Jiryyy - Profil | Út 1.5.2012 21:15:20

1.5.2012 - Roketnice 1
Dnes sem chtěl využít svátku zamilovaných (jak jinak, než sám na rybách...), vydal sem se tedy v brzkých raních hodinách na ponětky, byl sem nadrženej jak stepní koza, ale z hrůzou sem zjistil, že se nesmí od 1.5. do 5.5. (včetně) chytat. Tak doufám, že tohle někoho zachrání před zbytečním jetím do ponětek... Lovu zdar!!!

CarpHouser - Profil | Út 1.5.2012 20:43:05

1.5.2012 - malá řeka
Já si říkal, kde jsou. Jsem je podezíral, že se někde flákaj a oni zatím vyprdelkovali další populaci. Díky bože za ty dary :o)

Roh1!ck - Profil | Út 1.5.2012 20:33:01

1.5.2012 - Pstruhovka - Severní Morava
Po delší době konečně u vody, tentokrát provětrat mušky. Slunečné paprsky se střídaly s mraky a dvakrát mě překvapil i déšť, ale i přesto to byl pěkný teplý den. Povedlo se mi poměrně dost potočáků a tloušťů, jen velikostně nic moc. Z řady vyčníval jen tento tloušť okolo 40cm.
způsob: muškaření
teplota vody: 18°C
teplota vzduchu: 29°C
návazec: 0,12

iPetulak - Profil | Út 1.5.2012 20:26:55

30.4.2012 - Dyje 5a
Rybky kousaly jak o závod. Chyceno přes 15 kapříků a tento byl největší (58 cm). Za to jak bojoval (přes 10 min.) si vysloužil svobodu. Na medium feeder úctyhodný soupeř.
způsob: feeder
množství návnady: 1 l

Michlav - Profil | Út 1.5.2012 20:25:58

1.5.2012 - Zvolínek
Tak na hoďku na rybách podařil se kapřik 49 cm, bouhužel byl na ocasu nehezky pokousán.

soulfly - Profil | Út 1.5.2012 20:25:13

4 dny - Pískovna JČ
Předpověď počasí na víkend se mnou vylákala na ryby Lucku. Předpověď počasí nelhala a my jsme si užili krásné dny u vody. Zprvu se kaprům moc nechtělo. Lucka zkoušela suchým a tekutým dipem ovoněnou krmítkovku v závěsném krmítku a k tomu 16 mm kuličku lososa. To co bych tam já ze strachu z bílé ryby a malých kaprů mimo brzkého jara nedal. No a co myslíte? Přišel na to první záběr a hned velká ryba. Lucky se už konečně pustila její rybářská smůla. Úspěšně zdolala po řádném boji na svůj 3,05m dlouhý jemný kaprový proutek kapra 13,3 kg. Zaslouženě se radovala a postupně se to rozebralo i mě. Chytil jsem kapry 8,7 kg, 9,4 kg a 9,6kg + jsme ještě lapli nějaké šedesátníky.Užili jsme si krásných dnů a už se těšíme na další výpravu. Snad už budu úspěšnější... :-)
způsob: kaprařina
hloubka: 3-5m
nej. nástraha: Červený játrový losos + AK čerstvý uzený losos --- free fish
návnada: pouze boilies
množství návnady: 4 kg

weobler - Profil | Út 1.5.2012 20:24:08

1.5. 2012 - proč mám všechno vědět já
Dneska sem původně šel na cejny ale skončil sem v určité říčce kde sem chytal plotice a perlínky jo a taky se povedl jeden bolínek takže sem si parádně zachytal.

vasek2 - Profil | Út 1.5.2012 20:02:57

1.5. - Dyje 5a
Tak moje dnešní ranní výprava zkončila neůspěchem.za čtyři hodiny tři záběry,bohužel ani jedna ryba se na břeh nepodívala.o to víc mě mrzí upadnutý kapr metr od břehu odhadem 50-60cm.Jak se dalo čekat moc lidí a tak jedním z mála plusů byla možnost si posedět u vody takže vlastně spokojenost:-).

petan71 - Profil | Út 1.5.2012 19:50:08

dnes - Svazovka JČ
Tak dneska na rybách už od úplnýho rána. Vstávat se sice nechtělo ale ta touha po pěkný rybě byla samozřejmě silnější. Netrvalo to dlouho a do pár minut přišel razantní záběr a pak přes půl hodiny dlouhej souboj s amurem jako z učebnice. Nechápal jsem kde bere pořád tolik síly. Několikrát už jsem myslel že o něj přijdu ale nakonec sem byl ten šťastnější já. O nákej čas pozdějc přišel ještě jeden hodně pěknej amur podobnej tomu ze včera a to už byla finální tečka ze dnešní skvělou chytačkou. O 2 hodiny později jsem jsem sice taky jednoho tahal ale u břehu se vyháknul. Přesto jsem maximálně spokojenej a na tento den budu hodně dlouho vzpomínat. Vše vráceno vodě a jinak by to ani nešlo, protože amur to je moje srdeční záležitost.
- Hlavní fotka ten větší z dneška, na druhé ten menší

LeoSNB - Profil | Út 1.5.2012 19:20:02

1.5.2012 - Svazová voda ČR
Po dlouhe době u vody. Sice není tak velký, ale i tak potěšil :)) Gangster 3

Márty - Profil | Út 1.5.2012 19:12:25

30.4.-1.5. - moje milovaná....
Tak jedná krátká vycházka a potěšení přišlo. Pár kapříků se na břeh podívalo, celkem 7 záběrů a tady jsou ti nejlepší. Všem rybkám zachutnala dvojitá nástraha Flamin/squidz 18mm, kterou jsem doplnil o umělou plovoucí kukuřici dipovanou v Betalinu......

LolMen - Profil | Út 1.5.2012 18:52:00

30.4-1.5 2012 - Vranov
Takže po měsíci opět na mém milovaném Vranově..:) Původně jsem si plánoval muškaření,ale jak to tak bývá ne vždy jde vše jak by jste si představovali..Byl strašný vítr a vlny takže šlo muškaření stranou..Vzal jsem si tedy náhradní prut a navázal 1g. splávek.Šel sem za kámošem a ten mi s radostí oznámil že jdou okouni..Napíchl sem první dendrobenu a přišel první okoun 28cm.Zkoušeli jsem dál kamarádovi přišla plotice okolo 30cm a potom ještě okoun cca. 20cm.Popošel jsem kousek dál ke keříku hodil přímo před něj a splávek letěl pod vodu..Vytáhl jsem krásného 31,5cm dlouhého okouna a pomalu šel na oběd..Celé odpoledne bylo obrovské horko takže jsem znovu vyrazil okolo 18-té hodiny.První nához nic,druhý taky nic..a napotřetí mi žoužalu sebral okoun který měl 30,5cm.Vyfotil jsem,pustil a znovu nahodil..Splávek okamžitě sletěl pod vodu a z vody se vynořil okoun dlouhý přesně 30cm.Záběry na místě ustali,takže jsem popošel k místnímu yachtclubu.Na první nához přišel opravdu nečekáný tloušť(asi skřížený s bolenem)dlouhý okolo 35cm.U dalšího keře jsem vytáhl dva okony okolo 20cm.A řekl jsem si že dnes už toho mám dost..Ráno jsem zaspal(:D)takže se šlo na rybky až okolo 9-té hodiny.Asi hodinu se nic nedělo a potom z ničeho nic přišel znovu krásný okoun který měl necelých 32cm..Další hodinu se nic nestalo a tak jsem to zbalil.Víken na Vranclu se mi strašně líbíl a těším se na další výpravu ! :)

PS:všechny ryby byly vráceny vodě !!
prosím o indentifikaci toho boleno -tlouště ,byl vážně zvláštní..Případně pošlu další foto
způsob: plavaná
nej. nástraha: dendrobeany

-Vojda- - Profil | Út 1.5.2012 18:50:53

29.4-1.5.12 - Mimopstruhovka JČ
Zažili jsme s Kunym moc hezky strávené 3 dny u vody na jedné jihočeské svazovce. Ikdyž jsme to zpočátku nečekali, po zakrmení nás překvapila hojnost ryb v daným úseku. Chytlo se ve 3 lidech spousta cejnů, několik plotic a 15 šupináčů a ještě několik kapříků nad námi vyhrálo. Počasí bylo skvělý, rád a doufám že brzy se tam podívám zas :)

hering - Profil | Út 1.5.2012 18:31:32

1.5.2012 - Drsný sever
Už se houfují před třením.Na kilometru toku těchto hejnek střevlí pozorováno bezpočet.V roce 2009 mega povodeń,pak bagrodrom a letos toto.Příroda je mocná čarodějka :-)

Kreja - Profil | Út 1.5.2012 18:25:04

1.5.2012 - O.Urbance
Dnes ťukali jen cejnci ale jaké bylo překvapení když jsem vytáhl na žížalu dva amurky.Tenhle musel z vody kvůli vytažení háčku

Davercz - Profil | Út 1.5.2012 18:24:02

Sobota 28.4-Úterý 1.5 - 461 187
Tak jsem se po zimě konečně dostal na svůj oblíbený revír blízko naší chaty, chytal jsem tam poprvé na feeder a docela se to vyplatilo, bylo chyceno 6 kapříků (velikost "násaďák", největší měl 46cm) a přes 50ks bílé ryby, všechny ryby byly samozřejmě vráceny vodě, půjdu zas :)

Eko - Profil | Út 1.5.2012 18:22:15

01.05.2012 - Pstruhovečka stojatá :)
Boli nejake duhačiky a ako inak sem tam nastrahu prepadli aj pruhovany banditi :)
O to viacej ma to teší, lebo su chytené na vlastnú výrobu

MartinPr - Profil | Út 1.5.2012 18:00:18

30.4 - řeka
Včera jsem šel zkusit experimentovat až po tom co přestal ten šílenej pařák, cca v 18:00, Připravil jsem si dvě směsi, obarvenou strouhanku s anglickou vločkou a methodmix.
Na strouhanku a červa přišel kapřík 33cm během 5 minut, u methodmixu byla špička furt v pohybu, ale ryba to nevzala :(
Pak jsem utekl před bouřkou jen tak tak, zabouchl sem kufr od auta a začal mazec.

MrKos - Profil | Út 1.5.2012 17:47:22

víkend - svazové
Všechno jsme snědlli, kde co pochytali, stihli se trochu i spálit, o ryby taky nebyla nouze, kluci přicházejí na to že i slušné (jedlé) ryby lze pouštět, dobré to bylo a pojedem zas.

Zub - Profil | Út 1.5.2012 17:38:27

1.5.2012 - Trnávka - Vysočina
Letos poprve od 04.00 hod do 10.00 hod, bez záběru. Ale bylo fajn. Snad to bude příště lepší.