Nmoskyt - Profil | Pá 27.1.2012 13:26:48
Netipa - poslední hrdina MRKu - >> Nová zbrań pro mladé úderníky
NKocháč - Profil | Ne 29.1.2012 21:16:17
A máme tady dobu kdy už nejsou hlupáci jen mezi kapařema, ale i lopaty a tupé hlavy se vloudily do protitábora :o)) Děkuji za všechny kapraře.
Mimochodem chytám nonstop a nedělá mi to problém a klidně spím :o)))
NRybízzz - Profil | Ne 29.1.2012 22:08:51
Zdravím všechny masňáky i našeho fandu Netipu. Opět jsme čekali vaši návštěvu na našem stánku na veletrhu For Fishing. Bohužel Vám to těm největším příznvcům LK opět nevyšlo, i když jsme se moc těšili. Je to škoda. Dokonce i jeden LK Box pro Netipu byl připraven zdarma! Tak tedy tlučte do klávesnice dál a nezapomeňte občas alespoň vyrazit k vodě, třeba Vám to pomůže. Jo a ještě jedna věc - stáhněte včas klacky ať máme trochu klidu při noční rybařině........................."NOČNÍ RYBOLOV NENÍ ZLOČIN"
NJatrolam - Profil | Ne 29.1.2012 20:23:25
90% z vás pruty v noci nechá ve vodě tak nevim o co vám jde.K členství u Lukáše vás nikdo nenutí,mluví z vás jen závyst.Brumláte u piva ale v životě jste nic nedokázaly.Lukáš je mezi Českou špičkou a musel na tom hodně zamakat tak se spamatujte.Dnes se umí všichni jen pomlouvat a zapomínaj očem je kaprařina.
NTulo - Profil | Pá 27.1.2012 21:52:50
kritik >> nedošel protože nechce vyjít z utajení.On to totiž není žádný Netipa ba ani Dominik-on to je určitě Jarda Vítek...........
Nmeteor - Profil | Pá 27.1.2012 14:11:02
Netipa - poslední hrdina MRKu - >> tak já nevím, zaslechl jsem neoficiální informaci, že "křest" LK Bojls (nikde oficiálně nezmíněný) bude spočívat v nočním pomilování se s kaprem. Pokud toho dotyčný nebude schopný, pak musí kapra zabít. No nevím no...
Ale jak říkám, není to oficiální informace, jenom "jedna paní povídala" :-)
Nšmudla007 - Profil | St 1.2.2012 8:53:46
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Proto je potřeba podpořit Karla Nikla .. ten je aspoň sympaták a má radost aji z malý kapři.. to svědčí o pevnosti charakteru a rozhodně bych radši viděl na hradě Káju než Lukyna. Kája riskuje vlastní kůži, Lukyn se schová za hradbu kaprobojůvek s palcáty.
Hele koupil jsem si pelety 15mm LK brusinka ReStart .. jsou dobré? :)
>Malamut: ohledně té návštěvy prodejny .. sraz v jednu v noci, páčidla sebou. Noční nakupování není zločin a zakázané ovoce nejlépe chutná :)
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 21:06:19
Originál plavačkový kýbl. Už tu diskusemi proběhl, tak pro rekapitulaci.
Narnošt - Profil | Ne 29.1.2012 21:02:38
nofish >> Přesně tak,kupoval jsem u Krásy na FF polarizačky a tak jsem chvíli postál,abych viděl,jaký je o ten štos kyblíků za nesmyslnou cenu zájem.A nestačil jsem se divit.Původně jsem myslel,že za ty peníze musí být plný vykostěných kaprů... o)))
Nmalamut - Profil | Pá 27.1.2012 21:40:56
Mrknato >> jo, pamatuju jak to žehlil v diskusi o nejlepším feederaři na planetě.... Komentovat nebudu.
Co se týká ovlivňování VŘ, v téhle žumpě je možné vše, ale je fakt, že já si z rybařiny byznys nedělám a tak moc ji nežeru, i když jsem samozřejmě vynikající rybář, takže mě to sere malinko méně, než v jiných oblastech :-))
NMrknato - Profil | Pá 27.1.2012 21:12:55
rover >> Co si tak pamatuju tak se několikrát vymezoval, proti avantgardním výrazům na svoji osobu v diskusích a umístění do anket a MM to musel žehlit... Je to pro mě takový jeden pól.....
Nkritik - Profil | Pá 27.1.2012 19:40:03
bobrman >> Já nabízím zbytek boilesu z loňska, řádně proschlého. Průměr 50, měl jsem ho na velký kapři. Vítěz je může nacpat poraženému kam uzná za vhodné.
Ještě sehnat bláto a sudího a jde se na věc :-))
Nmeteor - Profil | Pá 27.1.2012 14:52:07
Netipa - poslední hrdina MRKu >> ten druhý plakát (s popisem LK boxu) je skutečně namakaný... přijde mi to, jako prodávat piwko s obrovským nápisem "OBSAHUJE VITAMÍN B" :-)
Takže postupně:
1) proti hlodavcům je proto, že je zavíratelný (což je skoro každý takový box),
2) proti dešti = to samé, co bod 1),
3) nerozbitný určitě není, pokud je to jakýkoli plast (železný asi nebude :-)),
4) objem 12 litrů SNAD souhlasí,
5) dobře skladovatelný a stohovatelný asi bude, ale to je skoro každý, neb tento design je značně okoukaný a zaužívaný,
6) snadné otevírání - těžko říci, zkusím to nechat otevřít dvouleté neteři :-)
7) pevná rukojeť je relativní pojem, každopádně dle fotky moc bytelně nevypadá,
8) nosnost 120kg - vyzkouším, až ho u někoho uvidím osobně, každopádně měl by mě unést, juchuchů :-)
Kua, já ho snad zažaluju za klamavou reklamu :-)
PS: Lukyn zapomněl dopsat, že další výhodou je:
- box nejde vidět shora ve tmě, tudíž při lovu přes čáru jsi méně nápadný,
- působí pozitivně na většinu uživatelů (fotka přírody na boku + fotka či co to je růžového čehosi),
- lze v něm nosit domů podmírové / nezapsané kapry anebo více kaprů, než smím, protože každý vidí, že patřím k Lukynovi a tudíž jsem CHaP,
- atd. atd.
NPitris - Profil | Pá 27.1.2012 14:28:46
Jste úplně mimo pánové. Do LK Boys budou přijímáni jen fyzicky značně obdaření jedinci, nejlépe s výcvikem v URNA nebo ČEZ special forces. Jedná se totiž o trestní komando, které bude mstít nactiuthání ze strany JT a MK, kteří pojmenovali své výrobky Legend(s), protože Luky udělal první Legend kule když mu byly 3 roky! Málo kdo ví, že slavné matlám matlám hovno s pískem pronesl malý Lukášek Krásů při testování prvních chuťových stimulátorů.
NMára85 - Profil | Pá 27.1.2012 14:10:53
Netipa - poslední hrdina MRKu - >> Jednou v životě bych chtěl mít takový starosti jako máš ty...
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 27.1.2012 13:49:36
Kubánec >> Pokud místo kapříka budeš zabíjet candáty, tak pro tebe je ještě naděje. Po plánovaném úspěchu LKboys, Lukyn založí LKmen a do roku 2014 plánuje i klub LKgeront pro seniory. Lukáš myslí na všechny
NTOPR - Profil | Čt 2.2.2012 8:41:48
stryček >>.Chytám velké kapry a o menší se nesnažím,používám podložku a ošetření,bivakuju a podnikám dlouhé výpravy,chytám na bobule své vlastní výroby,mám vcelku dobrou výbavu která lahodí očím a jsem ochoten do ní vrazit slušný peníz na který se slušně nadřu,užívám si přírody co to jen jde,snažím se vní zapadnout a splinout sní,nepořádám u vody žádné dýchánky a bečky,opékání atd. a současně ji v rámci možností chráním,neseru se do ostatních rybářů a nijak jim neubližuji,ryby si cením jako vzácného protivníka kterého se snažím přelstít a posléze ji vrátit svobodu.
Tak proč tady nějací oslové neustále někoho napadají a serou se do něj.Jakým právem se povišují a chovají se jako prasata.S Krásou nemám nic společného a nikdy mít nebudu ale řekni co ti takový udělal?Je úspěšnější jak ty?Tak potom chápu,to se v této zemi trestá.
Co ty jakožto rybář děláš pro rybu jako takovou a pro přírodu?Sežereš ji?
Chápu že zima je dlouhá,ale najdi si jiný terč.Skuz to doma,ale to asi dostaneš po paštice,co?
NMrknato - Profil | Čt 2.2.2012 8:38:42
TOPR >> Už máš startovací balíček? Von to pan Krása Baits asi nechtěl napsat, ale startovací kbelík může posloužit i jako startovací WC, když nestíháš, protože WaM má furt práci, kde můžeš ještě potřebou dodipovat oliheň. Přiklopíš pak LK deklíkem a můžeš ve svém biwi přijímat návštěvy jakoby se nic nestalo.....
NMára85 - Profil | St 1.2.2012 9:34:49
Celkem dlouho jsem přemýšlel proč netipa píše to co píše a diskutuje o tom o čem diskutuje. Teď už se mu bohužel nedivím. Netipa hledá nové přátele a nejvíc se mu líbí pan Krása. Já chápu, že je flustrijící, když se rozpadne jeho kapela a nikdo s ním nechce jet na výlet, ale takhle nové přátele těžko najdeš. Nabídl bych se sám, ale myslím, že nedosahuju lidských kvalit, které by měl mít člověk, se kterým se chceš stýkat :-(....
Nkakr - Profil | St 1.2.2012 8:21:37
Netipa - poslední hrdina MRKu >>
Děláš dobře, v prodejně hrozí ukřižování na tripodu a poslední pomazání Klinikem ....
NParanoidní Schizofre - Profil | Út 31.1.2012 9:35:16
malamut >> proč sám??? když drancujem vody, najíždíme spolu s kolegy krvežíznivými masaři ( Carp Selectors ) svorně v dodávce a hlavně ve větším počtu (kvůli větší výtěžnosti)..... takže naložit kalfas/y neni problém....
každopádně jezdit k vodě s chlaďákem/mražákem, to už by asi moderňáci nepobrali....
ps: chtěl bych pořídit papíry na el.agregát a natočit sérii dokumentů : S bludnými proudy za velkými kapry.....
NParanoidní Schizofre - Profil | Út 31.1.2012 9:19:32
malamut >> no za ty prachy pořídim radši za kilo 65l kalfas a za druhý kilo na něj nějakou pěknou samolepku s nápisem noční lov je přestupek proti BP, a nějaký pěkný logo " LK Fucker "
Nmalamut - Profil | Út 31.1.2012 9:17:20
Netipa - poslední hrdina MRKu >> a ještě mě láká volný vstup na nejvýznamnější kaprařské závody, tam jistě se dvěma vezírky mušováky, fileťákem a mobilní udírnou budu ozdobou startovního pole a získám oblibu u všech zúčastněných :-))))))))))))
Nstryček - Profil | Po 30.1.2012 17:38:11
nofish >> Jasně vím o co tu jde.Ale nějakou ochranu (pokud už to teda není ve svědomí rybářů) si zaslouží všechny ryby.Máme tady v okoli dvě menší řeky kde zachytat si např. ostroretky nosáky a parmy je vlastně nemožný. Nepočitam ojediněle chycený kusy.Ale kaprů se nachytá tři řitě jak na stojáku tak na proudu. Ale nejsou všicni přece jen kapraři.
Nmalamut - Profil | Po 30.1.2012 17:30:43
stryček >> tak na dotacích je postavený všechno, až se divím, kde se ty prachy stále berou, protože jak známo, dělením se množí pouze prvoci :-))))))))
NJatrolam - Profil | Po 30.1.2012 17:01:07
Kaprařina neni jen o kaprech ale o přírodě a o přátelství.Celej týden v práci čekám na víkend abych vypadl od lidí a vyčistil si hlavu a o to jde je to jen koníček.
NButchi - Profil | Po 30.1.2012 12:42:40
Fishky >>
Myslíš jako lidi, kteří na této zrůdne recyklaci rybího masa profitují?
Ano, těch je úplně nejvíc. A ti tvoří pravidla.
Nšmudla007 - Profil | Po 30.1.2012 12:15:29
meteor >> až se podaří soustavným kaprosázením vyhubit všecky ostatní druhy ryb, množina kaprařů obsáhne všechny rybáře a všechny duševně slabší :) Pak se to procento naředí. Hold zatím platí že snadná ryba k sobě koncentruje jisté typy ve větších než menších množstvích.. pak stačí dva tři články s fotkou a máme revoluci :) Carp milice si založí každý CarpBaits výrobce a budeme žít v "Spojené státy CarpTeamů v zemích českých a moravských".
NButchi - Profil | Po 30.1.2012 12:10:28
meteor >>
To já vždycky byl, asi taky proto, že jsem se vždy pohyboval v kruzích, kde se pravidla ctila a já byl v tomto ohledu i vychován (hrát vždy fér), za což bych svoje rodiče nechal blahořečit.
NFishky - Profil | Po 30.1.2012 12:08:34
meteor >> tak tak, viz rekce někde v polovině příspěvků k aktuálnímu článku na MRKu, v ČR si tu "kaprařinu" hodně lidí vyložilo po svém a to kálení u vody se stalo prostě uplně normální... bohužel :-(
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 30.1.2012 11:41:25
Peter Petrovic >> Jo takhle se tomu má. Já ti můžu říct, že kvůli mě se ryby nasazovat nemusí. Já bych ocenil, kdyby se ryby vůbec nesadily. Rapidně by ubylo rybářů, u vody by byl klid a i ty ryby by tam nějaký zůstaly, páč úplně vychytat to nejde.
Mám radost, že jsi mě nazval nenažranou sviní, páč to svědčí o skutečnosti, že jsi vlastně takovej malej hloupoukčej kokůtek (obvykle se velmi zdráhám napsat nějaké to sprosté slovo, avšak kokůtek je citově zabarvené a roztomilé)
Mohu se zeptat, kolik ti je let?
NTavris29 - Profil | Po 30.1.2012 11:39:48
Netipa - poslední hrdina MRKu >> :o))Srovnání s Řeckem je úsměvné.o))) Ty si myslíš,že zavedení nonstopky je likvidační? U nás je po určitou dobu lov nonstop povolen a nic strašného se neděje. Nejvíc ryby devastují krmítkáři svými srkačkami a podobným svinstvem. Sem i přesvědčenej,že mezi boilisákama je nejmín masařů. Zato každej druhej dědek u nás vezme vše,co chytí a to nechytaj přez noc.
NFishky - Profil | Po 30.1.2012 11:35:07
meteor >> je to to samé, jakobys hledal důvod, proč povolit neomezenou rychlost na dálnici. Já nemám auto, dálnice bych zrušil, soused má starou felinu, dal by limit jen kilo aby ho neznervoznovali projíždějící meďouři, ale chápu i argument těch, co jezdí rádi rychle, že jim těch 130/h nestačí a že jde jen o osobní seveuvědomění a zhodnocení momentální situace. Že soused ve staré felině bude okolí nebezpečný už při 120/h, zatímco kolega v meďouru ani nepostřehne, že má ručičku už na dvou kilech. Proč to píšu? protože škatulkovat všechny podle sebe prostě nejde, pokud ti lov nonstop nevyhovuje - dobrá, ale na zlepšení podmínek je subjektivní pocit a hodnocení absolutně nedůležité, chce to racionalitu a nestrannost.
Nmeteor - Profil | Po 30.1.2012 11:01:42
Fishky >> KDO určí racionalitu předpisů? Těch, co je nejvíc = "poťápaní" kapraři? Necháme rozhodovat "plebs" podle jejich momentálních chutí? No to snad ne...
Ty jsi řekl "A" (= lov nonstop ano), ale nebereš v potaz "B", "C" atd. Všechno souvisí se vším: čili mi přijde, že nemáme (minimálně) morálku pro to, aby se povolil lov nonstop. Lidé nectí zákony, dělají si prču z potenciálních postihů a už vůbec nejsou s to se v něčem omezit (bavím se o většině, ne o všech). Takže až se toto změní, můžeme přemýšlet o nějakém "uvolňování" zákonů. Ale ty změny k lepšímu IMHO nepřijdou // jsou během na hóóódně dlouhou trať, tudíž se jimi defacto vůbec nemusíme zabývat :-)
Nkakr - Profil | Po 30.1.2012 10:19:42
nofish >>
Taky nechápu, proč vysokoškolsky vzdělaný rybolovec použil povolenku k omluvě kaprovi, že jej bude mít do rána uvězněného ve vezírku.
V sumáři je kapr uveden jako přisvojený (1ks,7kg) s další poznámkou -
kapr chycen v 23:45 byl dán do nočního vezírku. Ráno vyfocen a puštěn. Ryba vrácena vodě.
Dovolil bych si vypíchnout "noční vezírek", pokud je noční, musí býti denní:-))
Nrover - Profil | Po 30.1.2012 10:13:44
Knapík >> Pravidla by měly platit pro všechny stejně, ...každý si z vlastních zkušeností můžeme udělat závěr.
Ikona ...? :-)
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 30.1.2012 9:48:47
Fishky >> Toto je ale mimo téma. Nicméně tady jde o to, že jakékoliv omezení, byť se může jevit sebenesmyslnější, je dobře, jelikož aspoň nějak to rybáři ztíží. Lov nonstop? Já jsem proti. Prostě neustoupit ani o píď. Dát těm rybám taky trochu klidu. Když bude někdo chtít, tak stejně lovit nonstop bude. Někdo je srab, tak nebude a kvůli těm srabům jsem za ten zákaz rád (kdyby ses ptal, tak já srab nejsem, ale samozřejmě všechno popřu). Mě přijde prostě strašně schyzofrení volat po nonstopu a zároveň peticovat K70. To postrádá logiku, což mi dáš určo za pravdu
NKokš - Profil | Po 30.1.2012 9:44:27
Netipa - poslední hrdina MRKu >>Proč mám dojem že Peter Petrovic je tvá slovenská obdoba Vlasty? : )
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 30.1.2012 9:23:59
retrívr >> Je zima. Většina lidí nechytá. Počasí venku je nevlídné. Mrk je tedy ideální varianta, kde se dá trávit delší čas. A kde jinde trávit delší čas, než tam, kde jsou témata tak nějak na hraně? Český člověk je náchylný k hádkám a hlavně tvrdohlavosti
Nwhitehunter - Profil | Po 30.1.2012 9:21:06
malamut >> ak to máš určitě pravdu. Jenom se mi zdálo, že je ten tvůj příspěvek zbytečně vyhrocenej. Nemá smysl se rozčilovat kvůli nějakýmu dementovi a nadávat na Slováky, kvůli jednomu. Zrovna tady na MRKu se mi zdá zbytek docela v pohodě…
Nrover - Profil | Po 30.1.2012 9:19:42
Ale je tady "krásně " ...!
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 30.1.2012 8:55:52
Peter Petrovic >> Jsi zábavný. Ale k věci:
1. - Já pomlouvám? Tak mi ukaž, kde jsem pana Krásu pomlouval. Mluvím o něm všude hezky
2. - Já jsem velice rád, že máme v Čechách takovou osobnost, jako je pan Krása. Věřím, že jednou bude na známkách a že podle něho přejmenujou Havlovo letiště
3. - Svým vystupováním děláš super reklamu na kapraře. Intelekt a vytříbená mluva z tvého příspěvku přímo sálá a hluboká myšlenka jakbysmet.
4. - Ještě se pozastavím u tvé myšlenky, kdy tvrdíš že když s něčím nesouhlasím, tak ok. A to je jako celý? S něčím nesouhlasím, tak je to OK? A co se třeba taky k tomu, s čím nesouhlasím, vyjádřit (teď se nebavíme o panu Krásovi, jelikož se vším, co dělá, souhlasím)? To už ne? Když prostě nejdu slepě z davem, tak mám držet hubu, šoupat nohama a mávat v zástupu LK průvodu v čele s panem Krásou na alegorickém vozu na pozadí s deštěm z fáborků a konfet? Pcha. Ani náhodou
Nkakr - Profil | Po 30.1.2012 8:50:23
Rybízzz >>
Máš pravdu noční rybolov tam, kde není povolený není zločin.
Jedná se pouze o přestupek na úseku rybářství a je odměňován dle krajových zvyklostí. V Brně zpravidla dobrovolným příspěvkem do státního rozpočtu ve výši 500 - 1000 kč a zadržením povolenky na 3 - 9 měsíců, podle recidivity.
Noční rybolovci jsou vlastně "vlastenci", kteří ve vypjaté době pomáhají naplnit prázdnou státní kasu.
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 21:47:40
Peter Petrovic >> No to víš, hold jsis tady za toho půl roku neudělal dostatečné jméno. Ale po dnešku to je už lepší. Ted víme že jsi hlupák.
Pocem, když jsi na tom českém rybářském webu, byl jsi v čechách už někdy chytat, že tak dobře znáš naše poměry?
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 21:41:20
Netipa - poslední hrdina MRKu - >> Proč mám pocit, že za kapraře sem přispívá par duševních chudáků. Už vím, protože ty normalnější potkám u vody.
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 21:40:13
Peter Petrovic >> Ty seš slovenskej chutáček dělající přes net ramena. Kdyby jsi to měl někomu říci do očí, to by byla jiná vid. Tak zalez to toho statu odkud jsi velezl a zůstan si tam. Nedělej svojím kolegům ostudu.
NPeter Petrovic - Profil | Ne 29.1.2012 21:35:05
stryček >> di si vyfajcit rit ty sasku jeden....! aj mozete sa fajcit do krizu styma tvojima kumpanama malamut,moskyt a badimura!!!!! a pjekne si o tem vypravjajte jaky ste perfektny dranceri vod a jak za par roku nebudete mnet v jazerach ani supinu..... lebo si secko pozerete. a pytas sa co a komu zavidis??? ty???? aj ten kybl,inac by ste sa tolko nad tym nevzrusovali...... a co sa tyka Lukasa ano jeho veci su drahsie,ale zodpovedaju kvalite a hlavne tomu ze nejsu urcene pre takych rybarov ako ste vy !!!!!!!!!!! proto lebo na to nemate,lebo vam staci srot a zito... tos vse!!!!
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 21:28:49
stryček >> Ale podle mě by se tam nadherně vešel jeden možná dva menší. A když ho odneseš od vody tak diky černé neprosvítající barvě nikdo toto neuvidí a nebude Ti lést na místo. Good idea.
Nstryček - Profil | Ne 29.1.2012 21:27:15
HP >> To je vyrobené přímo na mrtvého kapra
NPvl - Profil | Ne 29.1.2012 21:25:47
Dobře řečeno -banda závistivců .
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 21:25:44
Myslíte, že když je ten box v sekci peče o kapra, že by se v tom dal nosit i mrtej kapr?
Nmoskyt - Profil | Ne 29.1.2012 21:19:15
Peter Petrovic >> Hele, vidím že jsi v podstatě hodnej kluk:-) Dém ti zadarmo radu. Kup si svítící plasma díp aspoň za 20 euro, dej do na deset minut na mrazák. Pak potři čelo a vmasiruj si ho do palice. Asi tě to nevylěčí ale teplotu by ti to srazit mohlo..
Nmalamut - Profil | Ne 29.1.2012 20:56:33
Peter Petrovic >> u vás si dělejte co chcete, mě je to šumák, já do rozvojových zemí nejezdím, ale do toho, co je tady, se ty vůbec nemontuj, po tom ti nic není. A už nereaguj, nebavíš mě s těmi svými bláboly, ty sportovče.
NPvl - Profil | Ne 29.1.2012 20:48:56
Pomalu , pomalu, nestíhám číst :o§(
Nstryček - Profil | Ne 29.1.2012 20:45:35
Tavris29 >> No a co že pouští platí nejáký nařízení a hotovo. Chce snad M. Schumacher jezdit na červenou protože je dobrej řidič a nic se nemůže stát. Pořád se divite že do vás lidi šijou ale je to pro vaše názory
Nnofish - Profil | Ne 29.1.2012 20:43:58
Jatrolam >> ne ne ne. 90% lidí ty pruty v noci nahozené nemá.........
A s tím nápisem je to nedorozumnění. Ta věta měla určitě znít "chytat v noci, je-li povolena vyjímka k lovu nonstop, není zločin". Ale holt je to na té "kratší" straně kyblíku (srry LKboxu) a tam se to prostě nevešlo. Určitě je to jen chyba výrobce a na LKboxu druhé edice to určitě už bude správně. Protože nevěřím tomu, že milovník ryb a člověk vzdělaný v rybářském oboru by veřejně nabádal k porušování zákonu o rybářství.
Nstryček - Profil | Ne 29.1.2012 20:41:54
Tavris29 >> No tak jsi stejný hovado jako oni tečka. Vláčkaři taky neprosazují lov v březnu protože jsou štiky ve tření a jsou agresivní ke všemu co se chne a jsou ve břehu a snadno se hledaj tak proč kapraři mají mít vyjímku nasrat
NAleš10 - Profil | Ne 29.1.2012 20:35:37
panove muj soukromi skromny nazor je povolit na nekterych velkych vodach lov non stop i zavazeni proc ne ale prvne se lidi musi chovat jako lidi a ne jak dobytek nechavat ve ode bojky chytat na 3 pruty a pod
Nstryček - Profil | Ne 29.1.2012 20:35:14
Peter Petrovic >> My umíme nachytat ryby i za světla a klidně je i pustit nejsme hladný porybách to se pleteš. Nemluvíš pravdu takže nás taky pomlouváš tak to jsi taky kok.t? Jestli neumíte nachytat ryby mimo noc jezděte na soukromáky tam to snad nebude tak těžký. A poslechni NEPOSERTE SE Z TĚCH KAPRŮ
Nstryček - Profil | Ne 29.1.2012 20:27:30
Peter Petrovic >> Jestli máš na mysli umění L.K. a jeho vlezdoprdelků tak jim to přece nikdo nebere. Jde o jejich chování např. lov přes noc a tak nikoliv o to co kdo chytil a nebo nechytil. A kdo dělá z kapra boha asi taky není v pořádku viď jak se říká každej extrém škodí. A o projektu Mělice o tom bych už fakt nerad mluvil
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 20:27:16
Jatrolam >> A jak jsi přišel na 90% tyhle odhady od boku jsou krasné. Jsou totiž i lidi pro které není potíž to na ty 4 h přes noc vytánout a ráno nahodit nebo zavest, protože dodržují řád a přijde jim zbytečné ze sebe dělat blbce.
NBadimura - Profil | Ne 29.1.2012 20:26:19
Jatrolam >> Kaprařina je o hovně a kapr je plevel a proto ho budeme žrát i metrové kusy.
NBadimura - Profil | Ne 29.1.2012 20:22:59
Peter Petrovic >> běž do píč.
NAleš10 - Profil | Ne 29.1.2012 20:16:19
Netipa - poslední hrdina MRKu - >> kolouchu muzes mi prosim vysvetlit vo co vubec poradne jde bud jsem uplnej mantak nebo mi nejak usla pointa predem diky za vysvetleni a pochopeni :)
NBrasileiro - Profil | Ne 29.1.2012 20:02:55
Peter Petrovic >> Byl jsem na veletrhu a na beliku pro LK Boys jsem četl magickou větu. "Chytat přes noc není zločin".
Promiň ale tímto p Krása a jeho přisluhovači dokazují kdo je pííííp.
Narnošt - Profil | Ne 29.1.2012 19:52:50
rover >> Mělo by se.Tady měl někdo hodně,hodně špatný den.A nebo těžké dětství...
NHP - Profil | Ne 29.1.2012 19:50:36
Peter Petrovic >> Ty sis ani pořádně nevyplnil kartu. Dominik ma prostě svůj osobní názor. Někdo sním nesouhlasí, nekdo ho podporuje. Většině lidí, jeto u zadní části těla.
Fakt je takový, že to dokáže dohnat do extremu a až se jednou z ryb nevratí, je jasné že dostal koulí po hlavě z nějaké pořádné kobry.
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Ne 29.1.2012 15:19:16
bobrman >> Ono je lehké takhle někoho kárat, avšak ty nevíš, kolik práce za tím je. Znáš někoho, kdo by zadarmo dělal takovouhle propagandu, reklamu a to ve svém volném čase? Neznáš. Nemá cenu rozmělnit své úsilí na víc segmentů. To není produktivní. Prostě jsem vsadil všechno na jednoho koně a věřím, že se mi má snaha vrátí i s úroky
NPoušťák - Profil | Ne 29.1.2012 11:07:16
kritik >> jj,v pátek se u Lkáček fotil jeden týpek ve slipech s kaprem u hajzlu...)))))))
NTulo - Profil | Pá 27.1.2012 21:56:28
Mrknato >> na Penicilin Jarda Vítek taky nachytal spoustu kapru.
NMrknato - Profil | Pá 27.1.2012 21:55:23
Tulo >> Tak to je geniální objev, kam se hrabe penicilín.....
Nrover - Profil | Pá 27.1.2012 21:23:08
Mrknato >> Popravdě, malinko se vymyká zaběhlým standardům, ...ale o tom bych raději nepsal, ...i malá ryba tě umí poslat ke dnu :-)
Jinak v poho ...
Npikoklik - Profil | Pá 27.1.2012 21:21:49
Netipa - poslední hrdina MRKu - >> už to přeháníš. už by ti měli zarazit vycházky. to už hraničí s otravností. žádná invence už jen trapárna. na sraz lkbaits jsi nedorazil, i když jsi přislíbil že tam budeš. za klávesnicí je každý hrdina a ty asi dvojnásobný. asi se nudíš a nemáš co dělat. já jen doufám že už si najdeš konečně jiný koníček.
NMrknato - Profil | Pá 27.1.2012 21:20:32
malamut >> Myslím, že se to netýká jen pana Krásy Baitse, ale je mimořádně divné současně podnikat a v tom a při tom, tak trochu závodit, měnit rybařinu, BP a ovlivňovat možné VŘ pro přiklepnutí revírů.
Nrover - Profil | Pá 27.1.2012 21:08:57
malamut >> Možné je všechno, ...pod jezem, i nad jezem :-)
Nnofish - Profil | Pá 27.1.2012 19:39:06
meteor >> njn, netipa "zajisté" zaručeně lže a přehání a nic z toho co píše se stát nemůže. Je to prostě sci-fi............ (znalí ale ví, že velká část sci-fi románů a myšlenek se po nějaké době alespoň částečně vyplnila).
Narnošt - Profil | Pá 27.1.2012 19:10:47
meteor >> Svým kouzelným klikacím tlačítkem jsem již zjednal nápravu,abych ho woplichtil.Ale neměj strach,jeho pesimistický pohled na svět není namířen jen proti tobě.Naskládal nám to tam všem a nejvíc vedoucímu tohoto diskuzního zájezdu.Je krásné ,když někoho tvůj názor zajímá. o)))
Nrover - Profil | Pá 27.1.2012 15:01:37
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Určitě, protože boxy už jsou naskladněny, viděl jsem v Cholticích konvoj kamiónů
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 27.1.2012 14:41:59
meteor >> Bydlíš moc daleko. Tady je s Lukynem sranda. Mělice a LKboys jsou jenom začátek. Ten kluk má fištróna a jede si za svým. Žádný protiakce se nechystají. Nemáme to zapotřebí. Můžeme maximálně vyjádřit tichý nesouhlas a zapálit si svíčku v okně
Nmeteor - Profil | Pá 27.1.2012 14:41:08
TWIN 69 >> jj, něco takového, akorát za tmy. Nicméně tohle mi jako proklamované milování tak nějak nepůjde, chybí - abych tak řekl - "ruka v rukávu" :-D
Nrover - Profil | Pá 27.1.2012 14:40:36
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Možná by to chtělo malou anketku, abysme věděli, kdo do toho s námi skočí.
Nmeteor - Profil | Pá 27.1.2012 14:40:10
Netipa - poslední hrdina MRKu >> vždyť píšu, že to není zaručené info...
Ale vážně: nechystá se nějaká "protiakce"? Např. že by Lukynovy odpůrci vyznávající CHaP na této akci házeli po Lukynovi živé kapry a Lukynovy odpůrci vyznávající masařinu kapry mrtvé, ovšem na provázku (maso je maso)? :-D Kua, proč jen nebydlím blíže...
NTWIN 69 - Profil | Pá 27.1.2012 14:37:13
meteor >> Myslíš tohle?Že by sem dorazila moderna ze západu?
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 27.1.2012 14:20:57
meteor >> Na tyhlecty povídačky a pomluvy nejsme s Lukynem zvědaví. Počkej s čím přijde. Tyhlecty nactiutrhovači jsou chátra jeden vedle druhýho
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 27.1.2012 14:19:43
Mára85 >> Přál bych ti to. Každopádně když se o to nebudeš zajímat, tak ti LKboys proklouznou mezi prsty. Bacha na to
NDenny - Profil | Pá 27.1.2012 14:19:11
meteor >> Ja bych to nepodcenoval,nejedna girl by se treba na koule LK nechala zlakat :-)
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 27.1.2012 14:18:03
Denny >> Co vím, tak se nic takovýho nechystá. Každopádně jsem zaznamenal iniciativu konkurence (DH baits) ohledně založení DHbitches. Očekávám velkou konkurenční válku těchto dvou velikánů
Nmeteor - Profil | Pá 27.1.2012 14:12:10
Denny >> LKGirls nebude. Slabá cílová skupina = málo slečinek. Další etapou bude dvojvýznamné "LKRetired" (= LKdůchodce anebo... :-)).
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 27.1.2012 14:04:59
hrubdo >> Ralf1997 - 27.1.2012 13:57:21 >> Odkaz jsem dával přímo do článku. Každopádně pro normální smrtelníky bude možná registrace až od února. Pro nás protekční Krásný kluky, to jde uspíšit, jelikož já jezdím s Lukášem v létě do Chorvatska do Splitu, takže se známe