kiwSi - Profil | Po 18.9.2006 16:21:07

9.11 2006 - Sazava 6
Vyrazil jsem i za velike zimy rano asi v 6 skousel jsem kaprika a byl jsem informovan ze se na reviru nachazejí i tloušti nahodil jsem jeden prut na polozenou a druhý na plavanou vyskousel jsem snad vsechny nastrahy co mam např: chleba, kuku, cervy ,rohlikove boileis a vsechno mozne a nic. Na plavacku to trosku vodrbavalo ale zadny zaber proste nic. Tak jsem potom asi tak ve 4 odpoledne převazal na přívlač (třpytku) a po chvilce jsem byl odmenem taky nicim velkym ale aspon to byla naka ryba - Štika mela sice jenom 46cm ale aspon neco jinak bída a velká.

dusPo - Profil | Po 18.9.2006 16:15:54

17.9.2006 - Z.šírava
boleň, prívlač

dusPo - Profil | Po 18.9.2006 16:15:11

oco, boleň, prívlač

Koudas - Profil | Po 18.9.2006 16:12:37

18.9.2006 - Vltava5
Dnes na plavačku líny 33a37cm.na feeder 4kapříky od40do43cm.

misino - Profil | Po 18.9.2006 15:50:27

niekedy v lete - VN Nosice
Pleskac vysoky.Moj naj:61 cm.Chyteny na feeder a rohlikove boilies.Ryba plava dalej."dufam"

jan - Profil | Po 18.9.2006 14:05:12

16.9.2006 - Bystrice hanacka 2b
Po krutym ranim stavani opet na "nasi" prehrade. zakrmeno lehce posilenou kukou, chytano feeder(0,16+0,12, hak 12)+plavacka(0,8g, 0,14+0,12, hak 12), na hacku klasika sendvic. prekecano 5 kaprosu(z toho 4 pekacove velikosti), 5 cejnu a co sem cumel 3 jezdici! celkove vyhrala plavacka, ale vic kaprosu na feederku, zabery do par sekund po nahozeni:-) opici radost ze soudruhu na druhe strane, jsoucich bez zaberu a lamentujicich na
d mizernou obsadkou:-))

odpoledne jeste na skok na Olesnici pr. vzhledem k tomu, ze sem si vsecko duleziteho nacpal do kapes, abych se nemusel vlacet s celym baglem, sem samozrejme zapomnel hacky:-) takze sem pochytal opravdu chvili-nez sem chytil prvni vesak, aprisel o jediny hak. i za tech cca 30min.chyceno asi 15 ryb-2ostry, tlousti, proudnici a hrouzek, 2 vetsi ryby sem diky total tupemu hacku vyhakl. nicmene vyborny frkot-co nahoz to zaber. priste haky s sebou:-)))

prochor - Profil | Po 18.9.2006 13:46:17

17.-18.09. 2006 - Labe
Tak pridavam par kapriku z Labe :)
Kaprici 41, 44, 47, 49 uz nevim kterej je kterej, feeder, nastaraha cervi a kuku, spousta peknych plotic 20 - 30cm, cejni a trumani se nam tentokrat nastesti celkem vyhybali :) Kaprik 62 se nepoved, mobil ve tme moc nefoti :)

Majdo - Profil | Po 18.9.2006 11:46:31

17.-18.09. 2006 - Labe
Opět víkendová chytačka s kolegou Prochorem. Po prokrmení peletami + partiklem ryby najeli ve větším množství až druhý den. Tentokrát převažovali plotice, některé i přes 30cm, cejni, mě moc potěšil lín 34, ale i přes stejnou techniku lovu(feeder), stejnou nástrahu(kosťáci), se mi nepodařil kapřík, přestože Prochor jich dostal na břeh 5, nej 62šupi na bobuli oliheň. Můj kapří záběr málem skončil prutem ve vodě a kapřík se se mnou vůbec nechtěl bavit, takže šup do stulíků a nazdar. Až na silný vítr pohoda chytačka, krásná voda. Foto moc nevyšlo - foceno mobilem.

vlasta - Profil | Po 18.9.2006 10:06:48

18.9.2006 - Slezská Harta
Dnes vláčka od 6:30 do 9:00, chycena štička 42 cm a cejn 35 cm na gumu a štika 48 cm na woblera. Bohužel foto není, baterky vypověděly službu, tak snad příště

Petli - Profil | Po 18.9.2006 9:16:15

17.9.2006 - Hracholusky
Odpolední rybačka na Hrachach začala bídně.Ryby minimálně dvě hodiny vůbec nereagovaly.Postupně začali zobat cejni a plotice.Nakonec přeci jen 5 kapříků a jeden utrženej.Ani jednoho sem neměřil,ale myslím,že žádný neměl více jak 45 cm.

savec - Profil | Po 18.9.2006 8:44:31

15-17.9.2006 - Z. šírava
Vikendova zalezitost s tradicnou partiou dusPo jeho oco . Bolenom sa velmi nechcelo v nedelu vobec nelovili. Ulovil som asi 9 bolenov zial ziadny mackovia to neboli, najvacsi 71cm.

Vláďa S. - Profil | Po 18.9.2006 8:34:14

16. a 17.9. - Radbůza 1B
Věnoval jsem pár prutohodin svému oblíbenému revíru, ale výsledky nebyly příliš ohromující. První den na gumu drbanec nejspíš od candáta, rotačky vůbec nic a na miniwoblírka dva okounci a netrefil ho bolínek. Třešničkou byla návštěva dvou klučinů, kteří se přišli pochlubit, že jejich děda přinese domů klidně i tři kapry, a když jsem jim řekl, že děda je lump, tak kontrolvali, že ne, že ty malé do 30 cm pouští, a když ho prý nikdo nechytí, tak na tom nezáleží co dělá... :-( Sice jsem jim pak řekl, že takhle v řekách nic nezůstane, a že já taky jejich dědu nemůžu utopit, když mě nikdo nechytí (a že bych to udělal s chutí :-) ), ale jestli to zanechalo následky ...? V neděli jeden okounek na woblera a nakonec jsem byl přeci jen odměněn krásně vybarvenou bojovnou štikou cca 70 cm, která dokonce po záběru chvíli předváděla tanec svatého Víta nad hladinou. Chvíli na to, jsem to sbalil a než jsem vše nandal do auta, tak už se na mé místo přesunul rybář, který do té doby chytal na kačenu a na krmítko opodál a na prutě už měl navázanou rotačku - klidně jsem mu mohl popřát hodně štěstí, rotačky jim tam nechutnaj a věřím, že štika je alespoň na den poučená ...

Bulk - Profil | Po 18.9.2006 6:41:22

16. září - Orlice 3
Sobotní vláčka, která se původně měla konat za podpory Pavla Z. ale ten jaksi zachrápl, takže jsem kol břehů vyrazil sám. Prošel jsem asi dvou kilometrový úsek, jenž byl velice odlišný, na začátku komáří vůbec nežrali, na konci mě málem sežrali. Chytil jsem několik okyšů, jednu hodně prťavou štičku a jednu sotva mírovou kudlu, prostě pěkná procházka v klídku a pohodě.

boyscout - Profil | Ne 17.9.2006 23:40:29

16.9 a 17.9 2006 - JM
Takže kombinovaná kapro-dravcová výprava.Spolu s Tommem a PetremA sme se pokusili pořádně si zachytat. Výsledek: chytilo se docela dost kaprů i candátů. Já jsem chytil 18 candátů 50-73cm(jen 1ks pod 50 a to miminko cca30cm), 8 kaprů 60-76cm a 1 štiku 73cm. Dalších asi 8 candátů mi spadlo během zdolávání a tak 15 záběrů jsem sekal neúspěšně. Takže celkem jsem měl asi 41 záběrů od candáta....úspěšnost využívání záběrů teda nic moc. Nicméně to bylo způsobeno tím, že jsme sekali okamžitě (aby se minimalizovala možnost zažrání). Kdybych čekal asi by úspěšnost hodně stoupla ale zároveň šance na přežití candátů klesla. Takto všichni candáti plavou dál s jedinou výjimkou -60cm kus který se zažral a silně krvácel a tak šel na návštěvu domů (šance na přežití byla zanedbatelná). Dohromady jsem spotřeboval asi 10 rybek (oukleje 12-20cm). Kaprů mi spadlo asi jenom 5 a 1 štika mi ukousla návazec.Kluci zalapali také velice slušně a např. PetrA se dneska kaprům trefil naprosto přesně do jejich nálady a tahal jednoho krasavce za druhým, nej tuším 84cm. Počasí vyšlo dokonale, ryby celkem spolupracovali….Takže myslím si, že spokojení jsme byli nakonec všichni . Já teda rozhodně :-)

Ottar - Profil | Ne 17.9.2006 21:42:26

17.9.2006 - Vltava - Praha
Dnes dopoledne docela mazec.Za dvě hodiny 6x kapr.
4x75cm a 2x 65cm.Potom jsem zbaběle prchnul,protože byli v přesile :-)) Na fotu dnešní první 75.

steve | Ne 17.9.2006 21:06:04

17.9.2006 - Ohre
Nejdriv jsem ani nevedel jestli jit na ryby nebo se valet v posteli, ale nakonec jsem se prekecal a vyrazil - a nebylo ceho litovat - na rece 3 sticky 40-70cm, par okounku, na prehradce, kde jsem se byl podivat za feedrujicim Ychtylem na treti nahoz sumec cca 150 cm. Dostal jsem ho az ke brehu, ale pri vylovovani jsem si neodpustil chybku - vysledkem je prut na 2 kusy (vlastne na 3) a sumec okovanej woblerem zpet v rybniku :(

Ricci - Profil | Ne 17.9.2006 19:34:46

Dneska - Svitava 1
Po společné chytačce s kolegy z Jádra a chutném obědě jsem nedbal rad zkušeného Hrajiho a vyrazil na jeho river s děličkou. Poctivě jsem krmil sýrovým krmením ve snaze přemluvit nějakou Parmici.. Po dvou hoďkách, kdy nástraha patřila především podoustvím a cínům se to povedlo. Na krátkou návštěvu se podívalo 5 kousků, největší 53 cm.. Hezké 3 hodinky života až na ten vítr..

profo - Profil | Ne 17.9.2006 17:32:46

16.9.2006 - Lužnice
Vycházka zprvu jen s Pražákem, ale po chvíli dorazil i Patera. Nic moc se nevedlo celkem lapeno za cca 8 hod. něco okolo 50 ryb. Většinou cejni, cejnci a Oukleje, ale co mě nejvíc potěšilo byly i dvě podoustve (16 a 22cm - moje letos první přemluvený), hrouzek (těch u nás na tomhle úseků hrozně ubylo) a nakonec lovu krásný kapřík jak z obrázku.

Milda - Profil | Ne 17.9.2006 17:25:27

14.9.-17.9.2006 - svazovka
Lov od čtvrtka večer společně s Jurou,v sobotu se připojil Zdenál,konec dnes dopoledne,s předchozím úterním předkrmením asi 2kg bobulí.Na břeh se podívalo celkem dost kapříků,ale jejich velikost nebyla nic moc,jen pár nad 50cm a 2ks co byly větší,jeden 68cm a duhý krásně rostlý šupináč 75cm.Ještě jsem měl na udici asi 4-5.větších kaprů,ale bohužel se mi je nepodařilo dostat na břeh.Všechny větší ryby zabraly hned ve čtvrtek a v pátek večer,shodně mezi 21 až 22.hod.ve vzdálenosti 20-30m od kraje,jakmile se začaly sjíždět rybáři a byl u vody pohyb a hluk,tak už jsme se větší ryby nedočkali a celkově to už se záběrama za moc nestálo.Chytali jsme na vlastní boilies,všechny ryby puštěny zpět.

Roman C. - Profil | Ne 17.9.2006 15:05:49

dnes - Ricany K1
Tak jsem se zase po dvou letech dostal do Rican. Sedli jsme na hraz asi v 7 rano a zacali chytat. Celkove to byla bida. Nejdriv jen mali kapricci kolem 10 cm a nic vic. Okolni rybari na tom byli uplne stejne, prakticky nikdo nic, krome jednoho rybare, ktery vytahl kapra cca 65 cm. Postupnym hranim s anglicakem, presunem zateze jsem ve finale vymodlil 2 kapriky, jeden asi 35cm a druhy 50cm. Zabery vetsinou neuveritelne opatrne. Oba kapri byly lysci, zvlast ten mensi vazil snad pres 2kg, takova mala koule, docela by me zajimalo, kde je majitel bere :-) Pri odchodu se nase fleky ihned zaplnily :-))