standas - Profil | Po 17.9.2012 20:15:10

17.9.2012 - Sadská
Dnes to bylo hodně slabé ale bylo pěkně :-)

bigfatcatfish - Profil | Po 17.9.2012 20:11:49

16.9.2012 - svazový
Ranní nedělní procházka kolem řeky a pak na rybník se povedla,na řece jsem zmasařil několik modráků a na rybníce jsem chytl 3 štiky největší mohla mít 60cm.Měl jsem radost aji z toho jak dobře se dá zachytat aji na woblery,které jsem ošidil o jeden trojhák,a tak se daly krásně vyháčit a méně poranit.

Zdenal77 - Profil | Po 17.9.2012 19:55:28

Minulí týden - Svazovka JM
S kamarádem jsme u vody strávili necelé 4 dny, byla to paráda a pohoda až na počasí, začali jsme v teplém počasí, pak pěkně den a půl zmokali a nakonec se to nějak zase zlepšovalo, teda z našeho pohledu, ryby měli pohled jiný, z počátku to jezdilo, v dešti mín' a nakonec už to ryby celkem sabotovali, i tak se ale něco pochytalo a my byli celkem spokojeni...

splavek - Profil | Po 17.9.2012 19:17:19

16.9 - 471 053
Jako příležitostný vláčkař a spíš vlačkařský amatér a nebál bych se říct diletant,jsem poprvé ve své karieře ozkoušel lov na smáčky.Ryby moc nekousaly,ale pár malých okounků se zdařilo a jedna kudlička tak zhruba 20cm. Byla to zajímavá podívaná,když smáčka doprovázelo hejno okounů až pod mé nohy,následně se otočilo a mizelo beze zájmu o nástrahu do hlubin.Dávám foto své historicky první ryby na smáčka.Tak doufám,že příšte tu bilanci rozšířím co do počtu,tak i velikosti.

svatava - Profil | Po 17.9.2012 18:56:42

17,9,2012 - soukromý-zaječi
Krásne počasí krásně brali.Nejvic halibutky. Za den 11 kaprů. Dva 85 ostatní kolem 60cm.pro mně je feeder nejlepši chytačka

Mario6121 - Profil | Po 17.9.2012 18:35:51

14-16.9.2012 - MRKoSraz 2012
Prvni navsteva srazu se moc povedla
Ulovil jsem velmi dobrou naladu a fajn lidicky
Dik organizatorum

oldschool angler - Profil | Po 17.9.2012 17:48:08

sobota - nova destinace
tak po dvanacti vlacecich nulach jsem byl nucen presidlit na mnohem vzdalenejsi revir. Bezvadne chytani - candati, boleni , tlousti a mnoho nepromenenych zaberu. fotak ve vode a nastrahy tak za 700 kc taky + mnoho vlastnich streameru a wobbleru. Ale stalo to za to... Brzy pujdu znova s novym fotakem tak snad budou mit jeste chut ! P.S. reky jsou nevyzpytatelne!

soulfly - Profil | Po 17.9.2012 16:53:33

víkend - Halámská pískovna
Tento víkend jsem byl spolu s Luckou a s dvěma kámošema prubnout prvně Halámskou pískovnu. Na tuto výpravu jsem si vzal hodně druhů boilies, abych zkusil na co berou před chystanými závody na této vodě. Ojediněle jsem si s sebou vzal i partikl v podobě asi 20 kg vařené pšenice s kukuřicí. Ryby začínali reagovat pomalu, ale jak ochutnali krmení začalo ródeo. Klukům přišli první záběry již v sobotu ráno, mě se povedl první kapr až v sobotu večír a hned šupík 72 cm. Od té doby jsem měl záběr za záběrem a vytáhl jsem asi 15 kaprů z nichž největší měl 78 cm. Kde jsem krmil partiklem, tam brali víc, ale menší kousci. V neděli obvykle končím víkendovku kolem třetí hodiny, ale odtud se nedalo odjet. Krásné počasí, krásný revír a záběr střídal záběr. Nakonec jsme s Luckou vydrželi téměř až do setmění. Lucka kapra přes 70 cm tentokrát nechytla, za to ulovila pár skutečných krasavců včetně řádkáče a na plavačku chytala rybky a na rybku chytla štičku. :-)
způsob: kaprařina
teplota vzduchu: ve dne teplo v noci zima :-)
hloubka: 3-6
návnada: boilies a partikl
množství návnady: 4 Kg boilies 20 kg partiklu

mates202 - Profil | Po 17.9.2012 16:47:52

17.06.2012 - Labe
Petrův zdar všem,

dnes jasem se po delší době dostal na řeku(Labe),
počasí bylo celkem super, proud oproti standardu pomalejší, tak se chytalo super.
Kkapřík sice nepřišel, ale cejni na feeder brali jako blázni, tak jsem si zachytal jako už dlouho ne.
Na plavanou to také šlo od okounů, bolenků, cejnů až po plotice atd.
Při odchodu jsem nakrmil labutí rodinku, byl to tedy krásný den u vody.
způsob: feeder
nej. nástraha: červ, kolínko

Chose - Profil | Po 17.9.2012 14:27:13

včera a dnes - To hlava nebere
Když regulace,tak až do dokonalosti a voda neteče vubec.Včera a dnes záchrana toho co ještě žilo.Zachráněno před zadušením 131 potočáku + nějaká jiná havěť.25 kousku už to nezvládlo.

s@jbi - Profil | Po 17.9.2012 12:46:41

17.9.2012 - zabudnute štrkovisko
Tak uz je leto a sparne noci su za nami ,nakolko som celu noc predrkotal zubami zababuseny v spacaku s troma vrstvami oblecenia na sebe ,okolo 3 tej hodine zacal lovit pekny sumec v pravidelnych intervaloch ,iba pri mojej trhacke sa zabudol zastavit.Rano potesila mlada stucka . Nevadi aj otom su rybacky aj o tych neuspechoch . Dnes vecer vyrazame na tecuci slovensky veltok Dunaj ,tak drzte palce snad sa nieco podari ;)

Rejdy - Profil | Po 17.9.2012 10:00:09

víkend - Svazová voda
O víkendu jsem se taky konečně vypravil k vodě a to tentokrát na řeku.
Všudypřítomní cejni a především oprsklí potkani, rozměrů menšího selete se mi postarali o "zábavu" do sobotního večera.
Po té jsem už začal i se zdoláváním ryb. Po dvou sedmdesátnících na pop-up dorazily i dvě lepší ryby, přičemž u první mi vypověděla funkci samospoušť, nebo já jsem vypověděl funkci samospoušti?!..
Každopádně z fotky nevzniklo absolutně nic...:(
Druhého siláka jsem již zaznamenal, tak huráá.
Větší ryby spolehlivě sezobly játrové kuličky, zalité tekutými játry a zasypané játrovým práškem.
(To bylo jater takhle pohromadě, co?..) :))

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 17.9.2012 9:21:22

přes víkend - mrkosraz
Událost roku byla vskutku událostí roku. Jakožto nadšený kaprař jsem kvitoval s povděkem kvalitní a hlavně bohatou kapří obsádku, kdy pupíci byli opravdu ve skvělé kondici a kolovala zvěst, že se v revíru nachází i tmavý anglický řádkáč, což by byl úlovek jako hrom a všichni bychom svorně držíce se za ruce plakali.
Nicméně coby kaprař jsem měl rozjezd pomalejší. Jako bych se hledal. Má taktika lovu na rousnice a masivní krmná kampaň červy byla rozcupována už v počátku, kdy jsem zjistil, že se na revíru na tyto nástrahy chytat nesmí. Toto já samozřejmě chápu, jelikož doba je jinde a ten signál veřejnosti je zcela zřejmý.
Můj záložní plán lovu a masivního krmení halibut peletami, kterých jsem si dovezl dvě kila za kila tři taktéž neuspěl, jelikož při krmení halibutkami jsem byl objeven pokoutním prodejcem bojlísu a pelet, který na místě snaživě celý den rozdával vizitky, nabízel své produkty a úpěnlivě obcházel celý rybník a coby marketingový suverén a rabiját rozdával v igelitovém pytlíčku vzorky játrových pelet a hustopřísné bojlís s příchutí spice cannabis.
Netuším, jakou funkci tento člověk na revíru plnil a zda byl vůbec místní, potažmo zda svou činnost vykonával legálně, ale bylo mi oznámeno, že se zde halibut peletami krmit nesmí a proto mi nabízí své exklusivní válečkové pelety, kterými se zde krmit může a navíc pupíci z nich naprosto šílí a vřeští blahem. Vzal jsem si tedy od překupníka na zkoušku pět nadsvětových pelet a tyto před zrakem překupníka nastřílel prakem do vody. Tento byl posléze spokojený, počastoval mě úsměvem, nezapomněl dodat, že jich má ještě padesát kilo a že se určitě dohodnem a spokojeně odešel se vzorkem v pytlíčku šířit dobro o dům dál.
Vzhledem k tomu, že jsem celý první den plnil povinnosti administrativního úderníka, který zapisoval příchozí a vedl agendu, v pozdních odpoledních hodinách byl již celý revír obsazen. Uchytil jsem se tedy na menším poloostrově, kde mě Rybkin, Butchi a Pedro nechali velkoryse mezi nimi a vytyčili mi prostor, kdy jsem nahazoval přes jedinou skálu v tomto kraji, již tam přivezli za okupaci nacisti, o kterou jsem trhal ryby jedna radost.
Druhý den jsem proto z vody nevytáhl ani jednoho kapra a všechny (dva) upálil o skálu. Náladu mi zvedla soutěž magistr, kde jsem sice skončil hluboko v poli poražených, ale doprovodný program – vystoupení muže v kloboučku, zachránil den. Mladý umělec byl opravdu fenomenální a bylo vidět, že je již zběhlým profesionálem a nevystupuje poprvé. Překvapilo mě, že je muž v klobouku taktéž registrován na Mrku, tedy až zjistím jeho nick, přidám si ho do přátel.
Je to tu. V neděli ráno, konečně kýžené kaprařské závody. Pravidla včetně bodování bylo obestřeno tajemství, ale to mi nebránilo se ihned v první vteřině závodů ujat vedení, kdy jsem z pod skály vyšťoural jedno hezké kapří sluníčko. Radost byla veliká.
Dalšího kapra jsem o závodech již nechytil, takže jsem nevyhrál.
Jinak jsem za celý pobyt pochytal pár hezkých pupíků a okouna 45+ (viz fotografie)
Veškeré úlovky kaprů byly chyceny na boilies [...] a [...] úsměv nabůstrované bůstrem [...] od [...]. Tímto děkuju [...] za dodání kvalitních nástrah, které dominovaly celé akci a jasně předčily konkurenční firmy. Všichni na srazu jsme se shodli, že [...] je nejlepší kaprařská firma u nás a taky se nám líbí, že třídí odpad.

Raggo - Profil | Po 17.9.2012 8:45:02

15.9.2012 - Krkolomný svazovec
Strávil jsem další z víkendů na mém oblíbeném "punkovém" flíčku. Cesta na něj je otravná, svahy jsou strmé, odměnou mi však byly pěkné úlovky a společnost několika přátel, jenž byli rozmístěni v krkolomném terénu s odstupem 50-100 metrů. Jedinou vráskou na pohodě těchto dvou dnů byla začínající chřipka, která na mě přepadla během páteční noci. Jako již prakticky vždy na onom místě se nám podařilo zlákat několik pěkných kaprů, kteří zobali kuličky [...smazáno....] Až se mi podaří vypudit bacila, vlítneme na ně zas v plné parádě :)

jartas - Profil | Po 17.9.2012 7:56:20

15.9.2012 - pstruhovka
Tak konečně se podvedla jedna 40tka

Gamer - Profil | Po 17.9.2012 7:43:52

14.9.2012 - 461 068
Celodenní chytačka na mé oblíbené vodě, přinesla při změně tlaku málo záběru od kapříků. Ne že bych byl zklamaný, ale čekal jsem víc. Ráno cca tři hrčáky, pak jak když utne 5 hodin bez záběru.
Z nudy jsem okusoval tamní trávu a najednou to příslo. Krásný záběr, z cívky se začal odvíjet silon rychlostí blesku, následoval zásek a pěkná zdolávačka, která do me napumpovala spoustu adrenailnu. Přibližne po 7 minutách se v podběráku ukázal krásný lysec 59 cm. Pro mě velká ryba a cením si ji hodně. Všem ať to hrčíííí

pfly - Profil | Po 17.9.2012 0:22:05

včera - Sázava
Podvečerní řeka a kámošky...I rybky byly,ale nic co by stálo za foto,

Annja - Profil | Ne 16.9.2012 23:20:44

16.9.2012 - Svazovka
I po menším ochlazení, jsou kapři stále při chuti.

kuBITCHek - Profil | Ne 16.9.2012 23:12:31

10.-14.9. - svazový
A opět má oblíbená změna počasí....kuBITCHek rules!!!!!