PetaPeta1 - Profil | Ne 4.10.2009 16:39:51

4.10.2009 - Sázava 1
Můj první lov na Sázavě. Celkem 6 sivenů v rozmezí asi 20 minut.
Bylo mi divné, že mi tak šli na třpytku, tak jsem čeknul net a zjistil jsem, že Sázava 1 byla nedávno zarybněná pstruhy a siveny. Prostě jsem vyhmátnul místo kde se drželi nějak po kupě. Užil jsem si to a všichni siveni opět plavou.
Přikládám foto. Pěkně foukalo, ale jinak bylo krásně.

Cerebro - Profil | Ne 4.10.2009 16:21:22

3.-4.10 2009 - Roudnice
Tak zrekapituluji první výpravu na soukromý revír Roudnice u HK. Po půl roce jsem chtěl opět vyrazit se strejdou na kapry. Jelikož jsem se o tého vodě doslechl nedávno a především kvůli podivnému nápadu závodit za měsíc na této vodě v přívlači. Navrhl jsem strejdovi tuto vodu, že bychom snad už v pátek mohli jet pokud budu stíhat školu. Ozval se až do den později s tím, že tam od čtvrtka do soboty má jet známý a my bychom ho mohli střídat a nebo v pátek přijet za nimi. Nakonec jsme museli přijet až v sobotu. Že to zkusíme alespoň jeden den. Po příjezdu asi ve 14h nás známý informují, že oni chytají jen v noci a sousedi naopak jen ve dne. Klábosíme diskutujem o technice a mezitim pomalinku stavíme naše vybavení. A naopak známý ho balí. Strejdovi jeden prut vyvážím za velice nepříjmeného větru. S tím, že každý jeden budem vyvážet a jeden nahazovat. Jelikož závody se blíží a mám před nimi jen tuto šanci poškádlit zdejší dravce. Strejda má v 16,30h oba pruty na svých místech. Já své pruty nenahazuji beru vláčák a poprvé v životě nastražuji smáčka po pár přesunech půlhodině v trapu a prvním utržení smáčka v životě zkouším kopyto, opět se stejným úspěchem. Už vím, že příhlásit se na závody bylo jen dočasné pomatení smyslů. Přicházím ke strejdovi a oznamuji, že nic nemám. On jen nadává, že dostal záběr od slušnjěší ryby a jelikož jsem nebyl v dohledu a on nevěděl kde je podběrák a podložka zmatkuje a rybu nešťastně vypíná (ani ji nezáhlédl). Sypu si popel na hlavu a jdu mu opět vyvést a při zpáteční cestě nastražuji i já svůj prut. Krátce po 18h mám i já oba pruty nastražené a čekám. A nic :-D ne kecám když už jsme ten vítr nemohli vydržet lezeme do bivaku a ležíme na lehátkách cca v 23h(asi tak 10min potom co jsme zalezli) slyším padák. Ryba se nechává snadno přitahovat až ke břehu a já si vůbec nejsem jist jestli jen netáhnu olovo. Těsně u břehu ryba ožívá, a následuje krásný souboj. Vyklubal se z něj kapr rovných 74cm krásně vyžraný jelikož rybu nechceme trápit ani ji nefotím ani nevážíme váhu mohu jen odhadovat na krásných 8kg. Od té doby máme záběr pravidelně každou půl hodinu až do 3h, kdy mě strejdův kapr 1. budí a strejda rychle rozhodne ať běžím já. V s návalem adranalinu si ani neuvědomuji jak moc už jsem stihl rozepnout spacák a kolenem se do něj opřu co to dá a výsledek vydíte na fotce. 2. vjel do vlasce a trochu s ním hejbnul. Jelikož stále fouká silnější vítr na vodu se mi nechce a vlasec pouze dopínám. (což byla chyba jelikož jsem ráno při balení v 10,30 vytáhl prázdný návazec) Poté strejda dostává v 3.45 posledního nočního kapra s tím, že jsme hotoví ani nenahazuje. Nahozeno mám pouze já ale bez výsledku. V 6h začíná foukat opravdu silný vítr trochu mě hlodá svědomí, že jsem bivak moc neukotvil a celý se prohýbá. Odpovědí mi je v 6.30 hlasité prasknutí očka na přehozu na zajištění svrchního pláště na samonostnou konstrukci. Rychle balíme bivak a vyhýbáme se dalšímu poškození. Dále mě a strejdovi na střídačku přicházelo 6 cejnů až do 8 ráno. A pak jsem vytáhl asi 3 kapry z toho prvního lysce. Celkem se nám povedlo od 17 do 10.30h vytáhnout 10 nebo 11 kaprů a 6 cejnů. Měřili jsme pouze prvního kapra, kterého jsme vytahovali z vody zbytek jsme vyháčkovávali ve vodě. Shodli jsme se na tom, že ten první byl asi největší.
Krásně jsme si zachytali hezká voda krásní a bojivní kapři.
Bohužel co mi vadilo 1. na druhé straně stará silnice do HK kde pořád něco jezdilo a nám se to neslo přes celou hladinu + vlaky. 2. Přímo na proti byli nějaké garáže, které celou noc svitili a trochu to hyzdilo celkově krásný noční pohled za svitu měsíce. 3. měli jsme ten pech, že kousek od nás se zastavilo hejno kachen a celou noc tam řvalo :-D
Ta to voda mě opravdu dost zaujala a rád se tam opět vydám(snad už nebude tolik foukat, při odjezdu jsme na druhé straně pískovny viděli i půl metrové vlny, což na naší tedy nebylo, naštěstí) Tak snad se mi povedou i ty závody ;-)
způsob: kaprařina
nej. nástraha: pop up CC Moore Modrá oliheň s malou halibutkou

kapr115 - Profil | Ne 4.10.2009 16:20:18

3,10 - radimak
Šesta sobota a ani zaber ale priroda je tam pekna posilam par fotek(ale ryby tam jsou vyskakuji na hladinu a vismivaji se asi delam nekde chybu )

Colombo - Profil | Ne 4.10.2009 16:05:57

4.10.2009 - ... už nejsem blbej
Pohoda - ryby : okoun - bolen - štiky a candáti mají asi dovču !

zbynczek - Profil | Ne 4.10.2009 16:01:23

4,9 - 7a dyje
Pár kaprů max 43.
způsob: kaprařina
kmenový vlasec: 0,33
délka návazce: 20
velikost háčku: 6 long shang
hloubka: max 2m
nej. nástraha: red fish pelety

pira - Profil | Ne 4.10.2009 15:29:55

pred chvili - reka
Chvili jsem byl s jednim rybarem lovit, chytil spoustu peknych,velkych a bojovnych ryb.. Ale nebot nechce byt obtezovan radami typu jak na to, je lovec skryt a focena pouze nejmensi ryba....
Vse plave dal!
množství návnady: mnoho

abul - Profil | Ne 4.10.2009 14:05:03

4,10,2009 - jihlava
Dnes na přívlač pár okounů,jelec a cejn.Zubatým dravcům se nechtělo.

FLIPUJ - Profil | Ne 4.10.2009 14:01:06

. - .
Vikend u vody přinesl 1 pekneho kapřika 85cm 10,5kg a 1 štiku 80cm

Cardinal - Profil | Ne 4.10.2009 13:48:02

2.10.2009 - Dunaj - Gabčíkovo
.. všade prítomný dunajský čert BÝČKO

Vlk | Ne 4.10.2009 13:23:32

LAST MINUTE - Koupaliště-neznámá voda
Závěrečný den, byl pro Jirku ve znamení lovu dravců.Po dopoledním tahu okounů a bolenů,přišla konečně i štika pro Áju.
VLK.

Rybkin - Profil | Ne 4.10.2009 13:13:14

4.10 2009 - Vltava Praha
Dnes trocha Urban fishingu v centru Prahy.Trochu nám to kazil vítr kterej byl chvílema neskutečnej.Překvapila druhová pestrost chycených ryb,tahali jsme ostroretky,parmy,padoustve,tlouště,plotice,proudní​​​ky,potočáky,duháky
způsob: feeder
návnada: Lorpio feeder Extra,červi

Annie a Máťa - Profil | Ne 4.10.2009 12:45:54

4.10.09 - Turyňský rybník
Dneska jsme dorazili v 6:05 a ihned nam po nahozu zacali najizdet cejni.
Celkem za 5 a pul hodiny nachytano 12 cejnu (25-35 cm) a 1 kapřík :)).
Dokonce se nám povedl náš první double.Chytano na položenou.
Petru zdar Annie +Máťa

Barynka - Profil | Ne 4.10.2009 12:34:29

4.10.09 - ...
Dneska jsem si vyšla na kapra, ale žádného jsem nechytila. Byl se mnou můj kamarád, kterému kapr stáhnul do vody prut, že za ním musel plavat...v té zimě!!! Takže se musel jet domů převlíct, ale celkově to nešlo. Jen jeden okounek a plotička.

džek - Profil | Ne 4.10.2009 12:01:05

15.7.2008 - 441022-5, 6 Labe
Kapr-67cm

aldis - Profil | Ne 4.10.2009 11:41:08

3.10.2009 - NEJ rybník na Vysočině
Přívlač s nymfami a smáčky na rybníku. Celkově 2 štičky a asi 15 pruhovaných dorostenců. Nádherné počasí, široko daleko žádný rybář. Ryby poměrně aktivní. Krásné odpoledne na rybách:))

coolenzo - Profil | Ne 4.10.2009 11:31:42

1.10.09 - Harta
zupa ráno na Hartě ..

Sp. - Profil | Ne 4.10.2009 11:18:56

3.10. - Hron
včera zase s pickerom dosť jalcov,nejake ostrieže a jedna mrena 60cm : )

candidát - Profil | Ne 4.10.2009 10:59:30

3.10 - zámecký park
včera dopoledne v zámeckým parku na rybkách an vláčku jedna štička cca 40cm a jedna kolem 55cm se netrefila. Potom sem tam urval 2 rotačky dohromady v hodnotě 200Kč. Takže den jakš takž.

Mirek M. - Profil | Ne 4.10.2009 10:55:57

3.10.2009 - Pilák
Včera jsme se vypravili ke známým na Vysočinu.Děvčata se vypravila na houby a chlapi na ryby.Ani v lese a ani u vody jsme ale bohužel moc uspěchu nemeli.Poloprázdný košíky hub a pár menších kapříků bylo vše co se zadařilo.Když jsme se ale večer sešli opět na chalupě u gulášku a vínka,museli jsme přesto konstatovat,že jsme prožili další krásný den v nádherné přírodě.Snad se ještě letos dočkáme lepších ulovků jak v lese,tak u vody.Petrův Zdar

Kaso - Profil | Ne 4.10.2009 10:51:07

02.10.2009 - krásna rieka
79cm, zabral o 21:30 na rapala jointed 13cm -SFC.