Marek - Profil | So 14.4.2001 20:58:13

14.4.2001 - Ohře 8 A, B
Jako každý rok tradičně zahajuji s kamarádem lov pstruhů na Ohři.Počasí /jako všude/hrůza.Rybářů jako vždy dost.Chytali jsme celé dopoledne,ale neměli jsme ani jeden záběr.Preferovali jsme vláčení/i většina kolegů/.Do vody lítaly třpytky,
woblery,hauzery,ani ťuk.Zkoušel jsem i mušku,bez úspěchu.Obecně lze říci,že se toho moc nechytlo.
Viděl jsem potočáka 33 cm,okouna 30 a pár čudel.
Nadstav vody a počasí vykonaly své.Úlovku jsem se
nakonec dočkal i já v podobě podseknutého cejna
50 cm.Slušný souboj v proudu otestoval prut Zebco
5-20 gr.na novou sezonu.Ryba šla samozřejmě zpět.
Za prvé měla třecí vyrážku a za druhé podseknutí nepovažuji za sportovní.Tímto bych chtěl ostatním rybářům popřát hodně úspěchů do nové sezony a že nemusí být smutní,když si od vody nepřinesou svůj úlovek.Proto se k vodě přece nechodí.

pike | So 14.4.2001 19:08:02

14.4.2001 - Morava 10
Vyrazil jsem na tradiční místo na soutok. Byla kosa jak v Rusku, ale předešel jsem tomu
kvalitním oblečením. Horší byl ale větr, který dělal slušné vlny a tak splávek byl hůře čitelný.
Nasadil jsem 1,5 gramový, který kvůli vlnám nebyl úplně tyčkový jak se na téměř stojatou
vodu sluší. Háček 12, vlasec jsem měl 0,14. Po mohutném zakrmení jsem nastražil kukuřicu
Bonduelle a na prvních pět náhozů jsem tasil pět pěkných plotic, které kukuřicu braly ochotně.
Bohužel poté záběry trochu opadly a ryb bylo míň. No nakonec jsem skončil na 21 ploticích,
což byl poměrně průměrný výsledek. Rybářů kolem mne bylo dost, jeden chytl na těžko 44 cm
kapra, ostatní nic až na otce ze synem, kteří na žížalu chytli celkem asi 15 plotic a okounů.
Po každém zdolání následovala bez vyjímky rána paličkou do hlavy. Takových ryb je škoda a
měly by se pouštět. Nevím co s něma asi dělali. Jinak to byl ale příjemný den u vody.

Pulec | So 14.4.2001 17:59:14

14,4,2001 - Mohelka 4
Dnes jsem byl poprvé v životě, naostro, s mušákem na pstruhovce. Jako správného nováčka mně ten zasranej sních nezastavil. Když jsem došel v 5:30 pod viadukd ve Třtí, byl jsem bílej od hlavy k patě. Ještě teplý čaj a už jsem mrskal vodu. Mohelka byla krapet přikalená a malinko nad nor. Asi po dvou hodinách, marných pokusů o probuzení citu v rukou, mi začali zamrzat očka a šňůra. Tak jsem si šel dát snídani a ještě něco navázat. Po deváty, potom co odešli mrazy, jsem vyrazil znovu. Tentokráte už se to podobalo muškaření. Ale stále jsem trávil drtivou většinu času foukáním do rukou. No alespoň jsem si vcelku procvičil hody. Přišel jsem jako nováček a odešel jsem jako nováček, bez ryb.

David B. | So 14.4.2001 12:05:16

13.4. 2001 - Svartka 5-Rakovec
Vysel jsem si k vode jen na chvili, v tom pocasi se to nedalo. Byly celkem dost velky vlny, ze chvilema nebyl splavek vubec videt. Na bic (6 m) jsem chytil okouna a jednu vetsi plotici, na odhoz u dna 3 velke oukleje. U vody jsem vydrzel asi 2 hodiny, celkem nic moc, kdyz k tomu prictu jeste tu "chycenou" rymu ...

Levit - Profil | Pá 13.4.2001 21:30:31

13.4.2001 - Botič 2 - ÚN Hostivař
Místo, nástrahy a čas totožné se včerejškem, ale po dnešním ochlazení ani šupina a uprostřed vycházky začalo chumelit jak o vánocích.

Moc nezávidím pstruhařům, pokud budou zítra zahajovat v těchto podmínkách. Ale i tak to byl hezký den.

pike | Pá 13.4.2001 19:05:06

13.4.2001 - Morava 9
Dnes jsem se vydal poprvé vyzkoušet lov s angličákem. Jak je ovšem tento rok tradicí,
nepřálo mně počasí. Bylo asi 2 stupně nad nulou, k tomu vál studený větr a nakonec začalo
ještě sněžit. Další mé počínání bylo podobné menší komedii. Při prvním náhozu jsem si nevšiml,
že je za mnou strom a tak jsem posadil splávek krásně na strom. Po převázání jsem na
první nához chytl pěknou plotici, pak jsem měl tak zmrzlé prsty, že jsem necítíl vlasec a
tak se mě udice pěkně zamotala. Navázal jsem znovu, leč při silném poryvu větru se mě háček
dostal kamsi do trávy a raznatní pokus o vyproštění 0,11 navazec nevydržel. Tím mě došli
taky předpřipravené forpasy a tak jsem zmrzlýma rukama musel navazaovat. Řeknu vám, že
není nic příjemného navazovat tenké vlasce a malé háčky v takové kose. Asi po 15 minutách
(nekecám) se mě to podařilo a nahodil. Za chvilku přišel krásný záběr, bohužel návazec nevydržel
a tak jsem dochytal. Na další navazování jsem už opravdu neměl náladu. No hlavně, že jsem zakrmil
asi 5 litry krmení :-)))) Jinak nebyly s lovem na angličák problémy, náhozy jsem zvládl a techniku
lovu taky. Chce to jen menší větr a teplejší počasí.

Levit - Profil | Čt 12.4.2001 22:36:25

12.4.2001 - Botič 2 - ÚN Hostivař
16:30 - 20:30
Byl jsem muškařit "na louce" - v mělký zátoce. Bylo tam pár bobkařů, takže jsem byl za exota - nikdy jsem tam nikoho muškařit neviděl a oni asi taky ne. Hned zpočátku jsem jednomu vysvětlil, že se tam muškařit smí (proběhlo to v přátelském duchu).
Zabrodil jsem asi 10-15m od břehu a během chvilky jsem na zelenou Baetis nymfu dle Eswardse chytil dva cejny. Potom jsem "konečně" zjistil jak se upráskne celej návazec se všema muškama a na chvíli jsem si rozhodil taktiku. Nakonec jsem ale zjistil, že to musím táhnout hodně pomalu a ještě jsem chytil cejna a plotici na rudořitku.
Pro začátečníka to byl dobrý den:-)

Jaroslav Soukop - Ryba - Profil | Čt 12.4.2001 20:10:00

11.4. 2000 - Jihlava 3
Na půl hodinky jsem vyrazil k vodě - chytil jsem prvně jednoho kapříka 35 cm na těsto - putoval spátky do vody . Za 10 minut jsem chytil druhýho 50 cm - a už se mrskal v mém saku - normálně si ryby moc neberu , ale po zimě jsem měl chuť na nějakýho kapříka , ale zatím mi ještě plave v rybníce na zahrádce - tak si ho zítra chytnu asi znova . Obě ryby byly chyceny na plavku na strouhankoví těsto . Bez zakrmování !!!!!!!!

slon12 - Profil | Čt 12.4.2001 10:14:03

11.4.2001 - soutok metuje s labe
Jsem v Jaroměři nový a tak v okolí revíry moc neznám , ale cca 200m za domem mám soutok Labe a metuje. Chodím tam na plavačku posledních 14 dní, ale žádné zázraky se neděli pokaždé za tři hodiny cca 10 - 15 ryb vesměs plotice a okouni , chytám výhradně na bílé červy ( ta pohodlnost!!) našel jsem pěknou mělčinu do 1m cca 1/2 m od břehu a denně jsem tam vhodil asi 2 hrsti sterilované kukuřice Bonduelle. A včera to konečně přišlo.
Chytám na Match Byron 5-15g vlasec 0,14 s 0,10náv.
háček Takana 12, nastražil jsem kukuřici a 2 bílé červy. Záběr přišel téměř po dopadu nástrahy, byl opatrný a tak jsem myslel ,že zas váznu ,ale pro jistotu jsem opatrně zasekl. Prut se ohnul a já po předchozích zkušenostech říkám - tak a zas jedna trofejní větev , jenomže asi po 3 vteřinách se ta větev rozjela po proudu. A výsledek krásny asi 5-ti minutový boj a poté vylovení kapříka lysáka 45cm. Během následujících dvou hodin jsem dva vyháčkoval, jednoho utrh a ještě dva 43 a 48 vytáhl. No nádhera. Dnes už se nemůžu dočkat až se tam vrátím.

Vlada S. | Po 9.4.2001 9:59:59

7.4.2001 - soukromý rybníček
Vysadili jsme si ke známému zkušebně asi 13 duháků a občas na ně vyrážíme. Berou na všechny druhy lur v barvě černé, žluté a zelené. Mimo to je v rybníčku přemnožena spousta malých kapříků, tak jsem se je rozhodl odchytat na rohlíček a zarybnit cvičnou vodu pro mladé rybáře. Bohužel duháci jsou žravější a tak výsledek byl 8 duháků (někteří evidentně vícekrát), 7 mini kapříků a potěšil mi kapr 60 cm. Vše na bič na rohlíček s kakaem na 0,16 vlasec.

Igor | Po 9.4.2001 7:11:18

7.4.2001 - Dyje 3
V sobotu bylo parádní počasí na ryby (aspoň teda pro rybáře), polojasno, relativně teplo, mírný vítr. CHytal jsem na Dyji v Břeclavi u cukrovarského mostu a to od 11.30 do 13.00 a pak od 16.00 do 16.45 (mezitím jsem si odbyl brigádu na volejbalových kurtech). Ryby braly celkem ochotně, na dvě udice na plavačku jsem vytáhl celkem 7 kapříků (35-30 cm) 5 cejnů, 4 cejnky a 1 karasa stř. Zpočátku jsem chytal na hnojnáky, když mi došli, tak jsem nastražil rohlík a vlastně všechny kapříky jsem vytáhl na něj.

Jura Č. - Profil | Po 9.4.2001 7:00:58

7.4.2001 - Svratka 5
Vyrazili jsme ze švagrem asi ve 14.00 byli jsme tam do 20.00 za tu dobu sme chytli asi 15 cejnů
10 červenek a nějaký oukleje ty to braly hned po dopadu na hladinu.

Honza H. - Profil | Ne 8.4.2001 18:41:33

8.4.2001 - Radbuza 1B
Dneska jsme s mamou vyrazily na ryby na Litickou prehradu,ackoliv obcas lehce prselo premluvil jsem ji aby se mnou zustala alespon dve hodiny.Cilem bylo presvedcit odpurce rybariny o tom ze ryby opravdu chytam ale dost jich poustim.Ze zacatku to nevypadalo moc nadejne a ryby na musky moc nereagovali.Pak jsem ale navazal jepice na 16ce hacku a vse se zmenilo.Presvedcil jsem sedm oukleji behem deseti minut,jenomze potom zacalo prset a ryby byli zase fuc.Zkusil jsem jeste plavanou a vytahnul jsem 4 cejny v rozmezi 20-30cm.Docela pekny dve hodiny.

Maty - Profil | Ne 8.4.2001 10:57:56

7.4.2001 - Svratka 5 - Prígl
Tak jsem se dnes ráno, i přes nevlídné počasí, vypravil do Rokle. Strávil jsem zde 3 hodiny v celkem slušném deštíku. Záběry byly velice opatrné. Chytil jsem pouze 1 cejna (rohlík - cca 40cm). Okolo 9.30 hod. jsem začal intezivně pociťovat vlhko v botách, a to rozhodlo o ukončení mého dnešního lovu. Běžně je v rokli cca 40 rybářů, dnes jsme tam byli 3 + asi 3 na druhém břehu.

Raďošek | So 7.4.2001 0:30:57

duben 2001 - Slavík
Po několika desítkách let se z našeho dvouhektaroveho rybníku vytáhla legenda. Byl jim 22 kg tolstolobik.. bohužel podseknuty

Ivo K. | St 4.4.2001 11:54:55

3.4.2001 - Ondřejnice 1A/2
Plavaná s kouzavým splávkem a mastňáky. Výsledek - podseknutá ropucha za plovací blánu na noze. :-)

marfic | St 4.4.2001 9:51:54

3.4.2001 - orlik
vydali jsme se s kamosema zkusit na musak potrapit boleny neb uz je cas k vyrobe spermobojli a A.B. nema semene nazbit. Bylo slunecne pocasi takze jsme se vsichni docela prismahli ale stalo to za to. Nachytalo se 25 bolenu v peti lidech (nejvic ja 12 :-))))) vsechno stejna mira 50-58 a vsechno mlicaci. (A.B. bude mit radost) jenom doufam ze ty spermohltky jeste priplujou a budou se chytat vetsi. Vsechno na streamry rozpodivnych barev tahane pod hladinou. Vsechny zabery byly nadherne vydet na hladine.

edgar | Út 3.4.2001 8:52:27

2.4. - Malý Dunaj
Presnejšie - tesne za mostom pri cintoríne na vtoku Smradľavky do MD.
K samotnému lovu: Išiel som hneď z práce, veď to bol môj prvý tohtoročný lov! Na mieste som rozbalil 5m bič Trabucco Laguna, z rebríčka rozmotal pripravenú montáž s háčikom č.12 a 0,75g plaváčikom, nastražil som malý kúsok rohlíka a nahodil asi 2 m pred sútok. Takmer desať minút sa nič nedialo, potom prišiel prvý nesmelý okuk-záber. Samozrejme som ho nezasekol, reflexy sa cez zimu trochu spomalili. Po výmene rohlíka a novom nahodení prešla minúta a bol tam - prvý tohtoročný pleskáč(ik). Postupom času sa osmelili aj ďalšie, a tak som v priebehu hodinky chytil ďalších štyroch (do 15 cm). Potom neodolal predloženej nástrahe ich starší brat (20cm). Ďalší záber som nezasekol. Voda začala viac prúdiť, tak všetky ryby na chvíľu odišli a zostal som bez záberu. Po desiatich minútach sa všetko ukľudnilo, tak som nahodil nový rohlík. Asi tri minúty plavák putoval raz hore, potom dole prúdom, bez ťuknutia. Vytiahol som montáž z vody a vymenil za nový kúsok rohlíka. Po nahodení prešlo 20 sekúnd, keď sa plavák náhle trochu pritopil, a tak som podvedome prisekol. Špička biča sa ohla a po chvíli vodenia som z vody vytiahol prvého kapríka (cca 27 cm). Ešte chvíľu som nahadzoval, no zbytočne, preto som svoj prvý výlet (o 18:00) ukončil, a pretože som k vode išiel pre zábavu a potešenie, bol som nadmieru spokojný. Podotýkam, že rohlík NEBOL pripravený klasickým spôsobom a vôbec som nekŕmil.

Pulec | Po 2.4.2001 19:54:18

31.4 - štěrkopískoviště Příšovice
Tak jsem letos poprvé zavítal na stoják. Celkem v klidu jsem si zachytal perlíny okolo 15 cm (nic moc, ale hlavní je že byla prča). Pak tam přišel znamej ze školy se dvouma klukama. Ani mi tak nevadilo že chytal bez papíru (příští den si pro ně šel), ale co mně nasralo že tam dělali strašnej bordel a uchílili se i k petardám. Mně to ještě tak nevadilo, poněvadž jsem byl zalezlej v nějaké díře a ryby braly. Ovšem když po mně začal hazet hlínu a plašit ryby tak to už mně fakt dosralo. Takoví lidi bych nejradči nakopal do prdele.

Petr Kli | Po 2.4.2001 12:07:10

30.3 a 1.4.2001 - Hloučela 1
Rybářů plno, ale brali jen cejni a sem tam kapřik.Za tyto dny asi 36cejnů a jeden kapřik.Vše na rohlik.