vasek2 - Profil | Út 1.5.2012 20:02:57

1.5. - Dyje 5a
Tak moje dnešní ranní výprava zkončila neůspěchem.za čtyři hodiny tři záběry,bohužel ani jedna ryba se na břeh nepodívala.o to víc mě mrzí upadnutý kapr metr od břehu odhadem 50-60cm.Jak se dalo čekat moc lidí a tak jedním z mála plusů byla možnost si posedět u vody takže vlastně spokojenost:-).

petan71 - Profil | Út 1.5.2012 19:50:08

dnes - Svazovka JČ
Tak dneska na rybách už od úplnýho rána. Vstávat se sice nechtělo ale ta touha po pěkný rybě byla samozřejmě silnější. Netrvalo to dlouho a do pár minut přišel razantní záběr a pak přes půl hodiny dlouhej souboj s amurem jako z učebnice. Nechápal jsem kde bere pořád tolik síly. Několikrát už jsem myslel že o něj přijdu ale nakonec sem byl ten šťastnější já. O nákej čas pozdějc přišel ještě jeden hodně pěknej amur podobnej tomu ze včera a to už byla finální tečka ze dnešní skvělou chytačkou. O 2 hodiny později jsem jsem sice taky jednoho tahal ale u břehu se vyháknul. Přesto jsem maximálně spokojenej a na tento den budu hodně dlouho vzpomínat. Vše vráceno vodě a jinak by to ani nešlo, protože amur to je moje srdeční záležitost.
- Hlavní fotka ten větší z dneška, na druhé ten menší

LeoSNB - Profil | Út 1.5.2012 19:20:02

1.5.2012 - Svazová voda ČR
Po dlouhe době u vody. Sice není tak velký, ale i tak potěšil :)) Gangster 3

Márty - Profil | Út 1.5.2012 19:12:25

30.4.-1.5. - moje milovaná....
Tak jedná krátká vycházka a potěšení přišlo. Pár kapříků se na břeh podívalo, celkem 7 záběrů a tady jsou ti nejlepší. Všem rybkám zachutnala dvojitá nástraha Flamin/squidz 18mm, kterou jsem doplnil o umělou plovoucí kukuřici dipovanou v Betalinu......

LolMen - Profil | Út 1.5.2012 18:52:00

30.4-1.5 2012 - Vranov
Takže po měsíci opět na mém milovaném Vranově..:) Původně jsem si plánoval muškaření,ale jak to tak bývá ne vždy jde vše jak by jste si představovali..Byl strašný vítr a vlny takže šlo muškaření stranou..Vzal jsem si tedy náhradní prut a navázal 1g. splávek.Šel sem za kámošem a ten mi s radostí oznámil že jdou okouni..Napíchl sem první dendrobenu a přišel první okoun 28cm.Zkoušeli jsem dál kamarádovi přišla plotice okolo 30cm a potom ještě okoun cca. 20cm.Popošel jsem kousek dál ke keříku hodil přímo před něj a splávek letěl pod vodu..Vytáhl jsem krásného 31,5cm dlouhého okouna a pomalu šel na oběd..Celé odpoledne bylo obrovské horko takže jsem znovu vyrazil okolo 18-té hodiny.První nához nic,druhý taky nic..a napotřetí mi žoužalu sebral okoun který měl 30,5cm.Vyfotil jsem,pustil a znovu nahodil..Splávek okamžitě sletěl pod vodu a z vody se vynořil okoun dlouhý přesně 30cm.Záběry na místě ustali,takže jsem popošel k místnímu yachtclubu.Na první nához přišel opravdu nečekáný tloušť(asi skřížený s bolenem)dlouhý okolo 35cm.U dalšího keře jsem vytáhl dva okony okolo 20cm.A řekl jsem si že dnes už toho mám dost..Ráno jsem zaspal(:D)takže se šlo na rybky až okolo 9-té hodiny.Asi hodinu se nic nedělo a potom z ničeho nic přišel znovu krásný okoun který měl necelých 32cm..Další hodinu se nic nestalo a tak jsem to zbalil.Víken na Vranclu se mi strašně líbíl a těším se na další výpravu ! :)

PS:všechny ryby byly vráceny vodě !!
prosím o indentifikaci toho boleno -tlouště ,byl vážně zvláštní..Případně pošlu další foto
způsob: plavaná
nej. nástraha: dendrobeany

-Vojda- - Profil | Út 1.5.2012 18:50:53

29.4-1.5.12 - Mimopstruhovka JČ
Zažili jsme s Kunym moc hezky strávené 3 dny u vody na jedné jihočeské svazovce. Ikdyž jsme to zpočátku nečekali, po zakrmení nás překvapila hojnost ryb v daným úseku. Chytlo se ve 3 lidech spousta cejnů, několik plotic a 15 šupináčů a ještě několik kapříků nad námi vyhrálo. Počasí bylo skvělý, rád a doufám že brzy se tam podívám zas :)

hering - Profil | Út 1.5.2012 18:31:32

1.5.2012 - Drsný sever
Už se houfují před třením.Na kilometru toku těchto hejnek střevlí pozorováno bezpočet.V roce 2009 mega povodeń,pak bagrodrom a letos toto.Příroda je mocná čarodějka :-)

Kreja - Profil | Út 1.5.2012 18:25:04

1.5.2012 - O.Urbance
Dnes ťukali jen cejnci ale jaké bylo překvapení když jsem vytáhl na žížalu dva amurky.Tenhle musel z vody kvůli vytažení háčku

Davercz - Profil | Út 1.5.2012 18:24:02

Sobota 28.4-Úterý 1.5 - 461 187
Tak jsem se po zimě konečně dostal na svůj oblíbený revír blízko naší chaty, chytal jsem tam poprvé na feeder a docela se to vyplatilo, bylo chyceno 6 kapříků (velikost "násaďák", největší měl 46cm) a přes 50ks bílé ryby, všechny ryby byly samozřejmě vráceny vodě, půjdu zas :)

Eko - Profil | Út 1.5.2012 18:22:15

01.05.2012 - Pstruhovečka stojatá :)
Boli nejake duhačiky a ako inak sem tam nastrahu prepadli aj pruhovany banditi :)
O to viacej ma to teší, lebo su chytené na vlastnú výrobu

MartinPr - Profil | Út 1.5.2012 18:00:18

30.4 - řeka
Včera jsem šel zkusit experimentovat až po tom co přestal ten šílenej pařák, cca v 18:00, Připravil jsem si dvě směsi, obarvenou strouhanku s anglickou vločkou a methodmix.
Na strouhanku a červa přišel kapřík 33cm během 5 minut, u methodmixu byla špička furt v pohybu, ale ryba to nevzala :(
Pak jsem utekl před bouřkou jen tak tak, zabouchl sem kufr od auta a začal mazec.

MrKos - Profil | Út 1.5.2012 17:47:22

víkend - svazové
Všechno jsme snědlli, kde co pochytali, stihli se trochu i spálit, o ryby taky nebyla nouze, kluci přicházejí na to že i slušné (jedlé) ryby lze pouštět, dobré to bylo a pojedem zas.

Zub - Profil | Út 1.5.2012 17:38:27

1.5.2012 - Trnávka - Vysočina
Letos poprve od 04.00 hod do 10.00 hod, bez záběru. Ale bylo fajn. Snad to bude příště lepší.

Mára Klauzík - Profil | Út 1.5.2012 17:29:18

27.4.-30.4 - Svazová voda
Tři dny u vody a snad lepší už to nemohlo být. První den výběr špatného místa, tak jsme se vydali jinam. Pár chodin klid a pak se to rozjelo okolo 20:00 kapr 86cm 14kg. Další den dopoledne kapřík 59cm ?kg. Rozhodli jsme se vyčkat a zůstat zde až do rána a opravdu se to vyplatilo okolo 21:00 přišel majestátní kolos šupináč 96cm 21,80kg. Byl vytažen až 100m po proudu od bivaku a jen unést ho mi dalo pořádně zabrat. Ukázalo se že boilie My-carp opravdu funguje jak má díky moc.
PS: Tlama při otevření 8cm, krásná zdravá jikrnačka bez jediné vady na tělě :))

seboo - Profil | Út 1.5.2012 17:04:21

1.5.2012 - Zavada
Po noci přišel tento krasavec měl rovných 60cm.Omlouvám se za špatnou kvalitu.

hofi - Profil | Út 1.5.2012 16:59:34

1.5.2012 - zväzová voda SK
Dnešné počasia ma vytiahlo na prvú tohtoročnú šnorchlovačku. Rýb som videl len zopár, nakoľko čistota vody nie je taká, na akú som na začiatku sezóny zvyknutý.
Jeden ,,had,, mi aj napriek tomu celkom pekne zapózoval :-)

vokounek - Profil | Út 1.5.2012 16:59:04

1.5.2012 - zátoka na malom dunaji
Hlásim splnenie velkého snu. Ráno sme nedostali miesto na gulášové preteky skrz to že miesta bolo treba zajednať na svaze. cestou na alternatívny revír mi vyvrelo auto zrejme chcípol ventilátor. tak sme to vzdali a domov som šiel so zapnutým kúrením a značne to pomohlo. po krátkej chvíli doma som to nevydržal a šiel so zapnutým kúrením štuplíkovať na moje obľúbené plotičkové miesto. všetko sa mi kazilo skoro som došiel o plavák, motalo sa mi to no proste hrúza. po novom naviazaní som si povedal že chytím jednu rybku aby som nešiel v tej nasranosti domov a chytila sa :))) rybka ;)

mečka do 20g, 4g wagler, 14" nadvazec, háčik č.10, nástraha 3 kosťáky, kapor nemeraný cca 65cm vrátený vode..

p.s.: špeciálne poďakovanie patrí Hrajimu a Petrovi64 za pomoc pri zasvetení do plavačkovej mágie ako aj MM za velkú inšpiráciu pri kukaní jeho videí. Díki páni..

jon007 - Profil | Út 1.5.2012 16:51:44

27.4.-1.5. - Dyje 15 od hráze až po Podhradí
Konečně první vícedenní výprava.Moc kladně ji nehodnotí,ryba byla jen jedna.Kapřík 45 cm i tak potěšil.Byl chycen na Podhradí,rohlík+kuku.Jinak na přehradě je sice pěkně (viděl jsem některé lidi i koupat,na pláži samozřejmě:D),sluníčko svítilo,opálili jsme se,vytáhli můstek z vody,ale ty ryby,to je HRŮZA!!!Za pět dnů neustálého lovu tam ani záběr,no jo,je to hold stoják.Na řece je to jiný.
Ještě jeden perfektní úlovek,22-ti gramová třpytka.Taky potěšila:D

mpmaik - Profil | Út 1.5.2012 16:32:48

27.4. -1.5.2012 - Nádhernej ....
Prodloužený víkend s kolegou Unkassem a našima drahýma polovičkama se povedl co do počasí , s rybama to bylo podstatně horší ....
způsob: feeder
množství návnady: 10kg

čeman 29 - Profil | Út 1.5.2012 15:48:21

Nedavno - Kraličí :)
Vydali jsme se s kamaradem na 24h na soukromac....
způsob: kaprařina
velikost háčku: 8
hloubka: 4m
nej. nástraha: peleta Mojito
návnada: pelety,method mix ,krajene a drcene boule