Milda - Profil | Čt 6.7.2006 14:43:46

5.7-6.7.2006 - Morava 7.A
Včera navečer jsme s Jurou vyrazily na candáty na štěrkáč,lapaly jsme na mrtvou rybku.Během chvíle lapl Jura tuhle štičku(52cm),potom až do půlnoci každý jen po jedné neproměněné jízdě.Pokračovaly jsme dnes od 4.hod.do 8.hod.,já nic,Jura lapl jednoho candáta(51cm),toho si vzal.Že se mi nic nepodařilo lapnout,to mi vůbec nevadí,ale to,co se tam děje,tak to mi opravdu vadí.Kolem dokola plno partají,kolem sebe neskutečný bordel a v nocisi člověk připadá,že je dokola několik diskoték.Při předprázdninové výpravě byl na protějším břehu taky hukot,ale aspoň to nebyli rybáři.Teď min.na pěti místech,to nebyla jen puštěná rádia,ale slušné hudební aparatury,z kterých se linul řev o spoustě decibelů.Navíc rozdělané otevřené ohně,většina aktérů zlitých a vyřvávajících na celé kolo až do ranních hodin.až směšné mi přijde odebrání povolenky a ryb.lístku jednomu klučinovi před pár týdny jen za to,že neměl sebou BP,teď takový prasečinec a nic se neděje.......Místo toho,aby si rybáři vážili toho,že se zde tolerují bivaky a stany,tak to hned spousta blbečků zneužije ne k pohodové rybařině,ale k normálním chlastačkám,při kterých mají nahozené pruty....Co jen k tomu dodat,snad jen to,že pak se člověk nemože divit,že na hodně revírech jsou problémy s bivakováním,bo RS nemůže tušit,jaký kdo je a raději se tak preventivně brání něčemu podobnému,co se dějě zde.Taky bylo zarážející,že aspoň od tří partií při jejich řevu byla slyšet velmi krátká výslovnost a nejčastěji:"Ty chuju",nebo:"Ty cype".....

Vojtech - Profil | Čt 6.7.2006 14:37:34

25.6.2006 - Bystřice 4
Štěstí nad vše

Byl tenkrát horký den a já s Vojtou jsem se vydal na Candáta. Nemám sice zrovna moc peněz a tak jsem si koupil jen červenou hlavičku od umělých gumových nástrah a malé ocelové lanko. Kamarád Vojta mi daroval svůj uprostřed zlomený prut a umělohmotný naviják se zkrouceným vlascem asi na pět kilogramů.
Každý jsme si vzali půlku Perlína, já tu zadní. Napíchl jsem jej na háček u hlavičky a nahodil asi deset metrů před sebe, přímo vedle rákosu.
Čekali jsme celé odpoledne a stále nic.Nám to ale nevadilo, protože jsme byly zvyklí na to že žádného dravce nechytíme. Vojta už chtěl aby jsme šli domů a tak
jsme si asi v osm večer začali balit domů. Začal jsem si pomalu stahovat návnadu. Když už byla téměř na dohled, najednou uhodila do prutu silná rána. Myslel jsem si že to je vázka, (to je například kořen nebo větev za kterou se návnada zahákne) asi po pěti vteřinách začíná vlasec měnit směr a rozskřípaný naviják povoluje vlasec.
Žalostná výbava a moje nezkušenost, nahrává spíše rybě.
Zatím nevíme co to je ale je to určitě dost velké a mohutné. Naneštěstí ryba zajíždí pod betonový můstek a vlasec se řeže o beton. Už to vypadá že se roztrhl vlasec, ale za chvilku se opět napíná a ryba se ukazuje, je to obrovská Štika. Já nestíhám pobírat, ale Vojta naštěstí ano a Štiku podebírá. Netrvalo to celkem ani deset minut a je zázrakem na břehu. ,,Měří rovný metr'' volá na mě Vojta. Jeden z rybářů nám ji i zvážil, měla přes devět kilogramů. ,,Úžasné'' říkají všichni rybáři kolem.

Maso - Profil | Čt 6.7.2006 14:35:45

5.7.2006 - Morava 10
Lenochod, Pavel jako Havel, Mira Kolínek, Laky, Dantex prijeli "potrenovat" - úspěšnost byla standardní nikdo nikoho nijak zvlášť nepřechytal snad Dantex měl vždy rybu když se na něj kdokoli podíval - jestli to nebyla ta samá; věřím že si zachytali všichni snad někdo z nich přihodí pár slov; v mém případě jsem čekal, že budu dělat rušivý element a tím navozovat souseda při ligových závodech; můj šrotový mix sice nijak ryby nerozběsnil ovšem nezůstal ani nepovšimnut tudíž i ja jsem chytal ikdyž s nejmenší frekvencí úspěšně zdolaných ryb( první tři ryby za ocas) .......od cejnů, cejnků, plotic, ouklejí, ostrotek byli zdoláni i sumci a ......Lenochod 52cm kapra na 0,08 fous ; končil jsem před pátou a kluci měli v plánu tak do osmi do devíti večer čili co bylo po odchodu netuším

Vojtech - Profil | Čt 6.7.2006 14:12:41

20.6.2006 - Bystřice 4
Jednou večer jsem šel na hrouzky a najednou tohle.

Hlinomaz - Profil | Čt 6.7.2006 10:52:18

5-6.7.2006 - Svratka 1
Včera pět bolenů 50-55 a dnes ráno jen jeden.Zakrmil jsem několika woblerama a twistrama, takže ráno nebylo na co chytat.

Jarda V. - Profil | Čt 6.7.2006 9:09:13

6.7.2006 - Labe
Stejně jako včera feederovačka s Praggym na Labi. Tentokrát Praggy vyhrál 25 : 21. Uloveno pár slušných cejnů +40. Potěšili 2 kapříci také +40. Vše zase zrnko kuku. Praggy se konečně nechal přesvědčit na "pateřnosteř" :o) a k mé smůle mi to pěkně natřel :o)

Briza - Profil | St 5.7.2006 21:15:05

5.7.2006 - Morava 12
Dnes jsem vyrazil s feedrem na Moravu pod Bělov. Nahodil jsem i druhý prut s rybičkou kdyby se spletl candoš, ale jako obvykle ani ťuk. Na feeder jsem vytáhl jenom plotice a jednoho karáska. Nic většího nedorazilo. Celkem bída. Naproti partička docela tahala, vypadalo to na cejny. Holt není vždycky posvícení.

Vojtech - Profil | St 5.7.2006 20:20:30

1.7.2006 - Bystřice 4
Příběh o kaprovi chyceném na rohlík

Jednou jsem se rozhodl, že si půjdu opět po dlouhé zimě prohlédnout, jestli zbyly na našem rybníčku nějaké ryby. Po letošní tuhé zimě tam totiž spousty ryb uhynulo, neboť tam nikdo neprosekával led a jelikož je to malý rybník, ryby neměly dostatek kyslíku. Naštěstí tam prý dovezli rybáři z vedlejšího města svoje ryby a teď je na rybníčku opět zábava pro malé rybáře. Na tento rybníček totiž smí jen rybáři MO Hořice, a to pouze do patnácti let.

Vzal jsem si tedy rybářský prut a na konec vlasce jsem upevnil háček. Na rozdíl od ostatních si nad háček neupevňuji splávek ale jdu takzvaně: ,,na mlaskačku'' to znamená, že na hladinu nahodím háček nejlépe s kouskem nějakého pečiva a řídím se podle toho jestli kousek plave nebo se potopil.
Nedá se tak sice daleko nahazovat, ale na malé vodě to není potřeba.

Právě jsem dorazil na místo. Je tu několik malých rybářů, ale říkají, že tu jsou už od šesti hodin ráno a nic kromě malé plotice prý nechytily. Jdu tedy na druhý konec rybníku, na své tajné místo za vrbičkami a připravuji se na lov.
Na háček jsem si upevnil kousek rohlíku a nahodil dva metry před sebe. Je to asi už půl hodiny od náhozu a rohlík je již rozmáčený. Právě se chystám stáhnout návnadu, když tu najednou se z vody noří cosi zlatého a plave to přímo k rohlíku. ,, Nejspíš je to velký kapr '' říkám si potichu. Velká tlama s vousky pohltí rohlík a já prudce zdvihnu prut. Kapr se urputně brání, nakonec se mi ho přece podaří vytáhnout na břeh přesto, že se mu do podběráku moc nechtělo.

Na břehu už naštěstí moc nebojuje a tak ho mohu v klidu změřit. ,, Je to opravdu kus '' zakřičím na malé rybáře stojící na druhé straně. Má 65 centimetrů a přes pět kilogramů. Když doběhnou poprosím je, aby mne vyfotografovaly s tímto úlovkem. Ptají se mne jestli si ho prý vezmu domů. Nejsem ale masař, (to je ten kdo zabíjí ryby) a tak ho pouštím spět do vody a spokojený jdu zpátky domů.

antony | St 5.7.2006 19:02:59

5/7/2006 - Olšava 1 při ústí do Moravy
Dnes jsem zkusil po ranní vláčce odpolední feeder na Olšavě,asi 300m od soutoku s Moravou.Záběrů hafo,ale až po prodloužení návazce na 80cm to začalo fungovat.Brali jenom cejni.Pod půl metru jsem snad žádného nechytil.Škoda jednoho z výraznějších záběrů,který jsem po silném tahu ryby urval.Držel jsem se hesla"nesmíš mu povolit".Velice pěkný den.

Vydrysek - Profil | St 5.7.2006 16:43:07

5.7.06 - Někde na Slovensku
To je vražda, napsala. Perfektní chytačka, akorát to odnesla má ruka, když jsem se snažil uchytit vezírek, tak mi podjely nohy, vykoupal jsem se, a narazil si prostředníček, který mám teď jak bačkoru. Holt 14 mrtvých kaprů si vybralo svou daň. dobře mi tak!!!

antony | St 5.7.2006 13:26:02

5/7/2006 - Morava 8, Morava-soutok s Olšavou
Dopolední vláčka v Nedakonicích pod jezem-jeden hodně dobrý záběr na plandavku,ale po kontrole ostrosti,nebo spíš totální tuposti trojháčku se ani nedivím,že se to tam nezapichlo.Snímek je ze soutoku s Olšavou,kde mě zapózoval jeden neznámý kolega se svým úlovkem.

deka | St 5.7.2006 13:14:00

5.7.2006 - Balinka1
Dneska ráno, plavaná, prošel jsem asi 8 míst, záběry hlavně na hnojáčka a pařenou housku - několik hrouzků, plotic a okounů, 2 tloušti, 1 ostroretka, kapr a candátek cca 25 cm, pěkný lov.

Jarda V. - Profil | St 5.7.2006 9:06:04

5.7.2006 - Labe
Dnes od 4:00 - 8:00 fídrovačka na Labi s Praggym. Já po 4. letos na rybách = lajdák :o) Cejni reagovali super, hned po náhozu. Cca 30x cejnos a 1x káporek. Vše na zrnko kuku. Zábava. Zítra to opakujem. Snad ještě s lepším výsledkem a třeba nějakou fotkou :o)

sajmon - Profil | St 5.7.2006 8:52:12

4.7.2006 - Pocheň
Chytání od 16:30 do 23:00 totálně bez záběru!Ani se nedali nachytat nástražní rybičky!Nakonec nastranžen okoun na candáta a rousnice na úhoře ale vůbec nic!!Ale bylo tam nádherně!!!!

Miramax - Profil | St 5.7.2006 8:46:48

dnes z rana - morava 6
dnes vyzbrojeni rousnicemi jsme zkusili s monterem parmovy hotspot, za dve a pul hodky nekolik neseknutych drbancu, na kazdy nahoz prazdny hacek a tahle parmicka a o dvacet cisel mensi tloust, priste to snad bude zase o neco lepsi...dik MM za tipy ohledva lovu v proudu

jepice.cz - Profil | Út 4.7.2006 20:26:21

4.7.2006 - Dyje 11A
O5 mlaskačka od 17:00 do 19:30. Byla to bída, na mlaskajdu jen 1 karas a tloušti mě sr*li tím, že kolem rohlíku furt projížděli... Pak jsem chytal jen na kman. vlasec a háček a na něj sem dal kuličku rohlíku a chytal kousek od břehu na cit a celkem jsem si zachytal- 9 plotic, 2 karasy, cejna a trofejní ouklej.
Nice den, příště půjdu zachytat jinam.

Martin M. - Profil | Út 4.7.2006 16:32:04

3-4.7.2006 - Dyje 5 - Nove Mlyny
Od pondeli 11 hod do utery 13 hod. Prvni den sli paradne na feeder velci cejni, brali hned od prvniho nahozeni az nekdy do 22 hod., potom uz jsem vytahl jen tak 60cm sumika (ta svina me kousla!), za tmy to bylo jinak uplne mrtve. Pred pulnoci jsem dokrmil a sel spat - teda chtel jsem spat, ale neslo to, protoze zrali priserne komari. Drive tu nebyvali, ted jo. Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem si pres hlavu natahl kaprovej sak a do rana jsem o komarech nevedel :-) Ve 4 jsem dokrmil a cekal jsem, ze to bude lepsi nez vcera, ale rozbihalo se to dost vlazne. Ryby se zacaly projevovat az v 5, nejdrive nejaky cejn, pak kaprici... Mezi 6. a 8. hodinou byla hladina neuveritelne ziva, vsude neco vyskakovalo, hrbety jezdily po hladine, dravci lovili, v mem prokrmenem miste skakaly ryby i po trech zaroven, proste parada, jakou jsem uz dlouho nevidel tady ani nikde jinde. Tou dobou uz jsem chytal na plavacku a tahal jsem prakticky na hod kapry kolem 35 - 50, tri nejvetsi meli mezi 55 - 58 cm. Hodne casto to vzali jiz behem propadu. K tomu 3 pekne jeseny a jen asi 2 cejny. Proste bezva chytacka. Za celou dobu jsem videl tak mozna 3 rybare.

viko | Út 4.7.2006 14:27:35

3.7-4.7.2006 - Slezká Harta
Dvoudenní lov na Hartě.Pondělí19.00-24.00.Úterý 4.00-14.00.Záběru minimum.Celkem vvytažení 3 kapři 42-49 cm,3 cejni,2 plotice, 1 okoun,dravci absolutně mínus kromě malých okounu kteří brali vše, počasí jak na jadranu, bohužel podle toho vypadala i návštěvnost.Pomalu nebylo kde zaparkovat.

Ricci - Profil | Út 4.7.2006 13:58:03

Dnes - Cezava
Od 4 té ráno, parádní a pohodová chytačka na údajně vychtaném revíru. Na feeder chyceno spousta cejnů a 3 kapříci.. Jediné co mi děla starost na tomto revíru, je to kam se poděli ti trofejní karasi? Že by je vzal někdo na návštěvu udírny?

jerzyy - Profil | Út 4.7.2006 13:32:49

24-30.06 - řeka
Týdenní chytačka na neprobádané řece nedopadla moc dobře.Ryby naším flekem vůbec neprojížděly a tak jsme se museli spokojit každý se dvěma až třema záběrama za celej týden.Jedinej kapr vytaženej v den odjezdu kdy začala prutce stoupat voda za 2hodiny o metr měl 76cm.Museli jsme od tam utéct.Jinak nádherná dovolená.