Zdendahat - Profil | Ne 1.7.2012 20:10:40

přišel na boilies Mrtvej Jarin

jon007 - Profil | Ne 1.7.2012 19:49:00

přes víkend - Dyje 15
Dnešní víkend byl ve znamení okounů.V pátek jsem poprvé vyzkoušel pro mě dosud novou a nepoužívanou nástrahu-marmišky.K mmu úžasu na okouny božská věc.poprvé jsem nahodil a lu,z pod pola vyjel okoun 34 cm.Boj trval krátce,pár vteřin a byl v podběráku.Chvíly jsem se s ním pokochal,fotečku a šup zpátky do vody.Potom následovala řada nespočet útoků a záseků malých okounků od 13 do 22 cm.A v sobotu jsem místo marmišek vyzkjoušel malé woblerky.Taky,třetí nához,prut se ohnul (měl jsem prut délka 1,70 m a vlasec 0,12 mm,takže zážitek:D) a další větší okoun byl na světě,tentokrát 30 cm.No a v něděli jen jeden malý okounek.Nádhera.Nejvíce mě šli hned po východu slunce.A se mnou tam byl můj malí kamarád.Někde na břehu má mladý,tak pár masňáků padlo za dobrou věc.Opravdu výtečný víkend.

Stewik - Profil | Ne 1.7.2012 19:13:21

26.06.2012 - Domaša
Kapitánov denník zo dňa 26.06.2012. Deň druhý, počasie sa výrazne polepšilo na rybám sa vôbec nechcelo, len pleskáče tak okolo 40cm. Užovkám sa na brehoch naozaj dobre darí, je ich tam hojne. Tak len pri udiciach som kŕmil beličky na ktorých si následne pochutnali bolene a vychutnával si dovolenku a nádherne prostredie :)

LucPav - Profil | Ne 1.7.2012 18:50:03

1.7. - MP
Dneska ve dvou na menší říčce. Chytáno na UL vláčku. Chyceno pár okounů, jelců (největší 46cm) a dvě parmičky. Bylo hrozné horko a rybám se moc nechtělo, ale pár se jich na chvilku podívalo ven....

slavek195 - Profil | Ne 1.7.2012 18:35:48

29.6.212 - Labe
Fakt tropy 33 ve stínu a tak díky kapříku 89 cm a 12,5 kg .Nástraha Džoser pelets ICB 22mm od ICB .

splavek - Profil | Ne 1.7.2012 18:14:39

1.7 - 471 053
Dneska,brzy po ráno,opět mé momentálně oblíbené místo na štěrkovně.Lov jsem tak kombinovla porůznu,napřed rychlé nachytání nástražek a jak je mým dobrým zvykem,nástražky na prutě bez odezvy dravců.A druhý prut feedr,moc nebodoval.Tak jsem to stáhl ,zabrodil nad kolena,skoro až po pytlík,Zakrmil jsem těsně za hranou a na plavanou lupal hezké plotice,jak bačkory a pět cešjnů cejnů.Dva největší,budou zítra na večeři.To zabrození má svoje kouzlo,dokonce mi mezi nohama prolít tak 30cm okoun a v loveckém rauši,hnal ouklej a kousek za mými zády ji z hlasitým zamlaskáním nasrkl.Hezký den na rybách.

bigfatcatfish - Profil | Ne 1.7.2012 17:40:29

1.6.2012 - Prostě pískovna, kde není odpoledne klid kvůli plavcům.
Dnešní odpoledne mámu napadlo,že se půjde do restaurace.V takovém vedru docela hloupost.Naštěstí po cestě byla pískovna,a tak jsem mohl si krásně zavláčet místo cpaní se nějakým smaženým bramborem a se smaženým sýrem.A tak mě po cestě vyhodili u pískovny.No a docela nemilé překvapení,bylo tam plno koupajících se lidí.Jediné místo co nebylo obsazené byla taková zarostlá zátočinka.Přišel jsem k ní a začal nahazovat různé třpytky od nejmenších po největší za celých 30min prostě ani záběr.No nic,jak jsem tahal třpytky,tak jsem přemýšlel co tám dám za nástrahu,aby se něco povedlo.Podíval jsem se do krabičky a nejvíc se mi vzhledem k situaci zalíbil salmo slider plovoucí 7cm barvy plotice.Tak jsem ho tam napíchl a vláčel jsem dál...po asi 15minutách 1.záběr a byla to štika zhruba 57cm,zbatečne jsem ji neměřil,udělal jsem 2fotky a pouštím v představě,že chytnu další.Znovu prohazuji zátočinku avšak o 10metrů dále a další štika zhruba asi po 10minutách a tipuji takových 55cm,ale za to pěkně tlustá :) v tom zavolá táta,že už na mě čeká na parkovišti u pískovny,tak štiku opět pouze vyháčkuji udělám jakžtakž fotku a pouštím...

hering - Profil | Ne 1.7.2012 17:40:29

30.6.2012 - Drsný sever
Čest padlým bojovníkům.Ryby ponechány lovcem...

mrkef - Profil | Ne 1.7.2012 17:35:29

dneska - střední svazovka ...
.. tak dneska jeden fousáček .. kolem 90cm ...
potěšil :o)
(foceno mobilem :o( foťák zůstal v autě )

alien.rem - Profil | Ne 1.7.2012 17:28:24

1.7.2012 - Labe
Metrovka na 30 cejna z trhačky.....

CarpHouser - Profil | Ne 1.7.2012 17:20:41

včera aj. předevčírem - ještě nebyl znárodněn
Pokud ty víkendy budou takhle pokračovat, nebudu se zlobit :o) Na peletky v obalovačce (samosebou vlastní mix :o) za pomoci vytlačováku na metoďák (šrot jako šrot) , v tom strašném, vedru, se mi podařilo nezpočet krásných línů +-50 čísel, aj. menších bylo :o) Viděl jsem více línů než kaprů, co více si přát :o) Navrch tři zlatá přání a mohl jsem dom :o)

Mojo - Profil | Ne 1.7.2012 17:13:08

30.6.2012 - MP JČ
Včera jsem se kvůli práci dostal k vodě až těsně před setměním. Asi proto, že jsem od toho nic moc nečekal, tak to byla nejlepší rybačka letos. Na mě takové nádherné ryby a tolik! Asi ten revír budu muset vzít zpátky na milost :-) Cílem byl amur k jídlu, ten se povedl hned jako třetí ryba. Takže jsem ostatní ryby s klidným svědomí vracel. Přišla spousta podouství, cejnů (největší 59, to už je na mě hodně solidní), karas a hlavně kapři, myslel jsem, že už tam takoví ani nejsou. Nejmenší 46, největší 61, mezi tím šest kusů. To jsem už dlouho nezažil.Byla to nádhera, děkuju řeko.

airfish - Profil | Ne 1.7.2012 16:43:39

1.7.2012 - řeka
Jít na plavačku přes poledne nebyl zrovna nej nápad. Většina ryb byla u hladiny a tak na rohlík reagovala sem tam nějaká plotice, nebo proudník.

standas - Profil | Ne 1.7.2012 15:44:55

1.7.2012 - Berounka 2
V bytě horko jak v pekle a večer do práce. Útěk k vodě byl nutný, rybám šmakovalo a mně bylo fajn:-))

Howy - Profil | Ne 1.7.2012 15:03:13

1.7. - Otava
Tak dnešní den jen o okounech. Byl jsem vyzkoušet opět nějaké nové podjezí. Člověk by ani nevěřil, co vše při brození kolem vody neuvidí. I nádherné opalující se dívky nahoře bez. Příjemné to spestření při dopoledním lovu:-)

Jirka.:) - Profil | Ne 1.7.2012 13:59:37

27.6 - Z toho jsem vyrostl! :)
Naposled to byli jenom nějací okounci a lopaťák za ploutev,příště jim nařežem! :)

bigfatcatfish - Profil | Ne 1.7.2012 13:33:23

1.6 - Čisté svazové jezero
Dnešní lov s twisterem jsme plánovali,že se zaměříme na lov candátů.Když jsme dojeli byly jiné podmínky,ale spíše jsme pochytali pěkné okouny 30+což byli asi naše zatím největší okouni v životě :),ale stálo to za to.Pak jsem se přesunuli na moravu,kde twister ulovil pěknou štiku kolem 50cm.Po několika hodinové vláčce jsme jeli směrem domů,kde jsme neodolali vyzkoušet naši domácí vodu,na které se nám podařili opět okouni,nicméně nebyli krásnější než ti ranní z jezera.Dneska druhý prázdninový lov byl super. Na fotce je můj první okoun,který měl rovných 30cm...

Carp team Exil - Profil | Ne 1.7.2012 13:10:37

1.7.2012 - Pískovna (alfa)
Další zapomenuté kapry jsme se rozhodli hledat na 20-ti hektarové pískovně s obrovským masařským tlakem. První výpravu uskutečnili Jirka s Honzou a hned se jim podařilo zdolat dost slušného šupíka 78cm. Delší čtení opět na našem webu.

miro-FTS - Profil | Ne 1.7.2012 12:44:17

30.6 - Topla
:D

I.M.O.T.H.E.P. - Profil | Ne 1.7.2012 12:35:13

26.6 - 1.7 012 - tovačov
Trening na karpmaraton tovačov + test koulí se vyvedl