TomášV. - Profil | Ne 23.10.2005 20:09:38

22.10.2005 - 401011
Celodenní tříčlenná výprava na Sázavu nad Sázavou. Příjezd k vodě ještě za tmy. Překvapivě místa, kde jsme chtěli chytat byla volná. První ryba přišla po půl hodině, kapřík 42 cm. A další na sebe nenechali dlouho čekat. Udělali jsme si i malou brigádu. Vybrali z ohniště za námi nespalitelný odpad do igelitky a zbytek podpálili. V devět se u nás sešlo 5 členů RS, dva zleva, tři zprava. Proběhla korektní kontrola dokladů i s ukázáním jednoho zasakovaného kapříka. Ryby brali celý den. Společně jsme ulovili 21 kapříků velikosti 39 - 48 cm a pár kousků bílé ryby. Perfektně strávený den u vody, i počasí nám přálo.

ahma - Profil | Ne 23.10.2005 20:04:21

23.10.2005 - Pískovna ČR
Dneska sem byli na jedný pískovně na šikách. V 8.00 příjezd. V 10.00 štika 75 na kačenku. V 14.00 štika 83 (osobáček :-) ) a potom okoun 40 a jedna štika tak 60ka se setřepala. Perfektní lov

Jaro - Profil | Ne 23.10.2005 19:47:17

23.10.2005 - Domaša
Hamon - celý deň som vláčil, ako som ti povedal. Výsledok - nula záberov. Vial neskutočný JV vietor, veľké vlny, sychravý dážď. Sám sebe som sa čudoval ako som to mohol vydržať do 18.00

Scanix - Profil | Ne 23.10.2005 19:29:23

23.10.2005 - Vltava 23
Byl jsem dnes dopoledne s mou dcerkou s kočárkem u vody a docela jsem si zoufal, protože jsme vyšli okolo 10h z domu a v poledne jsme měli být už doma na oběd. Chtěl jsem prochytat místa u slepého ramena Malše na soutoku, ale to bylo nemožný, místo bylo to obsypané rybáři, tak co teď, než dojdeme výše proti proudu na má štičí místa, tak už abychom měli jít zpět...A tak jsme se nakonec odbrali k mostu vedle plaveckého stadiónu. Tam jsem asi 3 minuty přemýšlel, kudy k vodě, ale zdálo se mi tam příliš mělko a nakonec jsme přešli blíže k soutoku. V místě, kde se Malše vlévá do Vltavy se voda zdála být hlubší a i přes silný proud se místy pěkně vracela. Dcerku jsem nechal si hrát nahoře na kameném břehu a sám sešel po šikmém svahu k vodě, voda je asi o 2metry pod normálem, díky opravám břehů. Po chvíli nahazování jsem se smiřoval, že to dnes bude nejspíš úplně bez ryby a najdednou vázka, v duchu jsem si zanadával, že zase přijdu o twister s lankem, ale než jsem se stačil dostatečně vytočit, tak se vázka pohla, zdálo se mi, že táhnu opravdu velkou větev a proti proudu se jí moc nechce, no řekl jsem si, že otestuju aspoň můj nový vláčák na této "virtuální rybě". Vše se zdálo jásné, ale ta větev se proti proudu táhla opravdu těžko a já nechtěl twister opravdu utrhnout. K mému velkému překvapení se "větev" najednou rozjela a vymotala mi pár metrů vlasce nazpět, tah byl souvislý a u dna, v tu chvíli bylo jasné, že tam mám rybu a možná i nějakého sumečka, v tom ta "větev" uděla další výpad do silného proudu a mě srdce povyskočilo až do krku. Po dvou až třech minutách jsem rybu přitáhl do tišiny u které jsem stál a začal přizvedávat, objevilo se neurčité šplouchnutí a já pořád nevěděl s čím mám tu čest. Pak se ryba zvedla položila k hladině a já jen zíral, kousek pod zadní hřbetní ploutví na jednom háčku z trojháčku za můj twister visí candát a to opravdu nádhernej. Z velké radosti nad bojovnou rybou jsem rychle vystřízlivěl a moje emoční centra začala vnímat jen úzkost a zoufalství - podběrák je nade mnou na strmém zděném břehu v baťohu, který hlídá moje téměř tříletá dcerka a rybu mám na prutě doslova na vlásku - následoval marný pokus o vylovení ryby rukou, která nebyla zjevně ještě vůbec unavená; následoval téměř infarktový výpad do proudu a opatrné zdolávání zpět. Štěstí však tentokrát stálo při mě, kolemjdoucí tatínek s miminkem v kočárku na mou silně sugestivní prosbu vyndal a hodil dolů složený podběrák, ten jsem nohou rychle otevřel a rybu docela snadno podebral. Roztřesený z adrenalinové dávky jsem se vyškrábal k našemu kočárku a položil rybu na trávu a docela snadnou vyprostil zaseklý twister a po chvíli jsem svého nedělního candáta změřil a měl rovných 70 centimetrů.

Pete - Profil | Ne 23.10.2005 19:15:10

23.10.2005 - Vltava 26
Dopolední feedrovačka a nějak se jim nechtělo akorát 2 proudníci a 2 plotice pár ryb mi spadlo a něco sem nesekl ale žádná sláva- nepomohlo ani zjěmnování sestavy . Tento týden mám dovču tak doufám že si na Lipně zpravím chuť.

KóĎA - Profil | Ne 23.10.2005 19:01:01

dnes - Vltava
tak úplně stejné jako včera. Desítky kapříků... takovýhle podzim se mi líbí....

Kato | Ne 23.10.2005 18:36:12

dnes - Morava, Kyjovka
Dnes jsem vzal feeder a jel to zkusit na řeku Moravu, ale tam se mi vůbec nedařilo, vlastně nikomu kdo tam byl a to to někteří zkoušeli i na 3 pruty naráz. Pak jsem přejel na jeden stoják a to bylo ončo. Asi po 10 minutách od zakrmení mi najeli cejnci, plotičky, ouklejky a po šíleném záběru kapříci. Nakonec chyceno velké množství bílé ryby a 4 kapříci od 40-50. Zde lysec, který potěšil nejvíc.

PS: poslední 3 vycházky a hned 2 kontroly, asi i porybní mají akci Kryštof :)

MrKos - Profil | Ne 23.10.2005 16:43:18

dnes - Jihlava 7-8
Dopoledne s Kamilem na plavajdu (a rybky) jsme nalapali spoustu okounů standartní velikosti však pouze asi 2 kousci byli 30+ a většího jiného se nespletlo nic. Bralo to v podstatě pořád a i ze břehu takže na loďce jsme ani nevyjeli. Na vláčku nešlo nic a na rohlík nějaká ta ploťka. Na hnojcle jen malí okouni a jako slušná selektivní nástraha se zdál být sendvič hnoják+rybka :-) Asi třetina ůlovků šla do saku na pozdější pečenáče a zbytek vrácen...

rutilus - Profil | Ne 23.10.2005 9:55:31

22.10.2005 - Hloučela 1
Včera jsem byl na celodenní (8:00-18:00) rybačce na naší sinicové přehradě.....ne vláčku jsem chytl za celej den 1okouna.......prostě hrůza všechno jsem porval a jedinej kontakt s rybou byl ten cca25 cm okoun.....2 hod jsem zkoušel plavačku a jenom 5 plotic a 1 cejn :o)......jinak nikdo nic kromě 1 bobkařa kterej si odnášel 43 kapříka(a to jsem tu přehradu 2x obešel!!!!!!).no a nakonec (aby toho nebylo dost) měěě ujel bus takže jsem musel po tmě v gumákách valit pěšky dom (cca5km).......ale nezmokl jsem a ani nezmrzl takže to nebylo až zase tak hrozný mno snad příště??!!

boyscout - Profil | So 22.10.2005 22:15:10

22.10 2005 - JM
Takže dneska jsem celý den chodil a vláčel. Až do 10:30 to se mnou vypadalo bledě protože přes všechnu snahu jediné čeho jsem dosáhl bylo že mi pod nohy za kopytem přijely 2 štiky (80+ a 70+) ale nedotáhli to až do konce :-( Ale pak jsem na jednom místě dostal na 4 hody 4 záběry a situace se rázem obrátila k lepšímu :-) První záběr byl candát, ale setřepal se. Druhého už jsem dostal (45cm) a pak přišlo překvapení dne - úhoř 65cm !!! A hned na další hod štika 68cm....pak delší pauza, asi 2 prošvihnuté candátové záběry....pak jeden candátek cca 45....pak mi spadla štika 70+, 50+ a vytáhl jsem štičku tak 48cm....Pak přišel kamoš a ukázal mi , že domorodci vědí jak na to.....lapl candoša 57cm a o chvilku dalšího skoro stejného......Na závěr jsem ještě vytáhl candáta 53cm a už za tmy se mi setřepal pod nohama další slušný - tak do 60cm....
Spokojenost. Na to že dnes byli štiky hodně neaktivní krásná chytačka :-) A ten úhoř mě docela dost překvapil :-)

KóĎA - Profil | So 22.10.2005 20:48:28

dnes - Vltava
Dneska jsem jel na prohlídku s osobákem. Do Modřan. Zhruba 3 hodiny volna. Co mě asi tak mohlo napadnout. U Vltavy jsem byl za okamžik. Navíc jsem vzal s sebou kolegu se synem (nerybáře), že jim, posměváčkům, ukážu jak to umím. A Sv. Petr mi byl při tomto nelehkém úkolům dnes velmi. nápomocen. Chytal jsem naproti soutoku s B. Stav hladiny tak 1 m pod normálem a šílenej proud. Až Catana H s 60 g olova pomohla. Návazec 0,12 a tři červíci - chtěl jsem chytnout alespoň něco. Do pěti minut první násaďák cca 40. No a pak jsem jen sekal, sekal a předával prut k vyzkoušení kolegovi i jeho svišťovi (doufám, že mi tento malý prohřešek proti RS odpoustíte :-) Nakonec se na břehu ukázalo cca 12 kapříků 35 - 48 (+ 1 cejn) a asi stejný počet nám uteklo - zapracovala nezkušenost kolegů. Tak max spokojenost. Další hezkej zážitek byl procházející osoba, jak se později ukázalo taky rybář feedrař. Když jsem během 5-ti minut táhl druhýho kapříka jeho nervozita dostoupila vrcholu, vytáhl mobil a neslo s do něj něco ve smyslu: "miláčik, necheš se prijit pozret na chvilu k reke"? Po pravděpodobně zamítavé odpovědi odkráčel velmi rychlým nervózním krokem, jaký mi rybáři snad známe všichni, když vidíme jak se někomu daří a mi zrovna nemáme po ruce nádobíčko. Nevím jak u vás, ale u mě to funguje spolehlivě.

MrKos - Profil | So 22.10.2005 20:08:55

dnes - Jihlava 3
Po obědě na dvě hodinky jsme otestovali s Tonym nové boloňky. Na červíky jsem lapl jednu ostroretku a jednu docela velkou plotici. Poté už jsem to zkoušel jen na rybky a bez záběru. Tony skončil Bezrybka. Ryby jsem nemučil focením takže aspoň okolí..... :-)

BoBo - Profil | So 22.10.2005 19:09:48

22.10.2005 - Jesenice
Dnes Jesenice s Karlem. Byli jsem na místě, kde se udál můj "podběrákový souboj". Chvilku po příchodu k vodě se Karlovi podařilo na plandavku zapřáhnout torpédo. Jeho Shimano Technium 50gr (telegrafní sloup) bylo pěkně ohnuté a brzda řvala jak o život. Po cca 5-ti minutách, kdy protivník nejevil žádné známky únavy, došlo k překousnutí FL 0,14... Z toho jsme usoudili, že je to nejspíš ta "moje" štika. Já jsem vytáhnul dva okyše 27,29; jedno štíhle a pěkná štička mi zajela do vázky. Karel už ani drb. Na zpáteční cestě jsem někde ztratil zadní nárazník, což mne trošku rozhodilo :-)
P.S. Pokud někdo máte zbytečný zadní nárazník na VW Passat B2 kombi, neváhejte mne kontaktovat :-D

Mlady_rybar | So 22.10.2005 18:38:00

22.10.2005 - Berounka 7
A tenhle kapr 39cm:
Příjemně strávené odpoledne

Mlady_rybar | So 22.10.2005 18:36:43

22.10.2005 - Berounka 7
Dneska jsem se vypravil na Berounku 7 a kousek nad jezem jsem chytal na feeder a bobkařinu, nástraha rousnice.
Přišel tenhle ježdík 17cm

karelc - Profil | So 22.10.2005 13:36:14

21.10.2005 - Jestřabice
V pátek od 7:00 do odpoledne. Původně jsme chtěli vláčet duháky-granuláky. Můj nový picker krásně vodil rotačky 00-1, mikrojigy, marmyšky, voblerky....
Hezky na ně reagovali okouni, i když polovina mi spadla. Duháků jsem měl na vláčku asi 7, ale jen dva se mi podařilo seknout. Mě šli duháci nejlíp na marmyšku, ale i tak to byla onanie, házet a házet jsme museli, pak brácha začal místo marmyši používat kuku z plechovky a záběrů měl dost, i od větších ryb. Tak jsem s pocitem studu a porážky sundal marmyšku a dva kousky jsem si chytl na kuku :-)))

Jiří 22 - Profil | So 22.10.2005 13:22:24

22.10.2005 - Výlov Chabařovice 22.10.2005
Výlov Chabařovice 2005

Pete - Profil | Pá 21.10.2005 20:43:19

21.10.2005 - Berounka
kouzelné ráno...:o)

Pete - Profil | Pá 21.10.2005 20:38:28

Tak sme zas po delší době vyrazily s Lachtanem na společnou feedrovačku. Chytali jsme od 7 hodin asi do 14:30 a nejvíce to bralo mezi 7-10 hodinou --cca 10 kapříků mezi 30-50 cm všichni pěkně vypasení a brali poctivě přes brzdu. Jinak bílá ryba tentokrát nic moc spíše miminka podouství + jedná pěkná viz. foto Jinak sme zkoušeli i dravce ale ti jakoby dneska měli jako my dovolenou:o)) Na to že je konec října super den takže sme byli spokojení.

Milda | Pá 21.10.2005 18:27:01

21.10.2005 - Kyjovka 3.A-Hýsly
Dnes položená,jedna udice na boilies,druhá jemná položená se dvěma návazci.Na boilies krásně stavěný šupináč 72cm,na hnojáčka pěkného lína 41cm,pak mi ještě na pařený rohlík spadl u kraju těsně před vyháčkováním kapřík cca 50cm,aspoň mi ušetřil prácu.Víc nic,jen dva promarněné záběry,ale spokojenost.U vody ani noha,tak byl krásný klid.

Červené karty: mekvak, Dalimil, start1406, hadman1, ajsa, mazak, Saxafon, BLACKHAMER, jarysek120, t1ran, gunč, KiKSo1, smellslike, Rybovrah 1, Karlosak, bigfatcatfish, šmudla007, TomH, tupac, Gorylix, Fredex, Heineken***, Heineken*****, Hein*eken, SKFishing, masák11111, ryby-zabiju, Masařmasařů, carp1990, HameB01, Hazz, Pazz, Lojzakk, mickyracers, Malanchoe, Lostoros, kkt, RYBOVRAH FOREVER, Nornik-K, OtaLakatos, nornik-l, nornik-m, nornik-o, VlasLakatos, HugoStiglitz, Akéla, nornik-y, loupeznik007, Bugun, Had.