bedra-22 - Profil | Čt 17.8.2006 12:21:59

17,8,2006 - Kovalovický potok 1
Dnes dopoledne od 6,00 do 10,30 pěkná chytačka na brčko cca dva metry od břehu.Po zakrmení kuku.najely téměř okamžitě cejni a perlíni, ani jsem je nepočítal asi 60 ks, braly kuku z ruky.Po vyzkoušení hnojňáka 2x malej ůhořík asi 30cm a sumík 45 cm.Takže spokojenost veliká,super zábava, není třeba donést rybu domů, hlavní je si dobře zachytat a to se dnes povedlo nad míru dobře.

Řízek - Profil | Čt 17.8.2006 11:21:22

12.8.2006 - Ohre 8A P
Na osmickovou kuklu chrostika se zlatou hlavickou, 53 cm, 2,15 kg, ve 3 odpoledne.

Scanix - Profil | Čt 17.8.2006 10:15:37

15. a 16.7.2006 - ÚN Hněvkovice
Dva vecery zavlacet na Hnevkach a dost velka bida, 15. jsem chytil bolena 65cm a par zaberu nepromenenych a navic jsem pak vecer utrh sveho noveho woblera. Druhy den to bylo jeste horsi, 2 bolinci kolem 30ti, jeden gumidek od STORMu nekde na dne dela dekoraci a po chvili se k nemu pridal dalsi wobler. Za tmy jsem pak ulomil o sutr lopatku u dalsiho wobleru, no proste mam ted skvely dny a ryby navic nejdou :(

Maco - Profil | St 16.8.2006 23:58:04

16.8.2006 - Svitava 7
Při příjezdu k vodě jsem potkal dědu s vnoučaty s plným košíkem hřibů...Nedalo mi to a hned sem se s ním dal do řeči.Usedl jsem k vodě, ale chuť se jít podívat do lesa byla velká :o) Nicméně jsem nahodil a čekal.Po hodině bez záběru jsem se rozhodl, že rybačku pomalu ukončím.Stáčel jsem první prut a najednou pěkný záběr na druhou udicu.Byl tam kapřík 30 cm na rohlík.Balení už jsem dokončil a v lese úspěch na všech frontách :o)
Praváky, sinoly,kořyňoky,babky,křemenáče a kozák!

wenda - Profil | St 16.8.2006 20:10:22

16.8.2006 - Odra 8
tak zase jako každý rok se mi podaří jednou vyjet na odru si zaházet s mouchou, musím podotknout, že jsem tam dneska a to vlastně i letos nejlépe zachytal, co 3- 5 hod ryba, duháci, lipani, potočáci, tloušti, byl jsem tam cca 3,5 hodiny a tím že jsem se stavoval k tetě na návštěvu, tak jsem jí vzal lipana 31 a duháky 29, 33cm takže denní limit splněn, no prostě tenhle revír je úplně úžasný

detreux - Profil | St 16.8.2006 20:02:53

podelí- středa - Vranov
v nedeli večer mi naši řekli ze v pondeli ráno odjižidme nekam na dovolenou a ze to ma byt tajemství .... he no neco malo na ryby jsem si samozdřejmě vzal sebou. Začalo to tak ze jsem jeli nekam do rakouska do aqaparku kde jsem se opravdu strašně moc bavil protože tam byli tři mělký bazeny z toho jeden se studenou vodou, a zbývající dva plný německejch duchodcu, a na tobogán pulhodinová fronta. Ani žádný pěkný holky na co by se dalo koukat takze jsem se fuckt bavil..... Pak přejezd na Vranov do bítovské zátoky kde jsem se ale dlouho nezdrželi bo všechny chatky byli plný, takze jsem nakonec skončili v kempu u hráze ( nevim jak se to menuje) večer vláčka na větší twistry s cílem candát, ani záběr. Ráno docela pohoda, solidně jsem zavláčel boleny na rotačky 00-1 jenze velikost bolenu byla do 7 cm , prostě na 3,5cm rotajdu se vrahla letošní násada..... ale zase se mi to vynahradilo na počtu :) Pak pár okounu do 32cm, jeden tloušt....... větší ryby šli taky z bůhvíjakýho duvodu jsem je nemoh proseknout....... akorát jsem solidně protřídil krabičku s rotajdama.... Večer pokus o položenou na mrtvou ale bez zaberu. Všude to lovilo jak cip, skoušel jsem fšechno možny , popy, rotajdy ale zase nic..... Ráno zase vláčka, bolínci ( jeden se svejma 20ti cm trošku vybočil z řady) par okounu do 25 cm a další utrženy roptačky a twistry... zase jsem mel na prutě nekolik větších ryb ale bud to vzali moc opatrně nebo jsem dřevo já, prostě náraz do prutu a to bylo všechno. Bud jsem videl velkej stín nebo přímo bolena před sebou ale ze bych nejakýýho sek pořádně to ne.....
Jinak jeden boreček vyhaluzil na rotajdu odpoledne ve vlnách a dešti bolena 58 a druhej vláčkař chyt na twistra uhoře. Nahodil prut k molu, šel se vychcat a kdyz ho chtěl stáhnout vytáh uhoře okolo šedesáti.......
Celkově to bylo hodně špatný asi protože odpustili hodně vody, bída..... škoda ze se me nepodařil nejakej vetší bolen...... příště bude líp :) snad

hackar | St 16.8.2006 19:37:17

15.8.2006 - Balaton
kapr 65cm

Kato | St 16.8.2006 19:20:56

24.7. - 14.8. - Svratka :)
Důkaz, že ani na dovolené se nemá odpočívat bez ryb :)

xycht | St 16.8.2006 18:59:05

dnes - Malše 5P
Muškaření na Malši - nic sem nechyt, jen utekli mi 2 lipani.....tak kolem 25cm

Radek Ch. | St 16.8.2006 18:40:07

16.8.2006 - Slezská Harta
70 čísel na gumu.....potěšil

vaša - Profil | St 16.8.2006 17:00:18

10.8.2006 - M 13 A
Tak jsem byl zase na rybách a povedl se mi tento sumeček americký.Celkem jsem chytil 3 na rousnici.Ještě na feeder a kuku 3 cejni a jeden kapřík a dva se setřepali.

Hrouzek - Profil | St 16.8.2006 11:30:40

... - Labe, Doubrava
Min. tejden, 2krát na cca 2,5hodinky s feederem a plavačkou na jednom z mnoha hezkých zarostlích ramen Labe. Pěkná chytačka, plavačka byla ze začátku zakrmení nej. ve sloupci. Ryby po cca 30minutách, splavaly dolů ke dnu a začali se pohybovat v našim krmném místečku, feeder začal bodovat, ale můžu říct,že takhle opatrné ryby jsem neviděl, jemná špička feederu jim vadila a tak se muselo chytat jen na pohyb vlasce,před špičkou.. Chyceno mnoho cejnů i k 50cm, cejnků, plotice nej(něco málo přes 35cm), perlíni... Při stmívání také záběry od kaprů, zapřáhnuti 4ks,ale ani jeden nevytažen, všichni věděli kam maj přesně zajet,asi se jednalo o větší kousky,co tu vodu už znají.... Když místo do hloubky,jede na mělčinu do strany ke břehu kde je spadlej strom cca (15m)..bez váhání..

Taky 2 krát zkoušena muška po rozvodnění na Doubravě, celkem chytačka,ale jen menších ryb, mnoho okounů, proudníci, tloušti,plotice.

XI XAO - Profil | St 16.8.2006 9:00:28

15.6. - Voda
Tak se mi poved tenhle kousek na plavačku !!!
78cm 9kg

Maso - Profil | St 16.8.2006 8:34:29

15.8.2006 - Morava 10
S LevákBobem po velké vodě jsme chtěli pocuchat hřívy cejnům; Levák od brzkého rána jim dával úspěšně zabrat na feeder; já po práci s 13m děličkou a rumovými kroupami a rumovým krmením jsem neuvěřitelně tahal 6g kuláčem a lízátkem z 5mhloubky hrouzky do 5cm mezi tím přišel cejnek, cejn, cejn"mrmloň" pak 2x ostroretka 49 pak zas hrouzci .........bohužel jsem foťák půjčil tchýni na dovolenou

Conwiq - Profil | St 16.8.2006 7:54:34

15.8.06 - Ostravice 4
Včera na Ostr. 4 od Harcáku po Lávku nad 1. splavem. Počasí jak dělané na lipany, zataženo sem tam deštík, chladno, vítr. Taky u nás poslední den na potočáky... Zvolil jsem malou mušku s bílými křidélky z CDC peří, těličko s oranžovým vzorem. Hned na 2 nához lipánek do 20cm pak ještě asi 4. Vše malé, při stahování mušky PO cca 26cm-plave dál. Nejvíce záběrů od 16-18h potom bída, sem tam záběr. Po duhácích ani vidu ani slechu...

MrKos - Profil | St 16.8.2006 6:34:14

včera - Svratka 2a
Navečer 3 hodinky se silvanem a boloňkami. Chytali jsme po zakrmení u břehu v 60ti cm hloubce... Rybky najely do desíti minut.... Zobali především cejni a to někteří na velikost vody velice pěkní a kromě nich také mnoho malých kaprů, jeden amurek, karas a perlín... Počasí vynikající, chytačka také a ryby opět plavou dál...

HrubecT - Profil | St 16.8.2006 1:34:59

15.8.2006 - Hloučela 1
karelc rozhodl ze pojedem na candaty. Sice celej den prselo, foukal vitr a byla zima, ale prej tam aspon bude min lidi :-) Vecer se nakonec neuveritelne vycasil (az na tu zimu). O pul osme prvni jizda a candat 49, pak celej vecer nic, az kolem pul dvanacte uhor na rousnaka a nekolik nepromenenejch jizd na rybku... Vsude okolo bylo slyset loveni sumcu, podle zvuku vsak jen dorostenci...

Michal Č. | Út 15.8.2006 22:37:05

15.8.2006 - Skalka
Dnes jsem na Hauzra vytáhnul jednoho Bolena 61cm a okouna41cm,jinak boleni vůbec na Skalce poslední týden moc nejdou,snad výkend bude lepší.Zdar

Vlasta | Út 15.8.2006 21:56:18

15.08.2006 - Trnávka 1A
Den strávený opět na dvouhektarové nádrži v rámci "pracovní" dovolené.Doba lovu od 8:00 do 17:00. Silný vítr, minimum záběrů, přesto vytažení 2 kapři 47 a 49 cm.

monaster - Profil | Út 15.8.2006 20:04:31

15.8.06 - Varvažov
tak hoši dneska hoˇku a půl a ani ťuk. pak za 5 minut plná taška. a domů. jen upřesním ta taška nebyla ryb ale praváků objevených při změně místa. žena spokojená já moc ne. musel jsem mazat domů :-( takž ponaučení nazávěr :-) - roustou !