Milda - Profil | St 2.8.2006 21:43:58

3.8.2006 - Morava 6
Dnes opět vláčka se Zdenálem.První jsme vláčeli na odlehčováku.Než jsem navázal,tak Zdenál lapl dva candoše kolem 50cm a pak jednoho pěkného 61cm(ten se podíval s námi domů),pak lapl ještě další dva kolem 50cm a další dva menší,všichni puštěni zpět.Já měl pár drbanců,ale nepodařilo se mi nic doseknout,za to jsem utrhl tři Rapaly a 4.twistery.....Raději jsem pak přešel vláčet na řeku.Tam jsem byl bez záběru,ale aspoň jsem už nic neutrhl....pro mě smolná vláčka,ale snad jsem si tu smůlu už vybral,bo proti takovým vláčkám je silně má peněženka......

jepice.cz - Profil | St 2.8.2006 20:21:17

31.7.-2.8.2006 - Dyje 11A
31.7.- Muškaření od 15:30 do 17:00 s Mirusem (plavka). Mě se na luru povedl okyš a Mirusovi 2 ploťky, karas a cejn.

1.8.- Feeder od 14:25 do 15:50 o5 s Mirusem, kterej o5 chytal na plavku. Já lapil cejnka, karase a 2 plotice a Mirus jen asi 2 ploťky.

2.8.- Muškaření od 14:00 do 19:10 do třetice s Mirusem (plavka) a tentokrát po dlouhé době i s Filckem, kterej chytal na bublinu :-). Mě se povedl husarský kousek- povedlo se mi vytáhnout osobák na mušák a zároveň osobák tlouště- měl solidních 37cm a pak jsem ještě lapil perlína. Mirus 5 plotic a karase a Filcek získal titul pana Bezrybky.

3 pohodové dny, celkem jsem spokojen.

Vasagi | St 2.8.2006 20:09:01

červenec - Lipno
Týden na Lipně. Ryby moc nebraly, ale krásný prostředí a pohoda. Několik candošů, okounů a po večerech i kapříci ;-)

detreux - Profil | St 2.8.2006 19:07:31

dnes - Portsějovičky obecní rybník
dneska jsem se vydal s kamošsm nachytat nejaký menší plotičky na dravce na obecní rybník do prostejoviček. Jen co jsme si rozbalili věci naběhli k nám tři nějací místní maníci ve věku od desíti do zhruba třinácti let a začali kerovat že je to jejich rybník a ze na nem chytaj oni, at táhnem na svuj a at v zadnym pripadě neberu žádný ryby. Snazil sem se jim nejak rozumně vysvetlit ze je mi jejich nazor uplně u prdele a ze na ne jebu ale oni si pořád stáli za svím a zabyvakovali vedle mě a měli blbí narážky na mě a kamoša ( třebas ze mame debilní pruty bez navijáku- myšleno biče a podobný hovadiny...) Pak nejstaršího z nich napadlo že si pudou zaházet šutrama z druhý stany rybníčku směrem k nám, ja jsem je v tom zprvu celkem podporoval bo sem si myslel ze zadnej rozumnej člověk toho neni schopnej, kor kdyz pred tím řikaly ze je to jejcih voda a jejich ryby. Kola a veci si nechaly na míste ze se ještě vrátěj. Kdyz z druhý strany rybníku skutečně behem chyvilky začealy smerem k nám padat šutráky nasral jsem se vysvetlijl jsem jim ze pokud v tom budopu pokračovat hodím jim kola do rybníka, ona na me srali tak jsem vzal první kolo co lezelo u mě nejblíž a mrsknul jsem s ním obloučkem do vody..... stejně už byli ryby dost vyplašený a nebrali. Kdyz to videli přešli na roh rybníka a z výhružnejma výrazama v xychtu a siláckejma hláškamna započali druhou salvu kamenů. Nejak me to už ani nesralo bo kupodivu ryby brali i přez bombardování a tak jsem je už neřešil. Za chvíli dopadl jeden kámen přimo na špici kamošova biče kterej nebyl zrovmna levnej ale naštěstí vydržel, a druhej kámen mě na záda. To už sem se fakt nasral, rozbehl se za nima ale jak jinak, samozdřejmě zdrhly nekam do zadu za hřiště. To mi za to netsojí, řek jsem si, sbalil veci a jel domu. Plotice jsem ve vhodný velikosti měl asi jen dve takze jsem je stejně pustil ..... hold vesničtí burani se skutečně nezapřou, kua co z takovejch dementu vyroste.... to aby se člověk pomalu začal bát ..... nevim je to smutny, kazdopadne by zasloužily aby jim nekdo pořádně rozmlátil rypák a vymáchal ve vodě aby se naučili slušnýmu chování........ asi se te role s takovou brzo ujmu......

XI XAO - Profil | St 2.8.2006 16:58:04

2.8. - Voda:-)
Tak se mi povedl krásný koi kapřík 74cm a 8kg, samozdřejmně udělal velkou radost a plave dál !!! Boilie Nutriga - Oliheň 2x 15mm

dj.steroid | St 2.8.2006 10:36:40

01.08. - vodaq
rostou, rostou

Sagar - Profil | St 2.8.2006 7:19:52

před chvílí - Orlice v HK
Dneska jsem před továrnou vyrazil s vláčákem pod jez Na mlejnku a výsledek na druhý hod na kopýtko štička cca 40cm, pak na různý miniwoblery 4 okounky a 3 tlouště (15,30,30cm), nato že jsem byl letos poprvý paráda, foťák samozřejmě vybitej.

skwor - Profil | Út 1.8.2006 19:37:58

1.8. - Berounka
To byl zas lov. Na přívlač na 00 hammerku jsem chytil 2 tlouště a 5 okulejí!! (všechny za tlamu) a pohřbil tam dvě meppsky.

dj.steroid | Út 1.8.2006 18:44:58

30.07. - voda
pak že nerostou

Petrus | Út 1.8.2006 17:00:05

1.8.06 - Vltava - Praha
Opět feeder z nábřeží .Byl tu dotaz ,kde v Praze chytat - proto radím ráno na nábřeží kdekoliv .Cejni ,plotice ,kapříci - dnes ovšem jeden větší 59 cm .Těch keců od důchodců když jsem ho vracel vodě ...

Hrouzek - Profil | Út 1.8.2006 16:56:47

dnes - Doubrava MP
Dneska jsem si parádně zamouchařil u nás na MP, chyceno asi 50tlouštů nej jeden okolo 40cm(ostatní kolem 15-25cm), potom asi 20proudníku nej cca 25cm, plotice asi taky 20ks jedna měla ke 30cm... Také jsem lapil 3 duháčky mini a ryba co mi udělala nej radost byl lipan, sice malej, ale byl..cca 20cm:-) Ryby jsou natažený v proudech...Taky se mi stalo, že jsem chytil tři ryby na jeden hod, plotice, proudník a ouklej :-)) A mnohokrát dvě ryby...Mazec..

zipajda - Profil | Út 1.8.2006 15:37:04

29.7.2006 - Berounka
ahoj všichni, poněkolikáté si prohlížím mrk, ale až dnes mám odvahu napsat. Ryby mi dřív vůbec nic neříkaly, ale moje drahá polovička je do chytání blázen. Vlastně je to jeho jediný koníček. Dřív jsem s ním občas jela na ryby, ale radši si četla knihy. Poslední dobou mě to hrozně chytlo (jezdíme i přes noc) a nejradši bych na rybách byla pořád. Je ale problém, že můj přítel je dosti netrpělivý. Vše si nejradši udělá sám, ale když pak chytím víc rybiček než on, je překvapen. Jen jsem chtěla napsat, že jsem po dlouhé době pochopila, co to je si odpočinout a relaxovat na rybách. Každopádně počítám s tím, že od příštího roku chci rybářský průkaz! Ikdyž nevím, jak se na to budou tvářit doma :-)) . Taky mě dost mrzí, že někteří muži se dívají dost divně na začínající rybářky!!! Vy jste se to přece taky museli někdy učit, ne? Tak buďte trpělivý. dík

David Dlabaja | Út 1.8.2006 15:31:59

19.7.06 - Černé moře - Bulharsko
Lov v bulharsku uloveny tyto ryby ani nevim co to je? jestli to víte tak napište

Fazona | Út 1.8.2006 15:00:23

27.7. - Vltava
Tak další lov na Vltavě byl celkem úspěšný! Ve čtvrtek jsem chytil dva tlouště okolo 50 cm a jednoho bolena, který se vypnul kousek od břehu. V pátek jsem vyrazil znovu a povedl se mi krásný bolen 65 cm (viz foto) V neděli jsem zase na chvilku zašel a chytil dalšího bolena, tentokráte 60 cm. Vše vráceno vodě!

František - Profil | Út 1.8.2006 11:36:10

30.7. 2006 - Lužnice
Pohodová nedělní vycházka ve dvou se synem na vláčku. Spousta malých štiček, okouni, candát a na závěr Martin zabodoval se sumcem. Příjemně strávené odpoledne, kdy nejvíc bodovala malá žlutočervená kopyta od Relaxu.

Ondra - Profil | Út 1.8.2006 10:25:28

31.7.2006 - Hloučela 1 - v, n, Plumlov
2 hodiny vláčení na Plumlově 20,00 - 22.00,
ve 21.45 candát cca 50 cm, dostal pusu a svobodu.
Kde jsou ostatní?

Amurek - Profil | Út 1.8.2006 10:24:08

30.7.- 31.7 - Skalička
24 hodin na Skaličce a opět jsem si zvýšil osobák kaprem 83 cm.Celkem uloveno 7 kaprů od 57 do 83cm na koule od MIKBAITS.Na snímku kapr 80cm.

Urbo - Profil | Út 1.8.2006 9:55:59

31.7.2006 - Jihlava 2 a 3
Tak jsem si jednou zas vydělal. Začalo to nevinně , záběr v produ ,kde jsem čekal bolena , no byla to štička k 70 , metr přes brzdu a protože jsem neměl lanko , tak fik a byla pryč i s Rapalkou.Doufám ,že neměla sešitou tlamu.Pak chvilku nic. Pak mě něco spadlo z 11 cm wobleru asi candoš, ale menší.Nakonec ještě kudlu 55 na Jointed 7. A na závěr jsem ještě uváz s wobem od Jaxonu. Nebylo to daleko , tak jsem tam pustil vyproštovák , nějak se nechytal , tak si říkám , ještě poslední pokus a zabrodím tam. Chytl se , ale pouze za silon a 20 rupla jak nic. Že já vůl pro něj raději nedošel. Přijít hned o 2 woblery se mě zas tak často nestává , ještě k tomu , kdež petří k těm oblíbeným .Poučení: Dneska odpoledne jdu schánět lanko od Jaxonu do Brna a s vyproštovákem opatrně .

rybomil - Profil | Út 1.8.2006 7:53:05

31.7.2006 - Sázava 12
Přijeli jsem za deště a čekali až přestane.Rybičkář , právě odcházel. Než přestalo pršet, vlezl na to místo jiný mladík. Po skončení deště asi na 10. nához slušný záběr a valilo ke břehu do kořenů.Po asi 8 minutách vyndána zubatka 90 cm.
Jak pravil Řízek tak učineno jest. Skoro sumcokláda = štika skoro kláda. Protože měla opět
háček, s největší opatrností skončila v mrazáku.
Jinak při zdolávání zubatky mladík vytáhnul asi 30tku candoše a pěkně ho poválel v písku.Pak mě požádal o peán. Než ho kolega přinesl z mojí vesty, vydoloval mu to. Co k tomu říci -prase.

Tomáš Konvičný - Profil | Út 1.8.2006 7:46:19

31.7.2006 - Ostravice 4
I přes nepoučení z předešlých vycházek jsem se včera opět vydal na Ostravici 4, tentokrát na 2 splav u Campingu. Už delší dobu pozoruji v tomto úseku pár čápů (možná jich je i více) ne jinak tomu bylo i včera. Ryby začaly být při chuti kolem 20h, chyceno cca 20ks PO a 1 PO 26,5cm vrácen zpět. Jinak klasika všechny ryby kolem 15cm, lipana jsem ani neviděl a že jich tam kdysi bylo. A není tomu tak dávno. Na to, že za 16 dní už PO budou hájení tak jsem zvědav, co budem na téhle krásné řece chytat. Duháci jsou vychytaní, sadit už prý nebudou a lipana zatím nejde vidět....:( Ale jinak fajn večer, hlavně , že nepršelo....