PAM - Profil | Čt 21.6.2001 22:04:41

20.6.2001 - Radbuza 3
Candát 63, kámoš den předtím candát 55.

Roman C. - Profil | Čt 21.6.2001 10:31:16

21.06.2001 - Svratka 5 - prigl (Osada)
Mel jsem dve hodinky volno a tak jsem se vypravil na dravce na prigl. Slunicko svitilo a u vody bylo krasne. Obcas zalovili boleni, ale vzdy dal od brehu. Zkousel jsem vsechno mozne, ale ryby nejak nejevili zajem. Na prvni nahoz twistera jsem vytahl cernou frote ponozku - vzala to hned po dopadu a trochu i bojovala :-)Nic neskalo a krome bolenu v dohledu nic nelovilo. Presunul jsem se proto na jine misto, kde jsem ocekaval aspon okouny. Navazal jsem svoji nejoblibenejsi rotacku a zacal. Prvni nahoz nic, druhy jsem povesil rotacku na ker a pri tretim to konecne prislo :-) Kousek od brehu po rotacce vystartovala pekna stika a s chuti se zakousla! Nasledoval zasek a zdolavani. Blbec jsem si vzal maly plavackovy podberak, jehoz zkompletovani se ukazalo v tu chvili nemozne, takze jsem se rozhodl podebrat ji pouze obrouckou se sitkou a na tyckou jsem se vykaslal. Malem se me to stalo osudnym, protoze stika byla sekla jen za krajicek a pri kazdem vypadu to vypadalo, ze se setrepe :-( Stesti stalo pri me a do podberak jsem ji nakonec dostal. Nasledovalo mereni, ktere me prijemne prekvapilo - celych 75cm!
Clovek se cely lonsky rok kvuli sazce snazi sec mu sili snazi, aby lapl stiku pres 65cm a nic :-( Letos zadna sazka a hned pri druhe navsteve bac a stika!
No priznam se bez muceni, mlaskl jsem ju a bude za chvilku k obedu :-)

LEVIT - Profil | Čt 21.6.2001 6:31:54

20.6.2001 - Berounka 1
Včera to (CD5B) vzali jenom dva boleni. Holt se ochladila voda a u hladiny nebylo na co útočit (za celej večer byly vidět jenom 2 zalovení). První měl 47, druhý byl tak o 10 čísel větší, ale netrefil se a měl to vedle tlamy, takže se mi pod nohama vypnul zrovna když jsem ho uviděl.

Michal F. - Profil | St 20.6.2001 22:36:22

16,17,18. 6. - Svratka 5
Na zahájenou sem si přivstal na čtvrtou a chytal sem do desíti a jediný co sem vyvláčel byl candátek kolem 30cm na cikádu.
17.6. Tentokrát sem se vyspal a šel sem až odpoledne. Svítilo sluníčko, ale jen co sem dojel k přehradě tak se zvedl vítr a začalo celkem slušně pršet. Jako jedničku dne sem zvolil twistry. Na první nadhoz sem chytl okouna 33cm jeden asi takovej mi ještě spadl. To bylo pro ten den všechno.
18.6. Já si nedám pokoj, hnedka po škole jedu zase na přehradu. Tentokrát zase svítí slunko a pro zmněnu zase zmoknu a to za 3h rovnou dvakrat. Prvni 2,5h sem chytal na rapalu Magnum RH. Ale žádná štika nezabrala. Nakonec sem nasadil osvědčenou okounovku(rotačka Hammer 1 s zelenou nalepkou). A hle co se nestalo okouni brali jako divi. Za pul hodiny sem chytil asi 20 okounů ve velikosti 15-32cm. Byl jsem trochu zklamanej, ze tam mám 0,12 fireline, ale stim se nedalo nic delat. Celkově sem byl šťastnej, že mě to po dvou propadácích aspoň trochu vyšlo. Dom sem dojel totálně promočenej a zmrzlej, ale zato spokojenej.

Ice | St 20.6.2001 21:34:57

20.6.2001 - Vltava 1- Vraňany
Byl jsem kolem poledne asi 2 a1/2 hodinky zabrozenej pod jezem a zkoušel rotačky,plandavky 3cm Hornety a 5 CD....no a ... výsledek...? fakt vás to zajímá.... jo? jenom sedm tloušťáků,ale z toho dva 50+ . V šíleným proudu a hloubce od 20 do 110 cm.Když jsem vylezl na břeh tak mi nohy samy chtěly chodit.Pěknej den

Smolař | St 20.6.2001 21:24:58

20.6.2001 - Konětopy - Labe
Byl sem 6 hodin u vody a ani tuk.

Jura Č. - Profil | St 20.6.2001 7:11:43

19.6.2001 - Svratka 5, prigl
Přišel sem k vodě v 13.30 zakrmil a asi 1,5 hod. nic. Pak začali žrát červenky,cejnci a pak i cejni.Zajímavý bylo že nechtěli rohlík ani červený červy jen bílý,ale když sem tam dal kukuřicu s b.červem tak co nához to ryba.Pak mi přejel před udicama debil s motorovým člunem a bylo po rybách. po půl hodině začla ještě táhnout voda tak sem šel dom.

Igor | St 20.6.2001 7:02:22

19.6.2001 - Dyje 3
Odpoledne jsem šel zkusit vylákat nějakou tu štičku. Začal jsem u hlavního mostu, záběr žádný, zato v proudu vesele řádil bolen. Převázal jsem teda ma 5 cm rapalku a na první hod se pověsil - 61 cm. Další boleni už o nástrahu neprojevili zájem, tak jsem se přesunul k železničnímu mostu a tam jsem měl po 2 prutohodinách jen 3 záběry, z toho jsem vytáhl 2 malé štičky cca 45 cm - vše na oranž. twistra. Večer jsem pak ještě na chvíli zakotvil pod splavem, ale za 1,5 hod na rippera jen jeden bolen - 40 cm, jinak mrtvo. Počasí hnusné - severák jak v listopadu, chladno, drobný déšť.

raďošek | Út 19.6.2001 22:17:39

19.6.2000 - Vlára 1A
Včera jsem šel trochu vláčet a lapli to jen dva malí candátci. Tak jsem šel v devět domů a při odchodu jsem si to na hrázi rybníka prohodil asi osmi hrsti kukuřice.
Ráno jsem šel ve čtyři a o půl šesté to vzal móóc pěkný padesátník. K tomu se do 11 hod přidal menší amur a další drobotina. Celkem poho.

Maty - Profil | Út 19.6.2001 19:04:40

19.6.2001 - Svratka 5 - Prígl
Dnes dopoledne dvě hodinky vláčení - totální fiasko - ani ťuk (vyzkoušel jsem cca 10 nástrah - rotačky, plandy, twistery, riper). Voda byla úplně mrtvá, nic nelovilo. Snad to bude příště lepší.

Richard | Út 19.6.2001 18:24:46

19.6.2001 - Rudnica/Slovensko
Rano som bol pri vode uz o stvrt na sest, vsade mrtvo. Bolo poriadne sparno a ked som prisiel k potoku, tak zacalo veselo prsat. Pod stromami tma, ako v prdeli, voda cista, nizka. Smrdelo to strasnou rybackou. Po 45minutach bez zaberu som vymenil rotacku a na prvej velkej jame mi po nej nieco skocilo. Hladina sa strasne leskla, tak som sa len zaprel do prutu, z vody nieco vyletelo rovno mne pod nohy. Potocak, samec,36cm, mepska skoro v zaludku. Po pol hodinke som mal zaber na plytcine, kde som tri roky rybu nevidel. Asi preto ten potocak, znova samec, narastol do 34cm. Spokojnost. Lenze...Podla neprehliadnutelnych stop som zistil, ze nejaky dobrak ma obehol a vali si to po vode a nie po brehu. Uz chytam len 30cm duhaka a padaju mi dva pekne a dva male potocaky.o deviatej je dochytane, na poplasenej vode to nema zmysel. Snad niekedy nabuduce. Petrov zdar a pekne ulovky praje Stredne Slovensko.

Aleš H. - Profil | Út 19.6.2001 16:09:02

15.-16.6 - Dyje 3
Letos jsem jel na zahájenou o den dřív s tím,že konečně zkusím muškařit na boleny.
Za 3 hodiny strímrování jsem měl 8 záběrů z nich jsem 2 mouchy uprásknul hned po záběru,2 ryby mě spadly při zdolávání a další čtyři jsem ani nesekl.Abych si spavil náladu půjčil jsem si od kamaráda plavačák a na dva hody vytáhnul a pustil cejna a karase.Dalšího karase 38 cm,1kg jsem dostal na těžko.
Na zahájení jsem vláčel až do poledne,ale ven jsem dostal jen jednoho bolena 43 cm.
Mohlo to být lepší,zvlášť proměňování záběrů na mouchu, ale věřím, že jim to příště nandám

MartinK - Profil | Po 18.6.2001 20:16:48

15.6.2001 - Ohře 8A
V pátek večer jsem po pár dnech půstu vyrazil na ryby. V úseku pod libočanským jezem až k lávce bylo nabroděno 10(slovy deset) muškařů. To bylo na mě příliš, tak jsem vyrazil výš nad Libočany. Tam nebyla ani noha. Počasí bylo pěkný a pstruzi sbírali. Nasadil jsem pupu chrostíka. Nejprve jsem dostal 39 duháka a chvilku na to 38 potočáka. Byl jsem překvapenej, ale to jsem nevěděl, co mě čeká. Na tom samým místě mi to o pár minut později vzal duhák. Okamžitě se rozjel po vodě. Šel jsem s ním asi 150 m, než jsem ho trošku unavil a na mělký vodě se nechal podebrat. Měřil 51 cm, 1,55 kg. Na tom samým místě jsem byl i v neděli, pstruzi sbírali o poznání méně, ale nějací se přece jen nechali zlákat.

Vlada S. | Po 18.6.2001 15:03:31

16.-17.6.2001 - Radbuza 1B, Úslava 2
Tak jsme v sobotu ve třech zahájili na Radbuze. Jeden z kamarádů chytal na rybičku a nic. Já jsem zkoušel peří, woblery, rotačky a plandavky a chyt jsem akorát 1 candoše tak 45 a podseknul spoustu ouklejí. Druhý z kamarádů hned ráno vypnul u břehu nádherného okouna kolem 40 cm na peří. Poté měl razantní záběr pravděpodobně od bolena, který mu vyrazil kličku z ruky a zase nic. Následovalo pověšení rotačky na jez, při jejím uvolňování utáhl cívku, zapoměl na to a hned při následujícím náhozu mu pod špičkou prutu zabral bolen tak 70-80 cm. Následovalo několik úžasných vzdušných salt, rychlý výpad do hloubky a byl v pr... Po pár náhozech opět hodně velká ryba, dokázal ji vyvést i z potopeného stromu a nakonec se ukázalo, že jde o bolena 90-100 podseklého za hřbetní ploutev. Úžasná ryba. Měli jsme sebou jen malé muškařské podběráky, tak ho postupně přitáhl až pod nohy ke břehu a tam se bolen vypnul. Vše jsme si vynahradili odpoledne na Úslavě. S jedním z kamarádů jsem zůstal u přívlače. Výsledek já 2 potočáci (32 jsem si vzal, cca 26 puštěn) a dva vyháklí (tak 20 a 28), kudla tak 30 a zhruba 30-40 okounů ve dvou velikostech (kolem 10 a kolem 20) a jeden tak 30. Kamarád duháčka (20), 2 vyháklí a 1 chycený potočák (28 - puštěn) a zhruba stejně okounů jako já. Třetí kamarád na mouchu pěknýho lipana 37, a spoustu tloušťů, proudníků, okounů a plotic (odhadem tak 50 ryb). Druhý den jsme si jeli na Úslavu pro nástražní rybičky a ještě jednou proházet jezy. Voda byla zvedlá tak o 20 cm, takže všehovšudy jeden drbanec od pstruha a pak už jen čudly do čeřínku. Na Radbuze jsem na rybku chytil candáta 55 (už je naloženej) a poté 5 dalších (odhadem 45, 40, 38, 35 a 30) kamarád jednoho tak 35. Boleni pokračovali ve svém šílenství a nebylo neobvyklé vidět závary třeba i na třech místech naráz, ale na rybičku se žádný nespletl.

David - Profil | Po 18.6.2001 11:16:22

16.06.2001 - Metuje
V poklidu jsem zahajil v sobotu odpoledne za deste na Metuji.Nikde nikdo, coz mi vyhovovalo.Sel jsem vylozene po stice, takze jsem nasadil 11cm wobler Yo-Zuri.Okouni se na nej jezdili jen divat, chytil jsem 2 sticky, jednu asi sedesatku jsem si privedl skoro az pod nohy ale nevzala to.Pak se mi ovsem povedl ulovek : v jednom proudu prisla rana do prutu, a po asi peti min. tuheho boje byla na brehu hlavatka 70cm! Mela minimalne 5kg a dobrych 10-12cm sirky ve hrbete.Protoze nejsem Sicak, samozrejmne jsem ji pustil.Fotky budou asi ve stredu.

Boris D. - Profil | Po 18.6.2001 10:48:54

17.6.2001 - Berounka
Zahájení jako takové mne vůbec nevzrušuje,takže jsme s klukem zahájili až v neděli odpoledne,kdy i ti odolnější toho měli tzv. plné kedsky(tenisky).Soudě podle vyválených "lágrů" kolem vody muselo být v sobotu u vody pěkně husto.Prošli jsme úsek,který nám loni moc radosti neudělal,ale byl zdaleka nejhůře přístupný,takže byl předpoklad,že tam bude relativní klid.Výsledek:17 okounů,1 tloušť a vypnutá štika mluví za všechny komentáře.Takže absolutní spokojenost završená pohledem na pasoucího srnce,který doslova zářil v zapadajícím slunci.Sezonu jsme tedy zahájili,teď pokračujeme od středy do neděle na Slapech.Snad to ledviny unesou.

Kocour - Profil | Po 18.6.2001 10:38:16

15.6. - Labe Roudnice
Chytal jsem od 11.00 do 19.00. Výsledek 8 kaprů ale všichni do 40 cm, 1 cejn. Ale největší paradox - ten cejn byl na boilies, kapři na kukuřici.

Igor | Po 18.6.2001 9:41:45

16.a 17.6.2001 - Dyje 3
Takže jsem v soubotu a neděli taky zahájil sezónu dravců. V sobotu jsem už byl ve 3.55 na svém horkém místě, kde jsem věděl, že jsou 2 štiky kolem 65 cm. Ve 4.00 šla rybka do vody a 4.05 byla na břehu první letošní štika - 66 cm. Potom jsem neúspěšně prošel asi 1 km podél vody a pak následoval druhý záběr a opět štika 66 cm. V neděli jsem vytáhl ještě jednu 50 cm, potom jsem přezbrojil na přívlač a na rapalu orig. B jsem vyvadil bolena cca 60cm, po hodině bez záběru jsem převázal na twistra a lapl během 20 min. 2 candáty 57 a 52 cm. S chytačkou tedy velká spokojenost.

Piškot - Profil | Po 18.6.2001 6:48:17

17.6.01 - Morava 18
Po sobotním neúspěchu jsem si to jel vyzkoušet znovu.Raní vydatný déšť udělal svoje a u vody bylo liduprázdno.Po asi hodině vláčení jsem zůstal za něco viset kousek od břehu.vytáhl jsem záchranáře nástrah a po chíli jsem měl na břehu větěv a na ní nejen moje plandavka,ale i RAPALA,kterou tam někdo zapoměl loni.Opravdu to budou kvalitní výrobky,protože kromě rezivých háčků je v super stavu.Po další hodině jsem si jenom tak pohrával s plovoucím woblerem u břehu,když mi po něm najednou přímo pod nohama skočila štika.Byl jsem tak vykulenej,že jsem ani nestihl zareagovat.Štika to ale vzala takovým šmahem,že se zasekla sama a já se vzpamatoval,až když vymotávala šňůru z cívky.Po krátkém souboji byla na břehu a měla 55 cm.Dostala svobodu a poté jsem se přesunul na jez na řece a zkoušel své štěstí tam.Při čtvrtém náhozu jsem měl pocit,že jsem o něco zavadil na dně,ale plandavka pokračovala dál bez známek jakéhikoliv odporu.Jaké bylo moje překvapení,když se u břehu na plandavce ukázala štika.Asi byla víc překvapená víc než já a jak si mě všimla,začala se se mnou prát.Soubuj byl však velmi krátký a na břehu metr ukázal rovných 60 cm.Raritou je,že měla jenom jedno oko,ale asi jí to moc nevadilo,protože byla pěkně vypasená a v super kondici.

Ivo K. | Po 18.6.2001 6:24:26

16.6. - Lučina 2A - Žermanice
Ahoj fišlaři!
Na zahájenou jsem přijel ve 4 na Žermanice, horká místa byla obležena kačenáři, což mi bylo dost líto. Takže jsem si prošel vrbičky a zkoušel štěstí. Cestou jsem uviděl 2 co chytali candáty, v 6 hodin měli pověšeného jednoho za skřele na větvi, snad aby nemuseli pokaždé odpovídat na oblíbené "jak to ide?". Mohl mít tak 42. Přišoural jsem se až do zátoky, kde většinou dravci loví, mohlo tam být tak 10 vlačkářů a pár lovců s káčama. Asi po 15 minutách jsem zapřáhl první kudlu na plovoucího 8cm 2-dílného woblera v barvě plotice. Úspěšně jsem ji C&R. Jinak jsem neviděl, že by někdo něco chytil, ale když jsem se došoural k molu na protější straně, posedával tam jeden spokojený vlačkář nad štikou 80 cm. Moc krásná! Jinak z doslechu mám, že se asi 300 m od toho místa ten den chytla sto třicítka.
Dneska vyrážíme s kolegou na Hartu do okolí Roudna, tak se modlím, ať vyjde počasí a ryby berou. Ahoj!