Švec - Profil | Ne 5.8.2018 17:37:06

2.8.2018 - Tovačov
Pařákový poledňák 103 cm 25+ kg.

MarcAndres - Profil | Ne 5.8.2018 17:33:19

30.7.2018 - Zářičí
Čawko. Chtěl bych tu vložit jen takový poznatek od vody z týdenní výpravy. Předem říkám, že jsem rád, že už jsem doma. Musím říct, že voda nádherná a to jak na koupání tak i pro rybolov. Přes den vyvěšené pruty, večer a ráno rybaření. Záběrů bylo dost, ryby jsme taky nějaké chytli takže spokojenost. Ke vsi spokojenosti chyběli jen slušně vychování rybáři. Druhý den jsem se dozvěděl, že K70 na tomhle revíru není, což je obrovská chy a. Ještě 2 roky zpět jsme chytli solidní ryby, velikosti přes 60. Tento rok jsme tahali buď násaďáky, nebo ryby do 60cm. Dozvěděl jsem se totiž od místního, že 3 týdny zpět seděl vedle rybáře, který do saku sbalil 73 ku a 80 ku kapra. Jako jestli je tohle člověk, tak nevím kdo jsem já. Hrůza. Pak mě jsem se nedivil, že jsme tahali jen menší kapry, kteří ale nechtěli dát nic zadarmo. Bojovali statečně, jízdy jako hrom, krása. Alespoň taková pozitivní zpráva od vody 🙂 Zřejmě na tenhle revír rybářská stráž nechodí, není to v zájmu i přesto, že za týdenní výpravu byl na vodu neskutečný tlak, nespočet rybářů, kteří se vystřídali na kratší lov. Proč rybářská stráž nechodí a proč si rybáři dělají co chtějí? Na revíru povolené vyvážení nástrah na dravce. Typická česká povaha...jak zneužít tohle pravidlo. Nejenže na revíru se běžně vyváželo na kapra, ať už z člunu, kajaku či nafukovacího člunu, ale běžné se i krmilo a to si člověk mohl všimnout pouhým okem, jak rybáři rozhazovali do okolí vzduchem krmení. Je mi z toho zle...ten pocit. Tak si říkám, proč ještě v knížce u každého revíru není číslo na rybářskou stráž, čímž by mohl jakýkoliv rybář kontaktovat dotyčné při porušení lovu? Proč není nějaké pravidlo, kdy by stráž držela pohotovost a na zavolání přijela? Vím, chtěl bych hodně, kdo by to platil a tak raději zůstaneme při zemi a budeme se dívat na to, co se děje a zjišťujeme tim, že rybářská stráž je jen pouhým názvem pro běžného rybáře, jelikož se často doslýchám, že rybářské stráží se většinou nic nechce řešit že strachu. Proč vůbec takový lidí jsou? Kdy se něco změní? Petrův zdar všem !

adraj.x - Profil | Ne 5.8.2018 16:39:22

5.8.2018 - Stoják u nás
Za dopoledne "vagón" násaďáku a tento pěkněj zelenáč. Pak jsem zbaběle prchl pod klima.
způsob: plavaná

1Mara - Profil | Ne 5.8.2018 15:24:07

4.8.2018 - Od nás cca 230km.
Tak jsme se s Parmou vydali na prodloužený víkend za našim kamarádem Honzou Knapem ( potočák 62 ) probrat pár věcí okolo ČRS a zároveň se podívat, jak to u nich chodí na pstruhových chovných vodách a prostě vidět taky kus jiné přírody, než je vidět u nás. Jsme moc rádi, že nám Honza ukázal spousty chovných pstruhových potoků a jejich pstruhových řek. Moc pěkné to tam mají , ryb mraky od letošního potěru až po dospělé ryby, krásné prahování v divoké přírodě a rybí přechody pro ryby , na to jak je na tom Honza zdravotně a lítá skoro denně po kopcích v potocích, klobouk dolů !! Honzo, za všechno moc děkujeme ! .-)

sindeji3 - Profil | Ne 5.8.2018 13:02:42

4.8.2018 - Kačák

Asi to teď mnohde nebude o moc jiné, rybníce už chybí tak třetina vody, některé břízy už úplně uschly. Naštěstí ryby to v té mělké vodě (něco přes metr) zatím dávají, takže se kapři berou jako obvykle. Nějaká droboť se chytne než nastane pařák, ráno je ještě celkem příjemně.

sindeji3 - Profil | Ne 5.8.2018 11:33:24

3.8.2018 - Severní nerevír
Asi před 14 dny jsem dostal echo na rybník, kde údajně měl být karas obecný. Minulý týden jsem se tam byl podívat. Pěkná zarostlá voda s vodními roslinami a průzračnou vodou. V čisté vodě jsem i pár ryb viděl, takže tento týden jsem se tam rozhodl vyrazit s cílem je ulovit. Hned po nahození se ale bohužel ukázalo, že to jsou nepůvodní invazivní karasi stříbřití a jsou tam totálně přemnožení, brali na cokoliv a v čisté vodě jsem viděl jak se v hejnech se vrhají po nástraze. Když děda hodil na hladinu kus rohlíku, tak se voda "vařila". Za pár minut jsem jich měl plný kbelík různých velikostí. Vzal jsem je s sebou, abych si je doma lépe prohlédl a nafotil k posouzení v zdejším MRK vláknu zabývající se touto tématikou, ale byl jsem skeptický a všichni kolegové zde mi potvrdili, že se jedná o KS. Zatím je mám u sebe v zahradním jezírku, ale asi brzo budu dělat rybí salát. Kolegovi rybářovi musím dát vědět, protože se nejspíš spletl a žije v domnění, že to je KO a dal si je do svého rybníčku. Je to škoda, taková pěkná voda. Mimo to jsem břehu náhodou chytil i pár řezanů, jeden byl celkem slušnej.

Sochyč - Profil | Ne 5.8.2018 11:19:36

4.8.2018 - Svazová voda
Oblíbená svazová pískovna stále funguje...:-))

Angler76@ - Profil | Ne 5.8.2018 10:54:42

27.7.2018 - řeka
Zatmění měsíce přilákalo na gumu tohoto krasavce,lepší křest nového proutku jsem si nemohl přát..
způsob: přívlač
kmenový vlasec: Jaxon Crocodile 0,20

Ritz - Profil | Ne 5.8.2018 7:19:00

4.8.2018 - krásnej
Tak to mlasklo

potočák 62 - Profil | So 4.8.2018 23:32:16

4.8.2018 - Řeka-chovný
Dopolední testování třpytek a protože správný rybář ryby nejen chytá ale se i o ně stará,zejména v posledním období,tak podvečerní prahování. Petrův Zdar

Čapkasbambulí - Profil | So 4.8.2018 22:41:44

4.8.2018 - Svazový stojáček
Je to fuška dřepět tam ve třiceti stupních.

Dóla - Profil | So 4.8.2018 12:32:36

4.8.2018 - 401032
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Dnes jsem si přivstal a vyrazil na tůň. Bylo tam krásně. Vedle kapra 59 cm mi radost udělal tento amur, který byl nakonec zdolán za vydatného fandění místních ukrajinských dělníků pracujících na nedalekém poli.🐟 Chytal jsem na klasické teleskopy (1 splávek, 1 položená s předpruťákem). Nějak na to mám větší chuť než na feeder, zvláštní:-)

Stillovy - Profil | So 4.8.2018 12:21:33

3.8.2018 - Svazový
Pár hezčích amurů ze svazovky, po předchozím dvoudenním krmení udělali radost. Všechny ryby vráceni vodě. Nej 86cm.

glaza - Profil | So 4.8.2018 12:20:37

4.8.2018 - Orlík
Tak taky prvně přidám takovou dnešní raritku z noci 😁
Tohle se stane opravdu asi jenom mně... hlavně, že má nastrahu 2metry od trhací bojky :)))) (bohužel se zadusil)
Fous 91cm 5,6kg

mimikry - Profil | So 4.8.2018 9:04:57

3.8.2018 - Sk Kouřímka
Bojovniček z proudu

Pete - Profil | Pá 3.8.2018 22:37:13

3.8.2018 - Finnmark
konecne se umoudrilo pocasi a aktivita rybek stoupa :-)

Lovec Fišma - Profil | Pá 3.8.2018 22:15:19

3.8.2018 - Pstruhovka
Večerní suchá se povedla. Spousta krásných Po z toho většina mírová. Prostě paráda.

Pěn_a - Profil | Pá 3.8.2018 21:56:40

3.8.2018 - Rybníček vlastní, vlastními silami osazený
Tak jsem dneska vyrazil na lov KO na vlasní (teda spíš kamárádův) rybník. A většina ryb co jsem za dvě hodiny chytil byli KO. Světlejší, tmavší, bledí i barevní brali i v tom vedru. A pěkně to roste, za tři roky by mohli mít už 30cm.

Monot - Profil | Pá 3.8.2018 17:39:51

3.8.2018 - Tajný
Jel jsem na rybářský tábor, abych dětem trošku přiblížil přívlač a zatím mi ukazují spíš oni, jak se to má dělat. Upřímně jsem rád, že se daří více jim, ty šťastný pohledy stojí za to.

Martin M. - Profil | Pá 3.8.2018 16:18:50

2.8.2018 - reka Morava
z emailu:
Ahoj.Posílám fota sumce 225 cm 85 - 90 kg, kterého jsem ulovil při cíleném muškaření na řece Moravě. Výbava - prut AFTMA 12, šňůra 12, návazec - 0,50, předvaz 0,60 fluorocarbon. Při lovu z lodi nám zalovil na osmimetrové jámě. Doba zdolávání 2 hodiny. puštěn zpět. Strašně kousal - šlo o život cha cha. Zdraví Milan Steuer.