Okuník - Profil | Út 26.6.2012 22:29:54

Dnes - 471130
Zkouška nového revíru, paráda bralo to skvěle ale jen kapříci nej 41cm, musejí vyrůst kluci jedni nenasytní
způsob: feeder
kmenový vlasec: 0,18
návazec: 0,10
délka návazce: 25 cm
velikost háčku: 10
hloubka: 3,5 m
nej. nástraha: kuku s červíkem
návnada: kukuřica, kukly, červi
množství návnady: 1,5 litru

gigs - Profil | Út 26.6.2012 22:18:24

dnes -
úplně sem té pLabané propad

Majky 14 - Profil | Út 26.6.2012 22:10:21

Za 5 dnu cc 25sumcu 4 kapři

anthrax - Profil | Út 26.6.2012 22:03:28

26.6.2012 - Stojata rieka
Konečne som si trocha zachytal.Aj pekné ryby.UL

škudy - Profil | Út 26.6.2012 21:53:58

25.6.2012 - svazové revíry
Nástrahy Jet Fish nenechají mé hlásiče chvilku v klidu... :-) Biosquid + AC oliheň a Kořeněný tuňák s AC broskev

Fidisak - Profil | Út 26.6.2012 21:51:44

26.6.2012 - Brněnsko
Dnešní projížďka na kole a následovní zkoušení nového místa dopadlo 1 parmou 53cm. Vesele si plave dál. Omlouvám se za kvalitu bylo to foceno mobilem.

Reznik76 - Profil | Út 26.6.2012 21:49:44

dnes - Vltava
Kamarádi mi nakazili, tak sem si v bazáči koupil 40g. vláčák nakoupil jednoho 12cm, dva 9cm a 3 7cm woblery nejznámějších značek, doplnil 9ti čtyřpalcovejma kopytama a namotal 0,24mm vlasec
Ráno skočil do tramvaje a vyrazil na velký ryby
napíšu to stručně rčení o sedlácích a bramborách se musí zakládat na pravdě :-))))

Scanix - Profil | Út 26.6.2012 21:40:08

26.6.2012 - mimopstruhovka
Dnes jsem vyrazil na rybky s dcerkou, ale hrube jsem podcenil pripravu, az u vody jsem zjistil, ze jsem si nevzal zadne nastrahy a ke vsemu jsem vyndal doma i krabky z vesty. Vse jsme museli odchytat na nastrahy, co jsme meli na prute. Ja tam mel thrill a mala gumku od relaxu. Po par hodech chytla okouna, pak ji spadli tri boleni a par zaberu nepromenila, po cca pul hodce ji to ukousla sticka pod brehem a bylo po lovu :) Nastesti jeste domu nechtela a tak nechala i me dostatecne zahazet tim kusem olova od Salma. Pochytal jsem skutecnou hromadu bolinku, ale bohuzel zadny nestal za foto. Malym prekvapenim byl candatek, ktery si pro thrill dosel v plne rychlosti ;) Tak snad priste tatka nebude tolik chvatat a pribali i neco nastrah :)

Howy - Profil | Út 26.6.2012 21:36:07

26.6. - Otava
Tak dnes jen na chviličku v kráse podvečera. Okouna do asi 12 kusů od 15 do 25cm a dvě štičí dorostenkyně tak 45 a 50cm. Neměřeny a vyháčkovány hned ve vodě. Voda celkem studená, tak jsem si pro jistotu do pantoflí vzal ponožky, ale nevím, zdali to mělo nějaký lepší účinek;-)

-Vojda- - Profil | Út 26.6.2012 21:30:26

dnes - Mimopstruhovka JČ
Dnes jsem vyrazil na hodinku a půl k vodě s přívlačovým prutem v ruce. Zprva to moc nešlo, jediné co jsem tahal byly větve. O kus dál se ale začli ukazovat malý okounci, kterých jsem na břeh pár dostal, některým dalším se podařilo setřepat. Poté jsem sešel níž, kde se mi konečně povedla letos první mírová štika. Po puštění ryby jsem sešel o několik metrů dál, třpytku tahám kolem břehu, když vidím za ní pelášit štiku dobře 70cm. Mrška mi třpytku vzala, ale během chvilinky se z ní osvobodila, škoda :) Ještě níž kousek odemě, co jsem se snažil marně osvobodit třpytku ze dna, zalovila moc pěkná ryba. Takže zajisté jsem tam nebyl naposledy a určitě se v nejbližích dnech o ní budu snažit :)

rover - Profil | Út 26.6.2012 20:57:50

dnes - Vlastní
Třešeň má opravdu své kouzlo, ...potok bezesporu také.

Domino.S - Profil | Út 26.6.2012 20:48:05

26.6.2012 - Labe
Dnešní okounkové a cejn za triko . ;-)

Pedro1 - Profil | Út 26.6.2012 20:34:23

víkend - Vltava
V posledních dnes se docela zadařilo a vytáhl jsem si na vláčku i pěkného sumíka.Toho jsem vzal - mám ryby rád a jelikož kamarád pracuje v Pohřebním Ústavu Města Prahy a nemaj poslední dobou moc kšefty,nechal jsem mu hlavu,kůži a vnitřnosti,aby si alespoň mohli něco spálit.Za každý žeh má nějakou kačku k dobru - potřebuje pomoci
Díky Petře a Pohřební Ústave Města Prahy že jste mě zbavili těchto ostatků.

medvidek 1 - Profil | Út 26.6.2012 20:29:49

25.6 2012 - svazovka
Pár hodin u vody

V práci nám začalo pršet a po chvilce jsme byli promočení a tak jsme to vzdali. Povídám kolegovi: „Co takhle na ryby - nepojedem?“ Slovo dalo slovo a za hodinu jsme už vyráželi.
Zakrmil jsem raketou do vzdálenosti přes 100m boilisem Lastia řady silver – frankfurtská klobása a pelety silver – fr. Klobása. Pod háček dal 1 pop up steak a 1 mini steak v dipu 14 mm a do krmítka jsem dal K1 big fish rozmíchanou v liquid foodu „krill“ a první kapřík 45 cm byl za pár minut na podložce. Záběry chodily docela pravidelně a tak se nám podařilo přes 20 záběrů. Největší kapřík měl 54 cm a nejmenší 42 cm. Nakonec jsme odjížděli spokojeni i když se nám nepodařilo přelstít většího kapra a parádně jsme si za tu chvíli zachytali.

Před 5 dny jsme byli s kolegem, který vzal i svého psa, na rybách a ten se „parádně“ chytl na peletu při očuchávání za čumák a háček nám nešel vyndat. Nakonec ale vše dobře dopadlo. Kolega musel navštívit veterináře a ten psa uspal a háček vyndal.
Lovu zdar.

Bousis - Profil | Út 26.6.2012 19:53:00

víkend - Koosek od Brna
Zkouška kombinace feederu vs. koule od Chyť a pusť. Nad míru spokojenost.:) Neměřen a puštěn zpět.:)

Jirka.:) - Profil | Út 26.6.2012 19:47:51

25.6-26.6 - Z toho jsem vyrostl :)
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Poslední dva dny jsem byl dohnat co jsem zameškal,když jsem byl v Itálii a to přívlač,Na potoce jsem nachytal spoustu okounů od dlaňovek až po 35 cm a dvě menší štičky.Večer jsem jel zkusit noční dravce,nakonec z toho byl jeden sumík okolo 50 cm.Druhý den jsem jel na kole na řeku a za celý den jsem měl 2 záběry od štik a 2 od sivenů,jeden lapen,ten větší nikdy nedobral...Jako pozdní zahájení myslím že spokojenost!

eXecutor - Profil | Út 26.6.2012 19:38:44

26.6.2012 - voda
Poobede som si trosku vybehol s UL na rieku z umyslom zachytat si ostrieze v urcitych miestach. Sice sa mi podaril uz iba jeden mensi ale to nevadi. Neskor prisla v trosku prikalenej vode taka rana ze som nevedel co som prve zapriahol. Cely cas sa to drzalo pri dne a brutalne vypady hlavou to robilo, myslel osm ze je to velky ostriez aspon cez 40cm ale zmylil som sa. Po zhruba 5 minutach boja sa na hladinu ukazal statocny 50cm samec potočak. Ryba zatial moja osobne rekordova. Zachutila mu super nympha novej generacie od mojho kolegu vyrobcu Vagasky Nymph.Po odfotografovani ryba bola pustena hned do svojho zivlu a ja som pokracoval dalej v chytani. Neskor sa mi podarilo par podustiev a nejakych jalcekov a ako je zvykom na Vagasky Nymph. Spokjnost na mojej strane...

Petrov zdar...

weobler - Profil | Út 26.6.2012 19:21:54

26.6.2012 - tam kde ryby nemají víc jak 15cm
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Dneska se povedli dva směšně velcí okouni a za třpytkou mi párkrát vyjel candátek okolo 5cm no prostě všechno směšně prtaví :D

Jirgy - Profil | Út 26.6.2012 18:40:40

25-26.6. - Západní Svazový
Jedna noc na oblíbené svazovce přinesla nový osobák. Šupík 85cm 11kg.Radost veliká. Ale ten bordel kolem vody je hrozný. Nehledě na to, že jsem tu nikdy neviděl stráž a co si tam lidi dovolí je nezkutečné. Chytání na tři pruty je normální,zavážení totéž vláčení z loďky, nepřítomnost u prutů apod. a to je tam tak hezky...