Krátkodobá kaprařina x

Rád bych založil vlákno pro všechny kdo chodí k vodě na pár hodin a rozběhl toto téma. Spousta z nás nemá čas na kapry víc jak 12hodin a určitě se mužem podělit o zkušenosti tipy nápady jak pochytat nějaké ryby... Montáže krmení atd atd..
Autor diskuse: Aiwen - Profil , 21.4.2021 kaprařina - techniky lovu

H) Stiff rig(FC nebo Mono) 3%

I) Zig rig2%

J) Vlastní výmysl 😅5%

Od 20.6.2022 hlasovalo 205 čtenářů.

Martin M. - Profil | Út 14.5.2024 13:26:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

diskusi jsem promazal a nechal bych to tu do zitrka vychladnout.

scjsci - Profil | Po 15.4.2024 9:10:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera jsem si dal pár hodin v alergickém pekle na řece. Rybky asi cítily že se žene hnusné počasí a žraly jako divé. Pár kapříků do šedesáti, tloušti, jeseni a pak dvě už slušnější rybky kolem 80.
Říční psychóza je zpátky a doufám že mi vydrží aspoň do zahájení.

Filla - Profil | Pá 12.4.2024 9:37:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pitris >> máš to vychytaný koukám! Není nad to, věřit zvolené taktice a jen v klidu sedět a užívat si bytí u vody.
Teda pokud se člověk nechce bavit aktivní chytačkou, což je gró tohoto vlákna 😁
Ten roncek je prostě chytací, musím po čase uznat, jakkoli jsem se delší dobu bránil.

Zkouším teď vysedět velkou parmu a mám na udici cca 1m forpas z 0.30 fc mono s 20mm normálně na vlasu. Semtam to cinkne, ale málo a menší

Pitris - Profil | St 10.4.2024 15:51:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pro oživení report z první letošní návštěvy na tekoucí vodě. Původně jsem chtěl jít k nám na rybník, ale pak když sem se balil, tak mi něco říkalo, že bych se měl kouknout, jak vypadá říčka. V 6 u vody a naprostý masakr, bílá ryba byla v takovém rauši, že 20mm koule byly nechytatelné, 24 mm po půl hodině 15 mm... Takže jsem zkoušel, jak se přes ně probít k nějakému lepšímu kaprovi. Přišlo několik tloušťů, jesenů, cejnů a dokonce i perlín 42 cm, až pak sem si vyčítal že sem ho nevyfotil. No a před polednem konečně pomalý záběr a 99cm/17,2 kg, ani sem tomu nechtěl věřit. Krmeno jen hrst pelet k montáži a pár 24mm kouli do prostoru. Chytano na panacka s popkou v goo.

Reznik76 - Profil | Ne 7.4.2024 11:23:33 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Metudkokaprařina aneb trénink na násadě se zase trošku zvrtnul

A_dam - Profil | So 16.3.2024 7:48:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera som prvý krát v roku bol na rieke podarilo sa spraviť asi 8záberov s toho boli väčšina kapre okolo 6kg navečer som dostal krátku jazdu a na konci táto 11kg gulička. Všetko na CCM Pacifika uplne prechytal vedla chalaniska čo mal len jalca a mrenu...

Filla - Profil | Pá 15.3.2024 20:40:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Vojta78 >> zkus si v hlavě představit fyziku, jak to asi maká, když kapr nasává a vyfukuje hák s nástrahou.. lepší chytlavost ronnie/spinner je podle mě v tom, že je u očka háčku větší zátěž a v ideálním případě, při vyfouknutí, jde očko dřív ke dnu a tím pádem s větší pravděpodobností dojde k setkání se hrotu háčku s pyskem ryby. Proto je extra důležitý, aby byly háky tiptop chytlavý.. aby se "jehlou" přilepily k tlamce a následným pohybem ryby došlo k hlubší perforaci a k záběru.
Tuhle teorii mám já v hlavě, ale kdo ví, co je berná mince. Viz podvodní videa, kde je vidět, kolikrát má krmící se kapr hák s nástrahou v hubě, než se píchne. Tuším ve videu od KN to bylo několik desítek nasátí.
Extrémní ostří háčku je imo alfou omegou lovu všeobecně. U kaprařiny s únikovou montáží pak zátěž 100g+, obzvlášť tam, kde jsou slávky a kde mají kapři tvrdý rohovitý pysky.

Dlaňový test je imho šidítko, aby se líp sedělo a čekalo na záběr 😁

$ - Profil | St 7.2.2024 7:48:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

bart.bm >> 😂 kubáka si pouštím, když mám náladu na nejstrašlivější humor. Jako třeba když si v Český sodě dělali prdel ze starýho Bendy. To je ten samej projev. Pořád dokola jedna informace a v ní pořád dokola části vět nebo slova. Nebyl ožralej. Nebo je permanentně. 🤷‍♂️
,, Já chci jenom říct, chci říct, prostě ta věc se má takhle, můžete na to mít svůj vlastní názor, svůj vlastní názor, máte samozřejmě právo na svůj názor a to právo, to vám nikdo nesebere, je to vaše právo mít svůj názor, mít svůj názor a tak to prostě je. Samozřejmě váš názor nemusí být stejný jako ten můj, myslím můj názor. A já ho plně respektuji. Myslím ten váš odlišný názor. Ostatně co člověk, to názor, se říká. Co člověk to názor.
Už píše David z Boleslavi, asi to bude Mladá Boleslav, nevím, vlastně existuje i Stará Boleslav. Prosím vás, když píšete tady dolů pod můj k anál, pište celé názvy obcí. Celé názvy. Ať to všichni vědí, odkud se díváte, ať to vím já. Ať to víme všichni. Ať to víme všichni. Takže David z nějaké Boleslavi píše: ahoj kubáku, slyšíme tě perfektně a nemůžeme se dočkat, o čem to dneska bude. Moc tě zdravíme.
Já teď sice nevím, v které Boleslavi mě dobře slyší, ale Davidovi děkuji. Děkuji Davidovi a také zdravím do některé Boleslavi.
Á, tady píše Michal ze Lhoty. Prosím vás, to je to samé. To samé. Z které Lhoty? No nechám to být, nechám to být. Michal píše, kubáku, máš moc pěkné vousy..... Děkuji...... co na ně používáš za přípravky? Tak prosím tě, Michale ze Lhoty.... Aspoň okres kdyby jsi příště napsal. Aspoň okres. Vy mě zlobíte teda dneska. Zlobíte. Michale, jak můžeš vidět, vousy mají stejnou výživu, jako já. Stejnou výživu, jako já. Takže třeba tady, vidíš, teď to musí zaostřit... pořád nám to nezaostřilo.... á, tak už. Tady vidíš zbytek guláše ze včera. Mimochodem byl vynikající. Byl opravdu vynikající. Myslím ten guláš. Ale pojďme už k tomu, co jsem si pro vás dnes připravil. Nejdříve ale se musím vyjádřit k tomu, co se o mě šíří na jiných k análech. U jiných jůtůberů. Já se k tomu prostě vyjádřit musím. Musím se vyjádřit, protože když se nevyjádřím, mohli byste myslet, že je to pravda. A to samozřejmě nemůžu takto nechat. Nemůžu to takto nechat, protože když to tak nechám, příště by v klidu o mně mohli říct něco jiného, něco dalšího. Prostě natočili by a já se to nebojím říct nahlas, tady vám naživo a nahlas, prostě by natočili další lež. To by nebylo to nejhorší, lži točí kde kdo. Prostě lži točí kde kdo. Ale tohle by byly lži o mně a to já si, vážení přátelé, to já si nenechám líbit. Nenechám si to líbit. A nenechám si to líbit hlavně kvůli vám......."
D E M E N T

Pindˇa - Profil | Ne 31.12.2023 16:30:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

💥🥳💥🥳

johny1 - Profil | Pá 22.12.2023 16:12:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Aiwen >> Zdarec, stejného ražení jsem já.... Nebaví mne čekat byť třeba jen 4 hod. na záběr... Raději 10 menších než jeden vymodlený od většího.... Proto pomalu chytám jak feedrem, jak nevidím pohyb do půl hodiny, už to prebijim a vymýšlím... Nejvíc hezkých ryb mám stejně chyceno do půl hodky po nahození, byť jim předcházelo třeba 5-6 nasadaku....😁 Menší atraktivní nástraha s pva nebo i krmítko se směsí....na fotce mám 97 z Moravy a stejně tak, 20 min. po nahození...

Luger46 - Profil | So 25.11.2023 7:37:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Krátkodobě jsme šli zmrznout😂✌

Reznik76 - Profil | Út 31.10.2023 7:56:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Neděle jak z blbý komedie, brácha marod tak jsem si vybral rybník u něj aby mohl přijít s kávičkou za mnou. Po příjezdu na místo už psal kam jsem zamířil. Naštěstí jsem se nejdřív šel podívat a zjistil že rybníček je vypuštěnej
Takže pozdní přejezd na pískovnu, kde jsem se už podívat blbec nešel a s bagáží se vydal marně hledat volnej flek. Takže další přesun na vedlejší pískovnu kde už se mi mistečko najít podařilo
Pořídil jsem si stojánek a prostě jsem ho musel vyzkoušet
Poprvý jsem chytal čistě jen na koulísky
Ronie a 14 plovka mi dala za odměnu dvě rybky

bart.bm - Profil | Po 30.10.2023 20:59:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Je to tam první 20+ v PL

bart.bm - Profil | Ne 29.10.2023 8:41:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

19+ 🤷 na státní polskou vodu parádní

scjsci - Profil | So 28.10.2023 18:27:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kapř sezóna ukončena, uvidíme se v lednu.
Tuňák a dairy supreme. Blowback.

Reznik76 - Profil | Pá 20.10.2023 14:08:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Návětrná strana malýho rybníčku, úplně jak z brožůry pro mladé začínající 🫣😁
Metr maximálně dva od břehu

scjsci - Profil | Pá 6.10.2023 11:23:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kluci jak to mám udělat aby mi ty dublety chodidly že souměrných ryb? Takhle se do anglickýho časopisu nedostanu.

Srandy stranou mám vyrovnaný osobák z domácí vody. Blowback, tuňák, pepřo plovka.

Creature fiends - Profil | Po 2.10.2023 4:48:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ahoj Aiwene, byl jsem vyzkoušet nové navijáky od Tebe a o křest se postaral tenhle pěkný lipeňák, 14 kg, 90 cm. Takže zkouška proběhla na výbornou 😁👍

Jessie - Profil | So 2.9.2023 11:09:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pěkný pozdrav od Radbuzy. Halibut pelety na které chytám nejraději opět nezklamali 90 cm na malou řeku je super...

Stupin - Profil | Čt 31.8.2023 10:35:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdarec, dost dlouho jsem jen očumoval, tak taky přidám svojí trošku. Chodím na vycházky většinou ráno na tři hodinky před prací nebo večer do zavíračky. Praktikoval jsem už před lety, ale nějaké valné úspěchy nebyly. Pak byla několika letá odmlka díky muškaření a teď jsem zase našel trošku cestu zpět.
Co sem si ale těd fakt oblíbil, tak lov na 10ft proutky.
Krmení i chytání z většiny na red halibutky a funguje to 😊

Luger46 - Profil | Pá 25.8.2023 14:45:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dušan_hp >> a není lepší půl na půl lepší koule s halibut peletama? Za mě jsou halibut pelety stokrát lepší než ty navoněné levné sračky.

Dušan_hp - Profil | St 2.8.2023 9:31:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Od koupě nových prutů experimentuji s montáží a ladím. Na včerejšek jsem se připravil, na jeden prut použil oblíbenou helikoptéru a 120g koncové olovo. Na druhou průběžné sundavací olovo "Bruce" 110g, které ovšem po zvážení na přesné váze má 118g a nejlehčí ze čtyř koupených mělo 116g. Potom jsem ještě doma na zahradě zaklipoval oba pruty a spoďák na 120m.Vlasec P-line 0,28 a ujímaný šok, mám rád čiré vlasce, je na nich pěkně vidět fixa. U vody každý hod s helikoptérou narazil na klip se slušnou rezernou. Hod s průběžným olovem se "stejnou" váhou vždy tak 2-5m do klipu a to celkem pravidelně, vidím to jako strop této montáže. Povedl se alespoň jeden dorostenec 82cm, na mých tradičných večerních pět hodin lovu paráda a spokojenost. Teď je na řadě výměna navijáku, mám ho rád, kamarádíme se dlouho ale těch 790g je prostě znát...

Jessie - Profil | St 26.7.2023 15:42:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dříve jsem také používal pelety Dynamite Halibut. Nyní pelety Coppens Halibut a jsem velmi spokojen , dnes jsem se vrátil z dvoudeniho lovu a spokojen..Ať vám jezdí.....

Speedball - Profil | So 22.7.2023 22:52:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dlouho jsem nic nepridal, tak aspon jednoho kaprika z reky,ktery me dnes velice potesil :-) Mam pocit,ze jsem se s nim setkal uz pred dvema lety...
A kdybyste nekdo vedel,kde koupit pelety od Dynamite, ty puvodni svetlejsi,budu velice vdecny :-)

bart.bm - Profil | So 8.7.2023 14:18:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!