lubomír - Profil | Ne 15.7.2007 17:59:50

14.7.2007 - Vltava 1
Od 18hod do půlnoci 3x candoš 40,47,48 a tenhle sumík.Vypuštěn zpět.Nádherně bojoval,měl toho plný drápy.

Čudlař - Profil | Ne 15.7.2007 17:48:40

10.7.-14.7.2007 - Seč
Menší výpravička na Seč ve složení já, Zauwi, Tomik a Vitek. Na Seč sme se Zauwim přijeli o několik dní později naž Tomík, který již měl na kontě štičku 56cm a přez 10 sivenů na pstruhovce pod Sečí. Po příjezdu jsme nedočkaví a natěšení vyrazili k vodě jenže po půl hodině lovu se spustil déšť a než sme se dostali do chatky tak na nás nebylo vůbec nic suché. Další den sme se vydali na pstruhovku pod Sečí s nadějí na ulovení pěkných sivenů. Po nakrmení milionu bolenů u hráze jsme došli k vodě. Milým překvapením byla nádherná křišťálová voda, postupně po proudu byla o něco kalnější a na vyrovnávací nádrži kde sme chytali to už byla obvyklá barva. Já si s mušákem vymodlil dva okouny a Zauwi s Tomem si dávali match kdo víc ryb , muška v podání Zauwiho a Tomova vláčka. Skore skončilo 1:1 :) celkem nachytali dost rybek a mezi nimi i několik sivenů. Pak nás čekala umorná cesta zpátky a čekání na Vítka ktrej měl přijet. Třetí den byl ve znamení odpočinku a chytání přímo na Seči. Ráno vláčka byla naprostá trága a jedinej Zauwik lapnul štiku 50+ která to měla spečetěný a šla na pekáč. Než sme lov zakončili znovu jsme ,, luxusně,, zmokli. Odpoledne jsem se rozhodl zkusit feeder, ale po půl hodině sem šel do chatky pro mušák, což mi bylo stejně prd platný, protože sem chyt velký h...stejně jako Viťas a Tomáš. Avšak Zauwik ukázal rybám co proto a na mušák vytáh 3 tlouště 35+, pár maličkejch bolínků a nějakou drobotinu. Čtvrtej den sme vyrazili znovu na vyrovnávací nádrž pod Seč. Našli sme zkratku, takže místo 5km sme šli jen 3km . Čímže sme měli víc sil na lov, protože táhnout prsačky 5km pěšky není sranda :)) Bylo vidět, že pátek 13tého tentokrát Zauvikovi moc nepřál, zato já konečně zalapal. Za celej den sem chytil 10 ryb (8 okyšů , sivena a plotici ), Tomík lapnul 20okounů a Víťa jen asi dva okouny. Zauwi teda neskončil s nulou a taky asi 6 ryb vytáh a dost mu spadlo. Večer ještě Zauwi chtěl na Seč mušit s nadějí na pěknýho bolena . Tak sme vzali mušinu, jedinej Vitek vláčku a šli jsme . Já měl dva záběry na suchou a oba v ****** protože sem lapal s mouchama vázanýma na ,,kvalitní,, háčky, které se překvapivě lámali...takže první záběr byl jelec 35+ pří záseku sem ulovmil háček a druhej záběr byla slušná bomba do mouchy a při záseku se háček zlomil :( ... Zauwi urazil o něco víc ryb. Taže radost nehorázná . Mohlo bejt pěkné foto a takhle máme prd ...naše chyba, ale příští rok to vylepšíme a bolen konečně pujdu z vody. Přidávám fotku mého úplně prvního sivena na mušák.

Čudlař - Profil | Ne 15.7.2007 16:58:00

15.7.2007 - 4. mini srázek mrkářů z Pardubic a okolí
Tak sme se zase po půl roce sešli , tentokrát na revíru Bačaly. Sešlo se okolo 14ti lidí , skvěle se pokecalo a počasí nám přálo až moc . Jen ryby z nás moc nadšené nebyly . Chytali se hlavně plotičky, perlínci , okouni a dvě kudly do 34cm. Na břeh se podívalo pár mini kaprů, které vytáhl z vody Peha . Kolem 12té nám začalo být pekelné teplo, někteří se osvěžili studeným pivečkem a jiní na sluníčku trapčili ( viz já ) tak není divu že sem zase pěkně přismahlej :))...Jediní kapři, které jsme zahledli byly na druhé straně rybníku mezi spadlými stromy. Nejvíce provokoval pěknej koi karp, kterej byl moc dobře vydět. Se Zauwim sme na mou matchku navazali plovátko a s houskou jsme šli na ně ... Zauwi měl jeden zásek do prázdna a pak už nic . Já jsem měl dva záběry, jedna ryba zajela do vázky a spadla a druhá mi to bez jakých koliv okolků úpálila :(...Aspoň jsem měl na prutě větší fishe i s vědomím že bych je nejspíš přez ty vázky neprotáh s matchkou do 25g a 0,16 kmenem i návázcem.
Tímto bych chtěl poděkovat všem zúčastněným a je mi líto že ryby moc nešli...jinak doufám že se příště znovu sejdeme, pokecáme a vyměníme pár znalostí.
...foto nemám snad jej doplní jiní...

MrKos - Profil | Ne 15.7.2007 13:24:17

dnes - Stoják u Brna
Dopoledne s kamem jsme na plavačku nalapali spoustu malých kapříků, amurků a nejvíc plotic a perlínů... Vybrané plotice odjely do zavináčů a zbytek plave dál... Masňáky to bralo často již z propadu takže jsme pak přešli na kuku což bylo kapánek lepší... Asi půl hodinky jsem to zkoušel na mrtvou rybku a ze sloupce nic a ze dna na tom do dvou minut byl klepetáč... Dva kouskové se drželi docela pevně a nechali se i vyfotit :-)
pěkná chytačka...

mili | Ne 15.7.2007 13:23:07

15.7.2007 - Balinka 1
Lalůvka

Stanley 87 - Profil | Ne 15.7.2007 12:51:03

14.7.2007 - Labe
vydarena vlacka s par kudlami,okounky a konecne jsem letos prelstil jednoho candata.cca 45 cm.

Petrasek - Profil | Ne 15.7.2007 10:03:56

10.7. - 14.7. - svazovka
kapr 76cm 10kg

Petrasek - Profil | Ne 15.7.2007 10:02:37

Vyprava od utery do soboty. Vse zacalo uternim lijakem kdy nam polovina veci promokla driv nez jsme postavili bivak. Utery jiz bylo bez zaberu a my doufali ze dalsi den uz bude i nejaky pipanec. druhy den jsem mel jedine pipnuti ktere skoncilo strzenou bobuli. Dalsi zaber bohuzel neprisel. Ve ctvrtek se konecne podarilo kamaradovi prelstit par kapru na krmitko. K veceru se dostavil prvni krasny hrcak! Byl to lysec 80cm bez par gramu 11kg. Chvilku po vyfoceni se ozvala i druha udice. Jizda jako blazen a na brehu se ocitl kapr 76cm 10kg. Dalsi zaber od kapra se uz nekonal. Vecer jeste kamarad ulovil uhore okolo 25-30cm. V patek prisel za cely den jeden jediny zaber a to navic kamaradovi na krmitko:( Na sobotu hlasili vedra ja tusil ze to nebude dobre. V sobotu sice prislo par zaberu na krmitko (nej kapr 56cm) ale bobule se ani nehly. Ale i pres ten maly pocet zaberu byla vyprava super!

AlTo - Profil | Ne 15.7.2007 9:59:08

12.7.2007 - Berounka
Asi velkej hlad :-), ikdyž to není poprvé a určitě ne naposledy.

mrkacek - Profil | Ne 15.7.2007 9:59:01

15.7.2007 - Opava 1
Dnešní výprava na řeku(Opava 1):nic moc nějací hrouzci, okouni a dve parmy-35cm,49cm.

vlkodlak | Ne 15.7.2007 9:51:59

13.7.2007 - Odra 5
Patek ve 23 hod . sumec 132 cm 18 kg

Malovec | Ne 15.7.2007 8:18:14

13.7.2007 - Slapy
Sumec 140cm 20kg

jepice - Profil | So 14.7.2007 23:13:33

14.7.2007 - Dyje 11
Muškařina od 15:20 do 18:40 pod Louckým splavem. Na čumendu se dojel podívat i kolega eppl, párkrát si i zaházel, ale bez výsledku. Jinak mě ze začátku trápili koupající se lidi a psi, potom mě trápily ryby. Nejvíc mě asi vytočilo, když kolem mě proplulo hejno lipanů a někteří z nich měli i kolem 40cm. Jinak celkem chyceni 2 lipani, 2 plotice, 2 proudníci a 2 tloušti, takže dnes vše po páru. Lov mi zpestřily 2 slečny v plavkách koupající koně.
Celkem vyvedený lov, jen škoda že jsem promarnil tolik záběrů. Chytáno na chrostíky a goldy.

JohnMcE - Profil | So 14.7.2007 22:55:48

14.7. 2007 - Labe 16
Dnes večer pokus o vláčku na Labi. Opravdu pokus, podařili se tři okounci na rotačku a malý wobler. Kolem rány od bolenů, ale o rotačky, woblery, popy se nezajímali... Snad zítra brzo ráno...

jepice - Profil | So 14.7.2007 22:54:24

8.-7.7., 11.-12.7.2007 - Jizera 14, Jizera 13, Jizera 12P
Týden strávený v Harrachově jsem se snažil co nejvíce strávit u vody. No kdybych nebyl chytat s mildasem a Alešem na dvanáctce (děkuji jim za společnost), tak se neodchytám. Za celou výpravu jsem chytil asi 20 ryb (z toho většinu právě na dvanáctce) ve složení potočák, siven, duhák a 1 lipan velikosti dětské dlaně. Jinak mildas to docela bil, tahal potočáky, sem tam duháka, pěkný siveny a dokonce pár solidních lipanů. Aleš taky tahal nějaké výše zmiňované ryby, ale v menším počtu a velikosti. Takže Jizera 12P byla bomba. Zato Jizera o něco výše stála za nic. Bylo to o menších tůních, ve kterých bylo ryb pramálo. Takže jsem toho nahoře chytil minimum. Jinak kromě těch tůní to byly hlavně mělké peřeje, takže skoro nechytatelno.
I když jsem si zachytal solidně jen 1 den, tak to celkem byla pěkná dovolená.

BorisLetovský/after-strike - Profil | So 14.7.2007 22:38:05

14.7. - Hlubina
dnes na mlaskacku vic jak 10 zaberu od ?vodniho potkana? jakmile do toho zacaly mlatit plotice potkani se na to vrhli a plavali s tim ke brehu zadny zasek se nepovdl az na jeden kdy se stejne po chvilce vyskubl ale byla to dobra sranda naposledy po tom sly kachny ale vzdy sem to vytahl driv a pak si rikal ze by se hodily na vazani musek-kvalitni material zadarmo :) a i dobra pecene by to byla jeste s sebou vzit musak a chytat netopiry jenom ryby ne :D

PLCH - Profil | So 14.7.2007 20:32:22

14.7.2007 - rybnik vylanta
byl sem si zachytat na tento soukromak a zadarilo se...takze -plno cejnu,kapri-50-41,55 malej 30cm lin :) a v prave poledne mi to vzala na rohlikovy boilles 70ka ...krasne sem si zabojoval tak 25min....proste paraaada!!! 8:)

thundarr - Profil | So 14.7.2007 19:44:44

13.7.2007 - Dyje 7
tyden na Mušově totálně zklamal ... krom cejnu kolem 40-55 cm .... a malych kapriku totalne mrtvo ... denně vyvezeno na sumika a nahozeno na candoše ... ani prd ... jeden hrk sumce byl, ale asi se netrefil .... totalni zklamani :(

B.All - Profil | So 14.7.2007 18:53:23

14.7.2007 - Svratka
Dnes na priglu a nic. Jak na rybku tak na testo.

Kandat - Profil | So 14.7.2007 18:12:24

14.7. 07 - Hostivarska prehrada
Dneska na Hostiku. Jeden prut na kapra a druhej na candata = ani zaber :((((( Ale pekne rano:))))