Ales Baran | Po 19.6.2000 8:37:40

16 - 17.6.200 - Labe 25
Krasne zachytani, ale ne moc velke ryby, ale presne to vam da dalsi silu na honu za velkymi kapry. Takze: dohromady 8 kapru, nejvetsi mel 8kg a byl to nedherny kulaty lysec (takoveho bych chjtel chytit, az bude mit pres 80). Uspesna byla jen (!!!) kombinace doma delaneho boilies (prichut asi bentos, nevim jak jinak bych to nazval, ale zadne moucky z bentosu tam nebyly, spise baze ptaciho zobu) a plovouciho banan/ryba, tusim od Top Secretu. Na samotny Top Secret to neslo, ani na samotne "moje" boilies, kterym jsem krmil. Chtelo to proste nadlehcit, ale nesmelo to plavat. Na dobu lovu neco pres 24 hodin a bez predchoziho krmeni jsem byl spokojen.

maty | Po 19.6.2000 8:48:28

18.6.2000 - Svratka 1
od 5.00 do 9.00 krásná procházka rosou kolem řeky. Za celou dobu pouze několik nevýrazných záběrů a z toho jeden candátek 40 cm na plandavku. Původně jsem si to představoval jinak, ale nakonec procházka to byla hezká.

jaryn | Po 19.6.2000 8:58:21

16-18.6 - Luznice
Tak zahajeni dopadlo katastrofalne.Pred patou sem vyrazil k vode.Tam sem dostal sileny krece do bricha a pak uz sem jen lital z postele na hejzl a zpet.Sral sem, blil sem a mezi tim sem jeste stihal mit horecku.Parada.Takze sem nakonec zahajil az v nedeli.Vysledek asi 8-9 stik (malejch) a asi 5 tloustaku.Vse na Nilsmastera 8cm.Kamos chyt o dost min ryb, ale zato vetsich.Taky na Nilsmastera.

maty | Po 19.6.2000 9:04:31

19.6.200 - Svratak 5 - prígl
Jenom pro úplnost za 3 hodiny vláčení naprostá 0. Jó není každý den svátek. Bohužel to krásný torpédo, který jsem měl minule tu čest zde zkontaktovat, se ani neukázalo (před tím zde lovilo každé ráno).

Robin | Po 19.6.2000 9:12:48

16.-17.6. - Labe 19
Nechal jsem se zlákat na zahájení na řeku a dopadlo to tak, že jsem si užil spíše společnosti než rybařiny - vymodlil jsem jednu štičku kolem míry. Chytil jsem ji na nástrahu, za kterou jsem při navazování sklidil posměch (a pak mě zase chtěli hodit do vody); hodně divokej spinnerbait. Ta kudla byla jediný dravec na celkem osm prutů za dva dny. Jinak jsme se přes poledne bavili plavačkou a nalapali množství cejnků, plotic a občas do toho přišel i kapřík.

Ales.T. | Po 19.6.2000 14:35:04

17. - 18.6 - Morava 13
Když jsme přijeli k vodě, neveděli jsme, jestli se nemáme otočit a jet domů - to už snad ani nebyli kafe, ale hodně hustý kakao, co teklo. Nicméně js´me vybylili, sestavil jsem prut, nahodil, a když jsem sestavoval druhý, najednou šílený hrčák..... a vtom kolem mě proje v těsné blízkosti motorový člun. Přiznám se, neudržel jsem ho. Stálo mě to veškerá vlase a sestavu.... Paráda.

Tomas F | Út 20.6.2000 0:01:57

16.6. - Lis.Ricka 1
Nas svatek jsem zahajil uspesne tim, ze jsem zaspal asi o dve hodiny,takze misto toho abych s uderem 4 nahazoval [jak jsem si to celej tyden planoval]tak jsem spokojene pochrupkaval. Kdyz jsem se v 5.30 s silenym vyrazem podival na budik, bylo mi jasny, ze dnes jsem to projel. A taky ze jo. Uplne nahodou jsem na hrazi u druhyho rybnika podsekl 40 candose za hrbet na modryho Risto Rapa, potom asi 3 hodiny nic,jen maly okounky a v 11 jsem vytahl 50 stihle na modryho woblera nezname vyroby. Ryby stejne poustim takze jsem z globalniho hlediska docela spokojenej a pevne doufam, ze se to casem podda-aspon doufam. Jinak trpytky ani twistry- mrtva liska[chcipl pes]. Dneska jsem na internetu poprve a POKECY jsou skvely. Za 4 hodiny vstavam a jdu na ne! Safra nejak jsem se rozepsal, to se mne ve skole nestavalo!

lukasjicha - Profil | Út 20.6.2000 16:21:17

16.6. - Slezská Harta1a
Takze sme s tatou zacali uz ve 4 rano a do 7 hodin sme na vlacu chytli jenom 4 male stiky a tata vedl 3:1.Pak sme na druhe strane zatoky videli chytit stiku 78cm.Ja blb jái videl o pul ctvrte lovit a myslel sem si ze za to nestoji protoze na hladine netriskla a skakaly jenom rybky jak blbe.Kolem 9 sme to zapichli tata 3:2 sel na chatu spat a jeste sel s kolem naproti dlouhe strani chyt sem 3 stiky z cehoz 1 mirova a dost zaberu sem zmrsil.Zapich sem to kolem 13.00 a sel sem na chatu.V 18.00 sem byl zas u vody na kapra a tata cucel na fotbal. Prisel za mnou kolem pul devate a ja sel vlacet na stiku po pul hodine sem se vratil k zidlicce a chteli sme balit,jeste sem si chtel na rippera zkusit candatka a po 15-20 nahozech sem jednoho 47cm dostal na breh.

Igor | St 21.6.2000 7:12:14

20.6.2000 - Dyje 3
Tak jsem byl zase zkusit dravce na Dyji v Breclavi. Chytal jsem od 20.00 do 22.00, záberu bylo celkem dost , ale na breh se mi podarilo dostat jen 5 bolenu (nejvetsi 61 cm) a jednoho jesena (asi 35 cm). Rybaru na privlac tu bylo celkem dost, ale moc se toho nechytilo s vyjimkou 1 sumce asi 110 cm na oranzovy wobler.

Jardo - Profil | St 21.6.2000 10:36:10

20.6.2000 - Velky Zemnik
Vcera vecer o 19:00 mi zavolal kamarat, ze zohnal cikov a ci nepojdeme na Zemnik podrazdit trosku sumcov. Dlho ma prehovarat nemusel a tak som o 19:30 uz fukal pri vode moj Fish Hunter. Cez tyzden tu skoro nikto nie je, ale cez vikend si nie je kde sadnut a aj ked sa vam podari ziskat nejaky flek, je vam to prd platne lebo do 22:00 tam lietaju hore - dolu vselijake skutre, motoraky a neviem co este. Prvy zaber prisiel o 22:10 a za par minut bol na brehu 80cm sumcek. Neskor prisli este 50 a 30cm sumcekovia. Nie je to nic moc, ale aspon sme sa nenudili. Snad na buduce to bude lepsie ...

Pike | St 21.6.2000 11:19:32

20.6.2000 - žabinec
Tak uz se i dlouho nezadarilo. Rano jsem utrhl jednoho kapra kolem 50 cm a odpoledne aby me to nebylo lito tak dalsi tri nadherne kapry. A jeste jsem jednoho vypl. Jo kdyz a nekdo blby vlasec a voda je plna rakosu a rostlin tak to tak vypada.

maty | Čt 22.6.2000 8:27:12

20.6.2000 - Svratka 5 - prígl
K vodě jsem přišel asi v 18.00 hod. Chytal jsem v rokli. Vedle na pláži se do 20.00 hod. koupali znavení občané našeho města, na které dnes usedl opravdu tropický den. Měl jsem tu vyhlídnutou štiku (původně byla pro Romana, ale ten se musí učit) a tak jsem nechtěl zaváhat s jejím zdoláním. Asi v 19.30 se ukázala poprvé. Po 30 minutách vláčení jsem ji zasekl. Měla 58 cm, takže Romanovi by k flaše ferneta stejně nepomohla. Štičku jsem pustil, s tím že do půnoci je daleko. Ve 21 hod. jsem ukončil vláčení a nahodil na kapra. Záběry jsem měl do 23 hod dva. Oba byly krásné, oba jsem dobře zasekl a po cca 2 vteřinách se mi přetrhl vlasec (0,20 mm a 0,27 mm). Vlasce používám nové, takže předpokládám že ve vodě bude nějaká ostrá vázka. Asi tam příště vlezu a trochu to rukama osonduju. Letos jsem tam takto nechal už 5 kapříků (podotýkám že chytám asi 6 m od břehu).

Mirek S | Pá 23.6.2000 9:09:52

22.6. - Rokytka 1, Aloisov
Po nekolika navstevach tohoto rybnicku to vcera zase po delsi dobe celkem bralo, od 8 do 12 asi 6 kapriku okolo 35 na brehu a asi 3 spadli , jeden nebo dva asi nad 40. Vse na srotove testo (prichut jahoda a hokuk a nebo jen srot a houska). Dva mi spadli na plavanou (hacek c. 10), ostatni na tezko, hacky 0d c.4 do c.1. Pri jednom na plavacku mi zlomil antenku (bambusova spejle), asi se to nejak omotalo. Citili asi zmenu pocasi a bylo to docela "zive", porad se splouchali a i bylo dost prejezdu.

maty | Pá 23.6.2000 12:03:57

22.6.2000 - UN - Orlik - Husárna
Chytal jsem (nebo spís nechytal) od 17.30 do 23.30 hod. Nejdríve 2 hodiny prívlače a posléze jeden prut na polozenou na candáta a druhý na kapra. Výsledek = 0 , NIC, KULOVÝ. Ani potáhnutí. No nic snad to bude na príglu lepší.

pike | Pá 23.6.2000 20:12:30

23.6.2000 - Žabinec
Dneska jsem byl lepe pripraven a s novym vlascem.
Rano jsem mel celkem 4 zábery na kukuricu, ale vytáhl jsem jen jednoho kapra o délce 45 cm. Vrátil jsem se odpoledne a to uz bylo o něco lepsi. Chytil jsem nejdriv kapra 41 cm - toho jsem pustil, a kolem 19:30 me zabral krásny kapr (50 cm a 3,5 kg) - tak vysokeho a tlusteho kapra jsem jeste nevidel. Zapletl se me do rakosu, ale nastesti byl se mnou tatka a ten pro nej vlezl s podberakem do vody (hloubka asi 60 cm). Jeste jsem jednoho kapra utrhl, kdyz si to zamiril do rakosu. Zajimave bylo ze kapr byl zamotany do vlasce jineho rybare.

Jirka | Pá 23.6.2000 21:54:33

19.6. 1999 - hnevkovicka p.
chitil sem okouna 45cm dostal tam nekdo vetsiho

Honza H. - Profil | So 24.6.2000 11:36:30

24.6.2000 - Uhlava 3
Dneska jsem se vydal k rece v 6:30.Mel jsem oba pruty pripraveny na jemne chytani na tezko.Po hodine jsem chytl jednoho cejna za chvili prisel i jeden tloust kvuli kteremu jsem k rece sel.Pak ale nic.Az do 10 hodin jsem chytal ale nic.Tak jsem navazal trpytku a vyzkousel jsem stiky ale zase nic.Poposel jsem kousek po proudu a zacal jsem znovu vlacet v tom zaskubnuti mensi vazka a prudky pohyb po proudu po chvilce byl na brehu sumec 61 cm.Muj prvni v zivote.Mam pocit ze jsem narazil na misto kde by mohli byt,protoze loni na tomto miste nekdo vytahl sumce pres 1m a to je na tak malou reku dost.

Martin M. - Profil | So 24.6.2000 14:03:18

24.6. - Vlasatice - zavody
Zajel jsem si do Vlasatic na mistni "zavody". Prvni cenu (sele) mel dostat ten, kdo chytne nejdelsi rybu. 2. (kacenu) a 3. (?) cena meli dosta lovci, kteri nachytaji nejvice kusu uslechtilych ryb. Ja sel po nejvetsi rybe ;-) Od 6 hodin rano to vypadalo docela slibne, ale po par minutach bylo jasne, ze ulovky nebudou nic moc. Ryby stavkovali. Az kolem 10hod. se zacali tahat ryby vice. Do te doby jsem mel jen par perlinu a cejnu. Okolni rybari nekolik kapriku a linu 35-45cm! V 10hod. jsem chytl 48cm kapra a dlouhou dobu jsem byl na cele zavodu... Par kdosi chytl 53cm a pak nekdo jiny 56cm. Tak zase nic. Dalsi mista obsadili zavodnici, kteri vsadili na jemnou sestavu a tahali perninka za perlinkem a u toho se jim podarilo chytnout par kapriku a linu, kteri se taky bodovali. Stacilo jim k tomu asi 10 kusu. Kdybych to tusil pred zavody, tak jsem taky chytal mensi ryby - jenze o techto pravidlech jsem se dozvedel az u vody a uz se mi nechtelo menit strategii. Bylo zakazano krmit, ale jak jsem mohl videt, minimalne jeden z vitezu o tom vubec nevedel... :-(
Po zavodech jsem si to mirne zakrmil a za 30 minut chytl 2x 42cm kapry...

Robin | Po 26.6.2000 8:56:42

24.6. - Slapy
V sobotu jsem si přivstal a krátce po čtvrté jsem už nasedal do loďky. Asi na pátý hod jsem vytáhl okounka, cca 15 cm. Docela mě to potěšilo, jenže to jsem ještě netušil, že na několik příštích hodin bude tenhle ročník jediným zájemcem o mé twistery - chytil jsem jich snad 50. Twistery jsem průběžně střídal s woblerem 7 cm a asi v 10 hodin jsem na něj chytil okouna necelých 40 cm. Dalšího jsem nepřesvědčil a až kolem poledne jsem začal chytat na zlomu okouny 25-30 cm (twister). Bylo jich 12, ze všech padali okounci 2-2,5 cm. Zkoušel jsem i marmyšku s hnojáčkem, výsledek byli okounci a ježdíci do 10 cm.
V přehradě teď není voda; je to polívka plná potěru.

Mirek S | Po 26.6.2000 9:14:05

25.6. - Rokutka 1, Aloisov
Vecer jsem zasel pod barak na rybnicek. Zrovna chvilu neprselo, tak jsem stihnul udelat krmeni a testo a nahodit. Pak az do pulnoci stridave prselo a lilo :-)) . Kaprikum to asi svedcilo, nekdy jsem ani nestihnul nasadit policajta a uz za to tahal. Ale vzhledem k hackum c. 2 a 1 se maloktery zasekl. Tak jsem jich vytahl asi 5 okolo 30-35 cm , asi 3 spadli, a jednoho 47, 2,1 kg lysec v 23:11, ten mel smulu. Vse na testo ze srotu, housky a brambor. Ten 47 na jahodovou prichut.