TOKR - Profil | Po 26.3.2012 11:29:39

25.3.2012 - Božkov
Včera jsme se na mouchu zastavili u nás s fraisixem, kapři byli při chuti, pstruzi nikoliv, chytáno převážně na černou luru s oranžovým korálkem ... pěkné odpoledne a jako třešínka na dortu, zlomený prut :)
způsob: muškaření
kmenový vlasec: 0.16
délka návazce: 3m
velikost háčku: č. 8
hloubka: 1m
nej. nástraha: Lura

Pavel Řezáč - Profil | Po 26.3.2012 11:19:12

26.3, 2012 - svazovy
Neodolal 18mm rybině, bojoval jako lev, vše ale vydrželo.

Peši - Profil | Po 26.3.2012 9:59:18

25.3.2012 - Labe 14
Zajel jsem se podívat na Labíčko v Mělníku, na feeder pěkná chytačka...ale zase jen cejn za cejnem, kapra se snad letos nedočkám..:)
kmenový vlasec: 0,18mm
délka návazce: 20cm
hloubka: 2m
nej. nástraha: červíci
návnada: krmení Plotice - tmavá

Mrazik74 - Profil | Po 26.3.2012 8:55:54

25,3 2012 - Riba Roja
Zase pár fotek z posledních dnů - počasí luxusní ryby také.

Hamon - Profil | Po 26.3.2012 8:55:50

25.3.2012 - Nasa najvecsia rieka
Ryba nestandartna ;) Zaberov kopec, sobota sa niesla v znameni byckov, ale nedela bola ina, nedela bola spravna. Chytene dva mniene a kopec zaberov pokazenych. Ale bolo krasne.

čeman 29 - Profil | Po 26.3.2012 8:23:22

Vcera - Muj oblibeny
Vcerejsi vyprava za kaprikama nezdarila :)chycen jeden cejn ,jeden kaprik se mi setrepal pod nohama (cca 60cm) ale zato se vyvedlo pocasi,no kratil jsem si nudu navazovanim :)

Mraroz (houba) - Profil | Po 26.3.2012 7:20:24

24.3.2012 - Zarostlák
V sobotu skouška na zarostláku, ryby spolupracovali vcelku dobře,takže za 3 hodiny jsem vytáh 2 kapříky (37,40) a 8 cejnů. Bylo hezky pudu zas.
teplota vody: šlo to
teplota vzduchu: 23st.
návazec: 0,16
délka návazce: 30cm
velikost háčku: 14
hloubka: 1,5m + -
nej. nástraha: rohlík
návnada: vlastní výroba (na popis moc dlouhý)

Pádík - Profil | Ne 25.3.2012 23:54:07

v týdnu - Itálie
Dal zabrat chlapák :-)

šmudla007 - Profil | Ne 25.3.2012 23:53:44

25.3.2012 - 471200
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Dneska jsem zkoušel nový vercajk(feeder proutek). Vody zase přibudlo(už jí moc nepřibude, stav normál). Voda ledová trošku podkalená a ani ploticím se ze začátku moc nechtělo(na plavačku jsem chytl jenom cca tři k večeru). Věnoval jsem se hlavně feederu(navázáno metoda krmítko 50g na průběžno-s gumovou kuličkou). Po menším laborování kdy zaseknout jsem začal konečně proměňovat záběry v ryby, jedno zrnko kukuřice na háčku. Největším překvapením dnešní vycházky byl pro mne naprosto vyjímečný úlovek kapra(v takhle ledové vodě a takhle brzo jsem na přehradě ještě kapra nechytnul (prvního chytám pravidelně až cca v půlce-až koncem dubna)). Chtěl jsem přehodit udici a už tam visel.
Cca hodinku na to jsem opět zatnul těžkou rybu.. ale naštěstí se mi vysmekla- na háčku mi zůstaly dvě velké šupiny. Před soumrakem se další kapr posledním záběrem pokusil čórnout udici...tak jsem byl rád že podběrák nezůstal doma. Kapři 1.5 a 2kg(44 a 43cm) + maličko plotiček 13ks 2,5kg. Na tu zimu dobrý lov.
kmenový vlasec: 0,22
návazec: 0,18
délka návazce: 80cm
velikost háčku: 10
nej. nástraha: kukuřice uvařená v sladkém partiklu
množství návnady: 3kg

brčkař - Profil | Ne 25.3.2012 23:11:26

24.-25.3.2012 - severozápad
Včera na řece spousta plotic, cejnů, tloušťů, čtyři malí proudníci (z nich jsem měl radost největší). Dneska na stojáku několik cejnů, lín, okounek.Oba dva dny měly jednoho společného jmenovatele: křtil jsem a poprvé se seznamoval s novým 10m bičem. - Jářku spokojenost! Večer v osm jsem usnul jako nemluvně...

Anýzový dědek - Profil | Ne 25.3.2012 22:00:44

25.3.2012 - Opět ten můj
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 2 obrázky.
Dneska sice funěl hnusný SZ vichr, ale po uklidnění cca v 19:00hodin začaly rybky skvěle spolupracovat a papaly vše.
Feeder vyhrál nad kaprákem 5:1

Yoraq - Profil | Ne 25.3.2012 21:59:57

25.3. - Prygl
Dnes na přehradě za 4 hodiny feedrovačky 2 cejni. Krásné odpoledne mi znepřijemnil můj pes, který shodil do vody celý kufr s vybavením. Po vysušení jsem se rozloučil s foťákem a váhou :-(
teplota vody: 8
množství návnady: 1,5 l

strecek - Profil | Ne 25.3.2012 21:55:05

23. - 25. 3. - domácí
Tento víkend poprvé u vody. Každý den cca 3 hoďky. V pátek na polovině rybníka ještě led a také ryby ještě neměly moc chuť. I přes to chycena jedna ploťka. Včera o poznání lepší, plotice braly skoro na hod, nakonec přemluven i jeden perlínek a kapřík okolo 45 cm. no a dnes už bylo znát, že kapříci začínají mít hlad po zimě. Vytaženo asi 10 - 12 kapříků od cca 30 do 46 cm.

Sp. - Profil | Ne 25.3.2012 21:43:52

24.3. - sukromný
nakolko je na svk všeobecny zakaz lovu. tak sme vybehli na sukromak, ale podarili salen kapriky max. cez 60cm :)

Netipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Ne 25.3.2012 21:43:00

minulý týden - Ebro
Jestliže si někdo zasloužil vyhrát zájezd na Ebro, jistě mi dá každý za pravdu, že ten někdo jsem měl být já. Nejenom pro svůj úsměv a jiskru v oku, ale taktéž pro můj tah na branku a celkově za to nasazení a fíling.
Jelikož spravedlnost funguje, výhra zájezdu na Ebro mi spadla do klína díky soutěži na jednom nejmenovaném serveru, kde jsem zápolil s jánabráchysmem, malými domu a úlisnými praktikami ještě úlisnějších úlisáků.
Pln nadšení jsem se tedy onehdá sbalil a odjel do Španělska. Co bych v úvodu pochválil, tak to bylo bezesporu počasí. Jelikož v době mého odjezdu panovala v Čechách krutá zima, kvitoval jsem s povděkem, že ve Španělsku byla zima taktéž. Nemám rád změny, takže jsem nemusel čelit nepříjemnému přechodu ze zimy do tepla, ale ze zimy do zimy, což mi jistě dáte za pravdu, je vždy pozitivní. Coby sběratel kuriozitek jsem taktéž ocenil skutečnost, že jsem ve Španělsku zastihl déšť, který tam půl roku neviděli. Za mé přítomnosti se voda ochladila z šestnácti na lidských devět stupňů a já jsem tedy nebyl zdržován četnými záběry. Záběry přicházely sporadicky, takže jsem nebyl rušen a mohl jsem přemýšlet, rozjímat, spát a prostě si tu zimu užívat.
Na mou vlasteneckou strunu zahrála skutečnost, že Český rybářský svaz úspěšně expandoval i do Španělska, kde se mu podařilo Ebro kvalitně zakapřit. Kvalita zakapření byla na takové úrovni, že kapři upřímně přijímaly i gumové nástrahy, což ti zdegenerovaní lempli u nás nepřijímají. Z tohohle hlediska tedy stoprocentní záležitost a já coby kaprař-vláčkař jsem si ty dny užíval.
Ještě bych se taktéž rád zmínil o tom, že jsem byl konečně svědkem moderních trendů EU na vlastní oči. Moderní sportovci filetovali úplně vše, co jim přišlo pod ruku. Přistihl jsem je, že po očku sledují i mě, čekajíc až usnu, aby mi vyfiletovali lýtko, nicméně já jsem bděl a do moderních trendů EU jsem se zatáhnout nenechal. Vyčkejme tedy ještě pár let a dočkáme se filetování třiceticentimetrových candátků po stovkách v rámci moderních trendů EU, stejně tak, jak si to pan Nikl přál.
Více o lovu na Ebru v článku, kterej není, popřípadě 24.4. na besedě v Černožicích v kulturním domě Lopata, která byla pro nezájem zrušena

TomikaCZ - Profil | Ne 25.3.2012 21:34:33

24.03.2012 - Vltava + Labe
Včera jsme vyrazili s Retrem již pěkně, brzo. Vstával jsem v 04:15, k Vltavě jsme dorazili v 06:05. Vybraný úplav vypadal nadějně, nicméně počítatelnou rybu dala jen jednu a to nádherného cejna 50+. Kromě něj pár hrouzků. V 9h jsme odjeli o pár kilometrů dál, kde jsme dopadli ještě o trochu hůř, vytáhl jsem pouze jednoho proudníka. Kolem oběda jsme se přesunuli na Labe, kde jsme našli nadějný úplav, který nás nezklamal. Vytáhli jsme spoustu cejnů 30-50 cm, pár ouklejí, plotic, skaláky. Chvílemi se nedaly stíhat dva pruty. Cejni brali nejvíc na dendroby a rozmáčené pelety. Na červy by to šlo také, ale oukleje byly většinou rychlejší :). Sice jsme najeli dost kilometrů, ale nakonec jsme ryby přece jen našli, dalo se i opalovat, chytáním jsme strávili 13h, což nám po dlouhé zimě vůbec nevadilo. Takže spokojenost :).

SharpeR1 - Profil | Ne 25.3.2012 21:18:27

25.3.2012 - svazovka
Dnes pochytáno pěkných 11 kapříku.
Velikosti nebyli nějak velké ale hlavně, že jsem se pobavil (30-43cm).

Kdyby vás zajímal náhodou můj kybel tak jak můžete vidět je nádherny odolnost proti laserům,nosnost pár tun, prostě lepší než lk baits a cena je nevypočítatelná :-)

délka návazce: 15cm
hloubka: 2m
nej. nástraha: červíci

Volša - Profil | Ne 25.3.2012 21:18:01

25.3. - 471200
Dnešní odpoledne na Slezské Hartě. Stav vody skoro v normálu. Pěkně slunečno, ale studený vítr. Chytáno na feeder a později jsem zkusil plavačku. Plotice braly na hod, ale nic jiného. Ještě je to studené.

kozlikl - Profil | Ne 25.3.2012 21:09:25

25.3.2012. - Stráž 421004
Dnes na 2 hodinky u vody se synátorem celkem asi 20 kapříčků. Tomáš na feeder a já na položenou skore celkem vyrovnané.

juryj - Profil | Ne 25.3.2012 21:03:06

24.03.2012 - Rieka
Aj ked zero, bolo nadherne, feeder to v nedelu poistil bielou rybou na kanaly...