malsy - Profil | Ne 4.10.2009 19:59:39

4.10.2009 - Morava 9
Po dvou letech opět u naší drahé Moravy. Za krásného počasí šli převážně cejni a to 50+. Tentokrát nás navštívil vzácný host - huculská kobylka Zorinka. Petrův zdar.

Salmon - Profil | Ne 4.10.2009 19:56:40

4.10.2009 - Olše 4
Příjemně strávené odpoledne se synem, který si uvláčel svoji první rybu. Sice to byla mini štička, ale udělala mu velkou radost. Dnes jsme chytali jen na rotačky a brali hlavně pstruzi. Spousta neproměněných záběrů, ale pěkně jsme si zachytali.

čahounek - Profil | Ne 4.10.2009 19:52:37

4.10.09 - Svazovka JM
Dneska na skok u vody na test novýho náčiní a paráda...
více na www.carptrebic.cz

Forest 1 - Profil | Ne 4.10.2009 19:52:19

2.10-4.10 2009 - Piskovna
Tak o5 se Zdendou na vikend na rybach,no neco se pochytalo :-)) Chytano na Lk baits...

grizzly72 - Profil | Ne 4.10.2009 19:47:33

4.10. - jižní čechy
v pátek velká nula, v sobotu s feedrem 4 cejni cca 40 cm a 2 ploťky kolem 30, dneska jsem vyučoval mladýho na řece, takže jen veverky a trochu nervů, ale i smíchu

Tomajo - Profil | Ne 4.10.2009 19:45:47

3.10.2009 - Svazovka JM
Zkouška nového revíru dopadla na výbornou. Loveno na Mystery od VASR.CZ

mládě - Profil | Ne 4.10.2009 19:43:40

dnešní noc - Tam, kde lišky dávají dobrou noc.
Znovu jsem vyrazil na noc a tentokrát se povedli dva menší kapříci, ale jsem naprosto spokojen...

Worm - Profil | Ne 4.10.2009 19:24:37

Dnes - Polabí
Po ranním pokusu o parmu,který dopadl bez parmy(chyceno pár kusů bíle ryby+jedna ostrá a dvě podoustve),jsem si jel odpočinout UL vláčkou na nedaleké štěrkoviště.Chyceno mnoho okounů cca 30ks a brali téměř na cokoliv i na vlastní výtvory :O))))

Vláčkař - Profil | Ne 4.10.2009 18:47:44

4.10.2009 - Řeka
Dneska hodně malých okounů, jeden candátek a v tom největším větru se dostavila na kontrolu i RS. U vody jinak mrtvo.

D.Svoboda | Ne 4.10.2009 17:59:28

4.10. - j.č.
Dnešní vláčka nic moc 1 štika (56cm)

Dobrman93 - Profil | Ne 4.10.2009 17:53:54

4.10.09 - Nymbursko
Dnešní rybařina byla ve znaku velkého větru ... Ale na konec se na břeh podival 1 dorostenec cca 50cm ...
způsob: kaprařina
teplota vzduchu: 15
kmenový vlasec: 28
návazec: 20
délka návazce: 15 cm
hloubka: 2 m

miloshojo | Ne 4.10.2009 17:43:35

5.9 - 4240
bol to moj stastni den chitil som 89cm kapra na feeder a dalo sa to aj ked som mislel ze uz mam po nej ale hral som to cele na silon

skwor - Profil | Ne 4.10.2009 17:15:21

4.10. - ...
Na třetí nához jsem obdržel solidní záběr na fleku, kde se celý rok houpe něčí kačena s rybičkou. 14g prut, naviják vel. 2000 a 0,18ka vlasec. Bohužel trefila nástrahu tak blbě, že by puštění asi nerozplava. Od roku 2004 první zmasená ryba. 67cm, letos nej.

Kokin - Profil | Ne 4.10.2009 17:07:36

4.10.2009 - Morava 18
Dnešní rybačka :) , ryby nebrali, ale měli jsme hned při příchodu na háčku 100 kg macka, žádná ryba se na břeh, ale nepodívala.

jepice - Profil | Ne 4.10.2009 17:03:05

4.10.2009 - Znojemsko
Dnes jsme spáchali s kolegy z BJ takovou menší chytačku na místní přehradě. Dojeli MrKos, Honzisx, Soňour, pytlák, Puntíkovi a pak chvíli na návštěvu Pavoukovi. Chytala se hlavně plavaná, feeder a pytlák tam nahodil kaprařinu. Ten byl díky tomu taky z nás nejúspěšnější. Chytil 2 kapříky a plotici, z toho jeden kapr měl celkem pěkných 57cm. Dále se chytlo už asi jen 6 ryb ve složení cejn, plotice a okoun. Pak náš lov přerušil člen RS, že prý chytáme blíž, než 100m od hrázového tělesa, takže jsme po dohadování radši ukončili lov.
Až na menší konflikt s RS to bylo příjemné chytání s MRKmeny, počasí bylo příjemné, vínko od Puntíka se taky dalo pít a maso z MrKosova grilu též.

exori - Profil | Ne 4.10.2009 17:02:35

4-5.10.2009 - Roudnice
7ks mej. 75,74,74,72 a 89 cm 13,30kg (mluvte foto)

esoxx - Profil | Ne 4.10.2009 16:52:10

4.10.2009 - Štěrkoviště
Vláčka vpravdě podzimním počasí, proti větru nešlo ani nahazovat, musel jsem vyhledat klidnější místo v zátoce, kde zase plavalo na hladině plno listí. Několik pruhovaných hrbatců jsem přesto přemluvil, snad se zítra počasí zlepší .......

draveček - Profil | Ne 4.10.2009 16:46:41

3.10-4.10.2009 - Ostravsko
Krásný víkend na rybách okořenily krásné záběry kaprů.Největší radost mi udělal šupík 62cm a 5,70kg.Zvedl jsem si tím svůj rekord na svazovce.Vše plave dá,jen jeden kapřík 53cm a 3,10kg se svezl se mnou domů na vánoční večeři.

PetaPeta1 - Profil | Ne 4.10.2009 16:39:51

4.10.2009 - Sázava 1
Můj první lov na Sázavě. Celkem 6 sivenů v rozmezí asi 20 minut.
Bylo mi divné, že mi tak šli na třpytku, tak jsem čeknul net a zjistil jsem, že Sázava 1 byla nedávno zarybněná pstruhy a siveny. Prostě jsem vyhmátnul místo kde se drželi nějak po kupě. Užil jsem si to a všichni siveni opět plavou.
Přikládám foto. Pěkně foukalo, ale jinak bylo krásně.

Cerebro - Profil | Ne 4.10.2009 16:21:22

3.-4.10 2009 - Roudnice
Tak zrekapituluji první výpravu na soukromý revír Roudnice u HK. Po půl roce jsem chtěl opět vyrazit se strejdou na kapry. Jelikož jsem se o tého vodě doslechl nedávno a především kvůli podivnému nápadu závodit za měsíc na této vodě v přívlači. Navrhl jsem strejdovi tuto vodu, že bychom snad už v pátek mohli jet pokud budu stíhat školu. Ozval se až do den později s tím, že tam od čtvrtka do soboty má jet známý a my bychom ho mohli střídat a nebo v pátek přijet za nimi. Nakonec jsme museli přijet až v sobotu. Že to zkusíme alespoň jeden den. Po příjezdu asi ve 14h nás známý informují, že oni chytají jen v noci a sousedi naopak jen ve dne. Klábosíme diskutujem o technice a mezitim pomalinku stavíme naše vybavení. A naopak známý ho balí. Strejdovi jeden prut vyvážím za velice nepříjmeného větru. S tím, že každý jeden budem vyvážet a jeden nahazovat. Jelikož závody se blíží a mám před nimi jen tuto šanci poškádlit zdejší dravce. Strejda má v 16,30h oba pruty na svých místech. Já své pruty nenahazuji beru vláčák a poprvé v životě nastražuji smáčka po pár přesunech půlhodině v trapu a prvním utržení smáčka v životě zkouším kopyto, opět se stejným úspěchem. Už vím, že příhlásit se na závody bylo jen dočasné pomatení smyslů. Přicházím ke strejdovi a oznamuji, že nic nemám. On jen nadává, že dostal záběr od slušnjěší ryby a jelikož jsem nebyl v dohledu a on nevěděl kde je podběrák a podložka zmatkuje a rybu nešťastně vypíná (ani ji nezáhlédl). Sypu si popel na hlavu a jdu mu opět vyvést a při zpáteční cestě nastražuji i já svůj prut. Krátce po 18h mám i já oba pruty nastražené a čekám. A nic :-D ne kecám když už jsme ten vítr nemohli vydržet lezeme do bivaku a ležíme na lehátkách cca v 23h(asi tak 10min potom co jsme zalezli) slyším padák. Ryba se nechává snadno přitahovat až ke břehu a já si vůbec nejsem jist jestli jen netáhnu olovo. Těsně u břehu ryba ožívá, a následuje krásný souboj. Vyklubal se z něj kapr rovných 74cm krásně vyžraný jelikož rybu nechceme trápit ani ji nefotím ani nevážíme váhu mohu jen odhadovat na krásných 8kg. Od té doby máme záběr pravidelně každou půl hodinu až do 3h, kdy mě strejdův kapr 1. budí a strejda rychle rozhodne ať běžím já. V s návalem adranalinu si ani neuvědomuji jak moc už jsem stihl rozepnout spacák a kolenem se do něj opřu co to dá a výsledek vydíte na fotce. 2. vjel do vlasce a trochu s ním hejbnul. Jelikož stále fouká silnější vítr na vodu se mi nechce a vlasec pouze dopínám. (což byla chyba jelikož jsem ráno při balení v 10,30 vytáhl prázdný návazec) Poté strejda dostává v 3.45 posledního nočního kapra s tím, že jsme hotoví ani nenahazuje. Nahozeno mám pouze já ale bez výsledku. V 6h začíná foukat opravdu silný vítr trochu mě hlodá svědomí, že jsem bivak moc neukotvil a celý se prohýbá. Odpovědí mi je v 6.30 hlasité prasknutí očka na přehozu na zajištění svrchního pláště na samonostnou konstrukci. Rychle balíme bivak a vyhýbáme se dalšímu poškození. Dále mě a strejdovi na střídačku přicházelo 6 cejnů až do 8 ráno. A pak jsem vytáhl asi 3 kapry z toho prvního lysce. Celkem se nám povedlo od 17 do 10.30h vytáhnout 10 nebo 11 kaprů a 6 cejnů. Měřili jsme pouze prvního kapra, kterého jsme vytahovali z vody zbytek jsme vyháčkovávali ve vodě. Shodli jsme se na tom, že ten první byl asi největší.
Krásně jsme si zachytali hezká voda krásní a bojivní kapři.
Bohužel co mi vadilo 1. na druhé straně stará silnice do HK kde pořád něco jezdilo a nám se to neslo přes celou hladinu + vlaky. 2. Přímo na proti byli nějaké garáže, které celou noc svitili a trochu to hyzdilo celkově krásný noční pohled za svitu měsíce. 3. měli jsme ten pech, že kousek od nás se zastavilo hejno kachen a celou noc tam řvalo :-D
Ta to voda mě opravdu dost zaujala a rád se tam opět vydám(snad už nebude tolik foukat, při odjezdu jsme na druhé straně pískovny viděli i půl metrové vlny, což na naší tedy nebylo, naštěstí) Tak snad se mi povedou i ty závody ;-)