Urbo | Pá 24.8.2001 20:04:34

24.8. - Bobrava 1
Dnes jsem byl po dlouhé době na své oblíbené říčce Bobravě a byli z toho nádherní potočáci 30,34 cm.Av jedné nanápadné tůnce mi po třpitce blafl pstruh kolem 50 cm, ale ta mrcha se setřepala.Řek bych , že na mimopstruhovku celkem slušnej výsledek.

Roman C. - Profil | Pá 24.8.2001 10:35:27

24.08.2001 - Svratka 5 (Osada)
Rano jsem sel po delsi dobe zkusit dravce na prigl. K vode jsem prisel tak kolem 7:30 a bylo uplny mrtvo - zadny zaloveni, nic :-( Asi do 10 hod. jsem chytl dohromady 5 okounu (ti nejvetsi meli 20, 25cm a 33cm). Vetsinou sli na perletovy rotacky ruznych velikosti a toho nejvetsiho jsem lapl na tandem gum.rybka, rotacka. Ja se letos snad pres 35cm u okouna nedostanu :-(

Rtep | Pá 24.8.2001 10:08:29

23.8.2001 - Chotýšanka 2
Chyt jsem pěknej slejvák. Dopad jsem hůř než Alonso Hagen v posledním roce chytání, ten si aspoň povodil pstruha.

Orf | Pá 24.8.2001 9:25:11

24.8.2001 - Jihlava 5B
Tak sem včera byl na Jihlavce si tak zavláčet na třpytku a brali parmy.Super zážitek jedna 55 cm a druhá 59 cm.Prostě měli chuť.Jedna byla záhadně seknutá za hřbetní ploutev a to byl boj už sem myslel že ji ani nevytáhnu,ale po cca 10minutách už ležela v odběráku.Zvláštní že tam berou hlevně na konci prázdnin,minulý rok brali parmy něco přes 60.Kdo jednou bojoval s parmou ví jaký je to zážitek,ta vám nedá ani metr zadarmo.Petrův zdar

U Honza | Čt 23.8.2001 18:43:13

23.08.2001 - Dyje 15
Vranovská přehrada kvete. Je zelená, ale zase nneí tak moc jako prígl u Brna. Jdou cejni a pěkný. Museli jsme si na ně přivstat a pak stačí jen na jeden prut. Od 5hod do 7hod ráno. Potom vylezou z chat otužilci a jdou do vody a cejni odejdou. Jsou na jezeře, kousek od pláže v hloubce asi 12metrů, naproti Lančovské zátoky.
Vzal nám to i kapřík, ale neměl jsem šanci, cejnovské nářadí a slabá šňůra mu dala volnost, doufám,že se toho háčku hned zbavil. Jinak jsem tam ráno viděl zase tu štiku, tak ji ještě nikdo nedostal. Je moc pěkná, zbarvená a plula si jako královna kolem pontonu za hejnem ouklejek. Zítra jedu na 5 dní zase na Vranov, tak se ozvu, co bylo.

ViktorS - Profil | Čt 23.8.2001 9:27:32

21. a 22.8. - Berounka 1 - Černošice
V úterý nad jezem, 19 až 20:30, voda nad stav, celkem 5 cejnů 30-35 cm, 2 podoustve do 30 cm na bílý červi a hnojáčka.
Středa - víc vody, kalná, větvičky atd. - za dvě hod. ani ťuk.

Mirek - Profil | St 22.8.2001 22:40:26

19.8 až 22.8. - Dyje 4B Bulhary
Dlouho plánovaný výlet s dcerou na ryby Byli jsme poprvé na této vodě. V neděli odpoledne poměrně dost záběrů, ale výsledek jeden cejn cca 40cm. V pondělí ráno koncert, přibyli čtyři cejni, největší 51cm. Momo to asi čtyři kapříci 35 - 37cm. V pondělí odpoledne začala bouřka a trvala až do noci, takže nic. V úterý po bouřce nic moc. Víc vody a silnější proud. V úterý ve 22.00 záběr na extrůdu a po asi 15 min. boji jsem zjistil, že táhnu sumce. Když jsem ho dostal ke břehu a šáhnul pro něj svým mini podběrákem, tak jsem se s ním pomalu loučil. Na druhej pokus jsem ho dostal na břeh. Měl rovnej metr. Někdo si asi řekne, nic moc, ale pro mě je to zatím největší chycená ryba a připadal jsem si jak mistr světa. Takže celkově spokojenost.

Vlada S. | St 22.8.2001 12:19:37

19.8.2001 - Ohře 8B
Mimo to že jsem při dšti na hodinku usnul v autě jsem chytal od 9:00 do 19:00. Na přívlač 3 záběry na peří (neseklý), na jiga, na woblery a na třpytky nic. Na streamera dva záběry (opět neseklý), na nymfu možná jedno pocukání a nakonec jsem si na suchou vyházel 2 potočáky a lipánka (jednotná míra tak 23), pár záběrů jsem opět nesek, z toho největší sbírající ryby měli tak ke třiceti. Karel chyt na streamera asi 3 ryby (největší krásnej duhák 45) a asi dvě na sucho. Prostě pro mne opět nic moc.

Vlada S. | St 22.8.2001 12:11:41

18.8.2001 - Pod kopcem - Polička
Tak jsem jel prvně vyzkoušet jezerařinu Czech made. Vstával jsem ve tři, po zapakování a 270 km jsme v 9:00 začli vláčet. Během chvilky jsme se namlsali po ulovení kudly a candátka na jigi a pak až do poledne nic. Jen jednou jsem viděl duháka co jel až ke břehu za woblerem, kamarád pár ryb vyháknul. Odpoledne s mušákem skoro nic. Ze zhruba 50 lidí co se tam za celý den vystřídali chytali pravidelně jen asi tři s mušákem a jeden vláčkař. Kamarád na mouchu ani záběr tak večer přezbrojil zpět na přívlač, ale pouze ho dohnal k šílenství duhák, který útočil na vše co tam hodil, ale nikdy ho nezasekl. Já až do osmi 3 záběry na pakoše na spodním rybníku (ty jsem nesek), na horním taky tři záběry, všechny když jsem se na konci rybníka zabrodil po prsa, na červenýho pakomára. Jeden jsem nesek, jedno byl zparchantělej duhák tak 27 a poslední byl duhák 35 - jediný odvezený úlovek. Pak zpátky a ve dvě jsem byl zas v posteli, abych v šest vstával na Ohři. Celkem asi 10 hodin cestování, ujeto 550 km = 1000 Kč za benzín, no docela drahá sranda. Ale ryby tam rozhodně jsou, největšího duháka tak 50 jsem viděl lovit plotičky, tak třeba jindy budou brát.

LEVIT - Profil | Út 21.8.2001 19:04:59

21.8.2001 - Vltava 8P
Přišel jsem ráno kolem devátý. Aktivita ryb sice nebyla znát, ale hned z počátku mi to na béžovýho minigoldheada vzal potočák 29,5. Šel do tašky, už taky musim nějakýho ochutnat, ať vim co to vůbec pouštim (trocha alibismu nikoho nezabije :-))). Potom jsem lapnul na svojí chrostičí pupu duháka cca 27-28, jala mě nad ním vlna soucitu a pustil jsem ho zpátky. Pak asi čtvrt hodinky nic, tak jsem goldheada a pupu začal trochu oživovat a hned na to mi to vzal na vrchní přívěs s goldheadem duhák a v zápětí na spodní přívěs další. Takže jsem tam měl dvě ryby naráz a nevěděl co s tím. Ta nahoře (26,5) byla za minutku už úplně grogy, zatímco ta o metr a půl níž (29,5) byla plná elánu a tu vrchní vláčela kam se jí zachtělo. Když už jsem je konečně měl u břehu, tak mi asi minutu trvalo, než jsem zjistil co s tím (pohled na mně musel být dost komický, asi jsem vypadal jako bobkař s duhákem houpajícím se před prutem nad vodou místo policajta). Nakonec jsem usoudil, že podebírat nelze a jednoduše jsem je vyhoupnul na vlasci (0,12)na břeh. Toho většího jsem vzal a toho menšího holt taky - po minutovém houpání nad vodou už moc elánu nevyzařovala.
Pak dlouho nic, sem tam něco sebralo z hladiny, ale bylo to velmi sporadické. Kolem 16 hod jsem přezbrojil na vláčku a chytnul jsem na MFR-S dva potočáky kolem 28cm.
Takže 3 potůčmeni na 3 duháky, dohromady 6 (domů šli 3) - na to, že to nebralo to na první samostatnou vycházku na pražský pstruhovce nebylo zas tak špatný.

LEVIT - Profil | Po 20.8.2001 14:03:03

13. a 14. 8. 2001 - Úhlava 8
Tak mé první vycházky na P vodu nedopadly nejhůř. Hned na první hod potočáček tak 23 cm na 102 z lexikonu na 18. Pak potočák tak něco pod 30 na rudořitku, lipan a siven na broučka. Zakončeno mohutným útokem potočáka 32 na červenýho pakomára hned po dopadu.
Druhý den to bylo podobné - 2 potočáci kolem 25, 3 siveni kolem 20, a lipan kolem 25, kterej už to nerozchodil (žábry), což mně dost vzalo. Takže teď už budu zamačkávat protihroty úplně na všem.
Taky jsem si v pravé poledne na Jelence zachytal tlouště na broučka s přídavnou ostružinou, protože ty mrchy opatrný tam všechno viděj.
Ale ze včerejška mám pěknej zážitek z krmení tloušťů pod lávkou v Č. Krumlově. Když jim člověk hodil kus rohlíku, tak to byla vřava jak když se krměj žraloci.

Golem | Po 20.8.2001 13:48:24

19.08. 2001 - soukromy revir
Vcera sem se 3 kamosame navstivili poprve rybnik kousek od Brna. Na to jaky bylo pocasy, tak sme si celkem slusne zalapali.
Za celej den 5 amuru 50-60 cm a asi 30 kapru 45-60 cm. Na to, ze si vsichni znami stezovali, ze nic nejde, tak celkem uspech.

ajko - Profil | Po 20.8.2001 9:28:27

19.8.2001 - BA-Karloveske rameno
Povodne som chcel ist od jedneho konca Karloveskeho ramena k druhemu. Avsak zrada - ryby brali cely den hned na prvom fleku. Voda bola kalna, klesala stale (za den asi o 50cm). Chytal som v takych mensich perejach, teda pd nimi - tam je predsa len viac kysliku. Od 12.00 do 19.00 som si nesadol. Brali najma pleskace (Cesi ich tusim volaju skalaci) a belicky. Beliciek bolo asi 20-30ks a pleskacov 12 ks (20-30cm), k tomu jeden nosal a jalec okolo 30cm. Vsetko iba na kostniaky. Hnojaky, psenica 0 bodov. Co ma prekvapilo, ze ziadne vacsie jalce a ani podustvy. Dokonca ani dravce nelovili (kvoli kalnej vode?). A na zaver ceresnicka na torte - 25 cm vypaseny ostriez.

Mates | Po 20.8.2001 8:12:57

18-19.8.2001 - ÚN Kamýk
Sobota 12 potočáků všechno šlo spátky vše chyceno na rotačku neznámé fy.Největší 42.Neděle nejdřív Solenice 1 potočák vrácen vodě poté mi asi 3 rybáři řekli že jsem idiot tak jsem jel na chatu učit syna vláčet při prvním náhozu se nám otočil 1 pstruh za rotačkou od rapaly pak už nic bylo dusno.PS: k těm Solenicím není nad to bejt u vody sám.

Jura Č. - Profil | Po 20.8.2001 7:56:06

15.8.2001 - Lučina 2A Žermanice
Byl jsem tam poprvé. Na plavačku na odhoz
4 plotice 1 kapřík.Na feeder 1 ploticu.
Na ten feeder sem měl spoustu záběrů ale nešlo mě to seknout.

Kuba | So 18.8.2001 15:13:36

7.8.2001 - Vltava - pod Štěchovicema
Byl jsem na tři hodinky na Vltavě pod Štěchovicema, ze strany jak je fotbalovy hřiště. Šlo docela dost vody, ale rybam to vyjmečně nevadilo... Nejdřív jsem zkusil na sucho, protože se ukazovaly dvě tři ryby na který šlo dohodit. První hodina proběhla celkem bez úspěchu (jeden záběr jsem prošvih). Zkusil jsem sestavu černejch pakomárů s malým suchym chrostíkem na druhym přívěsu a úspech se záhy neočekávaně dostavil. Šest duháků cca od 30 do 38 (dva jsem vzal-36 a 38) a jeden potočák 39, žlutej jak citron (na toho jsem neměl svědomí, tak šel zpátky). Ale fakt potěšil. Nevim jestli je to možný, ale viděl jsem (přez polarizáče) několikrát sebrat něco co mi silně připomínalo lipana, ale neslyšel jsem, že by tu nějaký byli nebo se chytli... Celkově max. spokojenost.

pike | Pá 17.8.2001 8:31:13

16.8.2001 - Vltava
Z prace jsem dojel krapet pozdeji a tudiz ma volba padla na Vltavu. Hned po prichodu k vode jsem chytl slusne receno hovno a to na podrazku bot. Nasledna dezinfekce obuvi me zdrzela o 15 minut. Pote jsem konecne prebrodil a poohlidl se po tloustich. Sbirali sice nevim co, ale sbirali. Chrostiky jsem rojit nevidel, jepice videt rovnez nebyli. Po ouklejich ani stopy. Na prvni nahoz se mi jeden setrepal, pak druhy, ale do tretice byl uz na brehu. Pak me ale zacali skolit, vzdy si prijeli musku jen prohlednout a pote zmizeli, coz me prekvapilo, protoze meho mutanta brali zatim vzdy ochotne. Mozna to bylo 18 navazcem, ale lenost zvitezila a nemenil jsem. Po mensi obmnene musek jsem kapl na tu pravou, opet byl uspesny Goddard. Nakonec jsem za hodinu chytl dalsi 3 tlouste, udelal jsem si rekord co se tyce tlouste na musku {pouhych 35 cm], dalsi se jeste setrepali.Tudiz zadna slava, ale aspon neco

Tuky | St 15.8.2001 19:45:55

15.8 2001 - Slepe ramno u Pardubic
Za dve hodiny lovu celkem 11 stik. Vsechno na florescencni zlute twistery.Tmavsi barva nebyla uspesna. Sticky meli zrejme den,kdy opravdu aktivně lovili.Na UL skvela zabava.

Ivo K. | St 15.8.2001 14:44:06

14.8.2001 - Lučina 2A - Žermanice
Chytačka od 18 do 24 naproti kostelu. Voda asi 50cm pod normálem, na břehu spousta bláta a nad ním mraky komárů, myslel jsem si, že se z nich už poseru! Jeden prut nahozený na kapra, boilie ryba, 8 kuliček na PVA šňůrce. Do půlnoci jen jedno potáhnutí. Do 20 hod plavačka s kosťákama bez zakrmení - 2 ouklejky na candáta, plotice a tloušť. Od 20 hod nahozeno na candáta, záběr v 21:20, jízda asi 5 m, výsledek candát 44 cm. Byl dobrý na másle.

Emil | St 15.8.2001 14:33:58

13.8.2001 - Hostivařská přehrada
Chytal jsem večer na mrtvé hrouzky candáty, ale místo nich jsem chytil dva kapry cca 35 a 40 cm. Na mrtvého hrouzka!!! Před 14 dny jsem se smál synovci, kterému se stalo totéž...teď mne ten smích přešel...divná voda!