Šlehy - Profil | Ne 12.8.2001 21:14:00

11.8.2001 - Berounka 10
Ráno okolo 5.00 jsem dorazil k vodě poprvé vyzkoušet feeder.Sestavu jsem udělal paternoster(kmenovej 0,18 Stroft s návazcem 0,14 délky cca.70cm).Krmení jsem použil sensas bremes doplněné posilovačem Super bremix a naředěné tak 1:4 strouhankou se šrotem +kukuřice + konopí.Domníval jsem se,že nahodím feeder a budu se bavit ploticema a cejnama na bič se splávečkem.Bič jsem stačil pouze rozbalit,protože feeder začal signalizovat záběr.Nejdříve jsem se bál,že nebudu vědět,kdy sekat,ale hned ten první záběr jsem proměnil.Byla to plotice cca 30cm(jo,chytal jsem na kostňáky).Záběry přicházely tak do minuty po nahození(ůspěšnost záseků jsem měl tak zhruba 80%).Největší ryby byly dva cejni cca 50cm a zhruba dvě stejně velké podoustve.Jinak menších ryb bylo dost značné množství.V neděli jsem to byl vyzkoušet pro změnu na malém kaprovém rybníčku.Tam jsem vyzkoušel jak se zdolávají kapříci tak 55cm.Podařilo se mi chytit 3.Chytal jsem taky na kostňáky,akorát jsem zkrátil návazec tak na 35cm a krmení jsem měl kaprové od Mila.S tímto pro mě novým způsobem lovu jsem tudíž nadmíru spokojen a navíc mile překvapen.

ice | Pá 10.8.2001 20:39:04

10.8.2001 - Vltava 2
dneska byl v akci 10cm riper barva oranžová-a výsledek?jeden setřepanej okoun,jeden asi 30cm okounek.Jo a taky okoun 42,5cm a okoun 43cm a štička 61cm. na jeden a čtvrt rybohodin docela ucházející výsledek.Nebo ne?

boyscout | Pá 10.8.2001 10:57:38

8.8.2001 - Dyje 5 (NM)
Mohu se jen připojit k Martinovi M.a konstatovat, že takovej slejvák a uragán na rybách už jsem dlouho nezažil. Nicméně i když to bylo z hlediska braní velice slabé přece jsme si jenom vyzkoušeli, že cejnům vůbec nevadilo (hloubka cca 3,5m) že jsme hladinu bombardovali obrovskými vnadícími koulemi, protože několikrát se stalo že zabral právě v tom místě a okamžitě po dopadu koule.Co se týče absolutní absence záběrů od kaprů, nemám pro to vysvětlení. Snad to fakt bylo tím počasím.

Martin M. - Profil | Čt 9.8.2001 21:26:20

S Boyscoutem jsme protrpeli cely den temer bez zaberu (1 ryba/hod.). Kapri vubec nebrali, cejni jen sporadicky (vetsinou 53-56cm, celkem asi 8ks na plavacku, 4ks na feeder). Nevim v cem byla chyba, tak to svedu na pocasi - vlny od nas a vitr kazdou chvili jinym smerem, proudeni taky nerovnomerne. Chvili jasno, chvili mraky, od 16hod. snad uz ani tuk, navic v 18hod. prisla bourka a velky vitr a 2 hodiny jsme byli pod destnikama, nedokrmovali a vlastne ani nechytali. Ja osobne jsem byl rad, ze jsu v suchu, a ryby mne nezajimaly, bylo to docela o kejhak.
Radost mi udelal bolen 55-60cm (nemereno), ktery skocil na 2 cervy tahnute ultrarychle ke brehu (navijak s prevodem 7:1 a nejrychlejsi otacky, co dokazu).

SUMÍK | Čt 9.8.2001 20:40:40

8.8.01 - Kačák 4
Dodatek: Všechny rybičky byli vráceny zpět do vodičky.

SUMÍK | Čt 9.8.2001 20:37:08

Chytal jsem se svým kamarádem Láďou od 15:30 do 21:00 na těžko podvázanou kukuřicí a druhým prutem na splávek a červy na návětrné straně rybníka. Vítr který foukal měl chvílemi sílu vichřice. Trochu jsme zakrmily šrotem a kukuřicí. Do 19:00 jsem chytil 3 kapry od 40 do 51cm a dva jsem vyvlík mezi tím na splávek asi 8 cejnků. Po 19 hod najeli ryby ke břehu a výsledek jeden kapr jeden lín a dva úhoři. Když jsme balili tak ještě jeden kapřík na těžko.Kdyby to tak šlo pokaždé tak se vůbec nezlobím . Kamarád lapal jenom cejnky asi 30 byl s toho celkem na nervy a tvrdil že je se mnou na rybách naposledy.

orion | St 8.8.2001 18:23:08

8.8.2001 - Odra2
Hurááááááá dneska jsem udělal rekord ouklejka necelých 5cm,jinak to šlo dva cejni do 50cm , spousta plotic,pak se změnil tlak,zatáhlo se a bylo to v háji.

Roman C. - Profil | Út 7.8.2001 10:22:20

6.8.2001 - Dyje 5 - Novy Mlyny
Sutry pod Pavlovem - c.8/9. U vody bylo celkem hodne rybaru, kteri celkem chytali kapriky do 60cm. Zkousel jsem to s boiliesem, ale za cely den ani pipnuti (a to jsem to ruzne kombinoval). Zato jsem se pobavil aspon na plavacku - lapl jsem 8 kapru v rozmezi 44 - 54cm, k tomu 8 lopat - nejvetsi 54 a 56cm a jeste nejaky dalsi maly cejnky a cervenky.
Pokud se nekdo chystate prave na fleky 8 ci 9, pak verte, ze takovych 15-20m od brehu je tam hloubka pres 4m. Me se tam s prutem 3,9m chytalo na propad dost spatne, ale zvladnul jsem to. Na fotce je cejn dne - 56cm.

Peter.G - Profil | Po 6.8.2001 21:17:47

3.6.2001 - Odra 5
K Odre som dorazil až v 19.00 hod.Skušal som vláčiť pod splavom u Studénky , ale petože som si zabudol doma REPELENT,bez ktorého sa človek na Odre neobíde, tak ma komári vyhodily do krčmi.

Luďas - Profil | Po 6.8.2001 13:35:16

2.8.-3.8. - Svratka 5 (Prigl)
Ryby na priglu moc nejdou, dvě rána po sobě akorát celkem dost hodně plotic všech velikostí (až do 35cm), chvílema se nedalo snad vůbec nic jiného chytit, záběr následoval ihned po dopadu, "nepomáhalo" ani nastražení 2 i více zrnek kukuřice!! pár cejnů, jeden kapr cca. 45cm mi upadl těsně před podebráním a tak jsem si spravil chuť vláčením, trefil jsem se do apetýtu okounům, chytil jsem jich celkem 8, největší 34 cm, vše během 1 hod. Ostatní rybáři chytající na položenou téměř bez záběru......

MichalR | Po 6.8.2001 13:29:17

5.8.2001 - Jizera 9
Chytal jsem pod Lisnym, od ca 16 hod do 19, na ruzny blesivce a zlatohlavy jsem chytl jednoho potocaka ca 27, lipany 27 a 30, ostatni ryby byly uz mensi (lipani), nakonec tri maly lipanky na suchou (cerveny stillborn, krouzkovani zlata lametka).

Mirek Saf. | Po 6.8.2001 13:24:18

31.týden - Lučina 2A
Ivo K. mne zlákal na týdenní kaprařskou výpravu na přehradu s cílem ověřit účinnost metody boilie . Původním mým cílem bylo konfrontovat to s klasickým feeder způsobem , ale osud to zařídil jinak . V sobotu bez předchozí přípravy vyšel na první pokus " pronájem" louky na postavení stanu a po zabydlení Ivo se vrhl hned k vodě . Já se připravil a přečkal polední vedro a šel na flek cca 20 m nalevo. Kolem 6 hodiny projela kolem tam a zpět loďka s rybáři , poté se jeden přišel zeptat , zda budu chytat do půlnoci , že by na mém fleku to rozbalil. Konverzace jiná nebyla ,ale druhý den tam byl již rozbalený s bivakem. Prý si toto místo dlouho dopředu připravoval a jel zde až z Jablunkova - cca 100 km . Tak jsem se omluvil a zapíchl to k Ivovi. Jelikož příbřežní zona vzhledem k horku byla nějak mrtvá , přesedlal jsem na položenou a domácí koule 25 mm ptačí zob + melasa + jahoda. Ivo zkoušel dravce . Výsledek - žalostný . Ono totiž domorodci zakrmovali cca 120 m speciálním boilie ( ryba ) a my zustávali bez záběru . Konečné sumaré - Ivo - 3 candáti výjezdy , já jeden , Ivo vodil a spustil štiku , z kaprů Ivo jeden hrčák , já tři z toho jeden 45. Zajímavý byl pátek - nešlo při břehu chytit žádnou rybičku a před setměním bylo na volné vodě cca 300 m od břehu vidět lovící candáty v kruhu cca 50m jak vyrážejí jako torpéda a rybky.
S víkendem přišla změna počasí , otestovala mou výbavu - stan byl jak cedník . Zde si dovolím malou poznámku - před 2 roky jsem koupil na BVV výstavě Rybaření od CTM použitý a slevněný stan typu Omega. Nechci nikoho očernit , ale mám za to , že tito propagátoři moderního kapraření museli vědět , že stany tečou . Jak to asi dopadne s jinými jejími radami ? ( Používat to či ono ).

Má zkušenost bylo ověření způsobu montáží samozáseku( mimo jiné jsem po hrčácích vyměnil obratlíky za větší ), zkušenost s dravci a montážemi na candáty a zejména to , že vypravit se do neznáma na výpravu v letním parnu není dobrá věc. Všem doporučuji předběžný podrobný průzkum , včtně chování domorodců. Závěrem chci poděkovat místní rybářské stráži - lovil napravo - , že poskytl informace jak na to a na co. Fedder metoda při dodržování RŘ - tj krmení prakem ze břehu v místě "dalekonosného " domorodého krmení vyšla naprázdno.

Ice | Po 6.8.2001 10:05:06

3.8.2001 - Vltava2
tak jsem v poledne třikrát spustil tvistra 12cm na těžký hlavě podél zídky nad jezem ve Vraňanech. První byl okoun 39cm,pak 42cm a nakonec mrňousek 36,5cm.Bylo to ve chvíli kdy do kanálu zajížděla nákladní loď.Projela a bylo vymalováno.Letos(za posledních 20dní) je jich už 9(teda těch okounků).

Lubo | Po 6.8.2001 6:29:44

3.8.2001 - Odra 2
Letos jsem se rozhodl poprvě v životě věnovat více i lovu na plavanou, na řece Odře, i když jsem moc nevěřil, že je tady nějaká velká šance mimo drobotiny. Z tohoto omylu mně rychle vyvedl Orion, s kterým jsem se seznámil náhodou den předem na obhlídce terénu. Tahal rybu za rybou včetně cejnů cca 50cm a to prý "jen" trénoval na závody. Jak to asi musí vypadat na samotných závodech. Zařídil jsem se dle jeho velmi ochotných rad a stálo to za to. Dost plotic, jaké jsem ještě neviděl a pár cejnů cca 30-35cm. Na ty větší to chce asi ještě dopilovat montáž a techniku lovu v proudné vodě.

Honzas | Po 6.8.2001 6:03:15

5.8.2001 - Prušánecký potok 1- Velký Bílovec
Chytačka od rána 4:30 do 12:30. Celkem 5 jízd, z toho 1 zásek do prázdna, 2 x se kapr vypnul zhruba v 70 m vzdálenosti chvíli po zdolávání a 2 proměněné záseky - kapři 60 a 53 cm. Všechno na boilie vlastní výroby - rybina. Počasí : polojasno až oblačno , zrána zataženo a přeháňky.

Martin M. - Profil | Ne 5.8.2001 18:21:12

3.-4.8.2001 - Domanin
Oba dva vecery celkem dost kapriku okolo miry a cejnu tak 30-40cm + jeden amurek asi 50cm. Vsechno na plavacku - propad na cervy. Na tezko jeden hrcak a zasek do prazdna.

LEVIT - Profil | Ne 5.8.2001 10:04:11

4.8.2001 - Vltava 7
Byli jsme tam s Pitrisem cca od půl osmé ráno do devíti večer.
Zajímavé to bylo pouze ráno, kdy jsem stejně jako včera dostal duháka 29 na růžovýho blešivce a chvíli na to dostal Pitris Parmu 57 taky na růžovýho blešouna. Já jsem potom ještě na vláčku dostal duháky 28 a 29 a pak zase na mušák Parmu 55, která ale byla chycená za hřbet.
Pak už vytrvale pršelo asi 3 hodiny, Pitris dostal okouna na woblera a když se vyjasnilo, chytli jsme ouklej a minibolínka na sucho.
Večer jenom ouklaje a tlouštík na sucho.
Povedený den.

Miran | So 4.8.2001 9:33:19

2.8.2001 - Labe 24 A, Legerovo rameno
Vyrazil jsem navečer, bylo takový pěkný dusno, očekával sem i bouřku, která se ovšem nekonala. Kolem 20.00 v rozmezí 15 minut 2x kapr 52,48. (Foukaná kukuřice) Asi proto, že jsem je oba pustil, se na mě v 21.30 usmálo štěstí v podobě kapra 64. Skutečně mě potěšil. Vzal to na žížalu.

orion | Čt 2.8.2001 18:41:09

2.8.2001 - Odra 2
Jo málem bych zapoměl způsob lovu stejný jako ten minulý,krmení taktéž a navíc jsem dnes přišel o lízátko 6g plave někde na Odře.

orion | Čt 2.8.2001 18:36:55

Tak jsem byl opět dnes navštívit svůj oblíbený revír.Navíc jsem byl poctěn návštěvou jednoho s členů MRK a to mně docela potěšilo.Voda byla stále oproti normálu větší a přikalená ale ryby braly.Má dnešní bilance dva cejni 52 čtyři do padesáti spousta skaláků a plotic.Po šestnácté hodině záběry najednou přestaly a já věděl že je zle a také že bylo místní domorodí kapři se přišli namlsat.První záběr guma stopu byla na doraz a kapr zvítězil.Celkem jsem urval tři kusy.Pak přišli naši opálení spoluobčané a začali skákat s mostu nad splav a bylo po chytání strašně jsem si přál aby se ty kurvy utopily,ale jinak lov to byl pěkný.