standas - Profil | Čt 2.8.2012 21:25:03

2.8.2012 - 401008
Kouzelné odpoledne a příjemná společnost Jarisse a Valdose byla i rybka- sem tam a taky jedno ze s plzně. :-)))

eXecutor - Profil | Čt 2.8.2012 21:11:22

2.8.2012 - Voda
Vcera sa pytam kolegov ''kto ide zajtra somnou na ryby?,, nikomu sa nechcelo , tak som si siel dnes nakoniec sam ... Ja som ale velmi tusil ze nieco sa mi podari a mam ist hned rano... 4:00 mi zazvonil budik. Prichystany som bol raz dva a nasadol som na najblizsi autobus , ktory ide smerom na moje oblubene miesta ... Po prichode bola nad vodou este krasna hmla a ukazovala sa krasna aktivita... Hned som nevahal a dal tam oblubene typi voblerov jak na jalca tak na bolena... hned po prvych dvoch nahodoch prisli dva krasne bolene a takto to uz pokracovalo ceeeely den az do 15.00 kym som skoncil... Zachytal som si priam uzastne ... nepocital som ze z vody kde chodilo vela ludi prechytavat moje miesta , vytiahnem taky pocet ryb a k tomu este krasnych. Vacsinou som sa snazil vyprovokovat bolene a jalce... Tak sa mi aj podarilo... Ryby od 50 do 70cm boli dnesnym dnom velkym potesenim premna a hlavne zrelaxovanim pri krasnej vode , v krasnom dni... Zajtra sa tam znovu vratim...

Petrov Zdar...

mrkef - Profil | Čt 2.8.2012 21:11:03

onehdá... - pstruhovka ....
... povedlo se na strýmrda ... :o)))

prochy96 - Profil | Čt 2.8.2012 20:36:27

2.8 - řeka
36cm :)
Plave dál...
způsob: přívlač

Bury CZ - Profil | Čt 2.8.2012 20:29:02

2.8 - to snad ani neni revir
Zdravím vas, dneska sem si chtel skusit chytnou nejakyho candata na gril ale bohužel žadnej candat se nekonal,ale za to se mi na nymfu povesila štika 105 cm na UL proutek, 0.14 vlasec, a bez lanka. opravda krasny boj štika udelala par vyskoku a potom se nechala vylovit, nafotit a pustit opet zpatky , PETRUV ZDAR

Arsenal - Profil | Čt 2.8.2012 17:45:23

2.8.2012 - Okounovo
Větší střed...

mildas - Quinn - Profil | Čt 2.8.2012 16:30:10

Lajf pro em er ká mildas - Kourimka
Kdyz se asi v metrove hloubce zazlutilo bricho pekne ryby, zklamane jsem si rikal, ze je to zase dalsi potocak 50+. Jak radostne bylo ovsem zjisteni, ze uz jsou P hospodari, kteri vi, kam se ubiraji moderni trendy EU.

Jen to mohl byt radkac. Vzdyt i muskar je jen clovek, ktery ma, kurva, pravo si trochu pobrecet.

Reznik76 - Profil | Čt 2.8.2012 15:43:18

Dnes - Vltava River
Dneska sem zjistil že vstávání ve 3 hodiny na candáti je úplně zbytečný:-)
Ráno sme vstali a vyrazili na rybník na okouny, ti žrali jak zjednaní všechno co spadlo do vody (gumy, rotačky, voblery, slidery i povrchovky) velikostně se nedařilo překonat 25cm
Pak cestou domu hodinová zastávka na řece, kde se mi dařilo zvesela trhat tak jako vždy. A když už sem těma kopytama řádně zakrmil tak přišel lomcovák a ve 12:50 sem udolal 67cm candoška

MarSL - Profil | Čt 2.8.2012 15:25:04

2.8. - svazovka
Konečně mi okolnosti dovolily pustit se do ringu s amury :-)
Ti sice vyhráli první kolo, vzhledem k počtu záběrů (asi 20, ale jen 6 seknutých) s délkou do 70cm ale boj pokračuje!
Cílem je ryba atakující hranici 90cm, tak snad se trochu přiblížím v druhém kole :-)
způsob: položená
nej. nástraha: špendliks

aleš vavřina - Profil | Čt 2.8.2012 14:52:48

středa - Vranovská ÚN
Pracovní zastávka na Bítově, byť bez prutů. Voda v přehradě je jako špenát a pouze občasné bolení zalovení rozčeří nevábný sinicový povlak na vodní hladině.

Karásek22 - Profil | Čt 2.8.2012 13:28:26

dneska - svazovka
Tak dneskajší šupík opäť na L.S.D. od KIMOT TEAMU neskutočný bojovník, ťahal som ho peknú chvílu, mal dobre veľkú zadnú plutvu a opieral so do toho parádne

dobrman - Profil | Čt 2.8.2012 11:18:12

1.-2.8.2012 - rybník nedaleko Dyje a řeka Morava
Dožil se 17 let a dnes ráno v 7.10 odešel na onen svět.Mě tím tak poněkud zkrátil lov a díky němu jsem urval supr nástrahu. Nicméně i tak musím vzdát hold mému navijáku, který mě provázel za dravci na přívlač a sloužil dobře. Takže jsem se již dnes ráno neplánovaně musel poroučet domů. Z třídenního maratonu v přívlači a mlaskačce na střídačku, byla tedy jen krátká přenočka.včerejší odpolední lov amurů z hladiny nedopadl dle představ a žádného amura jsem nepřekecal. Večer na řece jsem si kromě jednoho záběru vytáhl ještě candáta cca 45cm a tím jsem vlastně skončil. Noční přejezd na další místo na řece a ranní rybačka byla krátká, drahá a bez ryby. Takže se budu muset poohlédnout po nějakém novém navijáku na přívlač a zase budu bez peněz.

černásmrt - Profil | Čt 2.8.2012 10:39:34

dnes - řeka
Sice bezrybka ale bylo krásně.

§Dave§ - Profil | Čt 2.8.2012 8:35:53

2.8. - Bečva
Dnes se dařilo, kromě duháků, velmi pěkného potočáka a lipánka se povedla i dableta v podobě parmy (40cm) a ostroretky stejné velikosti která se bohužel vypla těsně před podběrákem a ke všemu začal stávkovat i foťák ale i tak povedené ráno u vody.

Davercz - Profil | Čt 2.8.2012 8:22:51

1.8 - Uprostřed Brna
Včera jsem byl na takové "procházce" kolem Svratky, začínal jsem na Poříčí a skončil jsem u Kameno-mlýnského splavu a občas sem si nahodil brčko, když se mi zrovna voda líbila, chyceno něco kolem 25ti ryb, ovšem největší ryba nepřesáhla pomalu ani těch 15cm.. takže samá drobotina, okounci, tloušti, plotice, cejnci, všechno možný.. u splavu stály 3 borci v broďákách po kolena ve vodě a vláčeli, občas nějakýho toho okouna a pak jeden zavěsil něco velkýho, po asi 10ti minutách boje s tím šel na břeh a co se tak v tom podběráku z dálky viděl, to byla pěkná štika kolem 65ti a byla vážně slušně vypasená.. takovou bych taky chtěl někdy chytit.. :) Foceno mobilem, půjdu někdy doufám zas :)

Lauri - Profil | Čt 2.8.2012 7:06:37

včera - na východě
opět byly při chuti

Mojo - Profil | Čt 2.8.2012 1:28:43

1.8.2012 - MP JČ
Před chvílí jsem se vrátil od vody z narozeninové vycházky. A ačkoli jsem šel na sumce, svatý Petr se rozhodl nadělit mi snad ještě cennější úlovek. Hranice 70 cm prolomena, po dvou letech jsem se zase setkal s královnou. Lepší dárek asi od nikoho nedostanu. Díky řeko.

juryj - Profil | Čt 2.8.2012 0:37:51

01.08.2012 - u tych krikoch, kde to taahlo..
nedalo mi to, ale tuzba si aktivne sportovo zarybarcit ma prinutila ist, aj ked sa mi nechcelo, lebo po praci si zvyknem zdriemnut..
po kave s mliekom, rychlom zakrmeni v nedalekych krikoch a vyvazke, necakane prisiel jeden zaber na pop-up hotovku T.H.C. z petrzalky, a na trave sa ocitol krasny lysec
pokial nelezi nadne, tak plave opodal..

Slavmistr - Profil | St 1.8.2012 23:53:30

Někdy - Mušov
Ryba focená rybím okem jak jsem zjistil celkem dobrá kombinace takže test nové objektivu a foťáku vyšel podle mě na 1.

NoLimit - Profil | St 1.8.2012 23:31:13

01.08.2012 - Tam kde kravy davaju dobru noc.
Ako inak znova po praci dve nastrahy do vacku a sup k rieke.Dnes to mal byt relax a prechadzka okolo vody ale rybky sa rozhodli inak,takze nakoniec som bol dost pracovne vytazeny zdolavanim zubatych z coho som mal velku radost.A dokonca som mal aj obecenstvo v podani mliekodajok.Inak rybky samozrejme plavu dalej.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.