Luke21 - Profil | St 19.9.2012 13:44:57

19.9.2012 - 471049
Dnes dopoledne vláčka na Moravě a ryby byly celkem při chuti. Vyvláčel jsem dva okouny a bolena 58 cm. Spousta dalších bolenů podobné velikosti mi atakovala třpytku, což jsem díky poměrně čisté vodě mohl krásně pozorovat. Trochu mě mrzely upadlé dvě štiky, kdy jedna mi kousek od břehu na druhý pokus vzala rotačku, ale zásek moc neseděl, a tak se během chvilky setřepala. Mohla mít mezi 50-60 cm. Druhá štika (60+) mi vzala třpytku, ale zásek opět moc neseděl a upadla, třpytku jsem hned poslal zpět a štika po ní ihned vystartovala, ale netrefila ji. Hned následující hod směřoval do toho jistého místa a štika si třpytku znovu vzala. Následoval zásek, který už seděl. To jsem si však jen myslel. Po krátkém souboji se setřepala. Ikdyž jsem tedy utrpěl porážku 2:0 pro štiky (odveta bude), byl jsem s dneškem velmi spokojený. To i díky mému poměrně jemnému náčiní, se kterým mě souboje s rybami opravdu baví.
P.S. Doufám, že moc nepobouřím s rybou položenou v trávě. Ale ležela tam jen po dobu nutnou pro vyfocení, a co nejdřív putovala zase zpět.

mates202 - Profil | St 19.9.2012 13:32:44

18.9.2012 - Labe u Mělníka
Petrův zdar všem,

Včera byl nádherný slunečný den - naprosto ideální počasí pro vláčení a toho se muselo využít.

Vyrazil jsem tedy bohužel cca jen na hodinku a půl před noční, ale přesto to za to stálo.

Okouni mě nenechali bez pocitu chycené ryby(bylo jich kolem 13) a nakonec přišli i tři štičí dorostenci.

Bohužel, čím více se blížil večer a tím nástup na směnu, tím více se to rozjíždělo, ale nedalo se nic dělat - povinnosti jsou povinnosti

Docela mě překvapilo to, že nejvíce fungovaly výrazně barevné třpytky které jsem nikdy moc nepoužíval, většinou mi nejvíce fungují klasické nebarevné, ale včera byly TOP hlavně ty výrazné.

Všem mnoho záběrů – ať se pruty prohýbají.

způsob: přívlač
kmenový vlasec: 0.20
návazec: lanko
délka návazce: 15 cm
hloubka: různá
nej. nástraha: rotačka

Jovánek - Profil | St 19.9.2012 13:11:28

ráno - Na Ohři
Několik hodin vláčení a jen jedna kudla.

s@jbi - Profil | St 19.9.2012 12:48:14

19.9.2012 - Maly Dunaj
Trojdnovu vypravu z Dunaja sme presunuli na Maly Dunaj nakolko sme mali info o ulovkoch sumca a zubaca . Porekadlo "zmena mista ,ryba ista " sa nam nepotvrdilo ,nakolko sme menili miesto podla aktualnych informacii znaleho domorodca . Chytali sme na podvodne plavaky co sa ukazalo ako chyba, kedze sumiky lovili pri hladine ,ale trhacky sa nedali umiestnit nakolko po vode sa premavali skutristi a vselijaky blazni na motorovych clnoch dokonca aj vnoci co nam vytvaralo penu okolo ust a nespocetne mnozstvo nadavok . Napokon sa predsa voda ukludnila ,provokateri na clnoch uz asi pozaspavali ,tak sa naskytlo par hodin kludneho lovu , okolo tretej hodiny rano som mal jazdu na kaprarku prerobenu na lov mrtvou rybkou na tazko. Kym som sa vymotal z pokrky zapnuteho spacaku tak mi vytiahlo zhruba 50m silonu ,nasledoval zasek a zdolavacka peknej ryby . Co osud nechcel ryba sa pri brehu zamotala do kamosovej sumciarky ,kedze sme chytali priamo pod podomletym brehom ,vo svetle celovky sa pleskol na hladine statny zubac cca 4-5kg na hladine,vypol sa a uz ho nebolo ,nuz nevadi ,aspon bolo trosku adrenalinu . Nad ranom si kamos chytil prvu stuku po 6stich rokoch ,tak som mu ju zvecnil na fotke . Vypravu mozem zhodnotit ako velmi dobru ,aj ked neboli velke ryby, krasne sme sa zrelaxovali pobytom v krasnej nedotknutej prirode .

Lusky - Profil | St 19.9.2012 9:45:13

18.9.2012 - Kdesi na Berounce
Parádní feedrovačka ve dvou na parmách. Braly v rozmezí 63 - 68cm. Všechny vráceny vodě

Denny - Profil | St 19.9.2012 0:52:43

18.9 2012 - Green Bay Wisconsin
Presunuli jsme se na chvilicku vic na sever,podivat se na mista,kde jsme chytali pred nekolika roky.
Privital nas vitr,zima a v rece hodne malo vody.Byli jsme jen prekvapeni,jak je zde voda tepla.Vyzkouseli jsme chvilku vlacku,v ocekavani nejake stiky nebo muskalungy,ale na melcinach jsme si ani neskrtli.Nakonec se nechal ukecat jeden hezky vybarvenej sumecek.

jirina 77 - Profil | Út 18.9.2012 23:01:16

18.9 - Mimopstruhovka J.Č
Včera k večeru opět nachvíli s plavačkou. Nic extra, nějací tloušti a pár Ostroretek.
Dneska jsem vyrazil zavláčet, no za ty cca 4 hodiny to celkem šlo ale čekal jsem víc. Pochytal jsem Jeseny, Bolena, Tlouště a 2 Štiky obě krásně za kraj.... Vše bylo vráceno pro příště :-))

jarda877 - Profil | Út 18.9.2012 22:56:00

vykend - soukromy
na pul podařeny vykekd nej 81 cm 10,5 kg

Scanix - Profil | Út 18.9.2012 22:45:44

18.9.2012 - mimopstruhovka
Dnes jsem s kolegou vyrazil az v podvecer, ale jeste pred zapadem slunka...stacil jsem pochytat nejakeho boldu a cejna za sako, kolegovi se povedl candatek, jedna stika mu nastrahu amputovala pri zaberu a druhou cca 70 zdolal, jen to mela hluboko a tak jsme ji uz netrapili focenim a po zdarne "operaci" odplula. Vydrzeli jsme do zaviracky ve snaze vyprovokovat nejakeho nocniho dravce, kolega uz bez zaberu. Me zabrala solidni tak 20kg vetev, ktera me zprvu pekne vypekla, protoze, byla sekla v 1/3 a proudem se pohybovala do strany, v zapeti se zapichla a udelala pod vodou kotrmelec a ja uz se tesil na peknou rybku, po chvili bylo dobojovano a vse se vyjasnilo :) Na volne vode prisel zaber tesne po dopadu doprovazen hlasitym splouchnutim, bohuzel ryba nastrahu netrefila a vice se uz neudalo, Nezbyva tedy doufat a tesit se na priste ;)

Kuny8 - Profil | Út 18.9.2012 22:05:33

18.9. 2012 - Mimopstruhovka JČ
Dnešní den nabízel krásné počasí a to nešlo nejít! Dobelhal jsem se na snad po měsíci na ryby a vyplatilo se. Vzal jsem vláčák, pár woblerů a šel na ně. Voda byla decentně proudná a místy i kalná. Házel jsem všemi směry, kolem břehů, do proudu a ejhle! Prud se ohnul a zůstal v poloze luku. Pomalinku jel vlasec směrem ode mě a tak jsem musel povolit brzdu, nebyla to ledajaká ryba, to jsem zjistil hned na začátku. Po několika výpadech, jednoho přenádherného výskoku nad hladinu a přemýšlení, co by to mohlo býti, se na hladině objevila krasavice jménem Esoc Lucius, obrovských rozměrů, po zdokumentování a měření čítající 75cm, byla radost na prvním místě! To nám se to pěkně rozjíždí, dravci mají hlad a to je super! ;)

Kajaneccek - Profil | Út 18.9.2012 21:52:16

dnes - Svazový
Dneska skok odpolko k vodě s myšlenkou, že před změnou brát nebudou... ale trochu jsem se zmýlil:) Osobáček pozvednut na 80cm:)) kopyto 7cm, pletenka 0,10mm, fluorocarbon 0,20mm... Jinak ještě dvě slušné ryby spadly... Jeden top jesen k 60cm, jeden k 55cm, pár okounů a menší céčko... Trochu se mi klepala kolena, když se na mě vyvalil:) Díky vodo!
P.S. Samozřejmě puštěn!

libryb - Profil | Út 18.9.2012 20:19:22

18.9.2012 - Slapy
Dneska "vydřený" čtyři kousky. :-))

B-r-k-o - Profil | Út 18.9.2012 19:46:20

množství návnady: kuku 600 g

Gůťa - Profil | Út 18.9.2012 19:40:43

17.9.2012 - Svazový
Po dlouhé době se mi povedl krásný sumík. Měl jsem opravdu radost. Jen tak dál. :-) 135/19,3 kg

lavor - Profil | Út 18.9.2012 18:05:16

16.9.2012 - Berounka 1
Prívlač v nedeľu večer priniesla polmetrového boleňa, drobných ostriežov a jalcov, 55-ku zubáča a 30-ku šťučku. Toľko druhov rýb som v jeden deň na prívlač ešte nechytil :). Verím, že to nebolo posledný krát.

Wolis - Profil | Út 18.9.2012 16:10:26

14.9.12 - Svazova tekouci
Prodlouzeny vikend s krasnym lyscem 14.5kg 88cm.

hacaca - Profil | Út 18.9.2012 15:29:56

18.9.2012 - Sázava
Výlet na štiky dopadl trochu jinak ale nevadí. Konečně, můj první Candát! 35cm malej, ale aspon to! Ještě dva tloušti, a jeden okoun 30cm.

airfish - Profil | Út 18.9.2012 14:52:10

18.9.2012 - pstruhovka
Lososovitým rybám se dnes moc nechtělo. Na nymfu šli okouni, plotice a sem tam perlín. Po převázání na suchou pro změnu zase tloušti.

Gamer - Profil | Út 18.9.2012 14:21:46

17.9.20112 - Oblíbený
Rybám se moc nechtělo, ale nakonec se něco podařilo, plave dál.

Šína - Profil | Út 18.9.2012 14:15:34

15.9 - 481501
Ahoj tři dny na orlasu docela to šlo kapr 59 jeden candoš 81nějakej ten cejn. koncem měsíce jedu na slapy tak na tři noce tak se ukáže. Přeji dobrý lov. Šína.