kuba5 - Profil | Ne 27.5.2012 22:16:52

25. - 26. 5. 2012 - Dyje 14
Tak od pátku jsem byl ve Vranově nad Dyjí... Proč toho nevyužít :) Sbalil jsem cajk a vyrazil. Sice jen pár rybek bez míry, ale i tak potešili... Vždycky sem si chtěl chytit pstruha.

Vše puštěno ;)
způsob: přívlač
teplota vody: 14-17
teplota vzduchu: 24
kmenový vlasec: 0,22
hloubka: 3 m - 0,5 m
nej. nástraha: Rotační třpytka MEPPS Aglia Long Rainbo stříbrná a ¨Třpytka MEPPS COMET BLACK FURY 2

Honzin - Profil | Ne 27.5.2012 21:54:02

25-27.05 - 401022
Víkendový zasloužený odpočinek na Slapech. Po třítýdenní práci na baráku opravdu zasloužený. Plán byl splněn na 110% - plně odpočinutý a dokonce i spokojený (záběr přišel dnes ráno těsně před odjezdem). Z 5ti m hloubky tato kráska zobla 14mm kuličku Garlic Robinred Fish. Plave dál tak snad jí nikdo nezmasí (68cm/7.5kg) Není největší, ale mě rozhodně jakýkoliv úlovek potěší.
teplota vody: 16
množství návnady: cca 5kg

16 Juraj 16 - Profil | Ne 27.5.2012 21:53:55

26-27.5.2012 - Toušeň
Po dlouhé době jsme se s tátou a kamarádem Přemkem vypravili na tuto pískovnu a nic se nezměnilo furt tam mají hezké ryby a malebné prostředí i když je to i těžká voda díky spoustě ostrých hran a mušličkových polí.Boilie fungovalo výborně hlavně KLEOPATRA namočená do zeleného pepře na kterou jsem měl většinu svých ryb.
teplota vzduchu: 19
kmenový vlasec: 0,30
návazec: 20lb
hloubka: 0,9m
nej. nástraha: IMOTHEP
návnada: krmná lososová nugeta ICB,Kleopatra ( kořeněná oliheň )

eLDan - Profil | Ne 27.5.2012 21:48:37

víkend - ..ská pstruhová
už bylo na čase potahat něco slušnějšího

Domino222 - Profil | Ne 27.5.2012 21:42:16

dnes - Rameno Dunaja
Ďalší super deň je za nami, pochytali sme pekné rybky a niečo sa aj vyplo. Spokojnosť a po ceste domov sme natrafili aj na ,,jaštera,,..

Pete - Profil | Ne 27.5.2012 21:39:15

květen 2012 - 4870 ha
sausage doing the business again...

Sport.Rybář 5 - Profil | Ne 27.5.2012 21:12:57

26.5.2012 - Soukromý
Včerejší den jsem strávil na menším malebném soukromáku. Ikdyž někdo soukromé vody odsuzuje, že je to nesportovní rybolov apod. Můj názor je, že k vodě si jdu hlavně odpočinout a když se podaří nějaká ta ryba tak je to pro mě plus. Když někdo nemá dost času na týdenní výpravy tak proč si tam nezajít, odpočinout si a pokochat se krásnou rybou. Já sem si včera dostatečně odpočinul, poseděl v nádherné přírodě plné klidu a i na rybku sem si šáhl. Hned ráno mě přivítala nádherná jikernačka 79cm 12,5kg a tou sem si taky vylepšil svůj osobák. Celkem sem chytl 5 kaprů, už se těším na příští návštěvu tohoto rybníku. Přeji tak všem nádherně prožité dny u vody a ještě hezčí úlovky. :) M.M.
kmenový vlasec: 28
návazec: 15lb
délka návazce: 30cm
velikost háčku: 8
hloubka: 2m
nej. nástraha: halibut marine peletka
návnada: pelety, boilie, kukuřička

Chvilka u vody

metal - Profil | Ne 27.5.2012 21:03:00

posledních hodně dní - svazofka
Ufff ...sme s kamarádem vyrazili k votě taky ... začátek šel ztuha, ale pak se to rozebralo i když záběry šlapaly totálně nepravidelně. Někdy uprostřed týdne se mi povedlo dostat za jeden den 4 ryby přez 10kg z teho jednu přez 15kg. Dobré natom bylo, že jsem neztratil ani jednu větší rybu a dlouhé souboje sem si fakt vychutnával a že některé byly dlouhé .... Povedlo se mi dostat 12 ryb přez 10kg, v což sem ani nedoufal. Nej ryby měli 15.7kg a 14.5kg . Ještě bych chtěl poděkovat kamarádovi Jirkovi, který mi chodil stále s úsměvem podebírat a fotit. Díky chlape !!
nej. nástraha: Club bioenzym s patentkou a Suprafish s mušlí a různé popky

bigfatcatfish - Profil | Ne 27.5.2012 20:54:24

27.5.2012 - zapadlý rybník, který není revír...
Dneska konečne byl den kdy jsem po chřipce mohl jít na ryby.Vybral jsem si,že zajdu jenom na nějaký zapadlý rybník,kde budu mít klid.Akorát je tam nevýhoda hodně vázek.Vzal jsem s sebou vyzkoušet novej vláčák,který jsem si koupil na letošní sezónu lovu dravců,navázal jsem na něj splávek grauvell 8gr,kterej používám na parmy na tekoucích vodách,a pak moji oblíbenou matchku tam jsem dal také težší splávek,jelikož tenhle rybník je silně zarostlý a potřeboval jsem,aby nástraha spadla pod hladinu :).Popadl jsem čerstvé červy z mojí červí farmy :) a kukuřici,která už pěkně páchla,abych si s ní zakrmil.A hurá na ryby....Došel jsem k rybníku nahodil jsem oba pruty a sedl jsem si.První záběr byl na levý prut (vláčák),po chvilce zdolávání je v mém podběráku krásný lín vytáhnu akorát kameru a fotím ho,měl jsem radost,že jsem si tento vláčák pokřtil takovou pěknou rybkou,které nechyběla ani jedna šupina a to je taky důvod proč asi?,protože tam nikdo jinej než já nechytá,je to tam zarostlé a plno vázek a když se zeptáte starého masařdědka co v té vodě je tak řekne, ,,tam ryby nésóóó".Proto si taky myslím,že se má zkoušet a neposlouchat jenom blbé rady dědků,kteří si myslí,že když jsou staří,tak že všechno ví.Po vyfocení línka který měl tak 25cm jsem nahodil a tahal jsem plotičky perlínky a karásky...pak jsem na matchku zasekl něco vetšího a po asi 5minutách mám kapra asi45cm v podběráku,ten mě taky hezky potěšil.A zas chvíly tahám perlínky,plotičky a karásky.A v tom mě zas na vláčák něco opatrně bere a zas zásek a tahám línka tentokrát menšího asi 20cm,ale taky potěšil,i víc než kapr,protože si myslím,že línů moc není i díky sumcům,ale v tomto rybníce sumec není.Pak znova chytám karásky a bílou rybu a v tom zavolá máma,že musím domů,ale i tak jsem si tento den velice pěkně užil a Petru zdar a ať vám berou :)

TomikaCZ - Profil | Ne 27.5.2012 20:24:35

19.05.2012 - Řeka
Ja chytil parmu 58 cm na feeder a kolega bolena kolem 65 cm na musak. Do toho nejake cejny, karasy, cejnky, oukleje. Letos prvni kralovna (vytazena), vyrizlych uz mam vic. Potesila :).

Kubas 8111111 - Profil | Ne 27.5.2012 20:19:17

dnes - neco pro me novyho
paradni chytačka, která skončila remizou, Tony diky za souboj a za rady. Chyceno celkem dost kousku, vraceny vodě, Nej kapřík kolem 50cm

Gamer - Profil | Ne 27.5.2012 19:53:35

26.5.2012 - 461 075
Tak v sobotu opět návštěva mého oblíbeného revíru. Poprvé jsem otestoval koupené nové 2 pruty a bajtíky. Test dopadl na výbornou, max. spokojenost, proutky DAM V ANTIQUE NOBLE TELECARP 360 3,25lb pracovali pěkně a bajty AWA-SHIMA NAVIJÁK ANTEGA 5500 jakbysmet.
Vytaženo 8 kapříků, nej 43 cm a 6 cejnů. Vše plave vesele dál. Krásně strávena sobota. Petrův zdar

Honza (CT Prčice) - Profil | Ne 27.5.2012 19:28:50

24-27.5.2012 - Labe
Ve čtvrtek jsem vyrazil za parťákem Danem na Labe. Zprávy nebyly moc dobré... Kapříci jdou asi pomalu do tření.Zájem o naše nástrahy byl minimální... Alespoň něco se povedlo :-D Chyceno na boiles Death Sea a Oliheň-Javor od KIMOTA.

Blondak - Profil | Ne 27.5.2012 19:01:21

27.5.2012 - V Brně
Tak jsem dnes zase nevydržel a šel jsem na chvilku k vodě . Po včerejším krásném chytání jsem byl zvědavej jak to půjde dnes :-) Takže suma sumárum zase to bylo o Tlouštích a sem tam Jasek :-)Jen tak dál rybky:-)))

Belzič - Profil | Ne 27.5.2012 18:54:45

... - Svazová řeka!
Vyrazil sem na výpravu, ale kapři byli bohužel už ve tření. Musel jsem se 5x stěhovat, abych je našel. Povedlo se to na posledních 24 hodin a udělal sem 5 kaprů přes 10kg, největší na fotce "Labský pitbul" vše na paradajsko s plovkou v pepři IB.

F16 - Profil | Ne 27.5.2012 18:34:58

25.5.2012 - Tůň u Ostravy
Po mnoha letech jsem chytil krásného lína. Měříl 47cm a nevážil jsem ho. Snad mi ještě někdy zabere.

zdeko - Profil | Ne 27.5.2012 18:32:03

včera - jeden z oblíbených
Tenhle fešák mě včera udělal radost dvakrát. Poprvé brzo ráno, krátce po příchodu k vodě a po druhý, když jsem ho k mému překvapení chytil znova přibližně po třech hodinách.Takhle by se mohly odměňovat všechny puštěný ryby.

En_riko - Profil | Ne 27.5.2012 18:31:29

26.52012 - Grunty
V sobotu dopoledne přivezli na tento rybník dva kusy Vyzy Velké obě přes dva metry a cca 60kg+ asi ve 3 odpoledne dostal kamarád záběr a začal ukrutný boj.Ani ve snu nás nenapadlo,že by to už mohla být ta vyza.Mysleli jsme,že to bude nějaký pěkný sumec.Asi po hodině jízdy na lodce se nám konečně ryba ukázala a byla to ona. .Něchtěl bych ji potkat až bude při plné síle.Na kaprový prut Rod Hutchinson Dream maker enigma 2.75 Lbs to byl fakt neskutečný zážitek.Několikrát to vypadalo,že se prut už musí zlomit ale vydržel.Však posudte samy.Zatím největší zážitek co jsem měl.