Ježkec - Profil | Pá 21.6.2013 23:18:54

21.6.2013 - Morava 9
Opět obrovské vedro, a dusno. Sedět se mi v tom pařáku moc nikde nechtělo a tak sem vzal zas vláčák, na který chytám svou první sezonu a nějak mě to začíná víc a víc bavit a vyrazil na Moravu. Sice jsem zatím pořádného dravce nechytil...ale já se vńevzdávám a tak i přes to obrovské horko a hlavně dusno v Hradišti jsem doufal, že třeba neco zabere. Tak nějak sem doufal, že v tom dusnu sumík...a on zabral :-) nasadil sem bílého twistra, páč Morava byla dost zakalená, a na jednom místě, kde sem si říkal a tak nějak tušil, že by mohl být, tak tam byl. Sice sem ho urval, ale to nevadí, poprvé v životě sem měl na prutu sumíka, vláčák byl ohnutý až po naviják, nešlo to vůbec ubrzdit to zvíře :-) moc sem přitáhl brzdu a ruplo mi to v uzlu.Aj se mi chtělo brečet... ale nevadí...adrenalin to byl nepopsatelný...odnesl si twistr i s wolframovým lankem, doufám, že chlapec fousátý ten twistr s jigovkou setřepal a nebude ho to trápit...Přeunul sem se ještě o kus dál a zkusil to pod jezem, ale nic. Jen "rybáři?", co chytají přímo u jezu, a nikomu to nevadí - no asi nedokážou rybu nikde jinde než přímo v jezu chytit chudáčci. Sobota a neděle v práci, ale v pondělí se jde vláááááááááááčet :-) Petrův Zdar!
teplota vzduchu: 32°C
kmenový vlasec: 0,20mm
návazec: wolframové lanko
délka návazce: 25cm
nej. nástraha: Twistr

Soulfish - Profil | Pá 21.6.2013 23:16:28

21.6.2013 - U prehistorického městečka
Mám radost, že se tu objevil i kolega, který chodí lovit s bolem (špuntem). Doma v Brně bolo mám, doma doma jinde bolo nemám a tak jsem poprvé navázal surfa a šel jsem si téměř v centru jednoho prehistorického městečka zasurfovat. Se mnou surfovaly plotice, podoustve a hrouzci. Okoval jsem jednu vázku. Bohužel se dnešní rybolov nesl ve stylu "kdo chce chytat (nedej bože velké) ryby, ten musí trpět". Hlavními strůjci mého dnešního utrpení byli komáři - ač jsem jich zabil asi 6582, tak jsem získal asi 4193 štípanců a to není nic moc.

Nebylo to jednoduché a hned zítra půjdu u toho surfování trpět zas (ale asi o 2 kilometry proti proudu), pokud teda nebudou padat trakače.
způsob: plavaná
teplota vody: příjemná
teplota vzduchu: silně nepříjemná
kmenový vlasec: 0,16
návazec: 0,10
délka návazce: 15-30 cm
velikost háčku: 12
hloubka: 50-60 cm
nej. nástraha: masňák (červenej, bílej a bílej)

JohnMcE - Profil | Pá 21.6.2013 23:10:59

21.6. 2013 - Orlas
Včera jsem nechal pruty v koutě a zkoušel nějaké houbičky. Přestože je v lese sucho, košík dubáčků a kozáčků jsem našel. Dnes v tak trochu normálnějším počasí jsem zaskočil na hoďku večer do zátoky. Pruhatci se tentokrát až na dlaňovky nekonali, na smáčka se přijela kouknout štička:-)
Ještě dva dny a bohužel zase zpátky do civilizace a do procesu:-(

Salmo - Profil | Pá 21.6.2013 22:25:09

20.7.2013 - řeka
Včerejší lov se mi zapíše nesmazatelně do paměti. Vzhledem k déletrvajícímu tropickému vedru jsme s kolegy usoudili, že je pravý čas vyrazit přes "půl světa" na sumíky. Vzali jsme těžkou přívlač a se sloganem teď nebo nikdy jsme vyjeli. Cesta ubíhala dobře až do té doby, než jsme asi 10 kilometrů od našeho cílového místa potkali v úzké zatáčce, kam by se vešlo stěží jen jedno větší auto, autobus. Já i on jsme na takové "polňačce" nikoho nečekali, tudíž naše rychlost nebyla ani zdaleka přiměřená. I když jsem se mu celkem bravurně vyhnul a všechno vypadalo ok, v momentě kdy jsem se vracel na silnici, utrhla se s námi špatně zpevněná krajnice a auto se překulilo do dvoumetrové strže. Že se nikomu nic nestalo je mi záhadou. Auto to sice odneslo dost, ale poté, co ho hasiči vyprostili těžkou technikou a dostali jej na silnici jsme zjistili, že je provozuschopné. Nevzdali jsme se a po všech oplétačkách jsme pomalu doskákali ve vraku k řece. Bylo kolem sedmé hodiny a hladina byla uplně mrtvá. Navzdory potlučeným tělům, chopili jsme se tedy prutů a házeli a házeli a házeli.. Po dvou hodinách jsme každý měli na kontě jednoho tlouště, začaly se ozývat nadávky a názory, že jet na sumce byl opravdu špatný nápad. Pánbůh nejspíš vyslyšel naše hořekování a v momentě, kdy jsem byl přesvědčen, že si dneska vypijeme kalich hořkosti až do dna přišel parádní kopanec do prutu, zdolávačka a můj PRVNÍ, silně vydřený sumec na přívlač. Radost byla neskutečná a to jsem ještě nevěděl, že za hodinku budu mít na břehu dalšího. Až v tuhle chvíli mi došlo, že auto je jenom hromada plechu a na světě jsou daleko cennější věci, jako je zdraví a šťastné okamžiky, proto si jich važme, dokud je máme.

standas - Profil | Pá 21.6.2013 22:13:56

21.6.2013 - Sázava
Moc pěkné pochytaníčko na zábavě. Po delší době jsem vzal do ruky feeder a stálo to za to :-)

Bury CZ - Profil | Pá 21.6.2013 22:08:41

19.6 - Piskarny J.C
Zdravim v tejdnu sem si vzal "belly boat" a vyrazil na candaty bohužel neuspesne ale bylo u vody krasne :)

mikin12345 - Profil | Pá 21.6.2013 20:16:33

dnes - řeka JM
Krásné dve hodinky na svazové řece nedaleko bydliště

Pišta27 - Profil | Pá 21.6.2013 19:07:55

20.6.2013 - Severská zahrádka
Tato lysoňka opravdu potěšila 75cm a 8,5kg na chladný severský revýr slušná fyška-:))

Mrazik74 - Profil | Pá 21.6.2013 19:06:00

21.4 2013 - Riba Roja
Moc to neumíme, ale občas se něco povede :-)

Frake - Profil | Pá 21.6.2013 18:33:30

21.6.2013 - Svazový stoják
Dnes jsem vyrazil s plavajdou na amury. Ráno bylo příjemně a nepařilo tolik sluníčko, povedlo se mi tedy vykouzlit dva. Né ovšem ve větších rozměrech, ale i tak potěšili.
Později už to začalo pěkné pražit a na břeh se ještě podívalo přes patnáct kapříků.
Krémem na opalování jsem se namazal všude, na nos jsem však zapomněl a takovou chybu už nikdy neudělám. :/ :)
Všechny ryby plavou dál, aby potěšily i ostatní rybáře.
způsob: plavaná
množství návnady: 7kg

met - Profil | Pá 21.6.2013 17:56:07

21.06 - Palanga -Litva
Dnes frajerka chcela zmenit farbu koze z pink na black, co som ako cerstvo spaleny poloclovek razne odmietol. Nakoniec so pristupil na kompromis vzal rybarsky prut kupil kostnaky a isiel domorodcom ukazat ako sa chytaju hlavace(byckovia) u nas. Za polhodku asi 10kuskov najvacsieho som daroval miestnemu rybarovi. Polovicka to opalovanie zabalila asi za hodku, vraj bol brutal hyc. Aspon som si zarybarcil v Baltiku. Miestny tych byckov beru a udia, dokonca ich na mole predavaju udenych. Trochu nuda ked do 10secund zaber a bycko na prute. Domaci chytaju na krevetky. Prosim moralistov neriesit iny mrav.

eXecutor - Profil | Pá 21.6.2013 16:06:44

21.6.2013 - Rieka
Riečna "bolenovačka" sa dnes celkom vydarila. Aj keď nebrali nejak extra veľké rybky, bol to fajn deň pri vode.

Petrov Zdar.

Drinks - Profil | Pá 21.6.2013 15:22:48

4x noc - Svazový
Pár nocí na tekoucí svazovce bylo to peklo, hlavně přes den.
Neskutečné horko, které nepolevilo ani večer! Pravidelný odběr krve.
Ryb ale kupodivu bylo dost, celkem záběrů 14, 2x zdolaný kapr, krásní cejni jako lopaty, bojovné parmy, i jedno sumčí mimčo,a především tloušti v hojném počtu, jak jinak. :o) Jeden utržený, těžko říct co to bylo, ale nepřipustím si, že to byl pěkný kapr, bych byl nasraný ještě víc. :o)

Fotky jsou černobílé, protože jsem byl červený jako rak! :)

Krásně bojoval, to je to oč tu běží! Jedině řeka pánové:o)

u.x.a čekám na "nelíbí". :o)
způsob: kaprařina
teplota vody: Na večerní sprchu ideál!
teplota vzduchu: Ani mi nemluv.
kmenový vlasec: 0.35+0,45
množství návnady: 30kg - kuku , 3kg koulí

Ježkec - Profil | Pá 21.6.2013 14:29:36

20.6.2013 - Dyje
Včera ráno jsme vyrazili s MediWarem na Jihlavu a Dyji zkusit zavláčet od rána. Na Jihlavě obrovské dusno, pařák, obrovská džungle a obrovská mračna komárů :-) Bez záběru. Jen několik bolenů jsme viděli, a vzhledem k té džungli se muselo chytat až u vody a myslím si, že nás určitě zmerčili darebáci :-) Já si vyplašil přímo pod nohama asi 1m ode mně neopatrnou chůzí sumíka, který byl schovaný pod keřem u břehu. Potom jsme přejeli ještě na Dyji, k Novým Mlýnům, sice jsme nevěřili v tom žáru v úspěch, ale jeli jsme sem 110km z domova a Dyje je má srdeční záležitost a musel sem ji aspoň pozdravit... MediWar dokázal alespoň pěkného tlouště a já sice nic, ale počasí bylo super, a nic se nevyrovná tomu, když člověk stojí pokolena v ochlazující Dyji v tom vedru, slamák na hlavě, v ruce vláčák :-) to ani nevadí, že si nic nepovodil. Jsem teprve rybářský druhoroček :-) a s přívlačí startuju teprve, a musím říci, že to má něco do sebe... to přijde ty úlovky. Svatý Petr to naděluje spravedlivě, a nemůžu hned chtít rybu za rybou... Dnes odpoledne zkusím řeku Moravu v Hradišti, ve svém bydlišti. Petrův Zdar kolegové.
teplota vody: řekl bych tak 20°C
teplota vzduchu: 36°C
kmenový vlasec: 0,20mm
návazec: wolframové lanko
délka návazce: 20cm

dobrman - Profil | Pá 21.6.2013 14:15:09

20.-21.6.2013 - 2 různé řeky
Ryba výpravy v lovu na přívlač - styl: na lenocha:-) Parma 71cm

Původně jsem ani nevěděl, zdali budu moci jet na přesnočku,ale nakonec jsem se včera později večer vypravil na další výpravu za dravci s vláčákem.Večerní příjezd k první řece a lov......no shrnu to jedním slovem - nic!Navíc úplně po náladě,u tohoto profláklého revíru rybářů jak na závodech. Navíc chvíli po mém příchodu došli tři rybáři naproti na druhý břeh, tak nelenili zabrodili do řeky,skoro do půlky a obstřelovali břeh na kterém jsem chytal já,supr.Celý večer mě nástrahy létali pod nohy,že jsem si vůbec dovolil něco namítnout. Nejsem si jist,ale mám pocit, že jeden ten rybář byl známý svým publikováním o lovu dravých ryb.....udělal si u mě dobrou reklamu,jestli to byl on?!Znechucen jsem skončil ještě před půlnocí, ryby stejně nějak nebraly, na rozdíl od komárů.Na ráno přejezd na jinou část řeky.U vody skoro nikdo a zrána jsem hned chytl dva boleny (větší cca 50cm),pak nic.Vím, že to zde bere spíš jen ráno a pak to utichne,ale mě to dnes nedalo.Pořád jsem během náhozů špekuloval, co vymyslet a po chvíli mě napadla myšlenka, která se později ukázala jako trefa do černého.Zkusil jsem parmy a po loňském zvláštním způsobu lovu parem přívlačí, mě napadl dnes další.Ihned jsem tomuto způsobu lovu začal říkat - přívlač na lenocha:-) za hodinu jsem chyt parmy 71cm(viz velké foto),60,63,64cm a k tomu asi 5 záběrů rovněž od parem.To byl slušný fičáák.Záběry a zdolávačky naprosto fantastický.To se povedlo.Už se těším kde tuto ne zcela běžnou metodu přívlače parem vyzkouším příště.

LolMen - Profil | Pá 21.6.2013 13:48:11

dneska - Dyje
ten super pocit kdyz mate vysvedceni uz dnes a ostatni skoly az za tyden:)
hned jak sem ho dostal sel sem dom pro cajk a sel 6 den v kuse vlacet..
pohodicka povozeno asi 10 PP a jeden malej bolen:)

Blažík - Profil | Pá 21.6.2013 13:17:24

21.6. - V kopřivách
Sice pozdě, ale taky zahájeno :) chyceny 3 štičky kolem 45 a jedna hezčí 60+ se jenom otočila za nástrahou, tenhle krasavec a ještě jeden potočmen. hezké dopoledne strávené uprostřed džungle :)

-Vojda- - Profil | Pá 21.6.2013 13:14:30

18-20.6 - Mimopstruhovka JČ
Poslední 3 dny jsem se věnoval v podvečerních hodinách rybám a zjistoval, co nám jestě zůstalo po povodních v řece. První dva dny jsem dával přednost plavané i feedru, včera jen feedru. Byl jsem spokojen, povedlo se několik kapříků od těch nejmenších, které přinesla voda až po ty slušnější, konzumní velikosti. Dále se povedla podoustev, brali zeleňáci, jeseni, plotice, okouni, perlíni a taky slušnej počet cejnů. Obzvlášť včera jsem s feedry měl plné ruce práce.
Ovšem taky mi to hezký trošku kazilo mojí hloupostí zlomení špičky na matchovém prutu... :-/
Prrvní den jsem měl na prutu parník, který mi zabral asi 2m od břehu při tel. hovoru... rybu jsem neměl šanci zastavit, po 30s plynulého hrčáku z cívky se ryba vypla. Jelikož jsem na hladině viděl amury, tušil jsem, že zrovna on mi to asi s přibývající tmou nasál...
Letos to byly asi nejlepší chytačky a jsem rád v jakým stavu řeka zůstala. :-)

Boban88 - Profil | Pá 21.6.2013 13:10:47

20.6. 2013 - MP
Večerní přívlač...

Liboreček - Profil | Pá 21.6.2013 12:23:23

21.6.2013 - Pískovna
Dnes se Salfim, rozloučení s pískovnou kousek od prahy.
Stěhuji se na Šumavu a tak jsem se musel naposledy podívat na pískovnu která mi dala spousty ryb a krásných okamžiků. Chtěl bych takto poděkovat za to že se mi dostalo toho potěšení ulovit zde ryby jako např. Štiku 97cm, a spoustu dalších nádherných kusů.
Na poslední vycházce mi na památku prišla tato krasavice v délce 62cm.

Diky a bylo mi potěšením. ..