fredyn - Profil | Po 21.5.2007 18:42:00

19.5.2007 - 471029
Docela slabota,prehradka kde se dali chytit i vetsi kapri a ted jen sami takovi kolem 25cm

koffi - Profil | Po 21.5.2007 18:09:56

21.5.2007 - 441 001 pod revít 1-varvažov
Tak dnes super chytačka rybky sice moc nebrali chyceno 1 kapřík 42 cm,2 cejni cca 15,a 2 perlínci do 20 cm.Ale byl dnes se mnou porpvé kamarád byl ze všeho vyjančenej a když mu brala tak se málem zbláznil ale po nekolikátem neuspechu začal poslouchat mé rady a nakonec vytáhli nádherného perlína opravdu macan 25cm...

Fishky - Profil | Po 21.5.2007 11:08:06

19. - 20.5.07 - Rybník v Popůvkách u Brna
Tak po týdnu těšení a příprav jsem se v sobotu konečně dočkal prvních letošních závodu. Propozice a celkově charakter závodu popsaný na webových stránkách / http://www.spmastin.net/rybolov/zavody.php / rybníku se jevil moc fajn, leč vše bylo nakonec uplně jinak... při příchodu na lovné místo jsem se zděsil - rozestupy mezi lovícími byli 1,5 metru!!! Takže zdolání 60cm kapra z 50ti metrů znamenalo vždy komplikace a rozmotávání zamotaných silonů. Po zhruba 30ti minutách od začátku jsem se i já dočkal prvního záběru, a tak rozradostněn, že kapři berou boilies vcelku rychle jsem byl však ze svého nadšení vskutku rychle vyveden rozhodčím, protože mi zdělil, že pravidla uvedené na webu jsou špatné a zavádějící a že se chytá na součet délek kaprů, nikoliv na jejich váhy. No cítil jsem se jak lyžař, kterému těsně před startem skoku do dálky zapíchli do tratě barevné praporky a zařvali jedeš slalom - prostě hrůza! Zhruba po čtyřech hodinách od začátku, kdy jsem přišel o třetí pěknou rybu, když sem ji rval, aby nezajela do silonu kolegům jsem už měl všeho plný zuby a tak jsem byl donucen se přestěhovat z rozkrmeného místa, kde slušná ryba chodila každých 25 minut, protože zdolávat v noci za takových podmínek by bylo naprosto nemožné - navíc mnohým dělal velký problém házet před sebe do svého "sektoru", takže často docházelo ke stahování montáží... Na rozkrmení nového místa (kde sice nebyli rybáři, ale ani ryba) jsem už bohužel neměl žádné krmení, takže jsem si musel vystačit s pytlíkem obřích kuliček původně určených k lovu větších ryb. V noci když se ryba konečně trochu rozjezdila osvětlili organizátoři celý rybník obřími reflektory - kdybych tohle tušil, tak se jim na celou jejich závodní parodii z vysoka... a nazabiju víkend na louži na poli lovem v rámci nesmyslných pravidel. Bohužel už nešlo couvnout a tak jsem se pokusil udělat maximum a začal chytat hodně aktivně. Za noc došlo asi 30 kaprů v průměru kolem 60cm, což při vyhlašování znamenalo 2. místo v součtu ryb s nějakými 23-mi metry. Bohužel jak se říká - to nejlepší nakonec... za 2. místo byl dle propozic DVD rekordér, ten jsem však NEDOSTAL !!! Co dodat? Snad - když příště uslyšíte o rybníku v Popůvkách, či Vás někdo pozve na závody... raději se tomuto místu zdaleka vyhněte, ušetříte si nervy, finance i ztracený čas! Panu Štočkovi a jeho kolektivu organizátorů přeji, aby ve svém životě potkávali jen stejně charakterní lidi, jako jsou oni sami! Lovu zdar! (tento příběh není smyšlený, bohužel je brutální realitou a obrázkem charakteru některých jedinců...)

Briza - Profil | Po 21.5.2007 8:22:57

20.5.2007 - Morava 12
Dopoledne jsem poseděl pod jezem v Bělově. Na feeder 3 karasi cca 30 cm a jednu ponorku jsem neubrzdil. Na plavačku to braly jen ouklejky. Žádná jiná ryba se neukázala.

Horda - Profil | Po 21.5.2007 7:53:55

20.5.2007 - 461012
Tak jsme se vydali včera s Mitchellem letos poprvé na hady. Každej jsme chytili 1 ploticu, 1kaříka (kolem 40) a každej sme si vytáhli ůhořa. Ten Mitchellův měl 59, ten můj byl trochu menší. Chytali jsme na rousnice. Jinak pohodový a pěkně strávený večer.

Mirak - Profil | Ne 20.5.2007 23:28:39

20.5. - 451009
Dneska pokus o večerní lov na řece!K vodě jsem dorazil kolem 18hodiny!Přes půl hodiny jsem splávkem měřil hloubku a marně jsem se pokoušel najít nějakou hlubší část!nakonec jsem zakotvil na hloubce kolem 70cm u spadlých větví ve vodě!Zakrmil jsem šrotem a kukuřicí!do setmění jsem chytil pár plotic kolem 30cm,perlíny téže velikosti a 3 okouny!Jeden ukázkový záběr na kapra seknut s malou razancí,takže ze souboje nic nebylo:-(!po setmění pokus o úhoře jenž skončil po půl 11hod.koupelí na záchranu splávku s chemickým světýlkem z větví ve vodě!Voda teplá,jen ta bahenní lázen nemusela být...Víc bahna než vody!

Starouš - Profil | Ne 20.5.2007 22:49:52

20.5. - Bílina 6 - Čepirohy
Dnes odpoledne(asi od 14 do 18h) lapačka na rybníce v Čepirohách. Bylo děsný vedro a ryby vůbec nebraly(pokud tedy nebudu počítat perlínky do cca 15cm, kteří se vrhali prakticky na jakoukoli nástrahu). Zkoušel jsem plavačku(odhoz i při břehu) a feeder, ale bezúspěšně. Stručně řečeno bída..

mava - Profil | Ne 20.5.2007 22:33:35

19.5.-20.5.2007 - Morava 12
Po měsíci na rybách na oblíbeném místě s Ii přes noc ,nedopadlo podle představ rybám se nechtělo zobat tak se na břeh podívalo jen pár rybiček jeden kapřík,cejn a karas vše tak do 30+.pak jsem se ješte chvilku pokoušel bavit ouklejkama ty braly okamžitě na hod ale to bylo vše.

vranka - Profil | Ne 20.5.2007 22:29:02

18.-20.5.2007 - Dyje 15
Víkend který se celkem vydařil nejen počasím, podívali se za náma na břeh dva sumíci, karásci, cejni a taky tři úhoři přes sedmdesát, takže spokojenost

jepice - Profil | Ne 20.5.2007 21:51:47

18.-20.5.2007 - Soukromý rybník Neplech
Závod Zlatá udice se velice vyvedl. Povedlo se mi skončit na 1. místě v jednotlivcích, na 1. místě v družstvech a do třetice jsem získal 1. místo v disciplíně LRU- Plavaná. Nejvíc mi dal zabrat lov ryb. S 4m bičem jsme všichni zkoušeli nahnat centimetry na plotičkách a perlíncích. Ale těm se bohužel moc nechtělo. První kolo jsem odchytal jakš takš. Druhé kolo už jsem neunesl, že vedle mě tahaj ve větší vzdálenosti cejny kolem 25cm. Tak jsem vybalil odhoz a za posledních 20min. se mi povedlo vytáhnout asi 7 cejnů, kteří podle mě nejvíc rozhodli pořadí. Dokonce jsem si povodil kapra, ale ten se bohužel vyřízl. Potom jsem zkoušel chytat už mimo závody, ale to jsem chytil jen několik cejnů, plotic a perlínů. Kapřík bohužel žádný.
Takže moje poslední Zlatá udice se velmi vyvedla. V jednotlivcích náš tým obsadil v první pětce 4 místa (1. já, 2. Tomáš Kablásek, 3. Filcek a 4. Patrik Müller). A v týmech (naše škola měla 3 týmy z celkových 5ti týmů) byl náš tým 1., druhý tým skončil 2. a třetí bohužel až na posledním 5. místě. Zase se ukázalo, že ZŠ Pražská od roku 1998 nemá v týmech konkurenci.

Radim Löwe - Profil | Ne 20.5.2007 21:48:20

19.5. - Sázava 5
Seděl jsem od 20°°-22°° u vody a na břeh vytáhl několik okounů, kapříka 35cm a dva úhoře- 46cm a 65cm. Povedlo se mi jim bez problému vyndat háček-vráceni vodě. Skvělej zážitek.

Aďo - Profil | Ne 20.5.2007 21:36:11

20/05/2007 - Jazero tienov
Tak a takyto dom si dlabal vtacik nad mojim rybarskym kresielkom.

scopi - Profil | Ne 20.5.2007 21:12:43

uplynulý týden - svitava 1
tak sem si byl zachytat na svitavě a mooooooc pěkná chytačka. Za čtyři poslední večery strávené na břehu této řeky chyceno asi 14 kapříků a včera malá parmička (udělala velkou radost, na řeku jinak vůbec nechodím a tudíž byla první v životě)

Maco - Profil | Ne 20.5.2007 21:00:47

18.5. - Svratka 5
Dvě hodiny strávené na Prýglu u kotvy a vůbec nic!Ani ďub!Vyzkoušel jsem všechno možné i nemožné, ale rybám se buď nechtělo, nebo tam zrovna žádné nebyly, protože nikdo z poměrně početné základny nevytáhl ani šupinu :o)

Good_Carphunter - Profil | Ne 20.5.2007 18:50:07

17-20.5. - Soukromák SK
Vcelku uspesny lov na soukromaku na Slovensku. Hodne zakrmováno preletama a krmnym boilie, kuku + repka. V noci zakrmeno koulema ze sucheho krmeni MILO-Brasem ve vetsim mnozstvi a privoneno tajnou ingredienci. Prez den kapri cca 5-10 kg v noci 16,5 a 11 kg druhou noc 14,5kg 85cm ( foto ). 5 kapru nebylo mozne otocit (odhad kolem 15kg). Ve snaze dostat je dal od rakosu vyriznute hacky :-( Jet pro ne lodi do rakosu nemelo z predchazejicich vyprav cenu. Celkem se za 72h lovu podivalo na breh 26 kapru 5-16,5 kg.

Kumar | Ne 20.5.2007 17:58:01

20.5.2007 - 421083
Tak sem si byl zase jednou zachytat na Zdíkaci ... asi 40 plotic jeden cejn a jeden super mini okoun ..;-)

Hori - Profil | Ne 20.5.2007 17:45:17

20.5.2007 - Letovice koupalište
Dnešní lov připadl na ZÁVODY NA KOUPALIŠTI V LETOVICÍCH...Vše začalo odjezdem v sobotu ráno na chatu. Na přípravu byl čas celý den, aproto jsme s Manasem nezaháleli a chystali se, mýchali krmení, leštili pruty... Jako nástrahu jsme zvolili červíky, rohlíček, rousňáky, hnojáky a kukuřičku. Ryby reagovali jen na červíky. Možná to bylo tím, že jsme moc dlouho jiné nástrahy neskoušeli, ale chtělo to hodně krmit. Na prvním kole to jakštakš šlo, ale já i Hori jsme neměli na losování druhého kola štěsťtí atak jsme byli na místě kde byl sotva jeden metr hloubky. Po druhém kole a po vyhlášení jsme se s Horim umístili na stupni výtězů oba. Myslím si, že bez mála z 80 rybářů je to docela úspěch. Hori skončil na místě prvním s hromadnou délkou ryb cca. 800 cm. Já jsme měl méně cca. 400 cm, a tím jsme si zařídil druhé místo. I kolega s Olešnice nezahálel a z celkového počtu ulovených ryb měl cca. 100 cm. Vše se podle nás vydařilo na 1+ Petuv zdar

Sander02 | Ne 20.5.2007 16:45:42

19.5.2007 - Hloučela 1(Plumlov)
Znovu na plumlově,chyceno 10 kaprů,2 amuři a candát.Vše plave dál.

Hromis - Profil | Ne 20.5.2007 16:26:11

20.5.2007 - 451023
Dneska s dědou v Kameničkách. Asi po 4 hodinách se na břeh dostali 3 kapří dorostenci a jeden okoun. Já sem chytal na feeder a děda klasickou bobkařinou :-P. Chytáno na hnojáčky a na chleba. Pěkný počasí ryby taky braly... co víc si přát.

Mr.Eizo - Profil | Ne 20.5.2007 16:02:29

20.5.2007 - Žermanice
Dneska od 4.15 do do 9.00. Ve dvojko chyceno cca 25 kaprů. Téměř věe podmíráčci ale jeden 51 a další dva 45. Ten největší bude zítra k obědu, jinak vše samozřejmě plave dál. To vše přišlo na obyčejné medovky. No krásná chytačka.