Jirka Sch. | St 7.2.2001 14:04:50

5.1.2001 - Opava 5
V pondělí bylo pěkně, tak jsem si řekl že se vydám na moji oblíbenou pohraniční řeku - Opava 5. Vybral jsem si tři tůňky na kterých jsem chytal. Chytal jsem v odpoledních hodinách na malé hnojáčky. Chvíli se nic nedělo, ale po pěti minutách rybolovu jsem měl první záběry. Byly to plotice, chytil jsem jich 7 a po ňáké chvíli začali brát také i jelci tloušti. těch jsem chytil 4 mezi 20 až 30 cm. plotice braly velmi opatrně, zato jelci t. jeli se splávkem hned pod vodu. Musím uznat že ryby už začínají brát, po každé co jsem byl tento rok na rybách jsem něco chytil. Přeji vám mnoho úlovků! Petrův zdar

marfic | St 7.2.2001 10:13:43

6.2.00 - Vltava 1
Docela dobry, byl jsem s Kubou. Chytali jsme na cervy asi tak 40 plotic par tloustu dva okouny a jeden jezdik a k tomu jeste asi 100 oukleji ,ale macani, doma jsem je meril meli tak 15-18 cm. Oukleje jezdily pod hladinou a i sbiraly z hladiny.

Peters | Pá 2.2.2001 6:57:07

26-28.1.2001 - Jevišovka 1, Jihlava 1
Byl jsem se podívat na soutok Jevišovky s Dyjí ,kde je taková menší tůňka a byl jsem hodně překvapenej kolik tam bylo ryb. Bralo to na hnojáky i na rohlík . Chytali se oukleje,plotice,perlíni,cejnci,okounci,ježdíci,kapříci,bolenci a kámoš taky vytáhl jednoho tlouště 44 cm . V neděli už to bylo slabší na velikost protože jsme chytli v pátek i ryby kolem 35 cm ale v neděli to už byli jen ryby kolem 25 cm.
Kolem půl jedenácté začala klesat voda a už to stálo za h.... . Bralo to málo , opatrně a většinou už jen oukleje .
Ale jinak musím pochválit počasí a říct že to byl super víkend se spoustou ryb.
Akorát v sobotu jsem si byl zachytat v Iváni a nic moc. Prvně jsme prolízali tůně dole pod mostem . Výsledek nula . Potom u vtoku kanálu .
Výsledek : 5 ouklejí a 1 bolenek zhruha 25 cm .
Pak jsem se začal motat pod mostem a dívám se na dno se je úplně tmavé dno ,které se hýbe .
Nához a záběr . Jeden krásný cejnek za druhým . Úlovek za 3 hodiny zhruha 10-12 cejnků na osobu .
Spokojenost byla velká . jo chytali jsme taky na hnojáky ale já chytal na rohlík na bylo to mnohem lepší co do počtu záběrů . Ryby brali max. na vlasec 0,10 mm ,jinak silnější vlasec silně ignorovali.
Konec a hodně úlovků všem rybářům.

Jirka Sch. | Čt 1.2.2001 14:46:12

2.1.2001 - Opava 5
Dneska jsem šel asi už po páté tento rok k vodě na ryby. a vyplatilo se mi to. ráno svítilo pěkně sluníško, ani nebyl moc mráz, chytal jsem u několika tůněk, kde to docela bralo. chytal jsem na malé žížalky, po kterých jelci tloušti docela šílely. chytal jsem asi 2 hodiny, a za tu dobu jsem nachytal asi 13 malých jelečků, a taky pár plotic. tak můžu říc že už docela dost ryby začínají brát!!!
Petrův Zdar

marfic | Čt 1.2.2001 10:49:10

31.1. 2001 - Vltava 1
Vyrazil jsem s Ondrou na Vltavu po predchozim precteni v Muj lov. Jednim slovem super. Poprve jsem si vyzkousel lov s anglicakem a jeste jsem chyt i nejakou rybku. Dohromady jsme chytli neco malo pres 20 ryb. Za zminku stoji dva tlousti tak 27 cm jinak plotice 10-20 cm a oukleje . Chytalo se na byle cervy a chvilku na zizalu. Urcite se tam jeste vypravim

Goba | Po 29.1.2001 9:11:02

28.1.2001 - Labe 451033
V Neděli bylo nádherně tak jsme jeli s kámošem na parmy. Je tam jedno super místo, řeka je mírně rozšířená a zároveň se zvedá dno - zrychluje se proud, hloubka si 1,2 m - v tomto místě se drží spousta parem. Nejlíp brali na bílé červy. Báječně bojují a je to dobrá rybačka na match pruty a vlasce okolo 3 kg. Hojnost parem je v tomto místě neuvěřitelná (na 1 m čtvereční dna jsou asi 2 3 kusy všech velikostí. Naše úlovky se pohybovaly v rozmezí 35 cm až 70 cm (oba jsme chytli něco přes 10 kusů). Brali na plavanou - pouštění po proudu - i na těžko s 10 g olůvkem. Kupodivu jsou parmy všechny jen v jednom místě asi v délce 40 metrů řeky, nejsou mezi nimy žádné jiné ryby. Kolega měl ovšem také ůspěch na svoje vanilkové boilies. Hodil to dál po proudu ke keřům a vytáhl si 2 tlouště odhadem tak 47 cm. Samozřejmě jsme všechno pustily a pojedem určitě i příští víkend....

David - Profil | Po 29.1.2001 8:34:43

27.01.2001 - Labe 34
V sobotu jsem poprve vyvetral musak.Za hodinku 4 lipani (20-30cm), na pakouse.Dokonce sbirali i z hladiny, ale nemel jsem sebou plovouci snuru, takze jsem susinu ani nezkousel.

Ivo K. | Po 29.1.2001 8:27:48

27.1. - Ondřejnice 1A/II
Po exportování zbytku rodiny ke tchyni jsem kolem 11 hodin dorazil k rybníku Košice v Chlebovicích vyzbrojen na kapra + plavačákem pro případ zamrzlé hlubší vody. Avšak už z dálky na mě mezi stromy okolního lesa díky krásně svítícímu slunci zářila zcela zamrzlá plocha rybníka. Proto jsem šel prověřit, zda u přítoku není led rozmrzlý na plavanou, bohužel i zde to bylo beznadějné. Pouze jsem vyplašil jednu pěkně vybarvenou kachnu.

Aleš T. | Po 29.1.2001 7:58:19

28.1. - Morava 16
Po sobotě přetrpěné při tapetování koupelny jsem v neděli v poledne nevydržel a vyrazili jsme s FIFOU (nezaměňovat s FYFOU) k řece. Kouzelná vycházka - nádherné počasí, stav vody akorát. Na spláveček+ rohlíček Petr chytil jelce 49, a já 43 a 47. Paráda.

JuraS | Po 29.1.2001 7:57:50

28.1 - Svratka 2
Rano jsem se podival z okna. Možná že to bylo tím jasným počasím, že jsem okamžitě chytl rybářský mrnění. Za kompromisu mezi rodinnou procházkou a zaměrem na ryby jsme vyrazili na Svratku. Měl jsem na chytání cca 3/4hodiny, ale v díře na kanálu jsem si docela dobře zachytal. Výsledek 6plotic 20-30cm a proudník cca30cm. Vše na malý hnojňáky. Teplota vody cca 2st.

Boris D. - Profil | Po 29.1.2001 7:24:10

28.1.2001 - Berounka-4
Tak jsme zahájili!Namlsáni předpovědí počasí a představou řeky,plné hladových ryb,jsme vyrazili zahájit sezonu.Jelikož jsem nesehnal kosťáky,tak nás mělo zachránit pár nakopaných hnojáků.První zklamání nám připravila řeka:bariéry ker,nakupených u břehu ,nám bránili v přístupu k vodě.Další problém -vracáky a tišiny pod ledem.Takže jsme prochytávali rozhraní ledu a proudu.Výsledek-2 oukleje a krásné ,slunečné odpoledne.

mirekw - Profil | Ne 28.1.2001 18:46:58

27.1.2001 - Olše5
Mírně přikalená voda po oblevě ,venku docela teplo na to že je leden.Procházka s plavačákem a s bílýma červama na háčku-docela hodně záběrů v proudnějších úsecích (cca 20 lipanků,5 pstruhů ale jen jeden tlouštˇ(33cm).Klidnější úseky dosud mrtvé. Jinak vydařená procházka.

Ondra | Ne 28.1.2001 18:30:35

28.1.2001 - Vltava 1
Opět stejné místo, co do počtu ryb jich tentokráte bylo více, za zmínku stojí tloušť 30 cm a plotice 32 cm, vše na bílé červíky

Ondra | Ne 28.1.2001 11:22:20

27.1.2001 - Vltava 1
Byl jsem s kamaradem na plavačce a za 2 hodiny jsem nachytal 10 plotic, 3 tlouště, 4 boleny, 1 ježdíka, vše na bílé červíky, velikost ryb kolem 20 cm, největší tloušť měl asi 30 cm. Byl jsem moc spokojený, velmi vydařená vycházka.

Honza H. - Profil | Pá 26.1.2001 20:57:02

26.1.2001 - Uhlava 3
dneska jsem byl na stejnym miste jako vcera jenze ve 14:00.Tentokrat jsem sel vyzkouset musku. Brali okouni, teda alespon meli brat protoze jsem chytnul na ruzovyho blesivce 2 mali, jenze pak jsem blesouna utrhnul a bylo po pr.... . Pak uz jsem nic nechytl

Honza H. - Profil | Čt 25.1.2001 19:22:21

25.1.2001 - Uhlava 3
Dneska jsem vyrazil kolem 10 hodiny a u reky jsem vydrzel jenom do 11.Nebylo to mou vinou nebot se mne naramne libilo jak brali tlousti (35,33,29cm),ale muj pes zmercil na druhzm brehu labute a usmyslel si ze bude na konci ledna plavat.Kdyz jsem videl jak se klepala tak jsem se slitoval a vzal ji domu (na ryby uz nikdy nepujde).

Márty | Po 8.1.2001 10:16:55

Pátek 5.1.00 - Směda
Již ve čtvrtek počasí slibovalo, že i pátek bude na severu naší země krásně, tak jsem nelenil a po vyřízení nezbytných úkolů ve firmě vyrazil v pátek dopoledne na krásnou říčku Smědou k hranicím s našimi polskými sousedy. Měl jsem obavu, že v tišinách bude led, ale nebyl téměř nikde až na vyjímky a sněhu bylo jako šafránu, takže idylka.Jelikož jsem neměl v zásobě žádné žížalky, zvolil jsem způsob lovu na nymfu. Navázal jsem tři různé druhy, aby si fišky mohly náležitě vybrat. První nához a už jsem jej táhl z vody. Lipan 10 cm na žlutou nymfu s černou hlavou. Pak byla zhruba půl hodiny pauza způsobená taky tím, že jsem se několikrát zahák v keřích a tudíž jsem si pár pěknejch fleků vyplašil.Nasledně přišel další záběr lipana 20 cm opět na stejnou nymfu. Pak opět další a znovu na stejnou. Tak jsem převázal a nasadil dvě stejné a třetí jsem zrušil. Resume za čtyři hodiny u vody bylo sedm lipanů mezi 20 a 30 cm, přičemž se mi ještě jeden u břehu setřepal. Odpoledne se pak zatáhlo a začal foukat hnusnej studenej vítr, tak jsem to zabalil, ale odjížděl jsem od vody nádherně zrelaxovanej.
P.S.: všechny fišky šly pochopitelně zpátky do vody.

Honza H. - Profil | So 6.1.2001 11:02:01

6.1.2001 - Uhlava 3
Dneska jsem mel v umyslu jet na mnou neprozkoumanej revir na tlouste jenze pocasi bylo proti tak jsem vyrazil alespon na Uhlavu.K vode jsem prisel asi v 10 a odchazel jsem asi v 10:05.
Korytem se valili proudy vody po vecernich destich a sem tam nejaka kra a mezi tim vsim spoousta vetvi kterejma lidi zkouseli jestli led uz drzi. Fakt po dlouhej dobe zase jeden vydarenej lov :-(((((((

David - Profil | Út 2.1.2001 13:35:29

31.12.2000 - Upa1
Vyrazili jsem s kamosem na Upu zavrit sezonu, oba jsme vlaceli.Ja byl bez zaberu, kolega chytil 1 potocaka 31cm a jeden u spadl.Celkove pohoda, bylo krasne i kdyz dost vetrno.Dnes si jdu pro povolenku a zitra zahajim novou sezonu.

Boris D. - Profil | Út 2.1.2001 9:37:39

30-31.12.2000 - Berounka-4
Závěr minulého tisíciletí jsem strávil tím nejlepším způsobem,který znám-rybářskou turistikou.S prutem v ruce jsem prošel další kilometry řeky ve snaze objevit volná místa na řece,kde by se dalo alespoň nahodit.Pár takových míst jsem objevil,ale ryby ne.tento druh rybařiny je ale opravdovým balzámem na nervy.U vody bylo pouze pár nadšenců(31.12),kteří pokoušeli štěstí s živou rybičkou,ale bezvýsledně.elkově mohu minulé tisíciletí po rybářské stránce hodnotit jako-na zážitky bohaté,díky okounům i úspěšné-s tím,že to další(alespoň ten začátek,konce se určitě nedožiji)bude jistě mnohem lepší.To vše přeji i Vám všem.