kospi - Profil | Čt 5.7.2012 15:34:08

tento týden - Lipno
krásná voda ale těžká.Chytili jsme kolem 40ti kaprů a tento byl nej.Vše na boilie od MY Carp nejvíce šlapala klobása a javor smetana.

FILKO - Profil | Čt 5.7.2012 15:11:22

5.7. - svazovej
Vážení rybáři,
dnes jsem si vyrazil na menší pískovnu, že se jim podívám na zoubek. Dlouho nic nepřišlo, tak jsem to vytáhl a chtěl přehodit. Jenže při zpětném odpružení, to odnesl můj prut, na který jsem šetřil z mého studenského příjmu přes rok. Jsem velmi zklamaný a smutný. No nic... můžu začít šetřit na další. ;-((((

adraj.x - Profil | Čt 5.7.2012 14:39:09

5.7.2012 - stoják u nás
Dopoledne strávené na rybníku - podařil se amura 70 cm a o další dva jsem přišel kousek před podběrákem. Zabral v tom největším horku. Chytal jsem na plavačku doplněnou pletenkou jinak bych ho na tom místě v rákosí neubrzdil :-)

Toumes - Profil | Čt 5.7.2012 13:33:26

večír - svazovka
Rozhodl jsem se že se budu chvíli věnovat jedné menší svazovce byl jsem tam už na třech vycházkách druhou vycházku jsem o pěknou rybu přišel ve stulících. A včera jsem nejdřív vytáh menšího kapříka a pak šupíka 77cm vše zabralo na 2 dváci pod sebou Legend Range Mystic + AC Mystic.

Zajda10 - Profil | Čt 5.7.2012 13:05:56

3.7.2012 - Morava 10A
Včerejší chytání přes noc a přišel malý línek několik kapříků, ten nej viz foto 67cm.

Jovánek - Profil | Čt 5.7.2012 12:58:57

včera večer - Severojih
125 cm.

eXecutor - Profil | Čt 5.7.2012 12:40:58

5.7.2012 - voda
Kedze dnes nesli rano dopravne spojenia (autobusi) tak som si musel privastat skoro rano o 3.00 aby som sa mohol dopravit na moje oblubene teritoria na rieke.Z prichodom k vode som stretol vselijake zvieracie osadenstvo utekajuc predomnou. Nedalo mi to a musel som hned vytiahnut fotak a cvakat. Sice velmi sa mi pekne nepodarilo odfotit Srnca utekajuceho po poli koli dialke, v ktorej sa nachadzal , ale apson nieco. Po prichode k vode nastal krasny pohlad na vodu ... : '' Ten krááásny opar nad vodou a skvele pocasie ach , idem nato...,, Hned po prvych hodoch som mal krasne utoky na povrchove nastrahy , ale marne. Ryba sa nevdela trafit. Zrejme este mali cerstvo otvorene oci po noci :-)))))))))) Tak som to zmenil na klasicke voblery a hned tam uz sedel jeden z bolenov. Par krat som to prehadzal ale rybam sa uz vlemi nechcelo za voblerami. Tak som to vratil spat na povrchovku a utok za utokom. Vacsinou to brali tie mensie, no neskor prisla taka ''šupa,, do nastrahy az som sa zlakol... Najprv som ocakaval ze to bude krasny bolen , zdanie klamalo a po par sekundach sa ukazal krasny tlsty Jalec nieco okolo 50cm. Rychle foto, vybrat nastrahu a pustam ho spat do vody... No a tak som si dalej chodil a badal po rybe kade tade... Celkom fajn stravene dopoludnie pri vode... Vecer sa vydam na lov Zubača....

Petrov zdar...

petr.fish - Profil | Čt 5.7.2012 11:16:45

3.7.2012 - tam, kde teď neberou
Celé odpoledne až do noci. Říkal jsem si, že by se to mohlo konečně už rozjet při tom téměř celodenním dešti. Opak byl však pravdou. Zase téměř bez záběru. Chyceni jen dva špunti. Krmeno cca 30 kulí - Impact konopí. To počasí je bída.

Z5 - Profil | Čt 5.7.2012 10:48:51

5.7.2012 - Velký Přelov
S kamarádem na rybách, kapři berou , mezi nima tenhle krasavec 50 cm

Toumes - Profil | Čt 5.7.2012 10:02:33

včera - svazovka
Rozhodl jsem se že ted nějaký čas věnuju jednej menší svazovce o které vím že tam jsou pěkní kapři. Včera jsem tam byl už na třetí vycházce předchozí vycházku jsem o dost slušnou rybu přišel ve stulících. Včera jsem měl 2 záběry první byl kapřík do 50cm a druhý kapr 77cm. Vše zabralo na Legend Range Mystik + AC Mystik.

Tomajo - Profil | Čt 5.7.2012 9:43:09

4.7.2012 - Jižní Morava
Včera opět na noc u vody. Ty nejmenší prcky se mi podařilo vyselektovat. Na podložku jsem tentokrát dostal 4 kusy v přibližně této velikosti. Vysušená Mysterka fír und cvancich milimééétr :-)

CarpHouser - Profil | Čt 5.7.2012 9:43:07

včera - U nás na severu
Na řekách je to momentálně kaput, takže jsem si zajel na jeden rybníček, jen tak zakrmítkovat a pochytat nějaké místní zapomenuté ryby. Podařilo se mi pár menších a jeden hodně zapomenutý kapřík, na místní poměry, kapitální kus :o) Nakonec mi ukázal tenhle přerostlý mořský racek, jak se to dělá. Přiletěl, ulovil, odletěl :o)

Rostid - Profil | Čt 5.7.2012 8:57:57

4.7. - JM
Po dlouhé době u vody bez kaprařskýho harampádí jen na pár hodin s kukuřičkou a jemným proutkem. Bylo krásně i nějakej ten kapřík zabral...foto nej kapřík 54cm.

bigfatcatfish - Profil | Čt 5.7.2012 8:56:10

5.6.2012 - To neřeším.
Moc to nechtělo brat,na vláčku se chytlo pár okounů jako vždycky a jeden jelec.Pak jsem si chtěl nachytat nějaké nástražky na štiku a skočil na to tento pěkný papoušek :)

Siral - Profil | Čt 5.7.2012 8:30:38

vcera - Louky u LE
vcera vecer od 21:00 do 22:50 - 5 kaprikov a jeden ja vypol.
prijemne ochladenie po burke potesilo a aj ryby pekne spolupracovali.
Kapriky 42, 48, 56, a 2x 60cm.
chytane na feeder bez krmitka na partikel.

matto - Profil | Čt 5.7.2012 7:11:48

5.7.2012 - VN.Prusy
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Tak dnes sa mi vydarila rybačka krasny 77 cm zubáč stojí zato . Dal aj dost zabrať pri ťahaní ale nakoniec sa mi ho podarilo zdolať.

Dante - Profil | Čt 5.7.2012 7:03:00

4.7.2012 - 411
Včera ráno!57cm 4,5kg!

carpmania - Profil | Čt 5.7.2012 3:30:13

nedávno - Francie - svazový
Povedená výprava do země Galského kohouta...

Denny - Profil | Čt 5.7.2012 1:22:53

4.7.2012 - Wisconsin
Vzhledem k tomu,ze jsme se rano dozvedeli,ze nemusime na sichtu,vyrazili jsme opet k rece.Rad bych napsal,ze jsme si hezky zachytali,ale opak je pravdou.Kdyby se nespletl jeden malej sumecek,kterej asi omylem zautocil na nastrahu,nesahli by jsme si na rybu.Stejne jako doma,tak i tady panuji neuveritelna vedra,voda jde strasne dolu a tam,kde jsem mel vodu ke krku, je ji po kolena.Vlaceni,kdy ve stinu je 37 stupnu, je docela ocistec.
Za zminku snad stoji jen to,ze jsme videli ulovit stiku dost netradicnim zpusobem.Prijeli tam nejaci cinani,kteri sbirali skeble a zrejme se snazili o uloveni nejakych mensich ryb.Cinanka tahala pomalicku twistra po dne kolem brehu a vlitka ji na to sticka tak 70-80cm.Praskla prutem o zem,chytila vlasec a milou stiku vytahla na breh jako kus klacku.Tam ji to kudla na rozhrani vody a pisku urafla a cinanka na ni skocila jak lvice,hodila ji do podberaku a stastna jako blecha ,odkracela za rodinou.

Scanix - Profil | Čt 5.7.2012 1:11:20

4.7.2012 - mimopstruhovka
Dnes jsem vyrazil k vode sam a z pocatku to bylo nesmirne trapeni, na prvnim miste ryby dokonce aktivne lovily, ale vyloudil jsem jen tri razatni zabery a nic vic. Presun na dalsi stont vedl k lepsim vysledkum, ovsem velikostne to bylo slabsi, rybky ve slozeni bolen, stika a candat mi sice zvedly naladu, ale doufal jsem v lepsi rybky. Vecerni lov skoncil bez zaberu, zacina to byt nejak pravidlem a to se mi nelibi ;)