Rybářská stráž nikdy nespí

Autor diskuse: foxxx - Profil , 15.8.2011

lukasin - Profil | St 17.8.2011 0:34:34

Panove docela mě ta vaše diskuze rozesmala:-)To,že tzv.rybař chyta po pulnoci je jeho magořina,to že ma tři pruty,bordel kolem vody,za rohem nasr....a pak se cuka,že mu nějakej magor vzal povolenku,je smutne.Sahnete si do sveho svědomi kdo tady piše jak je slušnej a pak teprve pište kritiku anebo toho porybneho zkuste dělat taky co????

mimisek - Profil | Út 16.8.2011 21:27:20

nedavno jsme měli z brachou kontrolu ,za minutu pulnoc.4 porybni a s nima policajti.celkem v pohodě až na par připominek ,že jakto že mame nahozene pruty o pulnoci ,když bylo za minutu pulnoc.tak drželi hubu a krok.

Kok - Profil | Út 16.8.2011 17:46:02

trp >> veselé kontroly neznám, toho vám závidím, toho si važte:)

trp - Profil | Út 16.8.2011 15:14:41

Kok >> jak kde, u nás např. v neděli kolem 3 odpoledne, je to skoro jistota, rozrazí se dveře 150m vzdálené knajpy a značně posílen razí ten náš "bourák" kontrolovat

Kok - Profil | Út 16.8.2011 14:54:16

FrancJosef >> jj, odpolední kontroly jsou témeř vyhubeny, ....na některých vodách se ale rozmnožily ty noční, jako NM a raděj tam proto nejezdím:), ....ale standartně a v globále vzato je to tak dopoledne a nejlépe v sobotu, ....odpoledne je už po pívu a po šesti knedlách s vepřovým a zelím, a tak tráví a chrápe:)

vydra Lucky - Profil | Út 16.8.2011 14:42:02

nofish >> Takoví jsou snad na většině revírů. Léčí si své mindráčky, ale nutno poznamenat, že na každém revíru najdeš asi i takové rybáře, kterým by bylo třeba noty sebrat a už nevrátit. Nic víc, nic míň jsem tím řící nechtěl. Jak se chovat u vody nemá cenu rozebírat, každý by to měl vědět. A pokud přijdu o noty při oné srážce s blbcem, jak jsme tu definovali jednu ze skupin lidí, mám šanci se později obhájit, když onen drsoň nehodlá vyslechnout mou obhajobu. On MUSÍ odeslat papíry podle stanovených norem ve stanoveném termínu a tam budu mít šanci (snad!!!) vysvětlit své pohnutky, dostanu šanci se obhájit. Nemá cenu se dohadovat s takovým ... a raději si počkat na "komisi". :-)

FrancJosef - Profil | Út 16.8.2011 14:40:17

Kok >> souhlasim, marně hledám v paměti odpolední, nebo dokonce noční kontrolu

Kok - Profil | Út 16.8.2011 14:31:45

já bych řekl že stráž na většině revírů spí, ba dokonce chrápe, mívám kontroly tak dopoledne kolem desáty, a to z devadesáti procent, ...tedy po obědě je na čase vystrkovat růžky, eej!!

trp - Profil | Út 16.8.2011 14:28:39

vydra Lucky >> máš pravdu, někoho soudit mi nepřísluší, ale smysl těch časových omezení mi stejně uniká

nofish - Profil | Út 16.8.2011 13:54:22

vydra Lucky >> hele s tím sem tu začal já. Včera se mi zase potvrdilo to, co říká o jednom revíru spousta lidí. Že kontroly do půlnoci skoro nejsou. Ale jakmile máš nahozeno (zakecáš se, usneš) 5 minut po půlnoci tak papíry okamžitě a že to z většiny, dělá jeden a ten samý člověk. Víc nevím. Údajně je to pitomec co ti je schopný říct, že máš moc velký hák a malou rybičku (na candoše) a navážet se do tebe kvůli tomu atd. Tak i tak asi někomu vyhovuje.

vydra Lucky - Profil | Út 16.8.2011 13:47:33

Přijít o papíry za chytání přez čáru je blbost v prvé řadě lovícího, protože jistě ví,že se to nemá a je na něm, aby si to pohlídal, a ne úchylka porybného. ANO je to drsné, ale neznám DALŠÍ podrobnosti, abych mohl jen tak šmahem prohlásit porybného za to, co kolega trp. Teda abych to upřesnil lovící - normálně chytal dál, nebalil, nechystal se skončit ... byl ještě drzý, arogantní, nebo se to snažil slušně řešit ... Nebylo to po několikáté, porybný ho znal z minula, měl na něho "políčeno" ... ??? to je potřeba ještě dodat ! Jednalo se o onu srážku s blbcem ? A kdo se s ním srazil - lovící nebo porybný ??? Každá mince má dvě strany. Protože neznám podrobnosti nechci nikoho soudit.

XXXXXL - Profil | Út 16.8.2011 13:35:24

zajda.p >> Tobě nehrozí nic, ale jemu ano.

FrancJosef - Profil | Út 16.8.2011 13:29:53

trp >> to mi taky přijde dost drsný, ale závisí na tom, koho potkáš. Bohužel stále platí, že nejhorší je srážka s bl*cem

FrancJosef - Profil | Út 16.8.2011 13:28:52

zajda.p >> takhle se rekrutujou nový rybáři, měli by nám za to spíše děkovat...
Kamarád taky přemejšlí o papírech, ale zatim je mu líto peněz :-)

trp - Profil | Út 16.8.2011 13:17:37

Sebrat někomu papíry 5min. po půlnoci, je podle mýho výraz těžký demence. Ten člověk co se v tom takhle vyžívá by měl navštívit nejbližšího psychiatra. Celý to omezování denní dobou podle ročního období mi přijde ujetý a nikdy sem nepochopil k čemu to vlastně má sloužit.

lipenak - Profil | Út 16.8.2011 13:07:03

zajda.p >> pokud by tvuj známý byl chycen při přímé manipulaci s prutem/tvým prutem/ tak RS mu nářadí zabaví a odešle na příslušný městký úřad ,vystaví záznam o přestupku a zabaveném nářadí , a jeho chování bude posuzováno jako lov bez platneho RL a platné povolenky k lovu .Dotyčný si pak odskočí na daný úřad pro cajk který mu bude vrácen po zaplacení pokuty.

zajda.p - Profil | Út 16.8.2011 13:05:37

meteor >> soukromáky jsou trochu z ruky:(

zajda.p - Profil | Út 16.8.2011 13:04:55

FrancJosef >> taky jsem tak začínal, kámoše to celkem chytlo, takže to vypadá, že časem bude mít své papíry;).

meteor - Profil | Út 16.8.2011 12:57:52

zajda.p >> zajeďte si na soukromák a nebude ti hrozit nic :-)

FrancJosef - Profil | Út 16.8.2011 12:56:45

zajda.p >> pevně věřim, že nic. Podle mého mám prut stále pod kontrolou...
Taky jsem takhle kdysi začínal, chytal jsem na strejdův, posléze tátův prut... Když jde se mnou kamarád, tak mu taky jeden prut nechávám...

nofish - Profil | Út 16.8.2011 12:50:00

zajda.p >> tipuju to na papíry, pokud bys mu ho půjčil a přiznal to. Protože to dle naší legislativy není možné (bývalo že dítě do 12-ti nebo kolika), takže by si mu vlastně ještě půjčil prut aby on mohl pytlačit, neboť nemá platné doklady (myšleno na revíru RS). A neboj, občas když jde se mnou kámoš nerybář, bych mu jeden taky klidně půjčil, ale..........

Jarda Š. - Profil | Út 16.8.2011 12:48:31

zajda.p >> Pokud máš na mysli to, že budeš chytat jen na jeden prut (na položenou nebo plavanou) a známý, který je s tebou a nemá povolenku, bude chytat na na tvůj druhý prut, tak záleží na tom, jak by to kdo posoudil. Dle mého by tobě nemělo hrozit nic, ale známý by mohl být pokutován za neoprávněný lov. Někde to ovšem RS posuzuje i jako přestupek rybáře (dle mého to ale nemá dostatečnou oporu v zákoně ani v RŘ.)

zajda.p - Profil | Út 16.8.2011 12:38:12

Zdravím, nemám dotaz přímo k tomuhle článku, ale i tak se ho trochu týká. Neví někdo, co by mi eventuelně hrozilo za to, kdybych nechal chytat známého na jeden z mých prutů?

nofish - Profil | Út 16.8.2011 12:37:16

rover >> jn, nejhorší je, když je 20Ha rybník mezi dvěma stejnými (velikost) městy a jezdí tam lidi z obou MO přitom jej spravuje jen jedna z nich. Ale co, jezdím tam jen občas tak mě to netrápí. JInak jsem psal schválně známému a těcch 80 povolenek má na kontě údajně někdo na Slezské Hartě a že je to údajně fakt většina za chytání po půlnoci.

rover - Profil | Út 16.8.2011 12:32:45

nofish >>
jj, šípková a zelí, ...nakonec, ono všude je něco, ale o jakési rivalitě mezi MO jsem zatím neslyšel ...

nofish - Profil | Út 16.8.2011 12:18:13

rover >> docela mě to zarazilo, místot toho aby spolupracovaly tak si dělat nashvály. Je toho pořád víc. jsou to pitomci co se nedokáží dohodnout- viz slavnosti sněženek :-) (divočák)

Halen - Profil | Út 16.8.2011 12:14:41

nofish >> Pod tenhle názor se podepíšu. Skutečně to přiblblé vyvážení na kapra je snad úchylka.

rover - Profil | Út 16.8.2011 12:13:55

nofish >>
Také zajímavé info o "rozhašteřených" sousedních MO, ...a jít si po krku tímto způsobem. Jinak reportáž jsem viděl tady - http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/132849-roz​sahla-policejni-akce-v-okoli-prehrady-jesenice/

nofish - Profil | Út 16.8.2011 12:11:40

wašek >> protože to přiblblé vyvážení na kapra skoro všude už není normální. Vyvážet na 20ha rybníce, za to byh bral papíry tuplem. Akorát to obtěžuje ostatní rybáře, učí ryby držet se daleko a to je tak vše.

wašek - Profil | Út 16.8.2011 12:09:09

Lov na více prutů, odnašení si více kusů ryb, případně nedodržení lovné míry - to je prasárna za kterou by se mělo tvrdě trestat. Na druhou stranu mi přijde postavené na hlavu, že na kapra se vyvézt nesmí a na dravce ano. ( Mluvím teď o NM )

nofish - Profil | Út 16.8.2011 12:06:51

rover >> jj ten se tomu věnuje asi "naplno" to víš, je to koníček jako každý jiný, ale jen jsem to slyšel, nevím jestli jich je skutečně 80. Říkal mi chlap včera, že si byl pro povolenku (teprve) a že ho hned varovali když řekl kam bude chodit, že je od sousední MO a že se ty dvě nerady i díky tomu asi takové skore.

nofish - Profil | Út 16.8.2011 12:05:00

FrancJosef >> jn, a když du dva za sebou tak on dva za sebou nejde. Ne co jsem slyšel, tak 90% povolenek je sebraných od 00:05 do 00:10. Mám tam zhruba 70 docházek a kontrlola do 11 večera se asi nedělá :-D

tuzemak - Profil | Út 16.8.2011 12:03:43

já bych takový přestupky řešil jednoduše,už si vícekrát nemůže koupit povolenku,juj to by bylo u vody místa:o)))

rover - Profil | Út 16.8.2011 12:03:41

nofish >>
80 povolenek, to už je výkon, zřejmě je z dobrého oddílu, ...míjíte se právě ob den :-)

FrancJosef - Profil | Út 16.8.2011 12:01:16

nofish >> chodí taky ob den :-))))

FrancJosef - Profil | Út 16.8.2011 12:00:43

to nejsouo rybáři, ale pra*ata. Drobnost se může stát každýmu, ale lovit omylem na více prutů......asi nee...

nofish - Profil | Út 16.8.2011 12:00:25

rover >> to je omylem neboj........

Jinak já nedávno slyšel že my tu máme experta, co má letos už skoré 80 (povolenek) na přehradě. Zajímalo by mě kde je, když jsem tam na rybách..........(ob den)

rover - Profil | Út 16.8.2011 11:58:12

"Nejčastějším přestupkem je lov na 3, nebo 4 udice", ...zcela mimo sféru lidského chápání.