Ychtyl - Profil | Po 20.3.2006 21:40:16

20.3.06 - Chomutovka 1
Dnes zase na Chiomutovce. Voda nižší a čistší než minule, ryby aktivnější. Jeden proudník, jeden tlouštík a jedna duhová princezna. Jupí, Ychtyl už není bezrybka. Ryby braly hnojáčka.

Martin M. - Profil | Po 20.3.2006 18:32:08

20.3.2006 - Mušov
Tak nam to zacina krasne rozmrzat, nad mostem uz je koryto rozmrzle a asi 500 m nad nim uz je uplne volna hladina. Pod mostem je asi 400 m dlouhy rozmrzly pas, dal je jeste led. Ale predpokladam, ze pri tomto pocasi to pujde uz rychle.
Chytal jsem na rozmrzlem koryte, tekla kalna voda plna suche travy, takze 3oz spicky a pruty nahoru. Moc jsem od toho necekal, rikal jsem si, treba aspon par zaberu by mohly byt, ale bylo to uplne jinak - chytl jsem za 4 hodiny 24 cejnu tak 40-45 cm. Vsechno na feeder. Lov jsem ukoncil predcasne, protoze mi doslo krmeni (3 litry) i masnaci a bez krmeni a na rohlik to uz neslo. Zabery byly velmi zretelne, ale ryby to mely vzdy jen na krajicku a casto jsem sekal do prazdna. Suprovy den, i pocasi bylo nadherne.

Fisherman - Profil | Po 20.3.2006 18:25:27

20.3.2006 - Labe 16
po práci jsem zaskočil podívat se co dělají mé oblíbené rybičky. Plavaná 17-18 hod na rohlíček jeden vypasený tlouštík 47 cm.

Barbucha - Profil | Po 20.3.2006 17:33:15

20.3.2006 - Svratka 4
Dnes s fedrem poprvé na hodinu u vody a hned perfektní chytání cejni, plotice - žádní obři ale to neva.

osprey - Profil | Po 20.3.2006 14:38:23

17. - 19.3. 2006 - Blanice, Otava, Malše, Vltava
Tak už to začalo. Strávil jsem víkend na rybách - ještě teď mám spálený čenich, rýmu a bolí mě nohy, ale kamkoli jsme se se známými podívali, něco se nakonec chytlo. Některé úseky jsou ještě pod ledem, jiné jsou naprosto sterilní a hodiny snažení neposkytly sebemenší úlovek. Některá skvělá místa z minulých let jsou totálně zdevastovaná kormorány - někdy je jen naše přítomnost odradila od toho, aby si došlápli na posledních pár rybek, které tam zůstaly.
Našli jsme ale i úsek s hejny ryb nastupujícími jarní migraci proti proudu. V jednom úplavu se nedalo chytat na picker, protože se kvůli přejezdům špička prostě ani nezastavila. Byly malé, ale byly jich stovky.
Snažili jsme se hlavně o tlouště - z celkového mého víkendového úlovku cca 30 ryb tvořili asi 3/4 a byly mezi nimi i slušné rybky mezi 40 - 45 cm.
Prostě konečně jsem si letos zachytal a jedinou vadou na kráse byl foťák zapomenutý v neděli ráno doma.

jan - Profil | Po 20.3.2006 11:54:42

18.3.2006 - Olesnice prerovska 1
Bez ocekavani valnych uspechu sem vyrazil na tento potucek. chytano na malem splavu cca 10x10m, kde jako na jedinem miste byla lehce prikalena voda. vysledek predcil ocekavani, zabery temer na kazdy nahoz. chytano na jemnou plavanou na cerviky-nic jineho nechteli. chyceno asi 15 ryb, ouklejky, perlini, tlousti, hrouzci a dve pekne ostroretky. zabery byly paradoxne bud strasne jemne nebo uplne naopak. konecne resume-velka spokojenost, na to ze byla celkem kosa a vsude okolo haldy snehu.
V nedeli pokus o totez, ale misto bylo obsazeno dvema bobkari-na takovem mini miste to vypadalo celkem komicky s dlouhymi pruty ve vidlickach a kresilky...prosli sme teda usek potoka kus po proudu s nulovym vysledkem. prejezd na Becvu, splav v Troubkach-nula a nakonec jez na Bystricce-taktez nula. Na poslednich dvou stacich sem na rozdil od kamose ani nerozdelal prut, vsude celkem nizky stav a hlavne STRASNE CISTA voda, ve ktere ani nebyl videt pohyb. Podle streca, s kterym sme dali rec v Troubkach to slo vyborne v Prerove na B2, tak nevim...snad priste :-)

Sanča - Profil | Po 20.3.2006 10:04:29

19.3.2006 - Svitava 1
Počasí cca 7°C slunečno nás s Vittem vytáhlo k vodě vyzkoušet nové feedery. Chytání od 16:00 do 18:00 nad ořanským jezem vzadu u lviček. Nakonec jsem jeden záběr proměnil v tlouště do 30cm. Tímto zdravím rybáře, kteří se přidali k nám po příjezdu z Iváně.

Michalj | Po 20.3.2006 9:36:53

19.3.2006 - Vlastní
Už berou

Véna S. - Profil | Po 20.3.2006 8:12:25

19.3.2006 - Radbuza 1A
Odpoledne krásné slunečné počasí, ale větřík pořád hodně studený. Plavačka na řece, bíláky jsem neměl, hnojáky rybky nechtěly, braly pouze na rohlíček. Na náhodné proplavání skoro ani ťuk, po lehkém občasném přikrmení to začalo brát víc. Většinou malí tloušti 15 - 20 cm, pár plotiček, větší ryba najela jen na chvíli asi po 2 hodinách, na břeh se podívali dva cejni 42 a 45 cm. Celkem chyceno 20 - 25 ks ryb, nepočítal jsem. Hezky strávené odpoledne.

Robert(původní) - Profil | Po 20.3.2006 7:55:35

18.3.06 - Úhlava 1
V sobotu odpoledne plavaná na rohlík, celou dobu bez záběru. No, ale stejně jsem si doma zapomněl igelitku, takže mi to ani moc nevadilo.

Bachy - Profil | Po 20.3.2006 6:59:30

19.3.2006 - Moravice 1
Taky mě pěkné počasí vytáhlo na chvilku k řece. Venku konečně tepleji (9st), jasno. Voda v normálu, bez ledu. Na plavanou jsem zkoušel měkký sýr s rohlíkouvou suchší střídkou. Za dvě hodinky lovu pouze jeden záběr od tlouště asi 30cm.

mot - Profil | Po 20.3.2006 6:38:33

19.3.06 - Labe 411 050
Letošní první pokus na soutoku Labe a Jizery, bohužel bezúspěšný, ale bylo nádherně. Podle občasné aktivity ryb to vypadá, že i po zásahu chlapců z Kolína tam něco zůstalo.

pepistr - Profil | Ne 19.3.2006 22:51:35

19.3.06 - velička V 1
dnes parádní chytačka na V1 ve Strážnici
plotice okoun ježdík,pěkné počasí a braly,zdar

Hiram - Profil | Ne 19.3.2006 21:36:05

19.3.2006 - Morava 16
Letos jsem konečně poprvé vyrazil na ryby. Bohužel jsem nejspíš vybral špatné místo. Chytal jsem na ústí náhonu nad splavem v Bolelouci. Zkoušel jsem novou děličku a když jsem po 90ti minutách nic nechytil, prubnul jsem okolí feedrem. Zdá se, že tam prostě ryby nebyly nebo vůbec nechtěli kousat. Příště vyzkouším hlavní tok.

groslak - Profil | Ne 19.3.2006 21:34:38

19.3 - svitava 1
Dnes na svitavě celkem dobrý 1 plotice 3 podoustve kámoš Franta a Pavel po 2 podoustvich vše na mastňaky

Peter - Profil | Ne 19.3.2006 19:02:20

dnes - Chrudimka2-Májov
Dnes poprvé na rybách.Chvilku na májově pak jsem skočil za letňák.Bohužel bezrybka.Chytal jsem na rohlík a ani tˇuk.zítra to zkusim znova na červa.

lorpio - Profil | Ne 19.3.2006 18:50:23

19.3. - Svratka 3
Tak letos poprve bez ryby.Svratka je nejaka zakleta.Byly jsme v Prizrenicich u splavu a ani naznak zaberu a to stejny ostatni rybari co tam byli. Navic tam dojeli svestky,a dostal jsem flastra za zajeti do zakazu.Jediou rybu kterou jsem videl byl asi 50cm. kapr kterej stal tesne u brehu hnedka nad splavem. Pak jsme se presunuli vic proti proudu a taky bez efektu. Slysel jsem ze na Svratce radijou pekne kormorani tak nevim.

MrKos - Profil | Ne 19.3.2006 18:37:44

dnes - Jihlava, Svratka
Chytačka společně s Bobem, Silvanem, Kamem a Vasskosem na pověstném kanálu se proměnila po chvilce váhání v naprostý ouklejodrom... Málokterá ryba přesahovala 15 cm zato jich bylo hodně... Mezi ouklejemi se povedlo lapnout občas plotičku, bolínka, tlouštíka, hrouzka a dva malé tolstoje za ploutev... Skoro celý kanál je bez vody a tím asi i bez ryby ( nebo nám se to tak aspoň jevilo ) a našli jsme je naskládané pěkně na jednom místě v ůseku dlouhém asi 20m... Chytali jsme všichni plavačku s masňáky... Touha chytit taky něco jiného nás poté zavedla i kousek proti proudu na J2 kde jsme všichni v kombinaci feeder plavaná skončili bezrybky... Teče tady nízká a naprosto čistá voda... Na cestě zpátky již jen se silvanem jsme krátce jako tradičně smočili tentokrát pouze feedery ve Svratce a výsledkem byla jedna plotice a 3 cejni, pro nás, slušné velikosti... Nejlepší nástrahou se tady jevil burizon + masňák ale na rohlík s masňákem to šlo také... Silvan dnes na Svratce zvolil podstatně delší forpas cca 60cm a ve srovnání s mým 30 cm se to projevilo na počet ukončených záběrů ve skóre 1:3... ale řekl bych spíše že to bylo klání burizon vs rohlík ..:-) Každý jsme také několik záběrů nesekli... Počasí přímo parádní a několik i desítek ryb jsme viděli na břehu takže naprostá spokojenost...

vaša - Profil | Ne 19.3.2006 18:30:35

19.03.2006 - Malá Bečva 1
Konečně to u nás roztálo.Asi tři hodky odpoledne a konečně první ryby,ostroretka a cejn obě kolem 25 cm.Na feeder,nástraka střídka rohlíku a Plavaná taktéž rohlík,ale bez záběru.Bylo opravdu krásně,konečně.Voda čistá,normální stav vody:-)

JirkaM - Profil | Ne 19.3.2006 18:28:36

18.3. - Bečva
Včera jsem vyrazil opět po týdnu na řeku.Na místě už mě očekával Laky.Který do mého příchodu byl bez ryby,což se brzy po mém příchodu změnilo.Během měření hloubky se mi podařilo chytnout 2 pěkné ostroretky (krásně za tlamu) což lakyho vyprovakolo a začal se snažit ,ale ryby mu pořád nešli :))až po mé 4 ostroretce se trochu vzchopil a taky občas nějákou vytáhl.Jinak ryby vůbec nereagovali na krmení což bych přisuzoval možná extrémně čísté vodě ,všechno chyceno z náhodného proplavávání.Nakonec sme si ale myslem celkem fajn zachytali a jeli promrzlí domů:))