Štěchovická pehrada a vltava 7...celoroční vláčka

Pls napište sem vaše zkušenosti s těmito revíry a učinné nástrahy.Dekuju
Autor diskuse: R3F13X - Profil , 29.12.2005 dravci - revíry, cestování

Docent Kolínko - Profil | Út 6.4.2021 17:51:17

rybaří >> určitě Žížala, a kámoš na malé slunky. Ale kak říkám byl to ten uzkohlabý druh, ty zelený. Těch tmavých širokohlavých bylo minimum.

rybaří - Profil | Út 6.4.2021 16:38:13

Docent Kolínko >> jen se chci zeptat na co jste ty úhoře chytali

Docent Kolínko - Profil | Út 6.4.2021 12:23:19

rybaří >> Na Štěchovicích jsem byl naposledy loni.Zkouška feeder a něco se chytlo.
Známý tam ale chodí často,de facto 2x týdně,docela vláčí a docela nachytá.Žádný velikáni,ale občas říkal že co hodí do vody tak potom okyš vyjede.Ryby tam jsou,je to specifická voda.Konstantní teplota jak v létě v zimě,žádné velké výkyvy.Když jsem jezdil pravidelně tak jsme si i krmili na kapra,a šli....velikáni to nebyli.Ale krásně čisté ryby.Ale i když to nešlo,tak krásná příroda,akorát ten přístup je horší,ale na druhou stranu jsme tam byli celý týden dva rybáři,potvrzeno místním strážníkem který tam procházel každý den.Loď je tam výborná na přívlač,ze břehu stačí na kapra házet kousek,je to hluboká voda třeba už 15m od břehu.Šli tam i úhoři,na počet hodně,ale ta uzkotlamá forma,tak max 65 cm,krásně zelené ryby.
Moc se mě tam líbí,ale už tam nemáme chatu,tak jsem i trochu línej.Ale stojí to za návštěvu,nějaký kilák nachodíš,ale nikdy se nestane že by jsi nenašel místo:-)

˘Ö˘ Krab - Profil | Út 6.4.2021 12:07:36

rybaří >> Hele nejlíp na kuličku z 💩.Na blbou otázku blbá odpověď.

rybaří - Profil | Út 6.4.2021 8:20:43

dobrý den,
Chtěl bych se zeptat jestli někdo rybaří na ÚN štěchovice teď aktuálně. A když ano tak na co se nejlíp chytají pstruzi duhový. A také jestli a jak chytat ostatní dravce, a jak chytit větší kapry než 50cm na štěchovické přehradě.

TCorleone - Profil | Čt 11.5.2006 17:11:07

Byli jste teď, v nejbližší době, někdo vláčet na "sedmičce"? Event. s jakým úspěchem? Co duháci? Díky všem za odpovědi.

Petrson - Profil | So 14.1.2006 21:05:13

>> Josef > navíc, ty "moje" čísla sice vypadají pěkně kulatě na papíře, ale když to člověk rozpočítá, vychází to přes půl rybky na 10 m2 ( 0,66...7 ks/ar). Když do toho promítnu, kolik se jich vytahá krátce po vysazení, nějaké přirozené úbytky, musím Ti dát za pravdu - zarybnění žádná sláva. Ale jak píšeš, ta scenérie a klid jsou přednosti, které to vyvažují. Vždycky jsem tam jen vláčel, ale je čas, abych vyzkoušel, jak to tam vypadá i s jinými druhy.

Josef | So 14.1.2006 20:56:34

Všichni, kdo navštíví štěchovickou ÚN, budou jistě s údolím bývalých svatojánských proudů nadmíru spokojeni. Ne pro nějakou masařinu, ale pro stále krásnou přírodu. Kdo může, ať využije loďku a vezme sebou foťák, ty krajinné obrazy pak lépe vychutná. A je to tak blízko Prahy. Ale skutečným rybářům bych lepší lovecké zážitky než dosud přece jen víc přál.
Petrson: S těmi sumci by to mohla být pravda, jejich lovu se tam, podle mých informací, prakticky nikdo nevěnuje.

Fosgen - Profil | So 14.1.2006 18:31:17

Šlehy: Jo máš pravdu, ale vystřílet do posledního taky není řešení.

Dneska jsem byl na V7 a bohužel nic.

Šlehy | Pá 13.1.2006 23:09:03

Fosgen:Si trochu přestřelil s těma kormoránama.Pokud ti na řece zazimuje hejno kormoránů,tak ti pak už nic jiného než pouze pozorovat okolní přírodu nezbyde.

Rici - Profil | Pá 13.1.2006 22:15:53

Berounka je fajn, moc fajn.

Petrson - Profil | Pá 13.1.2006 22:14:38

>> Rici > pochopil jsi dobře, V7 mě už nebere. Copak ten hluk, ten bych se skřípěním i překousl, ale z té regulace na mě padá spíš tíseň, než nějaká radost z lovu (při němž beztak 0 od 0 pojde). Vždyť to koryto je v celém úseku imrvere stejné, jak tam má člověk hledat nějakou tůň (ty tam skoro nejsou), překážku? Zvlášť po té "úpravě břehů" po povodni. Zlatá, i když také regulovaná, Berounka.

Rici - Profil | Pá 13.1.2006 21:56:00

Petrson: "Čistá a klidná voda, krásná příroda, rybářů minimum, ticho z hlasů přírody, pár bělek se snad taky najde...Co chtít víc?"
To myslíš V7? Si děláš prdel, ne:-)) Tak akorát rámus z hlasu motorů.
Néé, Vím že máš na mysli Štěchovice.

Fosgen - Profil | Pá 13.1.2006 21:54:08

Cau lidi procitám si Vaši diskuzi a mistama se mi chce brecet - vystrilet kormorany vymlatit hlavatky ... myslite si ze jste husti kdyz todle pisete? nebo se tu nenajde nikdo pro koho je proste nejvetsi poteseni byt u vody a pozorovat kazdeho ziveho zivocicha a radovat se stejne tak z ulovku jako z toho kdyz rybu vratime zpet vode? protoze z ty diskuze co ste vedli se mi dela spatne.....

Podle me je V7 hezky revir a mam ho rad pokud jsou tam hlavatky tak je to dobre pokud jsou tam kormorani tak je to taky dobre. Je mi jedno ze zerou nasadu atd. je to soucast prirody a o co my jsme lepsi nez ti kormorani? Kdyby mezi nami nebylo tolik masaru tak nam kormorani nemusi vubec vadit!
To je muj nazor!

Petrson - Profil | Pá 13.1.2006 21:29:51

>> Josef > já jsem jen vycházel z čísel, která mi sdělil přímo činovník svazu. Je ale fakt, že on vysazování nemá přímo v popisu, taky ty čísla dostal od někoho ze spolupracovníků. Navíc jsou to data 2 r. stará, takže to dnes myslím mohu prásknout - mluvil o 10 tis. salmonidů jen na V7 a V9.
Od té doby mohl objem obsádky výrazně poklesnout. Nevím, jak je to tam se sumci, uvažuju, že i ti by mohli mít negativní vliv a hádal bych, že od povodní tam pár harcovníků stále plove.
No, není nic rozumějšího, než si to vyzkoušet na vlastní kůži. Letos tam plánuji pár výprav s feederem. Čistá a klidná voda, krásná příroda, rybářů minimum, ticho z hlasů přírody, pár bělek se snad taky najde...Co chtít víc?

Josef | Pá 13.1.2006 21:03:50

Petrson: Já skutečně věc posuzuji i podle zkušenosti rybářů, kteří to umějí lepe než já. Není mi známo nic o nějakém "masovém" vysazování. Muselo by se také znovu posoudit, do jaké míry jsou soudobé zarybňovací plány odborně podložené.
Řízek: Vysazování nepůvodních druhů ryb může být opodstatněné tehdy, pokud i voda nezvratně ztratila svůj původní charakter (teplota, složení, potravní zdroje pro ryby, atd.). A to je nepochybně případ některých ÚN vltavské kaskády včetně štěchovické.

Petrson - Profil | Pá 13.1.2006 20:18:25

>> pikoš, Pike, Miras > s tím musím souhlasit, tužka v ruce "šikovného" počtáře je všemocná čarodějka. A kdo půjde počítat na korbu, kolik je tam ryb? Samo že nikdo (nepovolaný).

Petrson - Profil | Pá 13.1.2006 20:16:01

>> Rybomil > s tím kormoránem souhlas, to štve i mě - ne ani tak ti ptáci samotní, přece jen jsou to živí tvorové a za své přirozené chování nemůžou. Ale ten pooomaaalýýý přístup kompetentních orgánů.
Ale jak píše Řízek, snad už mnoho nebrání zavedení nových pák do praxe.Na druhé straně musíme chápat, že ustanovení nových a hlavně kvalitních legislativních nástrojů není krátký proces, musíme se naučit i trpělivosti.
Tu otázku o marénách jsem zadal spíš proto, že mi to přišel teď v zimě, kdy mají svůj čas pro rybáře, dobrej nápad. Ale vyzkoušel bych je rád, proč ne.

Cidas - Profil | Pá 13.1.2006 18:56:08

Miloš Dia: Co navrhuješ vychytat a vymasařit? :o))) Né, moc do těhle věcí nevidím, ale zdá se mi logické, že by se peníze měli investovat spíš do ryb, které tu jsou doma....

Japčák - Profil | Pá 13.1.2006 16:13:38

šeptal - že Tě to vůbec zvrušuje :-)

šeptal - Profil | Pá 13.1.2006 11:14:03

R3F13X: To, co jsi vytlačil v tvém posledním příspěvku, to vypovídá o tvém silně omezeném pohledu na věc a totální neschopnosti střízlivého úsudku. O nějakém pozitivním vztahu k přírodě ani nemluvím. Normální člověk s trochou citu pro přírodu by tohle nedokázal pustit z huby snad ani v záchvatu padoucnice. Je mi líto, že mladý kluk jako ty má tak zkurvené myšlení ve stylu "poručíme větru, dešti".

Řízek - Profil | Pá 13.1.2006 10:07:43

Evropa byla bila, pradedovi se libila.....

Rici - Profil | Pá 13.1.2006 10:03:30

Pike: no a ještě ke všemu jsou ty tolstolobici, tolstolobci a jiná havěť hnusný a dyzajnově velmi nepovedený. EDIT: to platí i pro příspěvek Miloše

Miloš_Dia | Pá 13.1.2006 9:59:57

stejně tak sem nepatří cikáni, vietkong a jiná asijská cháska...

Pike | Pá 13.1.2006 9:59:13

Hlavne ne ty ruzne jesetery, tolstolobiky a spol. Tyhlecty potvory sem nepatri a treba u jeseteru jde v soucasne dobe hlavne o business a prachy.

Řízek - Profil | Pá 13.1.2006 9:55:20

Sem mozna trochu postizeny svym vzdelanim, tak mne fakt nadzvihavate s odstrelenim posledniho kormorana, vysazovanim nepuvodnich druhu a tak. to je totiz nase ciste sobecke hledisko, kormaran je pruser, ale to tvrdi i vsichni seriozni ornitologove a strilet se uz muzou, jestli nevite, to by si ale musel nekdo vo tu vyjimku zazadat a pak to taky provadet, nic nam nebrani, planuje se i novy jednodussi zakon. Ale i kormoran v rozumnem poctu ma v ekosystemu sve misto..., navic narust jeho populace se uz zastavil... Proc si sem srat novy druhy ryb, kdyz tech nasich tu je malo a životní podminky nemaj zrovna ty nej? viz potocak, lipan, stika, sekavci, mrenka...To si mame dat nejdriv dohromady.To ze sou nektery druhy ted na expanzi, znamena, ze jim to tady v nasich podminkach vyhovuje, navic populace po dosazeni vrcholoveho stadia se pak sama zhrouti, ja bych to nevidel tak cerne.Jinak u nas je hnizdicich populaci kormoranu minimum, 2-4? nevim ted presne, pruser sou ptaci co k nam litej ze severu na zimovani,celkovy pocet v nasi rep byl dle seriozniho vyzkumu odhadnut na circa 7000 ptaku, taky ted z hlavy nevim presne. Jinak jak to tak sleduju, tak prakticky fsech zvirat utesene pribyva, to se za chvilku budu bat do lesa:-), jen tech ryb neni tolik....

Rici - Profil | Pá 13.1.2006 9:37:03

R3F13X - ®: Jdi se podívat kolem Vlatvy - spíš pod Prahou a Berounky.
Myslím, že kormorány nepřehlídneš.

Miras - Profil | Pá 13.1.2006 9:29:00

Pike: jen bych Tě doplnil - kolikrát se i skutečně zarybňuje, ale jinde než je na papíře:-)

Pike | Pá 13.1.2006 9:19:22

Ano, kolikrat se zarybnuje jen na papire

pikoš - Profil | Pá 13.1.2006 9:16:22

Petrson: Nesmíš věřit všemu, přibrousí se tužka a čísla se na tabe jenom smějí :-), ty ryby jsou prostě jenom materiál a zarybňující zase jenom lidi, prostě úpadek morálky společnosti se projevuje všude. :-(

R3F13X - Profil | Pá 13.1.2006 9:03:29

rybomil:Jako zde nekteri napsali,ze by hlavatku picly,kdyby ji chytli hajeni nehajeni,tak to bych udelal s kormoranem,i kdyby mel byt posledni na svete a dostal se mi pod ruku...hele jen tak pro zajimavost,kdy a kde kormorani hnizdi???

šeptal - Profil | Pá 13.1.2006 8:37:10

rybomil: Zase se chceš hádat? S kaprem a s kormoránem s tebou souhlasím, ale kdo a kdy sem dotlačil divočáky? Nebyl to náhodou ledovec ještě před úsvitem civilizace?