dizlektik fídža - Profil | Čt 14.10.2021 19:19:19

dizlektik fídža - Profil | Ne 10.5.2020 14:29:23

27.4.2020 - Labe
Ahoj rybáři.
Tak jsem se vrátil z první jarní výpravy na Labe za kapry. Výprava to nebyla moc dlouhá,ale jako vždy plná překvapení a zážitků. V pondělí po zavíračce jsem vyrazil s kamarádem Milanem. Cesta utekla rychle, ale místo, které jsem doufal, že bude volné bylo obsazené. A tak jsem narychlo za soumraku hledal nové místo, kde budeme chytat. Tím pádem bylo vše jinak, než jsem si představoval a naplánoval. Na novém místě jsem rychle nahodil pruty, přihodil pár kuliček, začal stavět biwak a zázemí, v 11 bylo hotovo. Zbývala hodina na chytání a záběr nepřišel, tak jsem nastavil budík na 4 ráno a šel jsem spát s nadějí lepších zítřků 😃 Ráno jsem spánek o hodinu protáhnul, jelikož byla venku ještě tma. Začal jsem rozcvičkou při nafukování člunu, přidělal jsem elektromotor, echolot a začal jsem mapovat dno jaké jsou zde hloubky, olovem zjišťovat jaké je tu dno,bahno, písek, atd. Přitom se to stalo, po hodině klepání olovem o dno, když jsem byl na největší hloubce, najednou rána a tah až jsem se málem po.... ruku po loket ve vodě, a přetahovaná o olovo 🙈 to že jsem jako vždy viděl na echolotu pár zvědavých sumců co tam krouží, mně nepřekvapilo, ale že mi šlukne 200g olovo na provázku mě dostalo 🤣🤘 asi 10-15 vteřin se držel nebo byl provázek zeseknutý v kartáčích pak spadnul, no zážitek na který nezapomenu. Po zmapování dna jsem začal krmit a chytat. První den se povedl jeden cejn. Potěšil ale kapr to nebyl, druhý den jsem zašel zjistit co se dělo jinde kolem nás u vody a zjistil že kapři berou ale není to žádná hitparáda. Co mě ještě víc překvapilo, bylo zjištění že už fungují masovky a různé příchutě spíš používané v létě, asi je vše posunuté jelikož nebyla pořádná zima. Jelikož jsem sebou vzal jen sladké příchutě a kořeněná játra, tak jsem začal pochybovat jestli jsem zvolil dobře. Chlapík, co seděl o kus dál odpoledne přišel pozdravit a pokecat a pak mi říká: "Jestli máš jen sladký, dám ti pár kuliček,zkus to já jsem včera chytil jednu desítku,cejna, tloušťe, asi jim to chutná....." říkám: "ne,ne děkuju, schválně jsem doma nechal tyhle příchuťe aby mě to nepokoušelo."🙈🙈..... nakonec jsem si řekl proč to nezkusit na jeden prut a 10 kuliček jsem si vzal. Moje zvolené příchutě samozřejmě ani píp a na kuličku od souseda se ozvalo krásné dlouhé píp a já měl na prutu krásného 12,5 kg kapra ze svazovky. Jak říká moje moudrá Danuška🤘😘 "Zkusit znamená vědět"🤔😉 Ráno jsem šel chlapíkovi poděkovat a dlouze jsme si popovídali o tom, jak je to vše nevyzpytatelné, a že je to všechno vlastně takhle dobře, furt nás má co překvapit a kdyby ryby braly furt tak by nás to asi ani nebavilo, jsou to prostě ryby. Někdy berou, někdy neberou a tak to máme rádi přece 😉 Petrův Zdar a Dicky svaz. 😉 >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | St 25.3.2020 16:00:07

23.3.2020 - Svazový
Ahoj rybáři.
Tak po plavačce a houpačce jsem vyrazil na feeder. Věděl jsem, že bude hezké počasí a je potřeba pořádně provětrat pruty i sebe. Takže bylo jasné, že bude potřeba víc krmení, tak jsem se v práci připravil a koupil víc sensasky, ale jako základ jsem si vzal tentokrát sušenky(Biscuits) do kterých jsem přidal vanilkový posilovač a nechal zase vykynout, jak tomu říkám já 😉 Domíchal jsem krmení, přidal trochu anglických vloček (Pastoncino), sebou jsem vzal pitlík kukuřice, červy, rohlík, žížaly, a hurá na ně. Jelikož voda od minule byla asi o 20 čísel níž a táhla o dost míň, tak jsem věděl, že ryby budou rozjetý na volnou vodu což mi potvrdila i plavačka.Takže jsem věděl že to bude chtít víc krmení do stejného místa a nebát se to zkusit z prostředka řeky. Proud je stále dost velký, krmítka to chce použít těžší 60-80g a prut co nejvíc nahoru, jak říkám koukajda na špačky a káňata 🌲🦅Po deseti krmítkách do stejného místa jsem navázal háček a začal chytat. Ryby braly krásně a nejlepší bylo jedno zrnko kukuřice. Jak voda táhla často jsem váznul, takže jsem často měnil háček. No bylo to pestrý odpoledne. Cejni, perlíni, toušti a všudepřítomní násaďáci. Zase krásný den u vody jako vždy 🐟🎣😊 Petrův zdar >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | St 25.3.2020 15:53:29

22.3.2020 - Svazový
Ahoj rybáři.
Po minulém chytání na brčko jsem se celé 4 dny v práci těšil jak malý kluk na volno, až to půjdu zopakovat 🎣🐟😉Ráno jsem nemohl dospat,počasí mělo být hezké, tak co víc si přát. No jen snad to nejdůležitější...aby nikdo neseděl na tom fleku 🤔 jak jsem se blížil, nervozita stoupala ale šestí stálo na mé straně. ono na druhou stranu, kdo by lezl na takové fleky co občas já 🌵🌲🌳🏝️㈹​9;😜 Krmení podobné jako minule TTX, sensasku jsem koupil světlejší, už není taková zima a dokoupil jsem jiný posilovač tygří ořech. Tentokrát jsem míchal venku na zahradě,koupenu jsem ušetřil. Ale jak už to bývá voda o 20 cm dole takže vracák menší a už mi bylo jasné, že to bude jiné než minule. Ale jak jsem se těšil, tak jsem to nechtě vzdávat, i když jsem věděl, že ryby budou už víc rozjetý na volnou vodu.Ale znáte to, těšil jsem se přesně na to samé místo takže co, mám přeci ještě volno další 3 dny, tak pak můžu zkusit jiné místo třeba s feeder nebo něco jiného... teď je čas na plavajdu !!!! Začal jsem zase jako minule a pak jsem měnil různé splávky a zkoušel různé kombinace až jsem skončil u houpačky. Bylo to krásné odpoledne plné ouklejí,tloušťu, plotic a cejnů. Fajn den, jako každý den u vody 😉🎣🚣 >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | St 25.3.2020 15:49:06

14.3.2020 - Svazový
Ahoj rybáři.
Počasí je čím dál tím lepší a zůstat doma by byla škoda, tak jsem skočil do koupelny a začal míchat krmení. Nejdřív trochu jemné ttx. Abych to uspíšil používám teplou vodu a rovnou tam dávám trochu kukuřičného posilovače a 15-20 min nechám kynout, poté přidávám na jaře černé krmení. Rád zkouším různé kombinace. A když je voda studená přidám lžíci soli nebo koupím rovnou slané krmení. Pak nastává hledání místa. Z jara se snažím najít nějaký vracák nebo místo kde voda teče pomaleji a ryby se tam rády stahují aby nemusely čelit velkému produ, na takových místech se mi lépe krmí a chytá. Tentokrát jsem si sebou vzal pár plavaček, protože jsem nevěděl kde najdu to správné místo a jak daleko budu potřebovat dosáhnou prutem. Jestli 4-5-6-7-8 metrů je to vždy nejasné. Najdu místo,zkusím jak se voda točí,kam teče,kde je hrana proudu atd a podle toho zvolím délku prutu. Včera mi stačil prut 4,2m. U břehu byla hned 1-1,2m hloubka a to stačí,když se člověk chová jako rybář. Krmil jsem hned pod špičkou prutu, použil jsem jen brčko 1,2g a dal jsem jeden broček 5-7cm od háčků tak aby broček ležel na dně a splávek ležel šikmo na hladině takto chytám nejraději. Nejdřív jsem chytal Oukleje a Tloušťe pak se přidali Cejni a Kapříci. No co dodat,na nic nečekejte a hurá k vodě. 🎣🎏🚣 >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Po 20.1.2020 16:32:18

18.1.2020 - Svazový
Rybí hody to můžu 🤘 není nad čerstvou rybu v lednu 😉 >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Pá 5.7.2019 0:20:17

3.7.2019 - Kdekoliv
Z parťákem na pár hodin u vody ....a jak říká kamarád ..ryba je dílem okamžiku ....takže bum bum 180+ a jeden prcek >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Pá 21.6.2019 22:56:57

18.6.2019 - Dicky Svaz
Zahajko na pohodu >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Pá 1.3.2019 23:46:31

27.2.2019 - Slunečný
Klasika.. černý slaný krmení, půllitr červů....pak už jen stačí pozdravit ....ahoj vodo!!!!! jo bylo tam krásně ňaky cejni a plotice na pohodu parádní odpoledne 😉 >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | So 23.2.2019 0:09:28

22.2.2019 - Domácí
Druhá vycházka dopadla líp jak první ...letos to půjde )))) >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Út 5.2.2019 11:59:27

4.2.2019 - Pokutník
Tak zatím největší co jsem viděl na vlastní oči, pěkný ryby tam Vítek má >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | So 17.3.2018 19:41:46

16.3.2018 - Špaňo
Koušou a pěkně to cinká >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | St 14.3.2018 13:47:28

13.3.2018 - Špaňelsko
Opět další krásná jarní výprava za sumci do špaňelska termín vyšel krásně počasí už je velmi příjemné sumci berou a tak si to tu užíváme juchuuuuu >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Čt 8.2.2018 21:01:18

množství návnady: 1,5kg

dizlektik fídža - Profil | Po 29.1.2018 17:38:16

26.1.2018 - Berounka
Příznivé lednové počasí a u vody je krasně >> Stránka diskuse
teplota vody: 3,5 st.
teplota vzduchu: 7 st.
kmenový vlasec: Asso 0,18
délka návazce: 25cm
nej. nástraha: Červi
návnada: Sensas dark riviere salee+Sensas dark bremes salee+Pastoncino bicolore+TTX jemná+Aromix Amande amere
množství návnady: 2kg

dizlektik fídža - Profil | Pá 12.1.2018 21:37:54

11.1.2018 - Vltava
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Zahájeno >> Stránka diskuse

Z Mílou a hípí kapřikama >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | St 3.5.2017 8:52:43

28.4.2017 - Svazovka
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Jinde a zase kapříci )))) >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | St 3.5.2017 8:48:38

27.4.2017 - Svazovka
Zase ti kapříci >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Čt 20.4.2017 0:04:01

19.4.2017 - Svazovka
Z parťakem do nepohody, nejdřív tůra po lesních a skalních stezkách na idealní flek a tam bylo krásně i dnes.... >> Stránka diskuse
kmenový vlasec: Asso 0,18
délka návazce: 35cm
návnada: Sensas,TTX,partikl mikbajts,melasa,
množství návnady: 3kg

dizlektik fídža - Profil | St 8.3.2017 10:16:06

7.3.2017 - Jarní
Jarni feeder nas z Kiki baví tak dostala svuj prvni prut (neee klacek vy ho.....))))) >> Stránka diskuse
teplota vody: 6'
teplota vzduchu: 10'
kmenový vlasec: 0,18 asso
návazec: 0,12 mimetix
délka návazce: 80cm
velikost háčku: 12 nuclear 500
nej. nástraha: Cervi,cervene
návnada: TTX+Aromix jako základ,1kg sensas super black 3000 dark bremes salee+1kg super black 3000 dark etange salee
množství návnady: 2,5kg

dizlektik fídža - Profil | Ne 5.3.2017 12:22:24

2.3.2017 - voda
JE TO TU SEZONA 2017 začala juchuuu ...
Večer jsem si namíchal krmení a jak to začalo zase krásně vonět, tak jem nemohl dočkat rána.Po probuzení jsem zjistil že fouká pořádný vítr, u vody jsem asi hodinu hledal místo kde to bude trochu zašité před větrem to se podařilo, tak jsme z Kikčou rozbalili každý jeden fídřík, poslal jsem tam 20 krmítek toho co jsem večer namíchal, nakonec jsem do 4 krmítek přidal pár červíků, aby to leželo hezky na krmení a pak jsem navázal 0,12 +12 háček návazec jsem udělal dost dlouhý asi metrový, dal jsem 2 červiky na háček a čekal co se bude dít ....a dělo se ,nejdřív pár cejnů pak na závěr každý jednoho kapříka, no co víc si přát ,když voda má 4-5 stupňů...petrův zdar všem rybářům v nové sezoně 2017 přeje fídža a Kiki >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Út 28.2.2017 0:03:07

27.2.2017 - Tam kde uz to bere
První ryby letošni sezóny vše plave dál jak jinak ale bylo to po te dlouhé zimě moc fajn už při míchání krmení srdičko poskočilo a když to pak ještě hezky zavoňelo hmmmm bylo jasno že už to zase začalo ...dotoho to krasné počasí venku ..a už jsem si jen přal ňaký zaběr ...nakonec jich bylo ňekoli😊 prostě krasný zahájení takže všem petruv zdar a koukejte co nejdřiv taky vyrazit k vodě ...je tam super jako vždy >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Pá 3.2.2017 23:05:25

3.2.2017 - Pokutnik
Dva na sekyračku ...jinak perfek chytani ...zitra jedu zas >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Po 30.1.2017 0:30:27

29.1.2017 - Berounka
Asi jeste chvilku počkám ))))) než berouka povolí >> Stránka diskuse

dizlektik fídža - Profil | Pá 14.10.2016 11:50:56

12.10.2016 - Svazovka
Trošku jsme prověřily zubatý sice samej dorost ale pochytalo se jich něco kolem 15 kousku zřejmě násada tak snad dorostou >> Stránka diskuse