Jsem z toho jelen

Začal jsem si letos dělat koule.Jak,to ani psát nebudu aby jste se nesmáli.Krmím kukuřici a boilie,záběry chodí vcelku pravidelně,ale jen v určitou hodinu.Tak třeba dnes-od půl sedmé do osmi hodin čtyři záběry,dva kapři mi spadli,dva jsem zdolal.Jednoho jsem si odnesl z důvodu zkoumání a světe div se,kapr byl uplně prázdný.Ani kukuřice ani boilie.Myslíte že je to náhoda?(jo,kapři jsou mezi 58 až 65cm)
Autor diskuse: c.smrt - Profil , 8.9.2010 kaprařina - nástrahy, návnady

carpmann - Profil | St 8.9.2010 21:11:57

to že ti kapři berou v určitou hodinu je normální jev.Nevím na jaké vodě chytáš,ale ryby vyjíždí za potravou v určitou hodinu (část dne) a na určité místo.To že nejsou nafutrovaný koulema a kuku je po objevení tvého krmení nutí krmit se a potom přichází tvůj vytoužený záběr. Petrův zdar

ladikxxx - Profil | St 8.9.2010 21:11:50

c.smrt - >> Nejspíš bys musel vyrazit na delší výpravu,pravidelně krmit a pak by se vydělo jestli z kaprů poteče tvoje krmení.A i kdyby ne,hlavně že je chytáš!!Lovu zdar.

Poušťák - Profil | St 8.9.2010 21:03:23

c.smrt >> nesmíš pustit žádnýho,jinak to ty puštěný vykecaj a budeš z toho ještě větší jelen.

Pajos07 - Profil | St 8.9.2010 21:02:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

cau hele kdyz byl uplne prazdny tak zere velmi nali nebo jenom mekcci a v nalych davkach a nahoda to neni protoze jsme taky zakrmili koulemi a chytli jsme druhy den 1 kapra a taky uplne prazdny ze pry je lepsi kdyz ty koule kterymi krmis nahazet tam bez nejakehy tekuty slozky ale dipujeme jenom koule na ktere chytame a kdyz to zakrmime a hodime tam napidipovanou a nenadipovanou tak vsechny ryby co jsme za letosek nachytali tak je 99 % na nadipovanou nebo jsme tam to hodilyx na panacka (to znamena ze das kouli potapivou a pod to das plouvoci) a na nenadipovanou nebo samotnou kouli jsme chytli cca 1% a jeste tam davame pva puncosky s csl peletama preji hodne stesti

jarda 2004 - Profil | St 8.9.2010 21:02:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

c.smrt - >> Pokud se ryba začíná krmit tak nečekej nějake natřesknutí útrob kapra.A není to náhoda kapr se dokáže krmit dost pravydelně v časovém intervalu a pokud se do něj trefíš a jsi na správném fleku tak se tohle stane.Hlavně ryba je jak průtokovej ohřívač a rychle tráví.A pokud začneš chytat plné kapry tak jim opravdu chutná a to z nich pak opravdu teče.

c.smrt - Profil | St 8.9.2010 20:54:40

Tak chlapi,dostal jsem se k PC až teď,když čtu některé odpovědi tak mě mrzí že jsem to vůbec zadával.Jak píše foxxx,otázku jsem zadal včera,dána byla až dnes.Jen ještě jednu maličkost.Na jednom prutu jsem měl své boilie,na druhém od L.Krásy nadipované v jeho All Amino Nutric.Všechny záběry jsem měl na své boilie.Každý z Vás nějak začínal,po přečtení některých odpovědí si budu muset vyšlapat svojí cestičku,i tak dík za přispěvky.

Knapík - Profil | St 8.9.2010 14:51:28

zase ale z dob krmení šrotem, nedej bože něčím nabarveným, si pamatuju,že to z toho kapra často přímo teklo, jak byl nafutrovanej ...

SOPTIK 52 - Profil | St 8.9.2010 14:30:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

c.smrt - >> já se přidám k tomu,co píše Efis.Jen ještě bych dodal jednu zkušenost.Také si mi stalo,že jsem prohazoval a pak jsem čapl šupináčka,co vůbec z toho co jsem jim naházel neměl ani špetku v sobě,jen pšenici.Ale asi tá záhada k tomu všemu patří.Kdyby jsme věděli všechno,tak by hodně věřím z nás ta rybařina už tolik nebrala.

Efis9 - Profil | St 8.9.2010 13:52:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

c.smrt - >> Logicky, kapri necekaj "nekde" az jim nasypes kybl zradla. Proste si plavou sem tam. Pokud jsou zvykly se v nekterem miste krmit taky tam najizdeji vetsinou v urcity cas a rozhodne tam nebyldej. je tedy dost mozny ze tvuj "prazdny" kapr zrovinka prijel hodovat a prvni co ho cvrnklo po hube byla koule na hacku. :-)

jambo - Profil | St 8.9.2010 12:51:42

c.smrt - >> z tohoto nelze nic posoudit,chce to chodit na ryby celý rok na různé vody,místa a v různé hodiny, pak poznáš. Ale bacha brzy bude jelení říje :-))

Fishky - Profil | St 8.9.2010 9:09:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Čtyři záběry na to že začínáš je super skóre a ta velikost je bomba na svazovku, takže by se tady od tebe kopec lidí mohlo jen učit ;-) kapro-pupíky a jejich obsah neřeš, hlavní je, že ti koušou! :))

Flip - Profil | St 8.9.2010 8:55:49

c.smrt - >> jestli to taky není tím,že už se kapři na ty vaše sračky nemohou ani podívat.:-)))

SkulalukS - Profil | St 8.9.2010 8:51:09

c.smrt - >> spíš bych řekl, že se vytahovaná ryba z toho stresu posere a poblije dřív než ji dostaneš na břeh a prozkoumáš její útroby rapalou...

roce - Profil | St 8.9.2010 8:20:01

JAF >> no když začíná,tak je třeba to probádat

JAF - Profil | St 8.9.2010 8:06:42

kakr >> to by mohlo být taky 50 na 50, chce to podstatně víc vzorků...

roce - Profil | St 8.9.2010 7:55:39

c.smrt - >> mně když dáš na stůl řízky s bramborem,tak budu hodovat jen na řízkách,brambor nechám klidně ostatním.

kakr - Profil | St 8.9.2010 7:50:10

c.smrt - >>
Měl jsi vzít oba, čím víc vzorků, tím větší pravděpodobnost úspěšného výzkumu....

roce - Profil | St 8.9.2010 7:47:43

deni 79 >> to by ho nemusel zkoumat :-)

roce - Profil | St 8.9.2010 7:45:22

Badimura >> :-) to bude zakletý :-)

Badimura - Profil | St 8.9.2010 7:44:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

foxxx >> O.K.

deni 79 - Profil | St 8.9.2010 7:44:13

c.smrt - >> Je mozne ze kapr,ktereho jsi ulovil,po zjisteni,ze bude snezen,se s toho strachy posral a tudiz byl "prazdny".... :-))

foxxx - Profil | St 8.9.2010 7:41:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Badimura >> Otázka mohla být zadána včera večer a schválena-puštěna až dnes...

hraji - Profil | St 8.9.2010 7:38:45

Co na tom nechápeš? Nažraný kapr by pravděpodobně nezabral. Proto chytáš jen ty hladové a tudíž prázdné.

Badimura - Profil | St 8.9.2010 7:38:20

c.smrt - >> Jak jsi dneska mohl chytat od 6:30 do 8:00,když už reagoval na tvoji otázku "roce" v 7:32 :-)))

roce - Profil | St 8.9.2010 7:32:19

c.smrt - >> :-)) tak já taky :-) jak si ho zkoumal? :-)