryč. Krásný zážitek.