Miran | Po 9.7.2001 7:35:02

8.7.2001 - Labe 24 A, Legerovo rameno
Vypravil jsem se již v sobotu v podvečer ale když jsem viděl ten blížící se vítr a bouřku tak sem radši zmizel, s tím, že je provětrám v neděli ráno. U vody jsem byl kolem 05.30 a vyzkoušel jsem snad sedmero druhů nástrah. Ani hejbnutí. Pouze na hladině dováděly plotice a jiný menší rybky. Štěstí se usmálo až kolem půl devátý, kdy vzal velmi nekompromisně foukanou kukuřici kapřík 43. Frčel zpátky, aby přines´ štěstí přístě.

Jura Č. - Profil | Po 9.7.2001 7:31:15

4.7.2001 - Svratka 5, prigl
OD rána 4.30 do 10.00 po dlouhé době sem si na priglu zachytal. 1 kapr 42 několik červenek a asi 30 cejnů sinných.Velikosti 15 až 47 cm.Vše na masnaky a kukuřicu.
Od vody sem si odnesl 2 cejny.

MichalR | Po 9.7.2001 6:41:03

30.6. - 7.7.2001 - Sazava 10
Tydenni pobyt ve trech na useku nad jezem v Budcicich. Nadherna rybarina: cejni, plotice, kapri, uhori, lini, tlousti, oukleje, bolen a sumec 99cm. Vse ve velkem poctu, nej kaprik 44 cm(Sazan). Pro zajimavost: nejvetsi uhor(83, sirokohlavy) mel totalne ucpany zaludek, jelikoz spolknul velkou smrkovou sisku. Podle me by chcipnul, nebyla ani naznakem natravena.

lukasjicha - Profil | So 7.7.2001 20:13:57

30.6.-7.7. - Harta1A

Byl jsem teď týden na chatě na Hartě, prvních pár dní pršelo a ryby nebraly. Kapři sice šli po celý týden,ale chtěl jsem chytat dravce, kteří byli naprosto přežraní. Viděl jsem štiky i kolem 65cm pod hladinou,ale naprosto ignorovaly vše,co kolem nich proplavalo.Od úterý do dneška jsem zkoušel už jen kapry. V úterý jsem nasadil plavačák a od 14.30 do 21.10 jsem chytil 39 za hubu+1 podseknutého kapříka,což byla nejlepší chytačka za celou výpravu.Včera jsem zkusil i muškařit kapry, kteří se v jedné zátoce vyhřívali a chytil jsem tři kapříky a několik perlínů.Průměrný výsledek za vycházku byl kolem 5-10 kapříků mezi 20-35cm.

Patton | So 7.7.2001 19:25:12

7.7.201 - Chrudimka 2P
Ryby vůbec nejdou,málo vody,
velké teplo.Chce to trochu deště.

Peter.g | Pá 6.7.2001 17:20:31

6.7.2001 - Morava 17a
Konečne toho roku na šťuky-prívlač.Sdvoma kamarátmi od 8.00hod do 20.00 hod s poludˇajšou prestávkou.Zo začiatku idealne počasie,pod mrakom.Potom do večera hnusne horuco.Za celý deň sme nevideli nič lovyť,akurát malé okunky.Úlovky ,v 10.00 77 cm 20m od brehu na plandavku.18.10 64cm vobler-Salmo-kamaratova prvá chytená mierová ,vláči dva roky.Tretiu najmenšiu 57cm v 19.00 som chytil ja.Negativu bolo to čo son vydel.Chytanie na tri pruty,bordel.Pritom tam často chodia porybný.Buď to toleruju,alebo vedia kedy pojde na kontrolu.

pike | Pá 6.7.2001 11:33:06

6.7.2001 - Morava 9 - Predni Kopana
Po dlouhe dobe jsem byl zkusit odhoz, rybam se ale vubec nechtelo, takze vysledkem byli jen 4 cejni a jeden maly kaprik.

Jura Č. - Profil | Út 3.7.2001 6:52:52

1.-2.7.2001 - Kyjovka 3B
Krásnej rybník v lese,má asi 2ha .Je tam spousta karasů do 20 cm a menší kapři tak do 45 většího sem nechytl.

pike | Po 2.7.2001 21:57:21

30.6. 1, a 2.7. - Vltava 4
Tak jsem poprve vyrazil muskarit. Byl jsem nedostatecne vybaven, protoze vetsinu naradi mam doma, nebo budu dokupovat pristi tyden. Rozhodl jsem se pro Vltavu v Troji, asi 800 m pod jezem pod pesi lavkou. Byl jsem tam peknou atrakci, lidi cumeli, pod nohy me hazeli a vodili sve ctyrnohe milacky, ci me pod snuru lozili sami. Chytal jsem ze brehu na suchou musku. Zvolil jsem Red taga ve velikosti kolem 16, byl ale ¨podle mne moc velky. V sobotu jsem chytl 2 oukleje, ve nedelu taky, pondeli bylo lepsi a chytl jsem celkem 4 oukleje a tak 3 se me vyply. Red taga braly dobre, skoda ze jsem mel velke musky. Jinak muskareni je naprosta bomba

Čabas | Po 2.7.2001 9:05:21

1.7.2001 - Ohře 1
Tak jsem se byl v sobotu a neděli podívat v Terezíně na Ohři na závody LRU, abych se podíval, jak to vypadá, když to někdo umí. Závodily dámy a nejlepší měla ve druhém kole 15 kg. Holčiny tam na 0,07 návazec tahaly na děličku kapříky cca 1,5 kg a většinou je i vytáhly. Půjčil jsem si od p. Bundoviče z Colmicu bolognesku, ale sám jsem nechytil nic. Byl jsem z toho na nervy, ale alespoň jsem si dal závazek, že občas nechám feedry doma a budu se věnovat plavačce. Byla to fakt nádhera.

Pavel | Ne 1.7.2001 19:51:34

1.7.2001 - Dyje-5
Od 25.6.do 1.7.jsme byli na Šakvické hrázi,záběry jen od cejnů a malých kaprů na foukačky.Na boilie malí amuři.Víheň jako na Sahaře. Kapři se opět dali do tření.Bylo je vidět při tření i v odvodňovacím kanálu,byl to nařez.Od Strachecu až po Šakvice nikdo žádne zázraky.Kapři neberou!!!

Martin M. - Profil | So 30.6.2001 11:39:03

29.6.2001 - Svratka 3
Tak opet mi daly parmy lekci - 2 kusy 40+50cm a jedna vyhaknuta a to jsem mel asi 50 zaberu (feeder). Radost z lovu mi ale vratila ostroretka 50cm :-)

Orion | Čt 28.6.2001 22:06:55

26.7.2001 - odra 2
Doba rybolovu 16 - 21 00 ,parádní chytání půlkilové plotice cejni max.do 50cm a večer mně vyškolili kapři,pravdou zůstává že se 14 základem a 10 dole se toho na řece moc dělat nedá,ale jinak nádherný rybolov.Ještě musím dodat že krmenní jsem tentokrát použil vlastní výroby.

LEVIT - Profil | Čt 28.6.2001 9:06:33

27.6.2001 - Berounka 1 - Wetdogs
Stejný čas a metoda jako včera večer, ale rybky zklamaly - šly jen malí tlouštíci a bolínci (těch bylo dost). Uvidíme co přinese dnešní předpovídaná bouřka, trochu si od toho slibuju...

Jakub H. | St 27.6.2001 17:12:30

26.6.2001 - olšava 2A - Ordějov
Od půl sedmé až do šera bylo celkem hodně
záběrů,ale tahali jsme jen samé podmírové
kousky.Po setmění měl kamarád pěkný záběr
na mrtvého okounka,ale zaručeně mírový
candát se vyhákl.I na rousnici byly pěkné
záběry,ale metrové "hadice" se nekonaly.
Snad příště.

LEVIT - Profil | Út 26.6.2001 23:51:23

26.6.2001 - Berounka 2 - Zadní třebáň
Na chrostíky večer několik tloušťů, z toho asi 5 v rozmezí zhruba 25 - 35 cm.

Márty | Út 26.6.2001 22:46:11

26.6.01 - Labe
Viděli Jste už někdy ochočené lipany?
Já dnes ano!
Jsem nabroděnej uprostřed vody a prohazuju břehy. Pomalu sestupuju a přitom se mi zdá, že mne občas něco ťukne do chodidla. Nevěnuju tomu zprvu pozornost v domění, že narážím na kameny. Až po chvíli se podívám pod nohy a vidím lipana. Říkám si, co ten trubka dělá tak blízko mě, nicméně chytám dál, ale už pozoruju, co se u mých nohou děje. Po se stoupení o několik metrů po proudu už pozoruju lipany tři a za cca 10 minut jich mám u nohou celé hejno. Odhadem víc jak deset kousků, ale pozor, žádný děti! Nejmenšího jsem odhadl tak na 27 cm a největšího na zhruba 35 cm. Jelikož se od nohou dělá vír, tak není bohužel možné ryby čistě vidět, ale jakmile jsem chodidlem rozhrnul kameny pod sebou mohli se zbláznit! Nakonec jsem se úplně vykašlal na chytání a blbnul jsem s nima. Když jsem se přestal hýbat, tak mě vždycky nějakej přijel ťuknout čumákem do chodidla, ať se konečně pohnu, aby se pořádně nadlábli. Měl strach, že na nějakého šlápnu, protože se mi skutečně motali mezi nohama. No co Vám budu dál vyprávět, podívaná jedna báseň! Až když jsem došel na mělčinu, tak se postupně neochotně vrátili do hloubky, navíc jak byli celou dobu v mým stínu, tak krásně ztmavli a já si je potom mohl hezky v kontrastu se světlým dnem prohlédnout.
Zas rybačka trochu jinak :o)

David B. | Út 26.6.2001 19:31:37

26.6. 2001 - Svratka 5
Za 4 hodiny privlace jeden 50 cm cejn podseknutej za hrbet a 60 cm candat.

filip - Profil | Út 26.6.2001 8:58:25

24.6.2001 - mže 6
V neděli dopoleden jsem si vyšel na pstruhovku - spodní úseku Mže 6. Ryby nesbírali, tak jsem se rozhodl pro těžkou sestavu olivový bobeš, střední návazec brouček s mosaznou hlavičkou, na horní návazec klasická nymfa. Prochytával jsem začátky tůní a splavů, nejlépe kde se tvořili krátké vlnky. Chytal jsem na na dlohou šnůru protiproudu, občas po proudu s částečným ztahováním sestavy k sobě. Lipani byli pěkně hladový. Nachytal jsem za cca 2,5 až tři hodiny 8 lipanů 30 až 34 (což mě na Mži a na prochytávaný úsek celkem příjemně překvapilo - chytání u chat kde se vesele pytlačí), pár menších lipanů, tlouštíky, proudníky. Pstruzi mě ignorovali. Po obědě jsem ještě na chvilku vyrazil zkusit pstruhy na sucho s dospělím chrostíkem a pupou - moje nejoblíbenější sestava, záběry ale sporadické a opět pouze lipani. Večerního rojení chrostíků, které by asi přišlo, jsem se nedočkal (rodiné záležitosti). Celkem super chytání na pro mě známé vodě. Nebudu zapírat, že jsem zmasařil dva pěkně rostlé lipaní samce.
Jinak mě celkem mrzí, že na spodním úseku Mže 6, která mi příjde ideální svou úživností a charakterem k tomu, aby zde pstruzi a hlavně lipani dorostli běžně do velikostí nad 40cm, neprojevuje (aspoň mě se zdá) příslušná MO ČRS větší zájem, projevuje spíš nezájem. To se týká hĺavně kontrol RS, byl jsem zde za posledních 10 let jedenkrát kontrolován a to zde mám okolo 15 vycházek za rok. Místní chataři pytlačí i do sítí. Příslušná MO si řekne, že vysazené ryby neuhlídá, takže jdou do potoků u jejich chalup. Otázkou je zda takovíto způvob hospodaření má smyl.

Roman C. - Profil | Po 25.6.2001 22:41:41

25.5.2001 - Svratka 5
Chtel jsem zkusit, jestli dravcum chutna na priglu i vecer a taky trochu zasvetit pritelkyni do taju privlace :-) Ze zacatku to vypadalo, jako totalni vysmech od ryb. Totalne ignorovali jakekoliv nastrahy. Doslo to tak daleko, ze jsme stali na skalce a primo pod nasima nohama, asi 10 cm pod hladinou, si pomalicku proplouvala stika odhadem tak 70cm! Prave pritahovane rotacky se trochu lekla a odplavala :-( Vychazka byla zachranena okounem 30cm, ktereho jsem chytil ja na rotacku vel.1 a pak jeste jednim 25cm, ktereho lapla moje draha polovicka, taky na rotacku... Pro tu stiku si dojdu jindy :-)