Relzeon - Profil | Út 12.7.2011 19:03:29

12.7.2011 - Svratka 7-8a
Dnešní lov na rybníků v Předklášteří skončil poměrně úspěšně. Chytáno od cca. 6:00 do 13.00. Raní asi hodinové vláčení bohužel skončilo bez rybky. Následně jsem převázal na kapry a začala parádní zábava ;)... Z prva přišli 2 kapříci (31 a 47), následoval cejn (asi 35 cm) a potom naprosto neplánované ulovení mé první podoustve =) (neměřeno). Dále bojoval malý lín (něco málo přes 25 cm). Po 9. hodině už rybky brali téměř na každý nához. Kolem 10. hodiny ještě ulovit sousední rybář mírové candátka na rybičku. Pak se mi podařilo vytáhnout 2 kapříky naráz =) (35 a 32). Ostatních 8 rybářů sedělo u prutu jako namalovaných. V 11 hodin se z opačného břehu ozvalo.: ,,Já táhnu rybu!´´. Všichni rybáři se otočili zvědavý jak velkou rybu postarší rybář ulovil a najednou z vody vytáhl malou, asi 15-ti centimetrovou čudlu xD. Pomalu se začínal rozléhat smích, který zastavil až můj záběr od ponorky která se mi asi po 5-ti minutovém zdoláváni ukázala a vyhákla tak 2-3 metry od břehu =/ viděl jsem jen jak se mihla na hladině a řekl bych kapr cca. 60 cm (pouze obrazně). Njn, jsem smolař xD....I tak to bylo pěkné dopoledne a já si ho náramně užil. Všechny rybičky plavou dál V RYBNÍCE. ;)

Nakonec uloveno 14 kapříku (31-47), 12 cejnů ( x-40), Lín, podoustev.....
způsob: plavaná

124cm 16kg

čudlař02 - Profil | Út 12.7.2011 17:21:00

12.7.2011 - 471 104
Dnes letos poprvé na rybníku u Paseky. Chyceno několik okounů a plotic na rousnice a jeden kapr šupi 42cm na feeder na peletu. foto není, bo foťák nesdílel můj záměr vyfotit si ulovené ryby. Při příchodu k vodě jsem zjistil, že 1/2 revíru je zarostlá trávou. To nikdy nebývalo, alespoň co já pamatuju.

pechy - Profil | Út 12.7.2011 17:08:25

dnes ráno - ...
ráno na vláčce cca 40ks spíš menších okounků ..nej 32,33...večer bude ještě pokus o candoše :-)

Reznik76 - Profil | Út 12.7.2011 14:58:49

dnes - Labe
Dneska sem zaspal a k vodě přijel až když byli okouni po snídani :-( povedlo se mi najít jen dva opozdilce. Pak už jen jeden dorostenec + dvě candátí miminka
Boleni mlátili jak o život, tak přezbrojeno na hladinovky. Bez úspěchu jen dva neproměněný útoky :-( mam ty ruce letos fakt volšový

MAXXSKATER - Profil | Út 12.7.2011 14:26:13

7. - 10. července - Chrudimka 2
Posledních pár dnů na Chrudimce vyšlo parádně. S kamarádem jsme chytli nespočet okounů, tloušťů (mezi nimi i jeden urostlejší 42 cm chycený na běličku) a perlínů. K tomu přibylo i pár lepších ryb: asi 5 menších kapříků, 10 karasků, 1 pstruh potoční, 4 cejni, úhoří kanička, 2 líni, 2 malé štičky a 2 pěkně urostlé parmy - 41 a 52 cm. Samozřejmostí je, že vše plavé dál. :-) Foceno mobilem, takze kvalita nic moc ...

Takže Petrův zdar!

svatava - Profil | Út 12.7.2011 14:21:18

10,7,2011 - hrušecky kačák
krasavec 55cm kukurice príchuť ananas feeder

iL3gAl - Profil | Út 12.7.2011 12:40:13

11-12.7.2011 - ....
Cílová ryba splněna + cejni, cejnci a droboť.

peco - Profil | Út 12.7.2011 12:37:26

11.7.11 - morava
Cierno knaznik(zaujimave zafarbenie) aj s jazvou na boku,plavu obaja dalej

Pstruh27 - Profil | Út 12.7.2011 12:35:21

11.07.2011 - Pstruhovka
Včerajšie nymfovanie na pstruhovke - chytené iba potočáky - nebolo ich veľa, ale potešili 3 ryby cca 28, 28, 32 cm - všetky ryby boli pustené.

Gllider - Profil | Út 12.7.2011 12:34:29

12.7.2011 - pstruhovka
Rybačka s muškou mě fakt překvapila,většinou se tam tahali malí pstroužci,ale teď to byl fakt mazec.Foceno mobilem kvalita stojí za prd.

draveček - Profil | Út 12.7.2011 12:31:34

11.7.2011 - Hlučín
Hlučínská štěrkovna opět nevydala mi ani mým kamarádům,žádný ze svých pokladů.Nalíčeno na dravce,ale záběr se nekonal.Vedle sedící rybář,měl více štěstí a ulovil krádného,říkal že 185 cm dlouhého sumíka,která předvedl nezkutečnou jízdu,která byla slyšet i 100m etrů daleko.

Zdenal77 - Profil | Út 12.7.2011 11:18:55

11.7 - Svazový JM
včera v podvečer jsem byl na pár hodin opět podstrojovat kaprům ale tentokrát to dopadlo na čisté Zero,hlásič se ozval za 6 hodin jen 2 krát slabím pípnutím ,jinak byl klid,hlavně že bylo hezky......

minatrix - Profil | Út 12.7.2011 10:33:39

11.7. 2011 - Elbíčko
Včera večer jsme si zaskočili zafeederovat na Labíčko. Pohoda klídek, občas nějaká rybka. Podařili se cejni,cejnci,krásnej okyš a tři sumečci do 45cm. Jen víc takových večerů. Nej nástraha žížalka , červíci a kukuřička. Tímto chci klukům poděkovat za pěknej večer..

LolMen - Profil | Út 12.7.2011 10:29:25

11.7. 2011 - Dyje 11A
Tak včera na tři hoďky na lehčí vláčku a přišlo 14 okounů do 25cm byla docela zábava...:-)
způsob: přívlač
množství návnady: -

Butchi - Profil | Út 12.7.2011 7:58:09

7.-10.7. - Severomoravská pstruhovka
Rok se s rokem sešel a vyrazili jsme na naši výroční výpravu. Po dlouhé době jsem konečně provětral Tomíňa a donutil se ho sklonit před tíhou zdolávané ryby.. Čtvrteční příjezd byl zejména ve znamení pokecu a tekutého chleba národa našeho.. I proto jsem se z postele vyhrabal o hodinu později, než jsem plánoval. Natáhl jsem neoprény a vyrazilo se k vodě. Krásná ranní chytačka, šňůra lítala ostošest, místy i ostosedum. Vzhledem k prochytanosti úseku rybám moc nejely naše super goldheady, přešli jsme tedy na nezatížené nymfičky v tmavých barvách, s kterými jsme odchytali 90 procent času. Na přívěs šel Red Tag, který se rovněž ukázal býti prudce úspěšným. Potočmeni si pro něj klidně dojeli i metr od břehu hned po náhozu. Natahali jsme toho spoustu, průměrná velikost sice nebyla nic moc, ale těšili jsme se hlavně navečer, kdy jsme doufali ve vyjetí větších ryb. Jedinou vadou na kráse byly zmíněné neopreny, páč jsem se vařil ve vlastní šťávě a jakýkoliv přesun se stal extrémně nepříjemným a nepohodlným. Kolem deváté začala pařit ta žlutá koula a bylo po chytání, popíchávání pstroužků kolem 15cm nás opravdu moc nenaplňovalo. Zabalili jsme to. Sundal jsem ten proklatý neoprén, smradu jak v Cařihradu. Úplně vyvařené jsem ze sebe osprchoval vrstvu slizu (rybám se fakt až tak přiblížit nepotřebuju) a dal si dvacet. Skákli jsme na špicový oběd a dovázali nějaké mouchy. Hnát se k vodě před 19:00 nemělo smysl. Poctivě jsme doplnili tekutiny, neboť dodržování pitného režimu je v parném létě extrémně důležité. Stejně jako alespoň zředěná forma vitamínu B proti klíšťatům - kdo by se cpal B komplexem, když existuje příjemnější způsob. Rovněž toto večerní chytání jsem protrpěl v těch proklatých prsačkách. Odměnou bylo mnoho chycených pstruhů, šmakovaly jim opět tmavé nymfičky a pupy. Protože jsem se už týden těšil, jak si pořádně zasuším, hodil jsem CDC chrostíka neslušné velikosti, světla už moc nebylo a navíc jsem slepej jak patrona. Braly ho poctivě, průměrná velikost se lehce zvedla. Bylo vidět, že větší ryby už jsou řádně oházené a ukecat je k záběru dalo celkem práci. Takže se jich moc nepovedlo. Na další den jsem se při představě výroby dalších litrů vývaru ze své existence asi pětkrát pozvracel, načež jsem se rozhodnul brodit pouze v botách a šortkách. Byla to Amerika, zbytek výletu jsem odchodil takto na lehko. Celkově byly další dva dny jako přes kopírák, mraky menších ryb, sem tam něco většího. U vody rovněž spatřeno několik škůdců, kteří před námi panicky utekli. Je mi jasné, že za hodinu tam byli zpátky. Kupodivu jsem byl i kontrolován. Když jsem uviděl odznak, byl jsem rád, že se o tu vodu někdo stará. Počáteční nadšení mě však rychle přešlo, neboť pan orgán měl pěkně nakoupíno a místo slušné žádosti o předložení dokladů se mi dostalo poloartikulovaných a nesmyslných shluků slov. Zápis kontroly mě stál cca 15 minut života. Když už se ten chlápek v brodkách chce zcákanej rozmáznout na šutrech, ať si k tomu proboha nebere placku. Resultát 3 denního intenzivního muškaření: Společnost a zábava dokonalá. Ryb hodně, velikost očekávaná. Občas lehčí překvapení. Ukázalo se, že lipan směřuje do kytek a chytit na svazovce pořádnou rybu začíná být čím dal složitější. Nosit neoprény v tomhle počasí je sebevražda a ještě teď z nich mám noční můry. Fotky nejsou a nebudou, protože jsem líná roura bez foťáku, krom toho špáruju vatu na dýcháče. Snad příští měsíc.
způsob: muškaření
teplota vody: Slušná
teplota vzduchu: Pařák.
návazec: 0.14
délka návazce: 3m
velikost háčku: 10-12
nej. nástraha: Nymfa jepice, Red Tag.

P.E.P.A.T.O.R - Profil | Út 12.7.2011 7:33:36

Včera - Sázava 1
Při večerním lovu se přišla ke mně zkamarádit Nutrie říční . Nabídl jsem ji i krmení, kterým narozdíl od ryb nepohrdla a velmi ji chutnalo! Na závěr hostiny si dala pro lepší trávení ještě pár rostlinek ze břehu. Pak si šla chvíli zaplavat do řeky. V průběha večera se pak vrátila na kontrolu, tak dostala ještě přidáno :).

aleš vavřina - Profil | Út 12.7.2011 6:58:27

minulý týden - pstruhové potoky JM
Tak letošní dovolená na chalupě se rybářsky podařila - nejlepší úlovky byli duháci 46 cm a 51 cm (podívali se na gril). Jinak pochytány mraky duháků mezi cca 27 - 41 cm, nějací okounci a tloušti. Potočáka jsem viděl jen jednoho - cca 45 cm a ten chvilku po záseku spadl, malí potočáčci jako by ani nebyli.
Syn Alešek je na fotce s duhákem 51 cm.

Pity pán - Profil | Út 12.7.2011 1:30:07

8.7 do 10.7 - Přehrada za Brnem
Z tohoto zápisu administrátor odstranil 1 obrázek.
Tak že vydařena víkendova rybačka s kamarádem Tenchem na přehraadě za Brnem se povedly ve smyslu třech candatu a menších dorostencu a jednoho kapra...

tench - Profil | Út 12.7.2011 0:27:10

ještě před chvílí - líšeňská říčka 1
po parádní víkendové candátovačce na jedné vysočinské přehrádce dnes návštěva staré dobré líšně dopadla jedním úhořem ........