Conwiq - Profil | Pá 4.8.2006 7:08:56

3.8.2006 - Ostravice 3
I přes ne zrovna ideální počasí (před deštěm) jsem se vydal k večeru na Ostravici 3 (pod Baškou) zkusit místa, kde jsem letos ještě nebyl. Vyzbrojen mušákem jsem dorazil na místo cca 500m pod mostem u žel. stanice Baška. Samozřejmě při mé smůle začalo pršet.... :(. Zkoušel jsem to v dešti na nymfu, ale.... nevíte náhodou, jestli to tam někdo neprotáhl elektrikou, v úseku asi 400m - 600m jsem téměř nezavadil o rybu.:( Chyceni 2 PD cca 15cm a 1 PO stejné velikosti. Totálně promočen a po 2h lovu jsem se vrátil domu....

Hamon - Profil | Čt 3.8.2006 22:18:36

3.8.2006 - Hornad-Kosice
Akurat som sa vratil z Hornadu, vlacka uzasna,aj ked sa mi nepodarilo seknut nic vecsie,mal som na prute asi 30 jalcov, ktore sa pozreli na breh a plavaju dalej,najvecsi nieco okolo 40cm,dva najvecsie kusy sa mi odhackali a vecer okolo osmej som nasiel lovit zubace, bohuzial len jedineho som sekol, mal nieco okolo 30 cm.Uzasne poobede pri vlacke

Hrouzek - Profil | Čt 3.8.2006 21:23:47

dnes - Labe
Po dlouhé době na Labi trochu té pohodové kaprařinky, s cílem nějakého amura, to se nepovedlo,ale chyceno cca 7kaprů nej okolo 75cm a cejni někteří i k 50cm :o) Místo amura vzal,ale kvalitní řádkáč, moc hezká ryba a hlavně bojoval u břehu, 2 krát ve vázce,naštěstí se pokaždé osvobodil..

bobco - Profil | Čt 3.8.2006 21:13:27

3.8.2006 - Súkr. revir Padáň (SR)
celodenná rybačka dopadla neslavne, za cely den 1 ryba, a to kapor 73 cm na plavanu. Pocasie sa menilo kazdu chvilu, rybam sa moc nexcelo....

obtul - Profil | Čt 3.8.2006 21:01:43

2.8. - Stonavka 2a
Z pocatku malo zaberi na vlacku ,ale pak na oblibenem fleku jsem trefl hejno okounu takze asi 20 okounu chyceno, nejvetsi tech 34 .Ale hodne jich spadlo a nektere se utrhly o bordel ve vode. Ale za to ti okouni byli nebyvale bojovni.

Martin Foltyn - Profil | Čt 3.8.2006 20:01:17

od 31.8 do 3.8 - Jestrabice
Chyceno 54 kapru nej 75cm,muj nej kaprik mel 73,vse chyceno na pelety (kapri gulas) ,jinak kapri kteri byli mereni meli 68, 59, 70, 72 ,66 67,62 cm jinak kolem 55.
Ti veci brali kolem 11vecer az do 3rano.

hansus - Profil | Čt 3.8.2006 13:44:27

29.-30.7.2006 - Morava, Dyje
Vikendová akce s kamosem Endym na Morave, Dyji, cerstvy rybarsky listek:-), k tomu cca 5 stik, vsechny az na 1 mi z prutu upadly pred vytazenim, proste nezkusenost, z toho jedna urco kolem 70, jinak vse kolem 50 - 60 cm, jedna tedy vytazena 60cm...

migrific - Profil | Čt 3.8.2006 12:43:08

02.08.2005 - Lučina 2A Žermanice
Od rána nahozeny dva pruty na candáta, bez záběru, kolega to samé, výsledek stejný, pouze jsme vyoupali rybičky

Míra Rybář - Profil | Čt 3.8.2006 12:04:38

včera - voda
Včera večer na dva feedery jeden kapřík - pionýr.Těsně před soumrakem jsem na jeden dal živého okounka bez zátěže a na druhý mrtvou plotičku, rovněž bez zátěže. Na okounka štíhle cca 45 cm, než jsem ho vypnul, na druhej záběr a byl to candát cca 35 cm.Potom ještě další dva candátky, ale dovršil to záběr na mrtvou rybku od cca 35 cm kapra.

Andys - Profil | Čt 3.8.2006 9:41:33

2.8.2006 - Hloučela 1
Včera večer opět na Plumlově, od 21,45 do 23,00 pět záběrů na rybku, skóre: candát 58 cm.

Borcino - Profil | Čt 3.8.2006 8:37:13

1.-2.8.2006 - řeka
Po týdnu opět 2 dny na řece, klasika - záběry pouze v noci. Chyceno cca. 10 kaprů, z toho 4 přes 70, největší 75 cm. Vše na bollie.

hraji - Profil | Čt 3.8.2006 7:58:25

2. 8. 2006 - svazový MRS
Včera jsme s kamarádem Matym vyrazili vyzkoušet štěstí na svazovou vodu. Zadařilo se. Chytili jsme dva kapry (50 a 71) a dva se uvolnili během zdolávání. Ten na obrázku má 71 cm, vážen nebyl, ale odhadli jsme ho na asi 7 kilo.

MrKos - Profil | St 2.8.2006 23:02:48

dnes - Jihlava 7-8
Celý den na loďce společně s váženým kolegou Lenochodem nám přinesl několik štik 70+, několik o něco menších a také i polovičních bolenů, nějakého toho tlouště a kvanta okounů z nichž někteří byli i 30+... Většina ryb ulovena na plavačku s živou rybkou ale pozadu nezůstala ani vláčka s gumou či rotačkou... Na některých místech byla vláčka dokonce podstatně rychlejší a okouni se dali chytat v podstatě na hod... Kromě několika vyloženě poškozených okounů všechny ryby plavou dál... Na snímku je jeden takový návrat štičky 74cm do rodného živlu...

Josef Prochazka | St 2.8.2006 22:23:42

2.8.2006 - Vltava
delka 70cm vaha7,30kg doba zdolavani 15min
uloven na boilis u zeleznicniho mostu.

Milda - Profil | St 2.8.2006 21:43:58

3.8.2006 - Morava 6
Dnes opět vláčka se Zdenálem.První jsme vláčeli na odlehčováku.Než jsem navázal,tak Zdenál lapl dva candoše kolem 50cm a pak jednoho pěkného 61cm(ten se podíval s námi domů),pak lapl ještě další dva kolem 50cm a další dva menší,všichni puštěni zpět.Já měl pár drbanců,ale nepodařilo se mi nic doseknout,za to jsem utrhl tři Rapaly a 4.twistery.....Raději jsem pak přešel vláčet na řeku.Tam jsem byl bez záběru,ale aspoň jsem už nic neutrhl....pro mě smolná vláčka,ale snad jsem si tu smůlu už vybral,bo proti takovým vláčkám je silně má peněženka......

jepice.cz - Profil | St 2.8.2006 20:21:17

31.7.-2.8.2006 - Dyje 11A
31.7.- Muškaření od 15:30 do 17:00 s Mirusem (plavka). Mě se na luru povedl okyš a Mirusovi 2 ploťky, karas a cejn.

1.8.- Feeder od 14:25 do 15:50 o5 s Mirusem, kterej o5 chytal na plavku. Já lapil cejnka, karase a 2 plotice a Mirus jen asi 2 ploťky.

2.8.- Muškaření od 14:00 do 19:10 do třetice s Mirusem (plavka) a tentokrát po dlouhé době i s Filckem, kterej chytal na bublinu :-). Mě se povedl husarský kousek- povedlo se mi vytáhnout osobák na mušák a zároveň osobák tlouště- měl solidních 37cm a pak jsem ještě lapil perlína. Mirus 5 plotic a karase a Filcek získal titul pana Bezrybky.

3 pohodové dny, celkem jsem spokojen.

Vasagi | St 2.8.2006 20:09:01

červenec - Lipno
Týden na Lipně. Ryby moc nebraly, ale krásný prostředí a pohoda. Několik candošů, okounů a po večerech i kapříci ;-)

detreux - Profil | St 2.8.2006 19:07:31

dnes - Portsějovičky obecní rybník
dneska jsem se vydal s kamošsm nachytat nejaký menší plotičky na dravce na obecní rybník do prostejoviček. Jen co jsme si rozbalili věci naběhli k nám tři nějací místní maníci ve věku od desíti do zhruba třinácti let a začali kerovat že je to jejich rybník a ze na nem chytaj oni, at táhnem na svuj a at v zadnym pripadě neberu žádný ryby. Snazil sem se jim nejak rozumně vysvetlit ze je mi jejich nazor uplně u prdele a ze na ne jebu ale oni si pořád stáli za svím a zabyvakovali vedle mě a měli blbí narážky na mě a kamoša ( třebas ze mame debilní pruty bez navijáku- myšleno biče a podobný hovadiny...) Pak nejstaršího z nich napadlo že si pudou zaházet šutrama z druhý stany rybníčku směrem k nám, ja jsem je v tom zprvu celkem podporoval bo sem si myslel ze zadnej rozumnej člověk toho neni schopnej, kor kdyz pred tím řikaly ze je to jejcih voda a jejich ryby. Kola a veci si nechaly na míste ze se ještě vrátěj. Kdyz z druhý strany rybníku skutečně behem chyvilky začealy smerem k nám padat šutráky nasral jsem se vysvetlijl jsem jim ze pokud v tom budopu pokračovat hodím jim kola do rybníka, ona na me srali tak jsem vzal první kolo co lezelo u mě nejblíž a mrsknul jsem s ním obloučkem do vody..... stejně už byli ryby dost vyplašený a nebrali. Kdyz to videli přešli na roh rybníka a z výhružnejma výrazama v xychtu a siláckejma hláškamna započali druhou salvu kamenů. Nejak me to už ani nesralo bo kupodivu ryby brali i přez bombardování a tak jsem je už neřešil. Za chvíli dopadl jeden kámen přimo na špici kamošova biče kterej nebyl zrovmna levnej ale naštěstí vydržel, a druhej kámen mě na záda. To už sem se fakt nasral, rozbehl se za nima ale jak jinak, samozdřejmě zdrhly nekam do zadu za hřiště. To mi za to netsojí, řek jsem si, sbalil veci a jel domu. Plotice jsem ve vhodný velikosti měl asi jen dve takze jsem je stejně pustil ..... hold vesničtí burani se skutečně nezapřou, kua co z takovejch dementu vyroste.... to aby se člověk pomalu začal bát ..... nevim je to smutny, kazdopadne by zasloužily aby jim nekdo pořádně rozmlátil rypák a vymáchal ve vodě aby se naučili slušnýmu chování........ asi se te role s takovou brzo ujmu......

XI XAO - Profil | St 2.8.2006 16:58:04

2.8. - Voda:-)
Tak se mi povedl krásný koi kapřík 74cm a 8kg, samozdřejmně udělal velkou radost a plave dál !!! Boilie Nutriga - Oliheň 2x 15mm

dj.steroid | St 2.8.2006 10:36:40

01.08. - vodaq
rostou, rostou

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.