Zoidberg - Profil | Čt 12.10.2006 21:37:36

12. října - Sázava 4
Poprvé u vody s novýma neoprenama. Lovil jsem na vlastní mouchu (fotka), celkem jsem vydoloval 12 tloušťů, tři největší byli 22, 25 a 27cm - prostě parádní rybačka, z vody je to úplně jiný kafe :o)))

Matrix - Profil | Čt 12.10.2006 20:08:48

12.10.2006 - Ležák(Holetínka)
Po škole od 15,00 do 18,30h na mouchu na tomto potoku. Při příchodu k vodě jsem zjistil, že potok je skoro vyschlý a voda jak křšťál. Tak jsem zkoušel jenom hlubší tůně a podjezí - celkem cca 10 tloušťů do 20cm, 4 plotice s 1 hrouzka. Pak jsem přišel k tůni, kde jsem dostal 3 duháky. Sledoval jsem vodu, jestli uvidim nějakou větší rybu, a celkově jsem viděl tak 5 ryb nad 25cm...docela bída...:(

MrKos - Profil | Čt 12.10.2006 19:32:36

dnes - Svitava 1
Odpoledne na dvě hodinky jsem se přidal k Dalimilovi... Oba jsme lapali bolo a Dalimil zkoušel i bobkařit s feederem. Brali nám cejni, plotice, ostroretky, podoustve, hrouzkové a čistě náhodou jsem narazil i na jednoho kapříka 46cm. Pěkná chytačka a podvečerní pohoda... Všechny ryby plavou dál...
Ruce jsem natahoval co to šlo ale vono už to víc nešlo... :-)

gardon - Profil | Čt 12.10.2006 19:14:34

dnes - Svratka 3
Dnes odpolední chytačka na děličku,šli cejni,jeseni,plotice a podoustve zhruba 30 ryb

xycht | Čt 12.10.2006 18:38:02

dnes - jižní čechy
Muškaření - na sucho několik duháků 25-32, dva šli domu.

Starouš - Profil | Čt 12.10.2006 18:34:06

9. a 11.10. - Berounka v Plzni
Tento týden jsem na svém top místečku na Berounce v Plzni moc úspěšný nebyl. V pondělí to ještě celkem šlo - cca 20 cejnů (nej 45+) a jeden kapřík 42cm, ve středu to bylo o dost slabší jen asi 10 cejnků do 30cm a jeden 40+ Většina lapena na položenou, na plavku se mi tam moc nedaří... Ale zase jsem viděl ledňáčka, lovící boleny a bylo hezky, takže proč se zlobit, že...?:-)

libkos - Profil | Čt 12.10.2006 18:06:01

11.10.2006 - Sl.Harta
Candát 86cm-7.80Kg

harpunar - Profil | Čt 12.10.2006 15:51:35

12.10. - UN Těrlicko
Dnes jsem na dvě hodiny prchnul k vodě.Stálo to za to! Nejdříve malý candošek cca 35cm,pak štička 64cm,okoun 33cm.To nejlepší nakonec-byl jsem zabroděný po pás a mezi rostlinama jsem kopýtkem pročesával dno.Ve 13.30 jsem se už vracel a nazdařbůh jsem ještě házel.V jednom místě mi po gumě snad dva metry ode mne vystartovala štika,odhadem 1m+ a vylítla tak že jsem málem do trenek udělal kakaové znamínko velikosti mexického dolaru!!!Potrhala ale jen gumu,vzala to těsně pod hladinou.Ale bylo to,jako když vylítne krokodýl,voda vařila a já jsem zůstal úplně paf.Zkoušel jsem to tam ještě proházet,ale nic.Nepíchla se tak ji zkusím poškádlit v sobotu ráno.

komik - Profil | Čt 12.10.2006 12:17:54

11.10.2006 - Sázava 3
Včera útěk z práce ve 12:00. Povařit konopí, vzít připravený vercajk a hurá k vodě. Navazuji desítku háček, připínám krmítko se směsí kaprového krmení, strouhanky a konopí, na háček kousek rousnice a nahazuji zhruba doprostřed řeky. Skládám dohromady picker, 10ti g krmítko, háček č. 10 s kouskem rousnice a nahazuji asi 6m od břehu.
Podzimní sluníčko krásně hřeje, všude klid a já se těším, jak si to odpoledne krásně užiju. Najednou píp, píp pííííp, přerušil idylku jekot hlásiče. Bleskově zasekávám a cítím tah - je tam. Zvolna přitahuji a za chvilku se objeví krásný kapřík. U břehu, jako by se zbláznil, bojuje statečně, vymotává několik metrů vlasce, ale do blízkých větví ho má sedmadvacítka nepustí. Beru podběrák a vytahuji kapříka na břeh. Tam začne znovu bláznit. Když se uklidní koukám, kde má háček. Háček prošil jeho tlamku za spodní pysk, a jak se v podběráku mlátil, tak se protihrot zasekl za očko podběráku protáhl se ramínkem rankou a visí asi 15 cm od kapříka v síťce a jemu prochází tlamkou je pletenka. No nic povídám si, vyháknu háček ze síťky a vtom.... Kapr sebou mrsknul a já cítím, jak se mi háček noří do palce levé ruky. A znovu několik škubnutí. Háček regulérně zaseknut z boku do palce až po oblouček a špička se zarazila o kost. Nevěřícně zírám na svůj palec, z kterého kouká ramínko s pletenkou a o 20cm dál kapr. Co teď? Uříznu pletenku. Sahám pro nůž, ale ouha zůstal u židličky asi dva metry ode mě. Jsem sám, nechci riskovat, že mi kapr vypadne vypadne z ruky a tak se natahuji a nohou si přikopnu nůž k sobě. Řežu pletenku a osvobozuji sebe i kapříka. S háčkem v palci ho ještě přeměřím, má 47 a pouštím. Sedám si a zkouším háček vytáhnout rukou. Slunce připaluje, potím se po celém těle a pot mi stéká do očí. Háček však drží pevně dál. No co nejsem žádný cimprlich, říkám si a sahám do báglu pro nářaďový nůž, který má i kombinačky. Uchopím jimi háček, párkrát se nadechnu a škubnu. Rukou mi projela strašná bolest, ale háček vězí v palci dál. Že bych si za protihrot zapřáhl nějaký nervík, vtipkuji si pro sebe, ale do smíchu mi moc není. Když se vydýchám a utřu si pot z čela i krev z ruky vymyslím další moudro. Beru si jehlu a zapichuji ji do rány podél háčku, až narazím na protihrot. Mačkám jehlou do strany, abych protihrotu udělal místo a háček jsem mohl vytáhnout. Bohužel zjišťuji, že nemám další ruku, která by háček vytáhla. Kolem ani noha, ani ruka, nikde ani živáčka. Tak jinak, beru háček do ruky pozvolna ho tlačím z rány ven. Povylezl o několik milimetrů, asi o 2, ale pro mě je to úspěch. Teď přjdou na řadu opět kombinačky. Po první zkušenosti vím, že to nebude žádná sranda. chytím kleštěmy háček, zatnu zuby a silou škubnu. A hák mizernej, blbej, pitomej je venku. Zapálím si cigaretu, napiju se a odpočívám. Za chvíli navazuji třesoucíma se rukama nový návazec a nahazuji. Vlastně nenahazuji - zapoměl jsem si odklopit přesmykač, tak jen pár cm přez brzdu a visím na větvi. To je snad zlej sen, říkám si a trhám montáž. No přeci nenechám zkazit takové krásné odpoledne. Jdu znovu navazovat. Do večera vytahuji ještě dva kapříky, jednoho 50 na picker - super zápas, a druhého 52 na teleskop. V šest balím pruty, na picker dávám grafitovou špičku a zkouším vláčku. Po chvilce rána do třpytky, přisekávám, ale nic. Asi jsem byl moc rychlý. Začíná se šeřit táhnu rotačku asi metr podél břehu. Najednou z pod břehu vyjíždí stín, je asi půl metru dlouhý, těžko říct možná menší, možná větší, a útočí na rotačku, cítím úder a sekám. Nepovedlo se, ale stálo to za to. Už vím co na tom vláčení vláčkaři mají. A to jsem ještě nikdy nic na vláčku nevytáh, zkoušel jsem to asi potřetí v životě. Celkem spokojeně balím, v 19:00 přijíždím domů a vysvětluji se zkrvaveným palcem manželce jaké to bylo báječné odpoledne. A pak že nejsme blázni. :-)

Pavel Z. - Profil | Čt 12.10.2006 10:41:52

IX/2006 - Soukromák VČ
Zdravím všechny kolegy zvláště ty, co se vyznají v anatomii ryb. Po jednom ze soubojů při přívlači mi zůstala na háčku tato šupina. Dle mého názoru je to z candáta. Mohli byste mi někdo sdělit přibližnou velikost této ryby, když rozměry šupiny jsou 31 x 26 mm? Nebo se jedná o omyl či nějakou anomálii.

Mitchell - Profil | Čt 12.10.2006 9:57:06

11.10.2006 - Svratka 5
Vcera jsem to byl s kamosem zkusit na Priglu.Chytali jsme na rybicky ale vubec nic neslo.

Viktorin - Profil | St 11.10.2006 21:05:52

11.10.2006 - řeka
Na candáty (na jiný revír) jsem již přestal jezdit, abych tam něco nechal. Vždy jsem chytil alespoň jednoho. Pro změnu jsem si zakrmil na řece na kukuřici na kapry. MO je ale zapoměla nasadit, takže místo kapříků se na kukuřici naučily kromě jelců taky parmy. Za dvouhodinovou vycházku jsem je chytil dvě. Na fotce je menší z nich chycená na vlasovou metodu.

xycht | St 11.10.2006 20:06:44

dnes - jižní čechy
16.00-18.00 suchá moucha: na malý jepice vel.20 celkem asi 30 lipanů největší odhadem 35cm, dál několik proudníků a 2 minipotočáci.

Carlosman - Profil | St 11.10.2006 19:51:37

11.10.2006 - voda Čr
Dneska o5 vláčka na stejném místě,na stejnou nástrahu jako včera štika 79cm.

strejda - Profil | St 11.10.2006 19:51:36

11.10 2006 - Labe
dnes opět s vláčákem na Labi se stikama bída pouze jedna cca.45 nakonec to k večeru zachránilo 5 bolenů okolo 50cm vše na minow-7

mrenka - Profil | St 11.10.2006 18:41:13

11.10 - Drevnice 1
Dneska po skole jsem si udelal volno a zasel s plavackou k rece. Chyceno pár parem, nej. cca.50cm a prekvapili me dve ostroretky lehce nad 40cm. Vse chyceno na cervy.

havl | St 11.10.2006 17:32:07

11.10.2006 - Odra 5
Dneska po práci zastávka se splávkem na 2 hoďky nad splavem ve Studénce. Bylo jasno a silný vítr. Ryby nic moc, 2 oukleje, 1 plotka a nakonec překvapení v podobě tohohle 45 cm dlouhého lína. Lína jsem na Odře nechyt snad 5 let, takže náhoda jak cyp.

jirim. | St 11.10.2006 17:21:04

10.10.2009 - Oslava 5
Celkem teplé slunečné odpoledne, trochu víc větrné, šoulačka s jedním prutem, nástrahy hnojka versus pařený rohlík. Lapeno 12 plotic, mohlo to být horší, nebylo to špatné....

¨BIL.K - Profil | St 11.10.2006 16:37:23

11.10.06 - 441003 sever Čech
Tak jsem si pořídil feeder a dnes jsem ho jel otestovat.Na revíru 3 rybáři včetně mne.Ryby brali jak urvaný asi tak kolem 30. se jich podívalo ven od 20cm až po 46.Kolega chytal na brko líny a také občas nějaký kapřík ,ale ten naproti ten když viděl co mně to dělá to zabalil a šel dom.mimo dvou vše plave zpátky.Zítra je velká akce u nás na zahradě tak půjdou na gril.

Vydrysek - Profil | St 11.10.2006 14:30:37

11.10.06 - Svratka 4
Tak jsem se byl podívat k Zoo, tentokrát bez prutu.
BYla to jen taková malá zdravotní procházka.Všude bylo zase plno bobkařů- chudáci kapři.