Paluda | Út 3.6.2008 20:34:27

1.6.2008 - Mastník 1
Tak jsem vyrazil po pár večerich vycházkách na hady také na klasiku a přes den.Přivstal jsem si a ve čtyři hodiny ráno už jsem poprvé nahazoval.Kolem deváté už bylo dost horko tak jsem to zabalil.Výsledek byl:Na položenou jeden cejn 38cm a na Feeder jeden kapřík 40cm a 14 cejnů(30-40cm)zkrátka si člověk zachytal.

Bacil z domu - Profil | Út 3.6.2008 19:57:34

1.6.08 - Svratka 3
K vodě jsem dojel okolo 5.00,i tak to bylo pozdě,moje zamilované místo okupovali cizáci,takže nemaje ropy na delší přesun usadil jsem se přímo nad splavem.I přes neskutečnou aktivitu ryb a i velice slušných byl jsem zcela bez náznaku záběru jako vždy na tomto místě.Nevěřím,že tam někdo dokáže zachytat,i když ryby tam okolo brčka prováděly skoro olympionická cvičení.Na kuličku skoupý jsem rozhodně nebyl,ryby jsem viděl,leč nechytil.Ilustrační fofo místa zde.

berlinan - Profil | Út 3.6.2008 19:19:56

dnes - spree
Necele dve hodinky u vody,nejdriv pekny cejn a po prohozeni par nadejnych mistecek se na rohlicek z hladiny spletl bolinek,mooc pekne pochytani :-)

Kamčatkyn - Profil | Út 3.6.2008 18:04:00

dnes - Grunty u Brna
Tak dneska byl taťka pozván na Grunty na rybolov, jenže měl hodně práce, tak se zdržel pouze jen hodinku a já jsem ho zastupoval a samozřejmě se i děda přidal. Místo jsme vybrali v rohu, protože všude bylo dost národa a celý rybník se nám dokola nechtělo obcházet. Po nakrmení bylo vidět jak jsme přilákali menší rybky. Taťka chytal na feedera, děda na položenou a já jsem se prvně věnoval taťkovi a poté, když jsem viděl opatrné záběry na feedera tak jsem rozbalil odhoz. Zjistil jsem, že jsme si sedli na hloubku, kde jsem měl 4m a bylo to málo a bohužel zarážky na anglána jsem nechal doma, tak jsem byl nucen to odchytat s touto hloubkou. Ryba docela dost reagovala na krmení a tak jsme si pěkně zachytali cejny, plotice a perlína. Škoda jen, že nepřišel žádný kapřík, jinak to byl pohodový lov

Petrus | Út 3.6.2008 17:34:21

3.6.2008 - 401018
Vltava u Výtoně -letos poprvé - ve znamení malých násaďáků kolem 35 cm . Na feeder s kuku 8 kousků , zajímavé že žádný cejn .

Miraryb - Profil | Út 3.6.2008 14:15:23

dnes - Sázava
Dopoledne na řece "jen" tihle dvá krasavci 27 a 31 cm potěšili mé srdéčko a zase musí unikat před dravci.

PLCH - Profil | Út 3.6.2008 14:06:51

2.6.2008 - Rybník
Včera jsem vyrazil na rybky kolem 15:30, ale díky množství lidí ve vodě jsem to za 20min zabalil a jel k bábině... Pak asi v 18:00 jsem tam šel znovu+ s kámošem. Chytal jsem na feedera+klasika... na fídra to bralo pěkně jen jsem si zapoměl návazce tak plno pěknych záběrů promarněno. Při setmění mi málem uletěl prut do vody díky kaprovi, který se vypl. Pak na fidra 51 carp lysec a nějaké drobotě... pak chytačka na hladinu s rohlíkem a to sem měl jen dva krásne záběry:(, škoda... . balili jsme tak v 22:30...capr to má za sebou:-))

hatori - Profil | Út 3.6.2008 13:57:50

Dnes - Rybník Klásek
Dravci v tom vedru skoro nekoušou, rybek mají dost. Dneska jsem vypotil jednoho Okouna a jedenoho Candata.

Babouk | Út 3.6.2008 12:57:38

3.6.2008 - Jaroměřice 1A
Dnes asi 3 hoďky na Mastníku s cílem pochytat nějaké líny. Chyceno asi 5 línů, 2 karasi a nazávěr kapr poledňáček 57 cm na picker. Druhý prut plavka. Chytáno pouze na hnojáky. Drobotina moc nebrala, ale kapřík potěšil. Krásně bojoval.

zdenos - Profil | Út 3.6.2008 11:38:02

2.6.2008 - Morava 12
Parádní chytačka pod jedním jezem. Nakrmil jsem Lorpiem s hlínou a co nához to záběr. Ryby ve složení ostroretky, cejni, plotice a kapřík. Nakonec přišel cejnek 55cm, takže spokojenost.

Glanis - Profil | Út 3.6.2008 11:22:15

3.6.08 - Hostivař
Kaprum se moc nechtělo, ale ceini a plotičky se mohli po červíkách utlouct... Tyto 4 rybky jsem chitil v rozmezí cca 5minut...

RuHa - Profil | Út 3.6.2008 11:08:54

2.6.08 - Jizera 411026/027
Silně zakalená voda, v kombinaci s hrátkami spočívajícími ve zvedání jezů a vypínání a zapínání elektráren, nás donutila k příjemnému pasivnímu způsobu lovu od Rožátova. Chycen úhoř, tloušť, plotice.

Paul van Drax - Profil | Út 3.6.2008 9:04:10

včera - Morava 10A
Ve třech, tři hodiny chytání, jak sedláci u Chlumce. Seděli jsme na hloubce a ryby si proplavávaly mělčiny.

Zako - Profil | Út 3.6.2008 8:49:45

31.05.2008 - Místní kačák
Jedno hádě z časného sobotního rána.

Sanča - Profil | Út 3.6.2008 8:35:28

31.05. a 02.6. - Vlára 1 a Svitava 1
Takže poslední zpravodajství. V sobotu jsem byl zkusit náši říčku. Našel jsem si místo s hloubkou okolo 1m a šířkou cca 7m. Lehce prokrmil a na 1g spláveček postupně nachytal asi 20ks ryb - Plotice, tloušť a 2 kapříky, kteří na potoku celkem překvalipi. Asi si to tam chlapi nasadili.
Včera jsem chtěl zkusit Svratku 6, ale byla jak kafe, asi nahoře trošku bouřilo, do Obřan sjem se nedostal, zácpa, tak jsem to zabačoval na Beerovo nábřeží. Půl hoďky plavačka ve znamení 1ks plotice, takže přesun pod nejbližší splav, kde jsem k mému překvapení(ne moc hezký splav v průmyslové zóně) chytl duháka 35cm, asi 4 tlouště, pár upadlých ryb a jedno torpédo mi vzalo horneta na 14 vlasci a už ho nebylo. Typuji to na parmu, štika by se tam asi těžko ukázala. Takže až na bilanci -1ks horneta, celkem dobré, krátké, intezivní rybačky. Všechno plave dál, páč jsem ještě nevyčistil mrazák od posledního kapra a okyšů.:-) Foto nic moc, už bylo hodně tma.

contrass - Profil | Út 3.6.2008 8:02:36

3.6. 2008 - svazový JM
Dnes od 4 do 7:30 , pár kapříků okolo 40 cm a nakonec 52 cm lysec.Vše na kukuřici v medu...

Milhauz - Profil | Út 3.6.2008 2:10:19

minulý týden - Vltava
Moje stanoviště.Jeden prut s peletou jsem nahazoval vlevo k leknínovému poli hodně proti proudu, záběr se projevil uvolněním vlasce, ryba jela vždycky po proudu, jakmile se špička uvolnila sekat.druhej prut většinou s kukuřicí nebo rousnicí jsem házel do proudu asi 20metrů od břehu, víc záběrů bylo u leknínů, i zajímavější ryby

Milhauz - Profil | Út 3.6.2008 1:59:26

Cejni brali v jednu chvíli na hod, několikrát i double ale nedostal jsem se přes 40cm

Milhauz - Profil | Út 3.6.2008 1:54:29

minulý týden - Vltava
Rychlá dvoudenní feederovačka na Vltavě.Zachytal jsem si skvostně.Krmeno MILOvaným krmením, chytáno na červy, kuku, rousnice, vyzkoušel jsem peletky Dynamite baits.Nachytáno spoustu bílé ryby, pár kaprů, sumčí mimino, boleni, chvílema jsem nestíhal sekat.Prostě paráda.

plavan - Profil | Po 2.6.2008 23:59:42

2.6.08 - pod splavem
Dneska jsem objevil pro mě novou lokalitu a tak jsem byl pln očekávání. Brali mi jenom takové pidi rybky, ale i tak to bylo krásné