MichalR | Po 6.8.2001 13:29:17

5.8.2001 - Jizera 9
Chytal jsem pod Lisnym, od ca 16 hod do 19, na ruzny blesivce a zlatohlavy jsem chytl jednoho potocaka ca 27, lipany 27 a 30, ostatni ryby byly uz mensi (lipani), nakonec tri maly lipanky na suchou (cerveny stillborn, krouzkovani zlata lametka).

Mirek Saf. | Po 6.8.2001 13:24:18

31.týden - Lučina 2A
Ivo K. mne zlákal na týdenní kaprařskou výpravu na přehradu s cílem ověřit účinnost metody boilie . Původním mým cílem bylo konfrontovat to s klasickým feeder způsobem , ale osud to zařídil jinak . V sobotu bez předchozí přípravy vyšel na první pokus " pronájem" louky na postavení stanu a po zabydlení Ivo se vrhl hned k vodě . Já se připravil a přečkal polední vedro a šel na flek cca 20 m nalevo. Kolem 6 hodiny projela kolem tam a zpět loďka s rybáři , poté se jeden přišel zeptat , zda budu chytat do půlnoci , že by na mém fleku to rozbalil. Konverzace jiná nebyla ,ale druhý den tam byl již rozbalený s bivakem. Prý si toto místo dlouho dopředu připravoval a jel zde až z Jablunkova - cca 100 km . Tak jsem se omluvil a zapíchl to k Ivovi. Jelikož příbřežní zona vzhledem k horku byla nějak mrtvá , přesedlal jsem na položenou a domácí koule 25 mm ptačí zob + melasa + jahoda. Ivo zkoušel dravce . Výsledek - žalostný . Ono totiž domorodci zakrmovali cca 120 m speciálním boilie ( ryba ) a my zustávali bez záběru . Konečné sumaré - Ivo - 3 candáti výjezdy , já jeden , Ivo vodil a spustil štiku , z kaprů Ivo jeden hrčák , já tři z toho jeden 45. Zajímavý byl pátek - nešlo při břehu chytit žádnou rybičku a před setměním bylo na volné vodě cca 300 m od břehu vidět lovící candáty v kruhu cca 50m jak vyrážejí jako torpéda a rybky.
S víkendem přišla změna počasí , otestovala mou výbavu - stan byl jak cedník . Zde si dovolím malou poznámku - před 2 roky jsem koupil na BVV výstavě Rybaření od CTM použitý a slevněný stan typu Omega. Nechci nikoho očernit , ale mám za to , že tito propagátoři moderního kapraření museli vědět , že stany tečou . Jak to asi dopadne s jinými jejími radami ? ( Používat to či ono ).

Má zkušenost bylo ověření způsobu montáží samozáseku( mimo jiné jsem po hrčácích vyměnil obratlíky za větší ), zkušenost s dravci a montážemi na candáty a zejména to , že vypravit se do neznáma na výpravu v letním parnu není dobrá věc. Všem doporučuji předběžný podrobný průzkum , včtně chování domorodců. Závěrem chci poděkovat místní rybářské stráži - lovil napravo - , že poskytl informace jak na to a na co. Fedder metoda při dodržování RŘ - tj krmení prakem ze břehu v místě "dalekonosného " domorodého krmení vyšla naprázdno.

Ice | Po 6.8.2001 10:05:06

3.8.2001 - Vltava2
tak jsem v poledne třikrát spustil tvistra 12cm na těžký hlavě podél zídky nad jezem ve Vraňanech. První byl okoun 39cm,pak 42cm a nakonec mrňousek 36,5cm.Bylo to ve chvíli kdy do kanálu zajížděla nákladní loď.Projela a bylo vymalováno.Letos(za posledních 20dní) je jich už 9(teda těch okounků).

Lubo | Po 6.8.2001 6:29:44

3.8.2001 - Odra 2
Letos jsem se rozhodl poprvě v životě věnovat více i lovu na plavanou, na řece Odře, i když jsem moc nevěřil, že je tady nějaká velká šance mimo drobotiny. Z tohoto omylu mně rychle vyvedl Orion, s kterým jsem se seznámil náhodou den předem na obhlídce terénu. Tahal rybu za rybou včetně cejnů cca 50cm a to prý "jen" trénoval na závody. Jak to asi musí vypadat na samotných závodech. Zařídil jsem se dle jeho velmi ochotných rad a stálo to za to. Dost plotic, jaké jsem ještě neviděl a pár cejnů cca 30-35cm. Na ty větší to chce asi ještě dopilovat montáž a techniku lovu v proudné vodě.

Honzas | Po 6.8.2001 6:03:15

5.8.2001 - Prušánecký potok 1- Velký Bílovec
Chytačka od rána 4:30 do 12:30. Celkem 5 jízd, z toho 1 zásek do prázdna, 2 x se kapr vypnul zhruba v 70 m vzdálenosti chvíli po zdolávání a 2 proměněné záseky - kapři 60 a 53 cm. Všechno na boilie vlastní výroby - rybina. Počasí : polojasno až oblačno , zrána zataženo a přeháňky.

Martin M. - Profil | Ne 5.8.2001 18:21:12

3.-4.8.2001 - Domanin
Oba dva vecery celkem dost kapriku okolo miry a cejnu tak 30-40cm + jeden amurek asi 50cm. Vsechno na plavacku - propad na cervy. Na tezko jeden hrcak a zasek do prazdna.

LEVIT - Profil | Ne 5.8.2001 10:04:11

4.8.2001 - Vltava 7
Byli jsme tam s Pitrisem cca od půl osmé ráno do devíti večer.
Zajímavé to bylo pouze ráno, kdy jsem stejně jako včera dostal duháka 29 na růžovýho blešivce a chvíli na to dostal Pitris Parmu 57 taky na růžovýho blešouna. Já jsem potom ještě na vláčku dostal duháky 28 a 29 a pak zase na mušák Parmu 55, která ale byla chycená za hřbet.
Pak už vytrvale pršelo asi 3 hodiny, Pitris dostal okouna na woblera a když se vyjasnilo, chytli jsme ouklej a minibolínka na sucho.
Večer jenom ouklaje a tlouštík na sucho.
Povedený den.

Miran | So 4.8.2001 9:33:19

2.8.2001 - Labe 24 A, Legerovo rameno
Vyrazil jsem navečer, bylo takový pěkný dusno, očekával sem i bouřku, která se ovšem nekonala. Kolem 20.00 v rozmezí 15 minut 2x kapr 52,48. (Foukaná kukuřice) Asi proto, že jsem je oba pustil, se na mě v 21.30 usmálo štěstí v podobě kapra 64. Skutečně mě potěšil. Vzal to na žížalu.

orion | Čt 2.8.2001 18:41:09

2.8.2001 - Odra 2
Jo málem bych zapoměl způsob lovu stejný jako ten minulý,krmení taktéž a navíc jsem dnes přišel o lízátko 6g plave někde na Odře.

orion | Čt 2.8.2001 18:36:55

Tak jsem byl opět dnes navštívit svůj oblíbený revír.Navíc jsem byl poctěn návštěvou jednoho s členů MRK a to mně docela potěšilo.Voda byla stále oproti normálu větší a přikalená ale ryby braly.Má dnešní bilance dva cejni 52 čtyři do padesáti spousta skaláků a plotic.Po šestnácté hodině záběry najednou přestaly a já věděl že je zle a také že bylo místní domorodí kapři se přišli namlsat.První záběr guma stopu byla na doraz a kapr zvítězil.Celkem jsem urval tři kusy.Pak přišli naši opálení spoluobčané a začali skákat s mostu nad splav a bylo po chytání strašně jsem si přál aby se ty kurvy utopily,ale jinak lov to byl pěkný.

Alan | St 1.8.2001 12:11:57

1. 8. 2001 - Ohře 4 (?)
Na Marfičově tajném místě (ta obec se, tuším, jmenuje Černčice) jsme si perfektně zastrímrovali. Brali candáti, bohužel spíš menší. Marfičovi se jedna slušná ryba vypnula. Já jsem tahal barevné zonkery, Marfič ty svoje střapce. Skóre půl na půl, dohromady kolem dvanácti ryb. Marfič klepnul jednoho 48 cm, já se přes míru nedostal.

orion | Út 31.7.2001 18:46:03

31.7.2001 - Odra2
Tak takové jatka jsem nečekal voda ještě stále o půl metrů větší a přikalená táhlo to dost.Doba lovu 13 00-17 00.Výsledek dva cejni 65 a60 spousta 45-50 plno plotic šlo to na hod,splávek 10g lízátko,dělička 13m krmení co dům dal,posilovač koriandr.

sendwich | Po 30.7.2001 20:04:42

28.7.01 - Trotina 2
Ráno jsem brzo vstal, vzal mušák a šupajdy k vodě......po hladině jezdili malí boleni a perlíni.....navázal jsem nymphy (kukla) .
Při hladině jsem tahal jednoho perlína za druhým než jsem je ůplně vyplašil...vše okolo 20 - 30 cm....sem tam se spletl menší bolen......dal jsem těšší nymphy a prochytával dno, spletlo se 5 okonů......potom jsem to zkoušel ještě chvíli na vrch a už jsem vytáhl jenom pár bolenů, jeden větší mě za tím jel, ale takticky 2 metry od břehu couvnul......:o))

pike | Po 30.7.2001 16:12:30

28. a 29.7. - Berounka 1
V sobotu jsem se vzdal odpoledne na Berounku do Radotina, zacal jsem kratkou nzmfou, ale pak se na vhodnzch mistech zacali rojit koupajici se osoby, tak jsem se vydal pri brehu s chrostikem na 10 (kvuli ouklejim) na sucho. Prochytaval jsem pribrezni partie, kde jsem cekal tlouste. Vysledkem byli 4 tlousti od 25 do 34 cm a jedna ouklej. Vse na chrostika. V nedelu jsme byli domluveni s Levitem na Berounku do Mokropsu, Levit vytrvale lovil s kratkou nymfou a vydrel 2 parmy 35 cm a 44 cm + oukleje a tlouste na sucho, ja jsem az na 10 minut chytal na sucho. Potesujicim faktem bylo, ze jsem na vlastnorucne vyrobene potvory (stillborn a mutace red taga s krouzkovanim, bez nozicek za to s CDC kridlem) docela lapal tlouste a oukleje. No nakonec to bylo 5 tloüstu mezi 20 a 30 cm, 2 tloustici mali a 10 oukleji. Vsude bylo plno koupajicich se lidi, nektere exemplare byli fakt zajimave (ze Levite:-)))). Ze slunka jsem si opet privezl skvelou slavistickou image, ze by Alan mohl zavidet :-)))) Na vecer jsme se v desti a bource jetsestavili na streamr v Radotine, ja jsem mel jeden zaber, jinak nic.

lukasjicha - Profil | Po 30.7.2001 15:56:08

27.8. a 28.8. - Harta
V pátek jsem si zašel zavláčet asi ve 20 hodin a do 21 hodin,kdy jsem vláčel s rotačkou jsem chytil dva okouny kolem 15cm, pak jsem přesedlal na 5cm shad rap SLF a zkoušel jsem candáty. Ve 22.00 jsem chytil jednoho 54cm a pro tmu jsme to zabalil. Za celou hodinu jsem neměnil místo, protože na hladině byly vidět kroužkující oukleje a kousek ode mě byla kamenitá hrana kam jsem furt házel a vyplatilo se. V sobotu jsem začal v 7.30 a do 11.00 jsem chytil 5 štik a 5 okounů na rotačku. Nechalk jsem asi 2 okouny 29,5 a 33cm(osobák o 0,5cm) a štiku 56cm. Večer jsem na rotačku chytil ještě jednu malou štiku a další slušnější se mi seklepala. Zkoušel jsem vláčet i candáty,ale vedle mě chytala banda strašně hlučně a když balili,tak si hodinu nahazovali olovem. Bohužel to bylo na pláži jediné volné místo. Za hodinu a půl vůbec nic nazalovilo.

Jurin | Po 30.7.2001 14:00:12

28.-29.7.2001 - Dyje 7
Strávil jsem víkend v kempu u Pasohlávek, chytal jsem dohromady cca 6 hodin. Jeden prut feeder, nástraha kombinace kukuřice a masňáci, druhý prut normální, nástraha kukuřice na vlas. Nachytal jsem asi 20 kaprů do 45 cm a pár cejnů, největší 56 cm. Na feeder bylo asi 3x víc záběrů než na běžnou udici.

Mihal | Po 30.7.2001 13:39:22

29.7.2001 - Lužnice (pod Rožmberkem)
K zakrmení místa mi stačilo cca. 2 kg směsi na celý den, protože Lužnice je tady široká cca. 5 m a hloubka max. 1,3 m. V každém případě plno býlé ryby od ostroretek přes cejny po líny. Kapři většínou do 35 cm, i když se dá ulovit i větší. Prostě a jednoduše, chytal jsem na bič a červy a celý den den jsem chytal rybu za rybou. I když mockrát i hrozně malé, ale plavačkář by byl spokojen.

Mates | Po 30.7.2001 11:22:25

29.7.01 - Kamýk-UN-Solenice
2,5 prutohodin-nic.Hejna plotic na hladině.Zkoušel jsem marmyšku+hnojáka a Woblery.Vedle mě přišel asi tak 5 letý klučina na třetí nához na plandavku dostal potočáka 53cm.Asi za 10 minut se přihnala bouřka,tak jsem zbalil grafitové hromosvody a odjel na Budvar plnotučný 12.

TomL | Po 30.7.2001 11:11:05

28.-30.7.2001 - Orava
Aktualni zpravodajstvi ze Slovenske republiky. Reka Orava a vsechny pritoky jsou naprosto nechytatelne, 14 dni zde prselo. Jdeme na pivo. T+M

Salmon | Po 30.7.2001 9:23:53

26.-29.7. - Dyje 5 - Nové Mlýny
Zdar kapraři! Včera jsem se vrátil z Nových Mlýnů a musím říci, že jediné, co se tam nydí dá chytit kromě pár velkých cejnů je úpal. Bralo to tam do čtvrtka a já jako obvykle jsem přijel, když to přestalo brát. V noci ze čtvrtka na pátek se u Strachotína chytil sumec 96 cm a ráno v pátek na 3 měsíce krmeném místě jeden kapr 65 cm. Prý to přestalo brát na celých NM.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.