Igor | Út 5.6.2001 7:30:15

2.6.2001 - Morava 2
Takže v sobotu večer (19.30 - 22 hod) jsem zahájil přívlačovou sezónu. Ty, co se právě chystají mě kamenovat upozorňuju, že Morava 2 je hraniční voda se Slovenskem a na základě mezistátní dohody je zde povolen lov dravců v souladu se slovenskými předpisy již od 1.6. (viz. RŘ MRS). Takže jsem spolu s dvěma kolegy zakotvil u jezu u starého přechodu Lanžhot a začal zkoušet všechny možné nástrahy. Na twistry různých barev vůbec nic, úspěch se dostavil až s modrým woblerem polské výroby (nevím jestli Salmo nebo Dorado, plete se mi to) a to tloušť cca 30 cm. Měl jsem ještě několik záběrů, ale ryba se vždy vyvadila. Tak jsem vyzkoušel malou rapalku (Shad rap) a na tu jsem během 15 min. lapl 2 jeseny cca 35 cm. Potom až do konce bez záběru. Kolega ulovil malého bolena na fat rapa a druhý vodil cca 10 min. nějakou větší rybu, která vůbec nechtěla vyjet z vývařiště (asi sumec nebo velká parma), ale pak se mu bohužel vypla (fosfor. twister 10 cm). Byla to pohoda, už se těším na zahájení na Dyji.

Jura Č. - Profil | Po 4.6.2001 7:04:13

3.6.2001 - Svratka 6
Po dvou předešlých stojácích sme šli se švárem na řeku.Za 3 hod. já 2 červenky 2 tlouště a švára 3 červenky 4 tlouště 1 parmu asi 40 cm.Bez krmení a na masný červy a hnojáky.

Jura Č. - Profil | Po 4.6.2001 6:59:34

2.6.2001 - Olešnický p.
Je to nádhernej rybník v Rozseči u Kunštátu. Je v lese má asi 2 ha hloubka do 2,5 m.Chytli sme tam : já 9 a kamoši 11 a 5
kapříků 30-35 vše na odhoz na masný č.a kukuřicu.Dle místního rybáře tam větší nejsou byli prý vyloveni a
přemístěni.

Jura Č. - Profil | Po 4.6.2001 6:49:29

1.6.2001 - Ivanovický p.1
Byla to paráda za dopoledne 5 kaprů 40-45
Byli to mí první kapři na plavačku na odhoz. Vše na masný červy a zajímavý bylo že na červený červy vůbec nic.

mahon - Profil | Pá 1.6.2001 17:40:26

31.5.2001 - Roketnice 1
Byl jsem si vecer sednout na Gruntech.
Po te bource braly na lehko cervenky a kolem 23 hodiny 1 kapr 42 putoval do vody s mimino uhore 52 cm jinak me braly akorat zada.

MISO - Profil | Čt 31.5.2001 7:48:53

29/5/2001 - rieka Morava pri Bratislave
Feeder, 014 navazec.
Kapor 65cm, cca. 4,5 kg. Cca 15 minut.
Zdolavanie na rieke bol nadherny zazitok, hlavne ked som mal plavackarsky 3m podberak.

bassty - Profil | St 30.5.2001 23:01:47

30.5.01 - Polička Peklo
Dnes jsem strávil pár hodin na Pekle . Během dne prý nic(podle chlapů co tam seděli od rána),Na těžko jsem neviděl vytáhnout rybu.Já chytal na plavanou a taky žádný zázrak,ale plotice šli tak byla zábava.Minulý týden v sobotu na stejném místě dva kapři 63 cm , 68 cm.Prvního rybář z Poličky a druhého rybář z Brna.Takže tam ti lotři jsou.

ViktorS - Profil | St 30.5.2001 21:20:18

25. a 28.5 - Berounka 1
V pátek mezi 19 a 21 hodinou, nad jezem, přikalená voda, mírně nad stav, šli cejni kolem 35 cm, asi 7 mezi nima dva s vyrážkou, pár malých podouství. V pondělí - voda čistá, pod stav, ve stejných místech ani záběr. Zapoměl bych na nástrahu - řasy a bílí červi, docela dobrá byla kombinace červ a omotat řasy.

Čabas - Martin.V. | Po 28.5.2001 9:37:14

27.5.2001 - Labe 11-12
V neděli jsem se byl opět pofeedrovat na Labi. Zvolil jsem vzhledem k dusnému počasí a tudíž celkové tělesné zemdlenosti pouze lehkou útočnou sestavu s jedním feedrem, 10-ti kilogramovým batohem ostatní výzbroje, pamlsků pro ryby a tripodem - 6 kg (dobře se mi z něj chytá). Budu muset nějak zredukovat výbavu. Tohle už není možné. V poslední době když jdu na ryby jen stěží procházím brankou u vrat. Rybičky braly celkem uspokojivě ač rozvážně. Jako návazec jsem tentokrát použil místo vlasce šňůru 0,06 a prodloužil návazec na cca 60 cm, jelikož mi před týdnem kapříci ve stulíkách pěkně trhali návazce. Na záběrech to nebylo znát (možná jich bylo dokonce více) a několik kapříků jsem celkem bez větších problémů mohl povodit i přes obávané stulíkové pole. Cejni brali spíše menší, zato klíšťata která jsem si večer vyndával byla docela obstojná.

Kocour - Profil | Po 28.5.2001 9:33:16

28.05.2001 - Labe Roudnice
Od středy večer do soboty odpoledne.18 kaprů, spíše kapříků, protože největší měl 42 cm. Cejny jsem nepočítal, asi okolo dvaceti. Chytal jsem na kukuřici navázanou jako boilies. Bylo hrozné vedro ale v Labi se nedalo koupat, někde čistili jez a voda byla hrozně kalná a plavalo tam všechno možné.

Vlada S. | Po 28.5.2001 7:29:03

27.5.2001 - Ohře 8A
Mé první chytání na velké vodě se dá zhodnotit: "spíš nic než moc". Od 7:00 do 13:00 jsme ve 4 zkoušeli suchou, nymfu i streamera a výsledkem byl jediný siven (násaďák) 27 na suchou, kterého jsem ukecal na jepičku. Odpoledne jsme 2 přezbrojili na přívlač a já jsem chytil jednoho a kamarád 2 minipotočáky a jednoho většího. Zbylí 2 muškaři jen 1 proudník. Hladina byla plná tiplic a jepiček, ale sběr byl opravdu hodně výjimečný. Sivena jsem měl večer k večeři a byl nacpaný drobotinou ze dna. Ryby jsme viděli, ale prděli na nás. Na přívlač jsme vyhákli ještě pár menších, já jsem měl záběr od velké ryby, ale hned se setřásla a kamarád vyhákl duháka odhadem 45. Na přívlač vše na peříčka.

MichalR | Po 28.5.2001 6:10:27

27.5. - Jizera 6 MP
Celkem pekne, i kdyz se honily mraky. Chytal jsem na musku, dva tlousti - 25 a 38(mensi Hardy, vetsi Breznovka od Martyho), jeden proudnik ca 20 a jeden perlin. Vecer jsme to jeste zkouseli pod Hubalovem na uhore, ale nic se nekonalo. Kamarad 4 kapri na plavanou.

MichalR | Po 28.5.2001 6:06:42

25.5. - nadrz Bedrichov
Silny vitr, jinak krasne pocasi, od 14 do 16 hod ca 30 sivenu malych rozmeru do 22 cm.

muddler | Ne 27.5.2001 16:44:44

26.5.2001 - Ohre 8
Ohre opět nezklamala. Smrt, je proti ni docela ciperna zalezitost, ale je tu jedno ale. Voda je konecene na normalu.Sice nevim, na jak dlouho, nebot Nechranice jsou opravdu plne az po okraj. Od lonskeho roku je to poprve, co jsem zde spatril nejaky sber. Take jsem se do tohoto mista(Privlaky) hned pustil a vysomroval jednoho microlipanka na sedeho CDC emergera. Pak jsem prevazal na bazanti ohon a mel nespocetne zaberu, avsak 14 hacek bylo na tyhle male potvory prilis, takze jsem uz nic nevytah. Kolega po ranu dostal jednoho maleho potocaka (asi nejaky sebevrah)a tim cela tahle sranda skoncila. Potom jsme se presunuli na MP Ohri cca. 1km od Zeliny nad Nechranicema. Tam dostal kolega tlouste 40cm a maleho bolena, kteri obcas zalovili. Celkove hodnoceni cele vypravy neni prilis valne. Snad za nejaky cas, az se Ohre ustali to bude lepsi.

donald - Profil | Pá 25.5.2001 12:10:03

24.5.2001 - Labe 11-12
Včera jsem si odpoledne v tom největšim vedru vyrazil na ryby ,s mojim novym feederovim proutikem. Ze začátku jsem z toho byl malinko na prášky ,protože podle rady kterou mi dal ůspěšný prodejce prutu ,na koncovou montáž ,bych si o nějakém záběru mohl nechat akorát tak zdát... po dvou hodinách lovu ,byl výsledek opravdu katastrofální....
Tak jsem se vykašlal na rady toho nezbedného prodejce ,a zkusil jsem to po svém !? ... nejdříve jsem si zakrmil ručně ,cca 5-6m od břehu směsí mosela-feeder ,starou montáž s krmítkem jsem utrhl a navlékl jsem si na kmenový vlasec 0,18mm pouze samotné olovo 60g ,za něj umístil gum. korálek a obratlík. na obratlík jsem připevnil návazec cca.35-40 cm dlouhý síla 0.12mm. Použil jsem jako nástrahu bílé červi ,hnojáčky ,mačkaný rohlík ,zrnka kukuřice. Byl jsem velmi překvapen náhlou změnou ůlovku.
Bílých ryb bylo opravdu hodně ,dále 2ks karasa cca 30a35 cm ,a jeden kapřík cca 40cm. S tímto ůlovkem jsem byl již spokojen ,ale stále vím ,že je co vylepšovet.... Jinak bych chtěl moc poděkovat všem rybářským nadšencům za poskytnuté rady ať již na MRKu ,tak i na RYBYsk. Petrův zdar.

TomL | Pá 25.5.2001 12:07:58

23.5.2001 - Polička - Pod Kopcem
Vzhledem k tomu, že do Poličky to mám přes kopec, udělal jsem si celodenní vylet na ryby. Cílem byla samozřejmě přehrada Pod kopcem.
Spodní nádrž je plná kaprů a vše se připravuje na kaprářské závody. Na plakátu jsem četl, že cena pro vítězné družstvo je 100 000!! Bohužel přítomnost kapříků byla vidět i na zakalení vody. Během dvou hodin lovu se mi bohužel nepodařilo napodobit Šídla a žádného kapříka jsem nezapřáhl.
Kolem poledne jsme začal chytat na horní nádrži. Za 7 hodin jsem chytil asi 10 -15 duháků ve velikostech 30 - 37 cm. Ryby byli málo aktivní a nakonec se ukázalo, že neúspěšnější je lov na lury, barva jednoznačně olivová. Například na růžovou luru jsem chytil pouze jednu rybu. Okolní rybáři lovili především na pakomáry, ale jejich úspěšnost byla stejně špatná. V zadní části nádrže jsem měl tradičně záběr od štičky kolem 25 cm.
Jen pro informaci uvádím, že každý pátek se do přehrady vysazují ryby, ale jejich velikost bude zřejmě kolem 30 cm.

Vlada S. | Čt 24.5.2001 10:49:23

23.5.2001 - Střela 2
Od 17:30 do 20:00 celý jeden drbanec do suché mušky když jsem se otočil na kamaráda. Jinak nic na sucho, nymfu ani streamera. Kamarád ani ten drbanec.

David - Profil | Čt 24.5.2001 9:54:05

23.05.2001 - Labe 35P
Zasel jsem se po dvou letech podivat na Labe pod prehradu.Loni jsem tam byl po povodni a bylo to uplne mrtve.Zajimalo me tedy, jestli ryby vyjely zpet.Sesel jsem k vode a zastavil se abych se podival, jestli neco sbira.Privital mne pulmetrovy vyskok pstruha 40+ nad hladinu, nad kterou poletovala hejna velkych cernych jepic.Jednu jsem si chytil, spokojene konstatoval, ze presne takovou mam v krabicce a hned sla na konec navazce.Dalsi 3 hodiny to byla letosni nejlepsi pstruhova sucharina.Pstruzi byli sice okolo 30cm, ale brali poctive a s chuti.K veceru pstruzi prestali sbirat a vystridali je lipani.Ti ovsem sbirali malinke pakomary a pekne me skolili, par jsem jich sice chytil, ale byla to drina je vyhazet.Jednoho devetadvacatnika (pstruha) jsem si vzal k veceri (mimochodem, po zaseku mi vymotal celou snuru az na back coz u techhle velikosti nebyva tak caste).

Maty - Profil | St 23.5.2001 19:00:46

23.5.2001 - Svratka 5 - prígl
Dnes ráno za 3 hodiny ani ťuk - MRTVO :-((

lukasjicha - Profil | Út 22.5.2001 20:40:50

22.5. - Olše 5A
Tak jsem dneska vyrazil na rybník na kapry s plvačkou. Za 4 hodiny jsem chytil 3 kapry cca 32-37cm, 5 plotic a 2 okouny. Taky jsem v trávě našel krtonožku.