kerek - Profil | Po 25.4.2011 19:37:33

25.4. - 431 004 & 431 028
Dneska jsme se vydali na Berounku vyzkoušet novej feeder a konečně si pořádně zachytat,ale plán se nevydařil a po pěti hodinách tupého čumění na špičky,které se záběrem ani nepohnuly jsme to zabalili.Přejeli jsme na Hrachy a tam už to bylo o něco lepší,vytáhl se kapřík a alespoň drbali cejni.
způsob: feeder
teplota vzduchu: 17°C
kmenový vlasec: 0,16
délka návazce: 30 cm
velikost háčku: 6
hloubka: 2m

Šiban - Profil | Po 25.4.2011 19:32:39

20.4. - Jarní plotice
Přijeli jsme z výletu na kolech a já už přemýšlel, kam se vydáme na ryby. Nejprve jsme chtěly jít na nedaleký Javorek, ale nakonec jsme se s bratrem Honzou dohodli, že půjdeme na tzv. Starý rybník. Do dnes jsme si mysleli, že tam nic nebere.

Koupil jsem šrot a červy a společně jsme se vydali na ryby. Chytat mohl pouze Honzík, protože já mám jinou povolenku. Ale ukázalo se, že jsme jen Starý rybník podceňovali. Některý z rybářů mi řekl, že to tam teď bere, ale jen bílé ryby. Hozík chytal na feeder a na plavanou. Feeder se ukázal jako lepší technika. Ze začátku lehce prokrmil a poté nahodil. Sedli jsme si a zaposlouchali jsme se do přírody. Nad hlavou nám zakrákal krkavec, nedaleko vyskočila ryba a z vody nás sledovali žáby. Feederová špička se lehce ohnula, což značilo záběr. Ryby byli na místě. ,,Sekej!‘‘ křikl jsme potichu na Hozíka, když se špička ohnula úplně. Honzík prudce zasekl a radostí vykřikl: ,,Je tam!‘‘. Na prutu měl první rybu z tohoto rybníka. Byl to krásný souboj, ale nakonec zvítězil Honzík. Byla to v celku velká plotice. Měřila 22cm, ale to jsme ještě nevěděli, co přijde potom. Rybu jsme samozřejmě vyfotili a poté jsme ji pustili zpět na svobodu. Nebyla to poslední ryba. Honzík se ohlédl po splávku a ten se tam pohupoval. I tam už ryby dorazili. ,,Už to určitě sežrali‘‘ řekl jsem Honzíkovi. Honzík prut zvedl a začal namotávat. Najednou ucítil odpor a lehké poškubávání hlavou, jak se plotice snažila si háček vyprostit z tlamky. Po dalším krásném souboji jsme plotici změřili. Opět měřila 22cm. Další krásná plotice byla po ulovení, změření a vyfocení vrácena vodě. Ryby na delší dobu přestali brát a tak jsme si opět sedli a začali jsme vnímat přírodu. Byla to nádhera. Nevím proč se plotice počítají jako plevelné ryby.Vždyť každý živočich, ať je to ryba, nebo něco jiného, by měl mít stejnou hodnotu a právo žít. Krásné stříbrné tělo, oranžové někdy i červené oči, načervenalé ploutve a mlsná ústa – to je přece nádhera. Nezáleží na tom, jestli je přemnožená. Je to přece živočich a tak může být stejně cenným druhem, jako jsou ušlechtilé ryby (např.: kapr, štika, sumec a další…). Naše vnímání přírody přerušil další záběr. Špička feederu se s klepáním ohnula a to byl ten pravý čas na zásek. Chvíle zdolávání a ryba byla zbavena háčku, změřena a vrácena vodě. Měřila 26 cm. Když se jeden kamarád dozvěděl, že se nám tak daří, tak se na nás přijel podívat. Ryby si dali další pauzičku a my jsme neměli dost. Přemýšleli jsme, jak další z plotic přelstít. Napadlo mě, že by jsme mohli změnit nástrahu. Pak jsem si vzpomněl, že jsem s sebou vzal jeden rohlík. ,,Zkus tam dát rohlík.‘‘ poradil jsem Honzíkovi. Honzík feeder vytáhl a na háček napíchl kousek rohlíku. Nahodil prut, posadil se a zakoukal se na feederovou špičku. Asi po pěti minutách se špička zachvěla. Honzík s potem stékajícím po tváři tiše sledoval chvějící se špičku. Už by nejradši sekal. Špička se z nenadání ohnula úplně a Honzík zasekl. ,,To bude asi menší kapřík‘‘ prohlásil kamarád, co se na nás přišel podívat, ale po chvilce se ukázalo, že je to plotice. Byl to skutečný obr. Plotice měřila 30 cm a byla to prozatím Honzíkova největší plotice. Všichni jsme mu pogratulovali k jeho osobnímu rekordu. A opět se ukázalo, že ,,z jara plotice berou nejvíce‘‘.

Energy85 - Profil | Po 25.4.2011 19:13:47

25.4.2011 - Vešky, MRS Strážnice
Dnešní rybačka:)krasavec z vešek.Kolik by ste mu tipli?A karas 48cm,ocas je trosku ohlyK
Kapřík

nitram806 - Profil | Po 25.4.2011 19:05:40

24.4.2011 - voda
Můj osobáček na feeder 74 cm, dostal svobodu a jinak cejni

tench - Profil | Po 25.4.2011 19:04:22

pátek-pondělí - kdesi v srdci Vysočiny
krásný prodloužený víkend na chalupě plný zábavy a pěkných ryb...

Liboreček - Profil | Po 25.4.2011 18:59:40

25.4.2011 - H2O
Jen na skok za barákem. Vyhnal mě déšť ale i tak něco přišlo.

Mirek M. - Profil | Po 25.4.2011 18:58:33

25.4.2011 - Ponětky a Vranovice
Ráno jsme vyrazili v šest do Ponětek,ale cestou jsme lapli takovej slejvák,že jsme ani nevystupovali z auta a vydali jsme se za sluníčkem směr jih.Nakonec jsme zakotvili ve Vranovicích,kde nebylo po dešti ani památky a mohli jsme se věnovat rybařině.Rybky ale nějak nebyly při chuti a i když jsme jim servírovali všechno možný,tak bez výsledku.Od ůplý nuly nás zachranil každýho jeden cejnek.Jak jsme ale na konci lovu konstatovali,hlavně že jsme byli u vody a nezmokli jsme!!!Včera té vody bylo trochu hafo.Petruv zdar

Liboreček - Profil | Po 25.4.2011 18:56:14

24.4.2011 - H2O
Se Salfim na Labi, něco se nachytalo a přišel i můj první ježdík.

Belzič - Profil | Po 25.4.2011 18:51:23

20.-25.4.2011 - Svazový revír..
z velikonoční výpravy na svazovou vodu ...

MarekB - Profil | Po 25.4.2011 18:44:02

Dnes... - Podoustvákov..
S kolegou Podoustvákem na rybách.Po té co chytil tohodle prcka ho bez měření zmasil:(

Frahav - Profil | Po 25.4.2011 18:39:39

25.4.2011 - "Velikonoční ostrovy"
Kapr 91cm a 14 kg na halibut peletu.Přišel na feeder po zakrmení peletami.

Moravia - Profil | Po 25.4.2011 18:38:40

24.4.2011 - Orlík
52cm

R.S.RYBAR - Profil | Po 25.4.2011 18:27:28

19.4.2011 - Koválovicky potok 1
Konečně! Můj první pořadnej kapr. Nečekal jsem že ho chytím zrovna na koválovičáku. udělal mi neuvěřitelnou radost. Měl 51 cm. a vážil přes 3 Kg.

stetek - Profil | Po 25.4.2011 18:17:59

25.4 - řeka
Luxusní chytačka...

Carlosman - Profil | Po 25.4.2011 18:12:21

22.4. - 471....
Tady vidíte následky toho, kdyź rybáŕi nepoužívají silný monofil nebo olověnku na odpal..

Matos - Profil | Po 25.4.2011 18:03:25

25.4.2011 - vysočina- stoják
dneska lov na plavačku, docela to bralo chyceni nějací kapříci ,líni a cejni.

Mr. Lister - Profil | Po 25.4.2011 18:02:10

vikend - Těžka voda un
Krásna rybačka super flek

Scanix - Profil | Po 25.4.2011 17:56:44

25.4.2011 - pstruhovka JČ
Odpoledne jsem vyrazil po "stopach" potocaku, ale bohuzel jsem zadnou jejich "stopu" nenasel, mam dojem, ze na reco kompletne vymreli. Ke vsemu dilo cloveka znicilo misto, kde jsem mival celkem jistotu, ze nejakeho chytim, prohnalo se tudy asi stado bagru a kde ceho, nechapu vubec ten duvod, nejspis se tam bude jeste pokracovat, ach jo. Nicmene lovecky to nebylo spatne, z vody mrklo par duhaku peknych velikosti a dokonce se mi povedl i tloustak, ten potesil. Opodal lovici muskar vytahl jeste o dost vetsiho, tak je fajn, ze aspon ti prezili kormorani radeni...

serbob - Profil | Po 25.4.2011 17:48:04

25.4.2011 - Přehrada
Kapřík 54cm peletka :)

Láňouš - Profil | Po 25.4.2011 17:27:06

25.4. - Řeka
V neděli jsem byl na prvním závodu 4. ročník awa-shima cup 2011 super chytatčka 8 cejnů cca 50 až do 60 cm