vasek2 - Profil | Po 30.6.2014 21:12:54

30.6.2014 - Dyje 5A/2
Dnešní dvě hodiny lovu po dešti přinesli pouze jedno mimčo 39cm. Vypravil jsem se hned po dešti a musím říct, že jsem čekal víc. Holt se nedá dělat nic jiného než to příště opět zkusit.

Pete - Profil | Po 30.6.2014 21:11:26

21.6.2014 - Møre og Romsdal
Týden ve znamení doršů. 90 % ryb chyceno na mělčinách do 10 metrů na lehké jigy, které běžně používám v ČR. Na hloubkách 150 - 200 m pár slušných lumbů, jeden leng a nenasytné máčky.

HASMAN - Profil | Po 30.6.2014 21:03:48

28.6.2014 - svazová voda čr
Asi láska na celej život !

T.Karel - Profil | Po 30.6.2014 19:47:30

29.6.2014 - rybník
Pár šupíků

T.Karel - Profil | Po 30.6.2014 19:43:25

28.6.2014 - rybník
Ryby z poslední výpravy

pl4n4 - Profil | Po 30.6.2014 19:03:24

29.6.2014 - řeka
okyš 35 a letos první fousek :)

Carpkiller - Profil | Po 30.6.2014 19:02:46

27.6.2014 - svazová pískovna čr
...ještě jsem se ani neprobral z euforie způsobené ulovením ,, Barboše´´ a bylo skoro ráno... ulovil jsem mezi tím myslím dva tři kapry kolem 10kg a jednoho lepšího lysce 12,5kg. žádnou z těhto ryb jsem však nefotil, nepřišlo mi to v tu chvíli třeba, byl jsem již maximálně spokojený a užíval si vnitřní pocit uspokojení a zadostiučinění. .. myslím že se slunce zrovna blížilo horizontu, když v tom přišel znovu záběr na prut, na který předtím zabral ,,Barboš´´. Byla to jistá, razantní avšak nepříliš divoká jízda, jiná než ty myslím 4 předchozí. Ihned po zvednutí prutu ze stojanu jsem věděl, že to bude lepší ryba a byla. Po zhruba 20 minutovém souboji jsem úspěšně podebral dalšího obra. Už v podběráku jsem ho poznal. Byl to starý známý, kapr kterému se říká ,, Pupkáč ´´. Tuto rybu jsem již měl tu čest potěžkat a to v roce 2011, tehdy na váze 15kg.(viz. poslední foto)
Nyní jsem mu však navážil úctyhodných 17,5kg!!! prostě BOMBA. Zdá se, že se tento velikán letos ještě nevytřel, protože byl neobvykle těžký a nenesl sebemenší známky po milostných radovánkách...
Co dodat, prostě výprava jak řemen. I tohoto fešáka jsem ulovil na naší absolutní, zatím bezejmenou testovací novinku:-)
HELL YEAH...

jiris - Profil | Po 30.6.2014 16:07:59

28.6.2014 - Skoro řeka
Byl to fajn, kdyby mi afjee nepomohl, tak jsem ty ryby ani neodnesl. Díky

Pojedu zas.

molca - Profil | Po 30.6.2014 15:19:07

28.6.2014 - Mokřad
Tento vikend po delší době a krasavec jak ma bejt 90cm, 15kg, boilie 24mm.
způsob: položená
teplota vody: 25
teplota vzduchu: 28
kmenový vlasec: Vlasec PROLOGIC XLNT CAMO 0,25mm
návazec: kombinovany
délka návazce: 25cm
velikost háčku: 8
hloubka: 2m
nej. nástraha: boilie 24mm.
množství návnady: 2kg

Vash - Profil | Po 30.6.2014 14:39:59

29.6.2014 - MŮJ!
Něco z víkendovýho koupání woblerů..... :o))) Foto mobiloidní tak prominou kvalitu.

Špek - Profil | Po 30.6.2014 12:25:17

30.6.2014 - můj
dnes se povedl ..Jsem moc štastný lovec... a už trénuje jak ukáže,že to vlastně byla velká ryba:))))

MarSL - Profil | Po 30.6.2014 12:18:08

28.6.2014 - Svazovka JM
I když to o víkendu vůbec nešlo tak Mateo lapl první desítku na svazovce... nádherný řádkáč 10,7kg. Gratuluji kámo!

Vóža - Profil | Po 30.6.2014 12:13:30

26.6.2014 - Svazovka
Tak jsem doma z víkendovky. Jako každý rok, tak i letos jsem vzal moji mamku na ryby, aby si taky odpočinula od všech starostí a práce. Oba jsme byli nadmíru spokojeni, jak se tato výprava vydařila. Podařilo se nám nachytat velké množství kaprů, z čehož 5jich bylo nad 10 kg. A navíc jsem si oba vylepšili své osobáčky. Mamka 14 kg a já 19,7kg. . Letos se mě opravdu štěstí drží, tak doufám, že to ještě chvilinku vydrží. Ti tři zbylí nad 10 měli : 10,1 + 12,1 při pouhých 73cm a 13,1 kg :)

rett.rett - Profil | Po 30.6.2014 10:25:49

21.6.2014 - labe
71cm 3,5kg

Tomajo - Profil | Po 30.6.2014 9:13:33

29.6.2014 - Jižní Morava - svaz
Perfektně strávený víkend s bráchou u malinkaté vodičky. Užili jsme si to rozhodně na max. a nějaká ta ryba se na břeh taky podívala. Sluníčka hřálo někdy až příliš, ale díky aktivitě ryb se na to dalo občas celkem slušně zapomenout. Perfektní souboje, plné adrenalinu, večer špekáček a pivko...

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 30.6.2014 8:39:28

28.6.2014 - východní Čechy
Měla to být událost tohoto roku. Měli jsme zastínit samotná oblaka a plivnout Bohovi přímo do tváře. Hovořím o několik měsíců plánované výpravě na candáty. MB již od konce minulého roku formou mravenčí práce sháněl informace o nejlepší lokalitě na candáty, jakou svět doposud spatřil. Vyzvídal, kde se dalo, vnucoval se do přízně nepříznivých osob zcela přípustným způsobem, klamal tělem, vytvářel spekulace a zapojil i celou rodinu. Dvakrát týdně jezdil na místo pouze s dalekohledem a malým zápisníčkem, kam si psal poznámky o různých změnách a o svých pocitech. Veškeré jeho úsilí vykulminovalo tento víkend, kdy byl naplánován velkolepý lov majestátních candátů.

I já jsem se nechal strhnout vlnou laciné MB propagandy o tutovém candátím fleku a již od zimy nedočkavě vyhlížel, kdy se to zahájení lovu dravců ráčí dostavit. Za nemalou částku jsem získal několik tutových nástrah na candáty (dobrovolně jsem se nechal natáhnout, jelikož tolik peněz ty gumový a plastový nesmysly stát nemůžou) a zjišťoval, jak vlastně fungují.

A pak to přišlo. Nastal den, kdy se řeka zakalí krví. Den, kdy vstoupím do učebnic (třeba fyziky nebo účetnictví. To je šumák) a kdy pokořím několikrát rekord v počtu, velikosti váze i barvě candátů.

Odjezd byl naplánován na čtvrtou odpoledne, ale já jsem beztak nemohl dospat a vstával ve tři ráno a zasněně koukal z okna na východ slunce (který přišel až za hodinu a půl, takže jsem hoďku a půl čuměl do tmy). Kolem desáté jsem se z nedočkavosti poblil. V jednu volal MB a ptal se mě, jestli jsem se taky z nedočkavosti poblil a že už to nemůže vydržet.

Plni nadšení a pozitivní nálady jsme vyrazili s hodinovým předstihem. Cestou jsme si pobrukovali veselé písně a luskali do rytmu. Vzdálenost šedesáti kilometrů a hodina cesty nám přišla jako věčnost. Na místě jsme nasáli atmosféru hlubokým nádechem a já jsem se jal zapsat docházku. Zalistoval jsem rybářským řádem, abych zapsal číslo revíru, ale nějak jsem jej nemohl dohledat. Připsal jsem to svému nadšení, takže jsem skočil k nedaleké ceduli, kde bylo číslo napsané. Samotné číslo mi na první pohled přišlo zvláštní a pokusil jsem se jej zkontrolovat ve svém soupisu revírů. Tam jsem ho nenašel, tedy věc se měla tak, že nejsme na území východočeského svazu. Jakožto majitelé východočeské povolenky jsme byly tak nějak najednou ze hry venku. Aby si čtenář mohl udělat obrázek o svěží a sluníčkové atmosféře, přikládám autentický přepis rozhovoru:

Já: „Hele, vole, co je tohle za číslo revíru“
MB: „Já nevím, támhle máš ceduli, tak se jdi podívat“
Já: (jdu se podívat a zanedlouho přicházím zpět) „Hele, vole, to číslo je nějaký divný. Jak se to tady vůbec jmenuje“
MB: „No jsme v (cenzurováno z důvodu zachování tajemství ohledně rybářského revíru, kde chytat nemůžeme)“
Já: „Hele, ty vole, (povšimněte si mé obšírné a bohaté slovní zásoby ústního projevu). Já to tady v řádu vůbec nemám. My jsme, ty vole, ve středočeským. Ty jseš fakt hovado.
MB: „hmmm“
Já: „No, hmm nám moc nepomůže. Jsme v prdeli a můžeme jet akorát domů“
MB: (smutně sklopí hlavu a začíná fňukat)
Já: „Hlavně, že sem jezdíš dvakrát týdně zapisovat si svoje postřehy do toho tvýho přihřátýho zápisníčku s beruškou, ale nejseš schopnej zjistit, jakej to je revír“
MB: „Zápisníček není teplouškej“
Já: „No nic už teď nezmůžem. Jedeme jinam. Dneska prostě candáta chytím.

A jelo se jinam. Jeli jsme zpět do východních Čech na místo, kde jsme v minulosti chytili tři candáty. Jakmile jsme dorazili na místo, MB zjistil, že si doma zapomněl vestičku, kde má veškerý nástrahy a proto musíme pro ní domů (a to jsem se nezmínil o tom, že jsme se už jednou vraceli asi deset kiláků zpátky pro jeho klobouček)

Doma si tedy MB vzal svou vestičku a jelo se. Nejeli jsme na revír, kde jsme v minulosti chytli tři candáty, jelikož ten byl už moc daleko, takže jsme jeli na bližší revír, kde jsme chytili jednoho candáta a doufali, že tam ještě je. Je to místo velmi komplikované, neboť se musí zabrodit na hranu a házet to pod nohy.

Po příjezdu na revír, jsem objevil, že jsem si zapomněl broďáky. To už jsme usoudili, že se vracet nebudem (MB prohlašoval, že jsem zapomnětlivý trumbera, tak jsem ho vztekle kopnul do holeně) a zajedeme tedy na nedaleký revír, kde jsme viděli jednou chytit candáta naproti sedícím rybářem.
Na nedalekém revíru probíhala svatba a vožralý ženich nám zrovna kroužil nahatý na místě, kde jsme chtěli chytat. Naplácat lofasem přes ksicht od rozjíveného ženicha se nám tak úplně nechtělo, tedy jsme sklopili hlavy a jelo se na okouny.
Candáti prostě nebyli, nejsou a nebudou. Aspoň, že okouni jsou držáci a i to smrdělo padesátkou

BogLord - Profil | Po 30.6.2014 7:03:42

29.6.2014 - říčka
Kde se ti línci vzali?Poslední dva týdny z řeky nemůžu na položenou vylovit skoro nic jiného, než tyhle malé zelené krasavce.....Asi je opravdu někomu odnesla povodeň z rybníčku...

mickegsxr - Profil | Po 30.6.2014 6:39:14

30.6.2014 - velka prehrada
Konecne se mi podarila mala sticka uz sem myslel, ze se uvlacim a nic neprijde.

TEZAR - Profil | Po 30.6.2014 1:39:08

28.6.2014 - Oblíbená řeka
Trochu kousali.

Yoraq - Profil | Ne 29.6.2014 22:12:41

29.6.2014 - Jižní morava
Dnes jsem vyrazil prozkoumat nový revír. Voda vypadala krásně a já po pár hodinách zjistil, že , jsem v království ostroretek. Za den jsem jich ufeedroval 7. Největší atakovaly hranici 50 cm. Přišla taky jedna hoodně slušná ryba, kdy jsem jenom držel prut a sledoval jak směřuje do roští. Škoda. Dále chyceno nepočítaně skaláků, 3 karásci, 2 podoustve a minibolen. Přečkal jsem pořádný slejvák a spokojený vyrazil zpátky domů.